De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Meloneras hoeft niet lang te duren. Welkom bij Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en een koelkast en je kunt bij Gran Hotel Costa Meloneras eenvoudig gebruikmaken van betaalde wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Reizigers die van tapas houden, zijn bij K1 food&lounge of Hemingway II aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Indisch restaurant gaan, zoals Misbah - Boulevard El Faro.
Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino heet je graag welkom in Meloneras!
De faciliteiten zoals de zwembaden en de ligbedden erg. Enorm groot zwembad. Alles brandschoon en fantastische kamer met goed bed en top douche. Voor 5 sterren hotel is het buffet heel matig en een dergelijk hotel niet waardig. De gang van het buffet is erg onhandig. Daarnaast was de kwaliteit van de koffie rampzalig voor een dergelijk hotel. Wel aardige en behulpzame medewerkers. Vandaar de voldoende.
Begin juni 11 dagen in Lopesan Costa Meloneras verbleven. We hadden al eerder geboekt, maar vanwege Covid (2020) en de verbouwing (2021) zijn deze vakanties niet doorgegaan. Voor juni 2022 waren onze verwachtingen dus vrij hoog. Het hotel heeft deze verwachtingen meer dan waargemaakt. De ligging van het hotel is top, als je de poort uit loopt ben je direct op de boulevard van Meloneras met restaurantjes, terrasjes en winkels. Wij hadden een Unique Deluxe View kamer geboekt en waren niet teleurgesteld. Mooie ruime kamer, en vooral erg schoon met een heerlijk groot bed. De housekeeping kwam elke dag 2 of 3 keer langs om alles in orde te maken. Als Unique gast kon je iedere dag nieuwe 'amenities' kiezen wat ik erg leuk vond. Ik heb van alles uitgeprobeerd. 'Avonds werden er chocolaatjes en schone zwembadhanddoeken gebracht. Het Unique ontbijt was super. Erg rustig en veel keuze. Door het à la carte concept was alles supervers en konden de ontbijtgerechten naar wens aangepast worden. We hadden alleen ontbijt geboekt, dus van het buffetavondeten en het avondentertainment in het hotel hebben we geen gebruik gemaakt. We zijn wel een avondje in het Italiaanse à la carte restaurant van het hotel gaan eten (heerlijk). Het Unique zwembad en de jacuzzi waren ook heerlijk rustig en er waren altijd voldoende ligbedjes vrij. De andere zwembaden waren ook erg mooi en allemaal verwarmd (verschillende temperatuur per zwembad). Het personeel was ontzettend vriendelijk, niks leek te veel. We hebben een fantastische luxe vakantie gehad en kunnen niet wachten om weer terug te keren als Unique gast!…
Het is ongelofelijk dat je in een gigantische rij moet staan voor je eten. De ruimte waarin het buffet wordt aangeboden is overduidelijk te klein om de grote mensenmassa’s te bedienen. Gigantische tekortkoming van dit hotel wat verder ok is. Oh ja, en mannen moeten een korte broek aan in het restaurant. Ook bij 30+ graden. Belachelijke regel!
Inderdaad een groot hotel, maar met het Unique concept merk je daar een stuk minder van. Een aparte ontbijtruimte, een ‘eigen’ zwembad en een goede service. We hebben direct via het hotel geboekt en zaken waren goed geregeld. We werden opgehaald van het vliegveld, waren voor de lunch in het hotel. Vervolgens konden we inchecken in de Unique lounge en na een uurtje was onze kamer al klaar en werden we samen met de bagage naar de kamer begeleid. De kamer heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een Nespresso koffieautomaat. Kamer wordt goed schoongemaakt en ook aan het eind van de dag is er een ‘turndown’ met chocolaatjes en eventueel nieuwe handdoeken. Eten en drinken: ontbijt is grandioos, in beide ontbijtruimtes. Meer dan genoeg keus, kan werkelijk niet zijn dat iemand hier iets tekort komt. De keuze voor lunch bij het zwembad is minder, dat is dan weer jammer. Wel veel ‘vegan’ opties als je daar van houdt. ‘s Avonds gegeten bij het italiaanse en het grill restaurant, aardig, maar niet meer dan dat. Buiten het hotel heb je betere opties. Avond vertier voor wie er van houdt, vraag me alleen af als het hotel helemaal vol is, of er dan voldoende ruimte is voor iedereen. Bediening daar heeft wel wat aandacht nodig, niet van degenen die de drankjes rondbrengen, maar juist van hen die de bestellingen moeten opnemen. Die lopen rond, kijken wel, maar zien helaas niets en moet je dus af en toe echt wel moeite doen om iets te bestellen. Al met al een geslaagde vakantie en hotel is zeker aan te bevelen (met het Unique concept).…
Je kunt alleen kiezen tussen voldoende of heel goed maar er zou er eigenlijk eentje tussenin moeten zitten zodat je 'gewoon' goed kunt kiezen. Suite geboekt, bij het inchecken werd ons gelijk aangeboden een andere suite met view te nemen. Hij ging deze helemaal aanprijzen en vervolgens vertellen dat er dan nog eens 1700 extra bij kwam. Aangezien wij echt al serieus geld hadden betaald voor een week zeiden we nee. Totdat we aankwamen in onze suite... Deze had een klein balkon met een vreselijk uitzicht op alleen maar bende aan de achterkant van het hotel en een hele kleine badkamer. Dit was vooraf niet vermeld, maar we hadden uiteraard geen poot om op te staan. We hebben dus maar bij betaald en een betere kamer genomen met een groter balkon met uitzicht op zee en een ruime badkamer. Wat ik wel raar vond is dat ik een paar keer zat te wachten bij de receptie en ze het aan meerdere mensen vroegen bij het inchecken of ze niet een mooiere kamer wilden. Let dus goed op en maak duidelijke afspraken voordat je boekt. Het is niet echt een leuk begin van de vakantie. Kamers zouden allemaal zijn gerenoveerd, dat vonden wij niet heel veel voorstellen. Ze zijn prima maar niet bijzonder. Alles wordt wel goed schoongemaakt. Super vriendelijke schoonmaaksters willen alles voor je doen. Het is een mega groot hotel met meer dan 1000 kamers alles is echt wel een stukje lopen en tuurlijk is het massaal maar wij vonden het niet storend. Wat we wel een heel groot minpunt vonden was het handdoekje leggen. Echt raar dat mensen daar eerder voor opstaan en nog raarder dat daar niks aan wordt gedaan. Vind dit echt niet kunnen in een 5* hotel. Hotel ligt aan de zee met de boulevard er tussen maar niet aan heet strand de zee voor het hotel heeft alleen rotsen. Je moet ongeveer 250m naar links lopen voordat je op het strand bent. Eten wisselde een beetje ene keer beter dan de andere keer maar over het algemeen ruim voldoende en ondanks dat het druk was hebben we nooit hoeven wachten. Keuze qua eten aan het zwembad vonden wij zeer beperkt hamburger, hotdog, pannenkoek of salade. En er was ook geen bediening rond het zwembad dat zijn wij normaal wel gewend bij 5* hotels. Je moest alles zelf halen en het personeel bij het zwembad had er niet echt zin in en het duurde lang voordat je werd geholpen. Avond entertainment hebben wij niks van mee gekregen dus daar kunnen we ook weinig over zeggen. Er zit een super leuke tent voor het hotel aan de boulevard. Cafe del Mar echt een aanrader. Ook in de Spa zijn we niet geweest. Het was echt een leuke vakantie met super mooi weer maar ik denk niet dat we weer voor dit hotel zouden kiezen. Verwacht echt wel iets meer voor ruim 800 euro per nacht.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding