Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Via Quattro Novembre 3, 25010 Limone sul Garda Italiƫ
4 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$Ā 316
Volledig restitueerbaar voor 14-06-23
Expedia.com
US$Ā 316
Volledig restitueerbaar voor 15-06-23
Vio.com
US$Ā 186
Hotels.comUS$Ā 316
PricelineUS$Ā 282
Prestigia.comUS$Ā 326
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (565)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (238)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 12 van de 43 hotels in Limone sul Garda
Locatie
Hygiƫne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Limone sul Garda hoeft niet lang te duren. Welkom bij Leonardo Da Vinci Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Hotel Leonardo Da Vinci Limone ligt dichtbij Ciclopista del Garda (3,9 km), een populaire bezienswaardigheid in Limone sul Garda. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Kamers bij Hotel Leonardo Da Vinci Limone bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar voor gasten.

Een conciƫrge is een van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Hotel Leonardo Da Vinci gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar een van de barbecuerestaurants, waaronder Buffalo Grill Steakhouse And Pizza en Al Torcol. Ze liggen allemaal in de buurt van Hotel Leonardo Da Vinci Limone.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een historische locatie, zoals Chiesa San Rocco, te bezoeken.

Leonardo Da Vinci Hotel heet je graag welkom in Limone sul Garda!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Avondentertainment
Tafeltennis
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Shuttlebusservice
Spa
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
PrivƩstrand
PrivƩbalkon
Veilig
Telefoon
Koelkast
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Klassiek
Gesproken talen
Engels, Duits, Italiaans
917beoordelingen49vragen en antwoorden8kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 393
  • 259
  • 144
  • 61
  • 60
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Tom heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
Erembodegem, Belgiƫ5 bijdragen
+1
Vorige zomer hadden wij geboekt via een touroperator, 1 week Parc Hotel Leonardo Da Vinci. 4 sterren, prachtige kamers, prachtige faciliteiten... volgens de foto's en de beschrijving. Dit hotel is geen 4 sterren, maar 0 sterren waard. Het onthaal? Gemaakt vriendelijk. De receptioniste wou onze identiteitskaarten 24u bij zich houden 'for administration purposes'. Dit is totaal not done! Dit dan ook geweigerd? De kamer? Op z'n zachtst gezegd: walgelijk! Een bloemlezing: de deurstijl van de toegangsdeur: beschadigd, de deur zelf: volledig afgebladerd, verweerde lak; de badkamer: beschimmelde voegen en voegkitten in de douche, toilet van 50 jaar geleden, toiletpapier zo grof als schuurpapier; de kamer op zich: 2 eenpersoonsbedden in de 'master bedroom', een 'luxepakket' met 2 kartonnen bekertjes, een fles water, 2 instantkoffies, 2 zakjes thee en een waterkoker, een televisietoestel ter grootte van een veredelde tablet; de 'kinderkamer': vlekken op de muren, niet werkende en scheef hangende verlichting, plafond vuil; het balkon: plantengroei tussen de voegen, hout van dakoversteek rot en afgebladderd, ruime inkijk op de kamers van de buren. Het buitenschrijnwerk: afgebladderde ramen, enkele beglazing, Het mooie zicht op het meer werd tenietgedaan door een boomgaard. Last but not least: de airco: maakt gigantisch veel kabaal, Ć©n bovendien: haargroei uit de luchtuitstroom... Jawel, haargroei. Wij hebben onmiddellijk conclusie getrokken en zijn terug vertrokken uit dit hotel, die naam onwaardig. Dit hotel moet dringend gesloten worden om een volledige en totale renovatie te krijgen. Wat betreft het personeel: de korte kennismaking met het receptiepersoneel was hoogst onaangenaam. Vanuit de touroperator (bereikbaar 24/7) kreeg ik de melding dat ik me mocht aanbieden voor een nieuwe kamer bij Marco. Aangekomen aan de receptie bleek de man achter de desk geen Marco te kennen... toen ik me behoorlijk druk begon te maken, tussen enkele andere gasten, was de man plots zelf Marco, en kreeg ik doodleuk de melding dat er geen andere kamer beschikbaar was, tenzij in hetzelfde, afgeleefde blok. Na heel wat poespas, hebben we besloten dit hotel te verlaten, en terug te keren richting Oostenrijk, waar we in Zell am See alsnog een prachtvakantie beleefd hebben. Uiteindelijk heb ik nu na 4 maand een volledige terugbetaling gekregen van onze vakantie. Dank aan de touroperator om onze belangen te behartigen. Had het aan het hotel gelegen, dan hadden we 3 nachten annulatievergoeding moeten betalen. Beste mensen: bezint eer ge begint, en laat dit hotel links liggen. Dit is geen boeking waard!…
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Jos heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland31 bijdragen1 nuttige stem
All inclusive hotel direct aan het meer. Wij verbleven in Villa Lucia, de kamer is okƩ maar aan een opknapbeurt toe. Afgebladderde verf en een airco die lekt als een gek. Het is gedateerd en niet top onderhouden. Geen vier sterren waard! Locatie is wel geweldig, uitzicht op het strandje en het meer. All inclusive is te doen, maar erg beperkt. Zowel qua drank (wijn, bier, water, cola) en van b-kwaliteit. Maaltijden zijn niet slecht, maar weinig variatie en klein assortiment. Er is bijvoorbeeld geen bolletje ijs te krijgen. Al met al een redelijk hotel voor een paar dagen maar zeker niet de prijs waard. Ze proberen alles zo goedkoop mogelijk te doen is onze indruk.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Gert V. heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
2 bijdragen1 nuttige stem
Onze kamer bevond zich in een apart gebouw op het hoteldomein. Op zich had dat best een meevaller kunnen zijn: een rustige ligging, een olijfboomgaard voor de deur, weg van de drukte van het hotel maar toch alles op wandelafstand, je kon met de auto bijna tot voor de deur rijden en de auto kon daar geparkeerd worden. Helaas werden wij bij het betreden van onze kamer meteen overvallen door een muffe geur; wellicht hadden deze ruimtes o.v. Corona een aantal maanden leeg gestaan. Wij sliepen in een kamer met daaraan gekoppelde badkamer. De twee kinderen sliepen in een aparte kamer waar de zetel was omgevormd tot bed en waar nog een bijkomend bed geplaatst was. Ook aan deze kamer was een eigen badkamer verbonden. Zowel aan onze kamer als aan de kamer van de kinderen was er een terras. Ruimte was er meer dan genoeg. Er was tevens airco in de twee kamers. De kamers waren echter niet meer van deze tijd: een sombere bruine vloer, kleerkasten uit grootmoeders tijd, een slordige afwerking, tekenen van slijtage en badkamers zonder verluchting met als gevolg dat er schimmel op de plafondplanchetten stond. Tevens woonden er in de kamer ook meerdere spinnen, waarvan de webben tijdens de hele duurtijd van ons verblijf zijn blijven hangen. Wat de dagelijkse schoonmaak betreft mogen we dan weer niet klagen. Telkens we van het ontbijt terugkwamen, waren onze kamers gepoetst en kwam een geur van schoonmaakmiddel ons tegemoet. Het dagelijkse vervangen van handdoeken, opmaken van de bedden en het poetsen van badkamer en vloeren gebeurde dus zeker naar behoren. Alleen de "grote schoonmaak" (wegnemen van spinnenwebben aan de lampen en aan de muren, het wegnemen van stof op bepaalde plaatsen, ...) mocht eens gebeuren. Wat het eten betreft speelde het Coronagebeuren een grote rol en dan heb ik het niet over het dragen van mondmaskers en de verplichte temperatuurmeting bij het binnenkomen van het restaurant. Aangezien men niet zelf mocht opscheppen, was ƩƩn kant van het buffet ingenomen door mensen van de animatie die de gasten moesten bedienen. Blijkbaar werden zij hier ingezet aangezien hun animatieactiviteiten door Corona op een laag pitje stonden. Het was duidelijk dat dit niet het werk was waarvoor zij waren aangeworven. Terwijl men anders zelf bv. ƩƩn sneetje kaas en ƩƩn sneetje salami zou nemen, werden en er nu drie sneetjes kaas en 5 sneetjes salami op je bord neergekwakt. Wellicht belandt er nadien veel in de vuilbak. Een soort "maĆ®tre" was er niet te zien, dus elke vorm van toezicht scheen te ontbreken. Enkel de warme gerechten werden opgeschept door keukenpersoneel, dat deze taak logischerwijze correcter uitvoerde. Wat dan weer storend was, was het feit dat twee koks dagelijks hun mondmasker onder hun neus droegen terwijl zij de gasten bedienden. Het eten was lekker maar het aanbod van warme gerechten was zeer mager. Het Coronagebeuren scheen niet alleen in het restaurant een excuus te zijn om het aanbod te beperken en kosten te besparen. Ook elders op het domein was dit merkbaar: geen personeel aan de bar van het zwembad en aan de bar van het strand, bijgevolg geen snackaanbod op die plaatsen maar enkel zelfbedieningsautomaten voor drank, de bar aan het kinderzwembad was zelfs helemaal dicht (dus ook geen automaat), ... Ook was er geen mogelijkheid om bij vroege afreis te ontbijten, wat in normale tijden wel het geval is. Ondanks de goede naam van het hotel was dit voor ons dus een teleurstellende ervaring. Wellicht zouden wij in niet-coronatijden en in een andere kamer hier een aangenamer verblijf gehad hebben. In die zin geef ik het hotel het voordeel van de twijfel.…
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Patrick L heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
Willemstad58 bijdragen9 nuttige stemmen
Ondanks alle corona regels een goede vakantie gehad. Temperatuur meten voordat je het restaurant binnen gaat. Op verschillend plaatsen is een mondmasker verplicht wat 99% ook deed. Kamers waren proper en iedereen van balie personeel tot poetsvrouwen. Ook een pluim aan het animatie team die toch altijd klaar stonden. Het eten was ruim voldoende maar het was regelmatig aan de koude kant. Met bijna 60jaar op de teller was een bezoek aan het strand een avontuur op zich.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Hans B heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Tilburg, Nederland7 bijdragen
+1
Geweldige hotel, mooi gelegen, diverse zwembaden en een privƩstrand aan het meer. Ruime schone kamers. Mooie goed onderhouden tuinen tussen de gebouwen. Parkeren in een afgesloten garage. Eten was goed. Veel variatie en vers/fris. Standaarddranken te krijgen door zelfbediening uit een automaat. Witte wijn was niet een van de lekkerste. Animatieteam bestaande uit 7 enthousiaste jongelui. Vooral Francesco, Eros en Tiziano waren echte performers. Waren heel de dag in de weer om de gasten te vermaken. Super gedaan. We komen hier zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Locatie
Hygiƫne
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Complex op verschillende hoogteniveaus daardoor minder geschikt voor mensen met een fysieke...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456…
PRIJSKLASSE
US$Ā 209 - US$Ā 328 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel leonardo da vinci limone
LOCATIE
ItaliƫLombardijeProvince of BresciaLimone sul Garda
AANTAL KAMERS
240
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LEONARDO DA VINCI HOTEL (Limone sul Garda, Italiƫ) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Leonardo Da Vinci Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Leonardo Da Vinci Hotel?
Attracties in de buurt zijn Parco Villa Boghi (1,1 mijl), Pista Ciclabile Sul Garda (1,0 mijl) en IL Chiosco (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Leonardo Da Vinci Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Leonardo Da Vinci Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Leonardo Da Vinci Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Leonardo Da Vinci Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Leonardo Da Vinci Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ristorante Al TamĆ s, Osteria Da Livio en Buffalo Grill Steakhouse And Pizza.
Zijn er sportvoorzieningen bij Leonardo Da Vinci Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Leonardo Da Vinci Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Leonardo Da Vinci Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn huisdieren toegestaan in Leonardo Da Vinci Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Leonardo Da Vinci Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en italiaans.