Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Villasimius is Falkensteiner Resort Capo Boi een uitstekende plek om te ontspannen. Met een luxe omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Falkensteiner Resort Capo Boi de ideale uitvalsbasis in Villasimius.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het resort all-inclusive.
Falkensteiner Resort Capo Boi biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Falkensteiner Resort Capo Boi gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Chiesa Parrocchiale di San Raffaele Arcangelo (4,8 km) en Spiaggia del Giunco o Notteri (4,9 km), maken dat Falkensteiner Resort Capo Boi de ideale accommodatie is voor bezoekers in Villasimius.
Ga tijdens je bezoek naar een populair restaurant in Villasimius dat kreeft serveert, zoals Ristorante Pizzeria La Lanternain de buurt van Falkensteiner Resort Capo Boi.
Als je Villasimius wilt verkennen, is een van de historische locaties, zoals Torre di Porto Giunco en Fortezza Vecchia, misschien iets voor jou.
Falkensteiner Resort Capo Boi zorgt ervoor dat je Villasimius niet snel zult vergeten.
Helaas vonden wij dat er best wel veel mis was op dit mooie resort. Het is een prachtig gelegen resort, met een fantastich prive strand. Het eten is ook heerlijk. Maar helaas waren de borden, schaaltjes en bestek bijna standaard niet schoon in het buffet restaurant. Was er qua sport toernooien eigenlijk niets, terwijl ze daar wel mee adverteren. En was er qua avond animatie ook alleen maar iemand die wat liedjes zong. Ook het onderhoud bij bijvoorbeeld de zwembaden hield te wensen over. Voor het bedrag wat ze vragen, hadden wij ercht wat meer verwacht.
Prachtige locatie om enkele dagen door te brengen om te luieren, om iets te zien is een auto essentieel. Mooie zwembaden en restaurant met geweldige keuken. Kamers in hotel, (junior-)suites verdeeld over aantal blokken in ruim aangelegde tuin, aantal met uitzicht op zee. Activiteiten te duur, kamers en suites vooral last minute of in pakket te doen.
Wij hebben genoten van dit prachtige plekje en heerlijke hotel. Wij vonden de kamer en douche heel fijn. Zowel bij het zwembad als aan zee heerlijk gelegen en er was altijd plek genoeg. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je er vanaf het vliegveld ruim een uur en een kwartier over doet om er te komen, ook al zegt iedereen 40 minuten.
We verblijven momenteel in het intieme Capo Boi-resort en de dramatische omgeving en het verzorgde terrein van het resort is absoluut een van de beste uitzichten die u in Europa zult vinden - met de bergen en de Middellandse Zee gecombineerd. Hier is echter onze algemene recensie van een gezin met drie jonge kinderen van 8, 5 en 4 (en één onderweg!) Laten we beginnen met de kamer: We boekten een villa met 2 slaapkamers met uitzicht op zee, en in termen van wat je krijgt, lijkt het te passen bij wat de foto's laten zien, maar waarschijnlijk een beetje kleiner dan verwacht. Ook de tweede slaapkamer bevindt zich achter de hoofdslaapkamer en krijgt alleen een klein raam boven hoofdhoogte (geen uitzicht op zee en behoorlijk vochtig). De schoonmakers doen gemiddeld werk om de kamer op te ruimen (we hadden "welkomstfruit" op een bord dat daar 4 dagen zat! En ze hebben de glazen enz. niet ververst. ). De handdoeken/badjassen zijn erg ruw. Niet zacht en luxueus zoals je je een 5 * resort zou voorstellen. Ze bieden je ook geen extra donzige plaid/deken - alleen het kale basis eenpersoonsdekbed. Het concept "natte ruimte" betekent dat het water uit de badkamer in de foyer lijkt te stromen. Het is als een goedkope indeling voor een badkamer en zeker geen 5* luxe badkamergevoel. Over het algemeen is de kamer gedateerd. Ook is de kleine achtertuin buiten de kamer niet verzorgd en zijn tegels / rotsen buiten behoorlijk ongelijk. Overwoekerde struiken beperken het uitzicht op zee en er is zelfs afval te zien. Het buitenmeubilair is roestig en ongemakkelijk en iets dat ik persoonlijk op de vuilnisbelt zou gooien. De zwembaden en het strand: Klein strand. Leuk genoeg, maar niet de mooiste op Sardinië, omdat de zee ruw is, niet lang ondiep is en zand niet zo fijn is (meer kiezelachtig zoals Ikos). Het zwembad met de (nep)rotsen is ook glad (en de diepte daalt behoorlijk drastisch) dus niet geschikt voor jonge kinderen. Mijn dochter sneed een paar keer met haar voet op de rotsen. Bovenal zijn de zwembaden behoorlijk koud! De kinderclub: Beste feest van het resort. Al het personeel hier is boeiend, leuk en zorgzaam. Mijn kinderen huilden toen de dag voorbij was (na de disco om 21.30 uur!). Ze nemen ze mee rond het resort, van tennis, balspelen, springkastelen tot zwemmen. Er is ook een kleine permanente softplay in Falky Land. De faciliteiten zijn vrij eenvoudig, maar ze leken plezier te hebben. Voedsel: Eerst en vooral lijken ze hier niet echt om