De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Les Deux-Alpes hoeft niet lang te duren. Welkom bij Brunerie Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Brunerie Hotel toegang tot een 24 uursreceptie en bagageopslag. Brunerie Hotel biedt ook een zwembad en een lounge, waardoor je reis naar Les Deux-Alpes nog leuker wordt.
Als je graag naar een pub gaat, ligt Brunerie Hotel in de buurt van Smithys Tavern, Smokey Joe's en The Board-Room.
Brunerie Hotel heet je graag welkom in Les Deux-Alpes!
Service was verschrikkelijk, ze veranderden onze handdoeken niet de hele week, we moesten onze eigen handdoeken vragen na twee keer vragen! Er was veel stof in de badkamer en slaapkamer. Geen waterkoker of koffiezetapparaat. Personeel was aardig, maar het hotel was behoorlijk diar.
We verbleven in dit hotel voor 1 week skiën, met 9 andere mensen. de kamers zijn prima - algemene standaard 3-sterrenkamers - vergelijkbaar met andere skigebieden. Helaas kloppen de berichten over het eten. Zeer ongeorganiseerd bij het ontbijt - dagelijks zijn verschillende warme ontbijtproducten niet beschikbaar en de lay-out van het restaurant betekent dat iedereen tegelijk een heel klein deel van de kamer probeert te bereiken. Dagelijks raakten de mokken op, om te horen dat we 10 minuten moesten wachten voordat de mokken gewassen waren. De avondmaaltijden waren variabel en we aten uiteindelijk 3 nachten tijdens ons verblijf. Met dit alles in gedachten hebben de meeste medewerkers heel hard gewerkt onder moeilijke omstandigheden, voornamelijk gebrek aan personeel en leiding, in de nasleep van covid-beperkingen. De manager leek betrokken te zijn bij het proberen de situatie te verbeteren dingen die beter hadden gekund 1 . personeel kan een naambadge of unifirm hebben om gemakkelijk te identificeren wie ze waren 2 . betere organisatie bij het ontbijt 3 . betere kwaliteit eten in de avond (basis kantine eten) 4 . kluisjes kapot - veel sinage om te zeggen dat kluisjes kapot zijn, maar niet ideaal? 5 . waterkoker en koffie- en theefaciliteiten in de kamers zou een bonus zijn? 6 . meerdere mensen moesten dagelijks om toiletrol vragen en een kerel meldt dat zijn wc-bril ontbrak 7 . Leek slechts 1 of 2 barpersoneel te hebben die 45 minuten rond 6 uur met een maaltijdpauze gingen. 30 - 19 uur. Dit werd echter veranderd nadat we met de kribbe hadden gesproken Pluspunten 1 . kamers warm en schoon 2 . dicht bij de skiliften (ongeveer 5 minuten lopen) 3 . pol en sauna (moet dagelijks een slot reserveren) 4 . Winkel naast de deur en pub aan de overkant?…
vreselijk hotel slecht eten bonkende deuren de hele nacht smerige tapijten onbeschoft personeel alleen maar goede zaak schone en warme kamers het geld niet waard betaald kluisjes niet afsluitbaar kluis in de kamer op slot moest de hoofdsleutel krijgen verteld dan mag het niet de laatste dag worden gebruikt ontspannen in de kamer en dan kloppen bij de deur en het personeel kwam binnen en plakte wat stickers in de badkamer en op de deur hadden ze dit niet kunnen doen toen we vertrokken of aan het skiën waren
Toen ik in november - 21 boekte, waren de recensies allemaal lovend, maar de recente recensies in februari - 22 vervulden me met een onheilspellend gevoel! Ik heb geboekt bij Iglu / Crystal en kon geen fout vinden in Viktoria the Crystal-vertegenwoordiger. Een van de vorige recensenten zei dat ze ongrijpbaar was. Wij hadden de tegenovergestelde ervaring. Ze was in het hotel toen ze zei dat ze zou zijn en was super behulpzaam. De skikleedkamer bevindt zich in het hotel, via de hoofdreceptie. Natuurlijk werkten de fancy swipe-kaartvergrendelingen niet, maar laten we niet te veel dramatiseren, je ski's en laarzen lopen niet echt risico. Er zijn veel gemakkelijkere manieren om ski's te stelen als je wilt dan ze door een hotellobby te vervoeren. Onze hotelkamer (318) had ook wat schimmel op het plafond, en een van de inbouwspots in de badkamer was niet goed in het plafond bevestigd, maar ik heb kamers veel veel erger gezien dan dit. De kamer was ruim en goed verwarmd, met veel warm water. De kluis werkte aanvankelijk niet, maar de receptioniste slaagde erin om het op dag 2 met de hoofdsleutel te repareren. Het personeel was enigszins Fawlty Towers-achtig. (Een van de receptiemedewerkers heeft zijn jas nooit uitgetrokken. Misschien had hij het koud? Hij bleef zelfs aan toen hij op een avond een geïmproviseerde Covid-pascontrole deed in het restaurant. Ik liet ook voor de goede orde een bedrade airpod-oortelefoon in - denk dat Crockett / Tubbs gekruist zijn met Mission Impossible). Ik probeerde met het personeel te praten in mijn schooljongen, gebroken Frans en ze verstonden geen enkel woord. Ik geef zelf toe dat ik niet zo goed ben in Frans, maar normaal gesproken red ik het wel. Ze verstonden geen woord - omdat ze allemaal Italiaans waren zonder Frans. Vreemd. Ontbijt was OK, we aten alleen ontbijtgranen / continentaal brood en kaas. De hete alternatieven zagen er behoorlijk smakeloos uit. De hoeveelheid eten tijdens het diner was nooit een probleem voor ons, noch voor iemand anders die ik tijdens de week sprak. Er was een Engels dinermenu te zien in de lobby - maar de vertaling was verschrikkelijk. De Franse versie was veel representatiever voor het eigenlijke eten. De diners zagen eruit alsof ze door elkaar waren gegooid met wat er op dat moment in de keuken stond. Enkele echt vreemde smaak- en ingrediëntencombinaties. Een hoofdgerecht is x 2 worstjes van het type braadworst met uien. Niet geweldig. Over het algemeen leek het een beetje op een hotel gerund door mensen die nog nooit een hotel hadden gerund. We zouden waarschijnlijk niet teruggaan.…
We verbleven in dit hotel als een gezin. Twee kinderen van 3 en 5 jaar. Ik was nerveus vanwege de eerdere beoordelingen. Het eten was absoluut prima. Ontbijt volledig Engels met vleeswaren, yoghurt, ontbijtgranen en brood. Avondmaaltijd een zeer grote saladebar die elke avond anders was. Kon soep hebben als voorgerecht, warme maaltijd van curry, biefstuk, zalm, runderstoofpot, was elke avond een pasta-optie. Eten had iets warmer gemogen. We vroegen vaak om een kindermaaltijd die ze voorzagen. Kamer was schoon en ruim. Kinderen sliepen in stapelbedden. Meid kwam elke dag binnen. We gebruikten het zwembad en de sauna die je moet boeken, maar we hebben dit net 's ochtends geboekt voordat we het gebruikten. Zwembad was schoon en prima voor een duik met de kinderen. Kleine wandeling naar de skilift. We hadden een kamer met balkon die uitkeek over de hellingen, winkels en bars. Lawaai was geen probleem. Niet meer dan je zou verwachten van een druk resort.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding