Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

Moselstern Hotel Triton

1 kamer 2 volwassenen
04/06/2017 05/06/2017
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
04/06/2017 05/06/2017
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Management- foto's
Moselstern Hotel Triton
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

41 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Begin aan je beoordeling van Moselstern Hotel Triton
 Klik hier voor jouw waardering
Hilversum, Nederland
19 mei 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel direct gelegen aan de Moezel. Goede service, prima eten (buffet). Mooie kamers (vooral die met balkon) met een fenomenaal uitzicht. Vraag dus altijd naar een kamer met balkon! Alles was heel erg verzorgd en vooral zeer schoon!

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank AstridY55
1 mei 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf was de receptie van Hotel Triton gesloten en moest je lopen naar hotel Brixiade, welk een minuutje verderop lag. Daar moest je ook voor het ontbijt zijn. De kamer was schoon en de bedden comfortabel. We hadden uitzicht op de moezel en het kasteel. Buiten een confrontatie met een onbeschoft kamermeisje, een hotel wat zeker weer een...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank SubTerra
's-Gravenzande, Nederland
10 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer (zolderkamertje) bovenste etage zeer heet en geen airco, balkon 1,00 bij 0,50 m, prijs voor 1 nacht € 138,-. Dat is nog om te doen. Maar dan de receptionist met zeer grote mond, ver van vriendelijk en absoluut een naar persoon. De volgende ochtend bij het ontbijt worden tafels gereserveerd maar dan voor speciale mensen, wij moesten drie keer...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Robert B
Zandhoven, België
10 juni 2014 beoordeeld

Een proper hotel met mooi uitzicht op de Moezel en de burcht. Maar het onthaal is heel onvriendelijk. Als je vroeg boekt zoals wij gedaan hadden krijg je een bonnetje (als ze het niet vergeten) voor een welkomstdrink maar die moet je verplicht nuttigen in de bar vh hotel en mag niet op het terras als het prachtig zomerweer is...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank christeltje
Bishops Stortford, Verenigd Koninkrijk
9 december 2016 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
Singapore, Singapore
25 september 2016 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
Whistler, Canada
9 augustus 2016 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
Luton, Verenigd Koninkrijk
25 mei 2016 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
East Midlands
19 juli 2015 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
England UK
9 juli 2015 beoordeeld
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden

22 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (17)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (3)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Overige (13)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (5)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Overige (1)
04/06/2017 05/06/2017
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cochem bekeken
op 0.0 km afstand
Moselstern Hotel Brixiade
op 0.2 km afstand
Hotel Karl Muller
Hotel Karl Muller
nr. 4 van 42 in Cochem
142 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Flair Hotel am Rosenhuegel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.2 km afstand
Hotel Noss
Hotel Noss
nr. 13 van 42 in Cochem
47 beoordelingen
op 1.3 km afstand
Moselromantik Hotel Kessler-Meyer
op 0.3 km afstand
La Baia Hotel & Restaurant
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Zwembad
  • Spa
Over de gelegenheid
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Zwembad
  • Spa
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Kamers voor rokers beschikbaar
  • Kamers toegankelijk voor mindervaliden
In je kamer
  • Minibar
Internet
  • Betaald internet
Services
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Conciërge
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Moselstern Hotel Triton

Adres: Uferstr. 10, 56812, Cochem, Rijnland-Palts, Duitsland
Locatie: Duitsland > Rijnland-Palts > Cochem
Prijsklasse: € 97 - € 291 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Moselstern Hotel Triton 4*
Aantal kamers: 37
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Moselstern Hotel Triton met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Stijl hotel:
Nr. 4 spahotel in Cochem
Nr. 5 luxe hotel in Cochem
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Moselstern Hotel Triton en andere reizigers.
1 vraag
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Moselstern Hotel Triton
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Vraag om een kamer op de 1e etage met balkon! Zit je vrijwel direct boven de Moezel”
AstridY55, 19 mei 2016 | Beoordeling lezen
“kamers aan de voorkant hebben een prachtig zicht”
christeltje, 10 jun 2014 | Beoordeling lezen
2 van 2