allergieën te geven. We hebben een kind dat anafylactisch is tegen noten en nogal wat noten waren binnen handbereik (zonder duidelijke tekenen van waarschuwing of scheiding tussen gebruiksvoorwerpen), en ze werden allemaal in de open lucht uitgestald. Voor volwassenen is er een goede selectie van buffetmaaltijden voor ontbijt en diner. Fantastische bbq - vis en vlees. Voor kinderen - het Falky-buffet serveert een kleine selectie van gewone pasta, carbonara, bolognesesaus, verkruimelde vis of kip met patat. Voor iedereen - Heerlijke pizza voor de lunch met een knapperige medium bodem en goede toppings. Waarschijnlijk de beste die we op Sardinië hebben gehad. Maar krijg je op een drukke dag geen kaas bij je margarita-pizza's? ! Gelato - € 3 . 50 voor een bolletje ter grootte van een golfbal, dat schijnt een supermarktmerk te zijn… . € 5 . 50 voor een flesje water bij je maaltijd… De dienst: Zeer wisselvallig. Van chagrijnige Italiaanse koks, wisselende service van het receptiepersoneel (ik vroeg me af of sommigen daar wel wilden zijn! Maar dan heb je ook lieverds zoals Gianluca) tot de schoonmakers die beter Engels spraken dan het receptiepersoneel zelf! Het duurt eeuwen (en ongeveer 2 dagen en 5 verzoeken later) om actie te ondernemen. Wat ik niet acceptabel vind. Verzoeken zo eenvoudig als extra kussens of het toevoegen van een extra gordijn in de slaapkamer zodat het licht niet door schijnt om 5 uur. 30 uur. (Je zou denken dat “verduisterende” gordijnen/jaloezieën standaard in 5* resorts komen.) Zelfs dezelfde cocktails die we kochten, zouden anders worden geserveerd - soms een lang glas, soms een kort glas, soms met fruit in de cocktail, soms met ijs. . We vonden de obers en serveersters ook een beetje opdringerig - ze probeerden zo snel mogelijk te verkopen. Over het algemeen hebben we hier een heerlijke familievakantie gehad. . het is echter jammer dat de inconsistenties, service en up - houden van de kamers het teleurstellen. We zijn bij een paar Falkenstieners geweest en we zouden deze als laatste beoordelen, als we zouden worden gevraagd om degenen die we hebben meegemaakt te rangschikken. Totdat al deze klachten zijn opgelost, zou ik het vier volle sterren geven (en een schaduw van de vijfde).…
Mijn vrouw en ik verbleven drie dagen in dit hotel. We vonden de plaats erg schoon, goed onderhouden inclusief de tuinen en goed bemand. Na het lezen van enkele beoordelingen valt het me op dat mensen in augustus naar dit hotel gaan - wanneer het hele continent van Europa op vakantie is - en dan klagen dat het druk is. Dat is waarom ik de neiging heb om meer te reizen in de schoudermaanden, ja, we hebben het entertainment gemist omdat het hotel slechts voor 30% gevuld was en de onverwarmde zwembaden niet zo warm waren als in de late zomer / herfst. Maar het personeel had tijd om voor de gasten te zorgen, ze waren te allen tijde vriendelijk en efficiënt. Het aangeboden eten in het avondbuffet was uitstekend, niet altijd helemaal naar mijn smaak gezien het feit dat er veel koude zeevruchten waren, maar dat is slechts mijn persoonlijke voorkeur. Het is precies wat ik zou verwachten te zien in een hotel in de Middellandse Zee, dus ik werd helemaal niet teleurgesteld. De kazen en lokale honing waren uitstekend. Ik vond de bars ook erg goed, onze cocktails waren goed gemaakt. Als ik ergens een klacht over zou moeten indienen, zouden het hoogstwaarschijnlijk de prijzen van drankjes zijn. Een glas wijn zou ongeveer € 9 zijn voor 125 ml. Misschien omdat we dronken Britten zijn, maar ik denk niet dat ik ooit wijn heb gezien die werd verkocht met de maat van 125 ml en € 9 daarvoor is een beetje steil. Ik zou voor die prijs een maat van 250 ml verwachten. Mijn vrouw klaagde ook dat er een klein gebrek aan "sfeer" was, aangezien het hotel zo stil was - voor mij was dit geen probleem. Ik heb liever dat het bijna leeg was en daarom erg vredig en stil. Ik weet niet hoe het hotel is tijdens het hoogseizoen, maar tijdens ons verblijf gedroegen de gasten zich allemaal heel goed, ik heb nooit iemand muziek horen spelen, mensen hielden hun kinderen in de gaten, niemand was ooit dronken of strijdlustig. DAT is mijn ideale hotel, waar iedereen het naar zijn zin heeft, maar niet teveel. Ik kan niet tegen klassieke 'Brit-buitenland'-vakanties met heel veel zonverbrande engeltjes die te veel drinken en veel muziek spelen. Dus voor mij waren het hotel en ons verblijf absoluut heerlijk - ik kan me voorstellen dat dat komt omdat er tijdens onze tijd maar weinig Britten verbleven. De meeste gasten waren Duits/Oostenrijks. Dus of je dit hotel wilt of niet, is aan jou, als je geld te besteden hebt en een ontspannende tijd wilt, neem dan een boek mee en kom en ontspan. Als je gewoon zon, zand en sangria wilt, is het helemaal niets voor jou.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding