Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Berti

Opslaan
Delen
Reiziger (148)
Zwembad en strand (27)
Kamer en suite (25)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Overzicht
Via della Marina 19, 64028 Silvi Marina Italië Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Ontbijt beschikbaar
Airconditioning
Aan het strand
Zwembad
Niet-roken hotel
Restaurant
5 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (331)
Beoordelingen filteren
7 resultaten
Waardering van reizigers
2
3
1
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
2
3
1
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 7 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
19 maart 2017 beoordeeld

Ik zal zeggen dat Grand Hotel Berti is een goed hotel met mooie vriendelijke personeel altijd klaar om u te helpen maar moeten vernieuwing de oude inrichting van interieur en changè in iets nieuws en fris moderna stijl. Geweldige keuken en service.

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was al met al een aangenaam verblijf voor slechts een paar dagen. Ik zou niet conceder het meer dan 3 sterren om eerlijk te zijn hoor. Kamers zeer comfortabel de mijne was niet zo groot maar ik had de Adriatische Zee voor me als...ik uit het raam keek , prachtig uitzicht! ! ! Wat wil je nog meer? Zeer schone kamers en badkamers, personeel meestal al waren zeer attent. Eten? Ik heb er niet gegeten kan zeggen maar Silvi is geladen met prima restaurants overal, zeevruchten, pizza, je moet proberen hun actueel " Arrosticini " schapen vlees op een kebob gekookt op open houtskool vuur! Lekker, mooie glazen van hun actuele rode wijn " Montepulciano " . U net buiten lopen van het hotel , alles is op loopafstand, geweldig als je kinderen hebt. Dan ga je voor de heerlijke " gelato " ijs! Je bent direct aan het strand , de stad van Silvi Marina is zeer klein, veel auto's overal. Dus, ik zou je aanraden park en vergeet het gewoon rond te lopen en geniet! Prijs zou ik koopje voor goedkoper. CiaoMeer

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers worden gewaarschuwd. In Italië is de star rating systeem flink is misbruikt. Dit is een schrijnend voorbeeld. Het hotel is erg oud en in volle glorie dagen kan het zijn overwogen 5 sterren 20 plus jaren geleden met een ander management en service beleid...maar dat is duidelijk niet langer het geval is en vraagt hogere prijzen voor dit unmerited taxistandplaats ligt oneerlijk. Mochten 5 sterren moet belangrijke renovaties ondergaan en update zelf een goede kijk op de rest van de concurrentie in het 5 sterren klasse vandaag wereldwijd. Hotel kamers hebben misschien twee stopcontacten en niet goed gelegen dus succes als u behoefte hebt aan een aantal voor het opladen apparaten. Het was duidelijk gebouwd is lang vóór de komst van mobiele telefoons. Het hotel ligt op slechts verouderd. Alle meubilair is oud en versleten. De matras in een kingsize bed met scheefgezakte dips aan beide zijden met een bult in het minder gebruikt midden. Het was alsof ze voegden een laagje IKEA space foam over versleten matrassen. Beddengoed en handdoeken zijn van lage kwaliteit en lage denier. Geen haken in de badkamer voor het ophangen van handdoeken. Er waren geen gratis slippers of shampoo of body cream of een van de basics zelfs een 3 sterren hotel zou bieden... Slechts enkele goedkope douche gel, naaisetje en twee zielige kleine bars van zeep. En wat met de funky utilitair plafonds en fluorescerende bar verlichting? Noch de telefoon in badkamer en wanneer ik moest bellen met de receptie was er geen aanwijzing of instructie over hoe de receptie te bellen om recover my gemiste oproep. Normaal gesproken is er wat hoffelijker map met complete hotelinformatie vlakbij de telefoon. Niet zo hier. Huis schoonmaak service is ok, maar wanneer ze niet al komen en laat geen toiletpapier wanneer u duidelijk dat het behoorlijk slecht. Airconditioning ingesteld op Antarctische bevriezen. Ongeacht hoe we resetten, elke keer onze sleutel werd genomen uit het terug naar een automatische instelling, dus in de hete maand juli we moesten vragen om meer dekens en sliepen onder 3 bed dekbedden. Niet te vergeten dat telefoon opladen wanneer out was niet mogelijk. De liften zijn zo oud ze eigenlijk kapot met één van onze gasten zitten in. De maitre was een klassieke snob totdat de derde dag hij ten slotte brak een oprechte glimlach, maar we vonden het niet leuk zijn behandeling van het personeel. Obers waren allemaal erg vriendelijk en deden hun best om ons tegemoet maar het moet gezegd dat de tijden van het restaurant zijn absurd en niet tegemoet te komen aan de cliënten reisbehoeften. Ze strikt aan beperkte uren voor alle drie maaltijden. In een 3-sterren waard's waardering ontbijt wordt geserveerd ten minste tot 10 of 10:30 maar hier is het over korte starten licht en vroeg om 7:30 en eindigt om 9:30 am. Als u zich bij een vakantieplaats, waarom zou je je behandeld wilt worden in een zakelijke bijeenkomst? En in godsnaam, kon de horeca in toeristische bestemmingen in Italië let wakker worden met het feit dat de rest van de wereld eet geen lunch alleen vanaf 1:30 tot 2:30 uur!? Als u een hotel touting een internationale klantenkring dan moet je tegemoet komen aan dat cliënteel. Periode. In een 3 sterren hotel in een hete zomer bestemming, moet u ontvangt een gratis water in uw kamer en niet nikkel-en-bedot op voor het in het restaurant. Het is gewoon slecht bedrijf worden zo gierig in de details. De WiFi is onvolledig. De lobby van het hotel toiletten beneden zijn beschamend. Twee dingen over dit hotel zijn enigszins in haar voordeel- de locatie aan het strand met twee grote zwembaden met waad ruimtes voor kinderen en tennisbanen hoewel ik niet naar beneden om te zien in welke toestand zij zich bevinden. Eén van de zwembaden was bedekt met economie cement tegels met gras en onkruid uit het barsten, gazon gebieden waren vol crabgrass dat was stekelige naar de voeten en niet gemaaid. Een van onze vrienden met een kleine peuter vonden zelfs een nagel in het gras. Dus, zelfs met de zwembaden die waren leuk genoeg ze zijn niet beschreven in de onderhoudswerkzaamheden die oorzaken één om vragen te stellen over de kwaliteit van het water van het zwembad zelf en waarom er zoveel chloor dat zelfs één lap met uw ogen open laat zij branden. Het tweede ding is het eten. Het eten is goed voor een 3 sterren, ik zou niet zeggen dat het 5-sterren niveau. We zijn zo dicht bij het epicentrum van bepaalde Italiaanse specialiteiten zoals verse mozzarella toch de bocconcini waren niet beter dan de winkel. Opnieuw hier zijn ze afraffelen. Restaurant servetten zijn zo oud als het meubilair, evenzo en uitgerafeld, zelfs niet goed ingedrukt. Plafond in eetgedeelte ziet eruit als een onafgewerkt vloer in een wolkenkrabber met elektrische draden naar de lampen al in zicht. Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar niet opgeleid volgens 5 sterren klantenservice. Slechts een handvol zou maken dat cijfer met een passende opleiding. Nogmaals, ok als het een 3 sterren maar niet meer. Het personeel maakte meer lawaai met borden en bestek schuifelen in de eetkamer en keuken gebieden dan de gasten die zaten. Dit hotel is niet de moeite waard. Tal van andere boutique hotels hier te kiezen.Meer

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wil om te beginnen deze beoordeling door te zeggen we hadden een geweldig verblijf in GBH maakte nog aangenamer door de uitstekende en vriendelijke personeel. Hoewel we de enige Engelse familie in het resort het personeel deed hun best om als vriendelijk en boeiend...mogelijk. De kamer zelf was erg schoon en netjes en verzorgd met een volledige turn down service elke dag dat maakte terug naar kamer na elke dag alsof we terug naar de kamer voor de eerste keer. De zwembaden en zwembad zijn mooi en brandschoon gehouden met veel aandacht wordt besteed aan het schoonmaken van de zwembaden elke avond en/of ochtend maar in alle eerlijkheid dat geldt voor de rest van het complex dat altijd brandschoon gehouden zelfs het strand gebied. We namen onze 2jarige zoon die hadden een geweldige tijd. Het hotel is goed uitgerust voor kinderen met veilig leven bewaakte zwembaden en activiteiten zoals een kinderclub en opblaasbare springkussens etc... We voelden ons helemaal ontspannen niet alleen wanneer in het resort, maar op alle momenten in Silvi want het is duidelijk hoeveel de locals doen echt dol op kids en op geen enkel moment alsof we hebben in Engeland bij vele gelegenheden voelde dat een twee jaar oude ongemakken iedereen als feit helemaal het tegenovergestelde. We waren bezorgd over de balkons met onze zoon en met die op de vierde verdieping maar weer deze bleek volledig veilig met hun hoge glazen belemmeringen. Ontbijt was heerlijk met meer dan genoeg opties van gebak en continentale dingetjes evenals de chef bereid te koken gevraagd zoals spek en worst. Het strand was vlekkeloos met een overvloed van ligstoelen en zeer handig ondiepe wateren alhoewel door prikte een kwalletjes op onze laatste dag maar dat kon gebeuren in de oceaan is overal in de wereld. Mijn enige twee bezwaren van ons verblijf waren dat op de eerste dag kochten we twee Jack Daniels en cola en een Fanta die kwam tot 30euro die we voelden ons was nogal steil vergeleken bij alle andere bars en restaurants in de omgeving maar we volledig behalve dat dit er waarschijnlijk een heffing op kosten binnen het hotel. Ik moet wel zeggen dat dit zette ons af bestellen verdere drankjes van de bar tijdens ons verblijf in de wetenschap dat je kon een veel betere deal door een korte wandeling langs het strand. We hebben ook overwonnen door een bezoek aan een lokale supermarkt en kopen een hele fles JD voor dezelfde prijs als twee drankjes. Mijn andere grote bezorgdheid (hoewel niet laat het ruïne ons verblijf) was dat ik de neiging om erg verveeld met gewoon liggend op het strand de hele dag en dit hotel geboekt vanwege de geadverteerde watersport - helaas toen ik informeerde over de zeilen windsurfen en kajakken etc... Mij werd verteld dat ze alleen nog twee kajaks en dat beiden waren kapot dus let op als je op zoek bent naar hier voor een leuk gevuld watersport activiteit verblijf kunt u overwegen ergens anders of bel op voorhand om te zien wat er beschikbaar is. Anders dan dat ik wil benadrukken dat was had een geweldig ontspannen verblijf en zou dit hotel aan iedereen met kinderen of iedereen die op zoek is naar een aangenaam ontspannen strandvakantie. Als per eerdere beoordelingen boek niet het parkeren want er is voldoende parkeergelegenheid aan de overkant. Net tot finish zijn we getuige geweest van een bruiloft plaatsvinden in het hotel tijdens ons verblijf en het zag er mooi uit. Als u op zoek bent naar een bruiloft hier dan deo wat we zagen elke aandacht voor detail was gemaakt en de setting zag er prachtig. Ik hoop dat deze beoordeling helpt!!Meer

11 augustus 2014 beoordeeld

Net terug van 1e reis naar Italië. We waren de enige Engelse familie in het hotel de hele week en ondervonden geen problemen. Het hotel personeel was geweldig. Advies geven over best restaurants,best value taxi bedrijven winkelcentra etc. 2 zwembaden met ik schat 2 gratis...ligstoelen voor elke gast !!!!!! Perfect voor jonge gezinnen ondergaat paren vakantiegangers.Goede douches dat altijd warm water hebben! Niets was teveel moeite waaronder gratis kamer op laatste dag als checkout -en vlucht was 22U00. Onze deal hadden ontbijt inbegrepen. Obers waren eenvoudig uitstekend met geen orange squash maar biedt voor vers bereide jus d en cappuccino kopen de ober langs met spek en worst. Gebak, fruit en een verscheidenheid van ontbijtgranen en brood uitstekend. Zo goed in feite dat we voor de 45 euro een avond uitkozen diner. Dit kwam met advies over combinaties en toen keuzes waren kwam de ober in met de optie we niet zo goed gekozen hadden te proberen. Het strand is veilig voor jonge kinderen en de hele sfeer een ontspannen. Ze lijken te sluiten de straat 1 km verderop in de straat voor een straatmarkt die een geweldige plek voor kinderen presenteert voor hun vrienden met pizza en ijs winkels op epidemische omvang te koop is. In korte ongelooflijke waarde !!!!!!Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Aan het strand
Roomservice
Bar/lounge
Airconditioning
Babysitting
Conciërge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Minibar
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Stomerij
Tennisveld
Vergaderkamers
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Spa
Fitnesscentrum / sportruimte
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Luxe
,
Op het strand
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers, Suites, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Luxe
,
Op het strand
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers, Suites, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
140
Prijsklasse
US$ 93 - US$ 164 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Grand Hotel Silvi Marina
Locatie
Italië > Abruzzo > Province of Teramo > Silvi Marina
Foto's
Reiziger (148)
Zwembad en strand (27)
Kamer en suite (25)
Dineren (17)
Zakencentrum en evenementenruimtes (5)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 22 hotels in Silvi Marina
President Hotel Club
234 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Hermitage Hotel Club & Spa
502 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Motel Boston
188 beoordelingen
op 0,58 km afstand
Hotel Giada
62 beoordelingen
op 0,85 km afstand
Restaurants in de buurtAlle 139 restaurants in Silvi Marina bekijken
Ristorante La Braceria
270 beoordelingen
op 0,65 km afstand
Il Merluzzetto
48 beoordelingen
op 0,64 km afstand
Arrosticini da Francesco
157 beoordelingen
op 0,54 km afstand
Ristorante Motel Boston
262 beoordelingen
op 0,58 km afstand
Attracties in de buurtAlle 26 attracties in Silvi Marina bekijken
Lido Marlin
30 beoordelingen
op 0,94 km afstand
Porto Allegro
121 beoordelingen
op 2,9 km afstand
Lido Mar Del Plata
30 beoordelingen
op 0,63 km afstand
Centro Commerciale Pescara Nord
65 beoordelingen
op 2,48 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Grand Hotel Berti.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding