Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reiziger (58)
Kamer en suite (26)
Reiziger (58)
Kamer en suite (26)
Dineren (1)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Andere Russische zenders
Shuttlebusservice
Gratis parkeren
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Openbare wifi
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
42Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 42 van 100
37restaurantsbinnen 0,5 km
3attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (190)
Beoordelingen filteren
27 resultaten
Waardering van reizigers
7
12
5
2
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
7
12
5
2
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 27 beoordelingen
Beoordeeld op 28 november 2016

redelijk gedateerd hotel qua interieur van de kamers, maar goed genoeg voor een kort zakelijk verblijf. Met de taxi prima te doen naar de stad en het vliegveld. Uiteraard is een bezoek aan het centrum zeker aan te raden.

Bedank DucoEH
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De receptie van het hotel ruikt naar een ontsmettingsmiddel van een openbaar toilet wanneer u binnenloopt. Er zijn zeer beperkte faciliteiten in het hotel, kamers die meer geschikt zijn voor een gesloten centrum dan een hotel. De kamers zijn moe en klein.

Antwoord van montini39, Proprietario bij Montini HotelGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

2 Nachten doorgebracht op een zakenreis. Er zijn twee verschillende secties in het hotel, één lijkt te zijn toegevoegd onlangs. Mooi onderhouden en leuk decoraties. Een zeer schoon en open indeling met vriendelijk personeel. Mijn enige teleurstelling was het matras was niet de beste. ..... zeer stevig.Meer

Antwoord van montini39, Proprietario bij Montini HotelGereageerd 2 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 29 juni 2017

Zag er onlangs heringericht. Modern, schoon decor. Comfortabele bedden, schone kamers, 15 minuten met de gratis pendeldienst naar de luchthaven Linate. We hebben genoten van het diner in restaurant tegenover hotel - lekker en handig. Ze hebben een vroege brunch dat zag er lekker maar...we namen een pass. Ik zou zeker weer hier verblijven.Meer

Antwoord van montini39, Proprietario bij Montini HotelGereageerd 5 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 25 juni 2017

We waren met een groep van 42 en Milaan was onze laatste stad te bezoeken in onze pelgrimstocht door Italië. We verbleven 2 nachten. De locatie ligt enkele minuten van het stadscentrum. Dit hotel heeft een raar ingang te beginnen. We moesten slepen onze bagage...naar de ingang die zich achter een restaurant en sleep weer wanneer u uitcheckt. Dus geen piccolo service, denk ik. De tourbus beschikte niet over geschikte parkeerplaats, maar het hotel heeft een parkeerplaats aan de voorkant van de ingang, achter het gebouw. Het was de eerste keer dat onze reis buro voorbehouden in dit hotel, dus voor hun tour leiders ii was erg vervelend. De reis buro afkomstig alle informatie van elke afzonderlijke van de groep met hun paspoort nummers. Dit was het enige hotel in onze reis die onze paspoorten bij het inchecken voor het registreren, terwijl zij ontvingen alle info dagen geleden. Ze keerden alle daarna. De receptionist was onbeleefd zonder geduld en kon zelfs niet goed Engels spreken. Zijn colleage werd firiendlier denk ik misschien kon hij niet beheren als een groep mensen in één shot en niet bereid was. Een bijzonder probleem was het feit dat volgens andere reizigers ( ik weet niet of dit klopt) Ze hebben een bord dat u krijgt een boete als je rook in de kamers. Wat denk sommigen van ons, waaronder mij had een asbak in mijn kamer en stank in de kamer rook. Ik had zelfs het venster te openen om de frisse lucht in. Claims om te veranderen de receptionist zei dat ze vol zijn dus moesten we wat we kregen. Volgens de reis buro zij verzocht niet roken kamers. De kamers waren erg klein erg schoon maar gedateerd. De airconditioning was niet goed. De kamersleutels waren zwaar. Wifi is gratis, maar gemiddelde verbinding. Ontbijt was erg goed en de service van de obers perfect; zeer vriendelijk. We waren persoonlijk vragen wat voor soort drankje wij wensen, koffie, thee, en we werden bediend mooi. Er was ook een happy hour met wat snacks en proseco maar we moesten betalen 4 euro. Je kon dineren in het restaurant tegenover het hotel. Ik zou dit hotel niet aanraden als je in een groep. Zorg ervoor dat u een kopie van uw paspoort bij de hand wanneer u incheckt.Meer

Antwoord van montini39, Proprietario bij Montini HotelGereageerd 7 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Montini Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 92 - US$ 143 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëLombardijeProvince of MilanPeschiera Borromeo
AANTAL KAMERS
51
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding