Grand Hotel Berti
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Grand Hotel Berti

cuisine
Reiziger (345)
Zwembad en strand (65)
Kamer en suite (43)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.

Over

Nr. 8 van de 23 hotels in Silvi Marina
4,6 van 5 bollen
Locatie
3,8 van 5 bollen
Kamers
3,6 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
3,9 van 5 bollen
Hygiëne
3,9 van 5 bollen
Service
3,8 van 5 bollen
Slaapkwaliteit

Grand Hotel Berti is een fantastische keuze voor reizigers in Silvi Marina. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Grand Hotel Berti is een gezinsvriendelijk hotel met een minibar, airconditioning en een bureau in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het hotel biedt roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Silvi Marina gaan.

Bezoekers die tijdens hun verblijf naar Parrocchia S. Maria Assunta (2,0 km) willen gaan, zullen zien dat Silvi Marina, Grand Hotel Berti op een steenworp afstand ligt.

Als je in Silvi Marina bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Grand Hotel Berti gaan, waaronder Ristorante Motel Boston (0,6 km), L'isola felice (0,2 km) en Ristorante La Braceria (0,7 km).

Zorg dat je tijdens je bezoek naar Lungomare (0,9 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het hotel.

Veel plezier in Silvi Marina!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Wifi
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Conciërge
Lig-/strandstoelen
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Privébalkon
Minibar
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Roomservice
Veilig
Telefoon
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Eco
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Russisch, Duits, Italiaans

Locatie

Via della Marina 19, 64028 Silvi Marina Italië
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 57 van 100
57
Liberi Airport
Luchthaven Fiumicino

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 258
  • 119
  • 65
  • 42
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Évi H heeft een beoordeling geschreven jul 2023
+1
5,0 van 5 bollen
Uitstekende plek voor een ontspannende vakantie!

Als "buitenlander" voelden we ons thuis, dankzij een professionele en zeer vriendelijke zaak. Het eten en de service was perfect. Onze ober Sandro hielp op alle mogelijke manieren en voldeed aan al onze verwachtingen.
Het was hittebrekend om te vertrekken en thuis te komen, daarom zijn we van plan om volgend jaar terug te gaan.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kelly S heeft een beoordeling geschreven mrt 2017
Puerto Princesa, Filippijnen
3,0 van 5 bollen
Ik zal zeggen dat Grand Hotel Berti is een goed hotel met mooie vriendelijke personeel altijd klaar om u te helpen maar moeten vernieuwing de oude inrichting van interieur en changè in iets nieuws en fris moderna stijl. Geweldige keuken en service.
Meer lezen
Language Weaver
Datum van verblijf: september 2016
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Gabu21 heeft een beoordeling geschreven jan 2017
Preston, Verenigd Koninkrijk
4,0 van 5 bollen
Het was al met al een aangenaam verblijf voor slechts een paar dagen. Ik zou niet conceder het meer dan 3 sterren om eerlijk te zijn hoor.
Kamers zeer comfortabel de mijne was niet zo groot maar ik had de Adriatische Zee voor me als ik uit het raam keek , prachtig uitzicht! ! !
Wat wil je nog meer? Zeer schone kamers en badkamers, personeel meestal al waren zeer attent.
Eten? Ik heb er niet gegeten kan zeggen maar Silvi is geladen met prima restaurants overal, zeevruchten, pizza, je moet proberen hun actueel " Arrosticini " schapen vlees op een kebob gekookt op open houtskool vuur! Lekker, mooie glazen van hun actuele rode wijn " Montepulciano " . U net buiten lopen van het hotel , alles is op loopafstand, geweldig als je kinderen hebt. Dan ga je voor de heerlijke " gelato " ijs!
Je bent direct aan het strand , de stad van Silvi Marina is zeer klein, veel auto's overal. Dus, ik zou je aanraden park en vergeet het gewoon rond te lopen en geniet!
Prijs zou ik koopje voor goedkoper.
Ciao
Meer lezen
Language Weaver
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jvave heeft een beoordeling geschreven jul 2016
Milaan, Italië
1,0 van 5 bollen
Reizigers worden gewaarschuwd. In Italië is de star rating systeem flink is misbruikt. Dit is een schrijnend voorbeeld.

Het hotel is erg oud en in volle glorie dagen kan het zijn overwogen 5 sterren 20 plus jaren geleden met een ander management en service beleid maar dat is duidelijk niet langer het geval is en vraagt hogere prijzen voor dit unmerited taxistandplaats ligt oneerlijk. Mochten 5 sterren moet belangrijke renovaties ondergaan en update zelf een goede kijk op de rest van de concurrentie in het 5 sterren klasse vandaag wereldwijd.

Hotel kamers hebben misschien twee stopcontacten en niet goed gelegen dus succes als u behoefte hebt aan een aantal voor het opladen apparaten. Het was duidelijk gebouwd is lang vóór de komst van mobiele telefoons. Het hotel ligt op slechts verouderd. Alle meubilair is oud en versleten. De matras in een kingsize bed met scheefgezakte dips aan beide zijden met een bult in het minder gebruikt midden. Het was alsof ze voegden een laagje IKEA space foam over versleten matrassen. Beddengoed en handdoeken zijn van lage kwaliteit en lage denier. Geen haken in de badkamer voor het ophangen van handdoeken.

Er waren geen gratis slippers of shampoo of body cream of een van de basics zelfs een 3 sterren hotel zou bieden... Slechts enkele goedkope douche gel, naaisetje en twee zielige kleine bars van zeep. En wat met de funky utilitair plafonds en fluorescerende bar verlichting?

Noch de telefoon in badkamer en wanneer ik moest bellen met de receptie was er geen aanwijzing of instructie over hoe de receptie te bellen om recover my gemiste oproep. Normaal gesproken is er wat hoffelijker map met complete hotelinformatie vlakbij de telefoon. Niet zo hier.

Huis schoonmaak service is ok, maar wanneer ze niet al komen en laat geen toiletpapier wanneer u duidelijk dat het behoorlijk slecht.

Airconditioning ingesteld op Antarctische bevriezen. Ongeacht hoe we resetten, elke keer onze sleutel werd genomen uit het terug naar een automatische instelling, dus in de hete maand juli we moesten vragen om meer dekens en sliepen onder 3 bed dekbedden. Niet te vergeten dat telefoon opladen wanneer out was niet mogelijk.

De liften zijn zo oud ze eigenlijk kapot met één van onze gasten zitten in.

De maitre was een klassieke snob totdat de derde dag hij ten slotte brak een oprechte glimlach, maar we vonden het niet leuk zijn behandeling van het personeel. Obers waren allemaal erg vriendelijk en deden hun best om ons tegemoet maar het moet gezegd dat de tijden van het restaurant zijn absurd en niet tegemoet te komen aan de cliënten reisbehoeften. Ze strikt aan beperkte uren voor alle drie maaltijden. In een 3-sterren waard's waardering ontbijt wordt geserveerd ten minste tot 10 of 10:30 maar hier is het over korte starten licht en vroeg om 7:30 en eindigt om 9:30 am. Als u zich bij een vakantieplaats, waarom zou je je behandeld wilt worden in een zakelijke bijeenkomst? En in godsnaam, kon de horeca in toeristische bestemmingen in Italië let wakker worden met het feit dat de rest van de wereld eet geen lunch alleen vanaf 1:30 tot 2:30 uur!? Als u een hotel touting een internationale klantenkring dan moet je tegemoet komen aan dat cliënteel. Periode.

In een 3 sterren hotel in een hete zomer bestemming, moet u ontvangt een gratis water in uw kamer en niet nikkel-en-bedot op voor het in het restaurant. Het is gewoon slecht bedrijf worden zo gierig in de details.

De WiFi is onvolledig. De lobby van het hotel toiletten beneden zijn beschamend.

Twee dingen over dit hotel zijn enigszins in haar voordeel- de locatie aan het strand met twee grote zwembaden met waad ruimtes voor kinderen en tennisbanen hoewel ik niet naar beneden om te zien in welke toestand zij zich bevinden. Eén van de zwembaden was bedekt met economie cement tegels met gras en onkruid uit het barsten, gazon gebieden waren vol crabgrass dat was stekelige naar de voeten en niet gemaaid. Een van onze vrienden met een kleine peuter vonden zelfs een nagel in het gras. Dus, zelfs met de zwembaden die waren leuk genoeg ze zijn niet beschreven in de onderhoudswerkzaamheden die oorzaken één om vragen te stellen over de kwaliteit van het water van het zwembad zelf en waarom er zoveel chloor dat zelfs één lap met uw ogen open laat zij branden.
Het tweede ding is het eten. Het eten is goed voor een 3 sterren, ik zou niet zeggen dat het 5-sterren niveau. We zijn zo dicht bij het epicentrum van bepaalde Italiaanse specialiteiten zoals verse mozzarella toch de bocconcini waren niet beter dan de winkel. Opnieuw hier zijn ze afraffelen. Restaurant servetten zijn zo oud als het meubilair, evenzo en uitgerafeld, zelfs niet goed ingedrukt. Plafond in eetgedeelte ziet eruit als een onafgewerkt vloer in een wolkenkrabber met elektrische draden naar de lampen al in zicht.

Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar niet opgeleid volgens 5 sterren klantenservice. Slechts een handvol zou maken dat cijfer met een passende opleiding. Nogmaals, ok als het een 3 sterren maar niet meer. Het personeel maakte meer lawaai met borden en bestek schuifelen in de eetkamer en keuken gebieden dan de gasten die zaten.

Dit hotel is niet de moeite waard. Tal van andere boutique hotels hier te kiezen.
Meer lezen
Language Weaver
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Simon F heeft een beoordeling geschreven jul 2016
Reading, Verenigd Koninkrijk
4,0 van 5 bollen
Ik wil om te beginnen deze beoordeling door te zeggen we hadden een geweldig verblijf in GBH maakte nog aangenamer door de uitstekende en vriendelijke personeel. Hoewel we de enige Engelse familie in het resort het personeel deed hun best om als vriendelijk en boeiend mogelijk. De kamer zelf was erg schoon en netjes en verzorgd met een volledige turn down service elke dag dat maakte terug naar kamer na elke dag alsof we terug naar de kamer voor de eerste keer. De zwembaden en zwembad zijn mooi en brandschoon gehouden met veel aandacht wordt besteed aan het schoonmaken van de zwembaden elke avond en/of ochtend maar in alle eerlijkheid dat geldt voor de rest van het complex dat altijd brandschoon gehouden zelfs het strand gebied. We namen onze 2jarige zoon die hadden een geweldige tijd. Het hotel is goed uitgerust voor kinderen met veilig leven bewaakte zwembaden en activiteiten zoals een kinderclub en opblaasbare springkussens etc... We voelden ons helemaal ontspannen niet alleen wanneer in het resort, maar op alle momenten in Silvi want het is duidelijk hoeveel de locals doen echt dol op kids en op geen enkel moment alsof we hebben in Engeland bij vele gelegenheden voelde dat een twee jaar oude ongemakken iedereen als feit helemaal het tegenovergestelde. We waren bezorgd over de balkons met onze zoon en met die op de vierde verdieping maar weer deze bleek volledig veilig met hun hoge glazen belemmeringen. Ontbijt was heerlijk met meer dan genoeg opties van gebak en continentale dingetjes evenals de chef bereid te koken gevraagd zoals spek en worst. Het strand was vlekkeloos met een overvloed van ligstoelen en zeer handig ondiepe wateren alhoewel door prikte een kwalletjes op onze laatste dag maar dat kon gebeuren in de oceaan is overal in de wereld. Mijn enige twee bezwaren van ons verblijf waren dat op de eerste dag kochten we twee Jack Daniels en cola en een Fanta die kwam tot 30euro die we voelden ons was nogal steil vergeleken bij alle andere bars en restaurants in de omgeving maar we volledig behalve dat dit er waarschijnlijk een heffing op kosten binnen het hotel. Ik moet wel zeggen dat dit zette ons af bestellen verdere drankjes van de bar tijdens ons verblijf in de wetenschap dat je kon een veel betere deal door een korte wandeling langs het strand. We hebben ook overwonnen door een bezoek aan een lokale supermarkt en kopen een hele fles JD voor dezelfde prijs als twee drankjes. Mijn andere grote bezorgdheid (hoewel niet laat het ruïne ons verblijf) was dat ik de neiging om erg verveeld met gewoon liggend op het strand de hele dag en dit hotel geboekt vanwege de geadverteerde watersport - helaas toen ik informeerde over de zeilen windsurfen en kajakken etc... Mij werd verteld dat ze alleen nog twee kajaks en dat beiden waren kapot dus let op als je op zoek bent naar hier voor een leuk gevuld watersport activiteit verblijf kunt u overwegen ergens anders of bel op voorhand om te zien wat er beschikbaar is. Anders dan dat ik wil benadrukken dat was had een geweldig ontspannen verblijf en zou dit hotel aan iedereen met kinderen of iedereen die op zoek is naar een aangenaam ontspannen strandvakantie. Als per eerdere beoordelingen boek niet het parkeren want er is voldoende parkeergelegenheid aan de overkant. Net tot finish zijn we getuige geweest van een bruiloft plaatsvinden in het hotel tijdens ons verblijf en het zag er mooi uit. Als u op zoek bent naar een bruiloft hier dan deo wat we zagen elke aandacht voor detail was gemaakt en de setting zag er prachtig. Ik hoop dat deze beoordeling helpt!!
Meer lezen
Language Weaver
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Francesca D
8 bijdragen2 nuttige stemmen
mi dispiace,ma la piscina non l'ho frequentata. so che ce ne sono 2 e ci sono anche tanti bambini per cui deduco che si! ottimo albergo. buona vacanza!
Andreamazzoleni77 heeft een vraag gesteld mei 2016
Province of Bergamo, Italië56 bijdragen18 nuttige stemmen
Salve sapete se all esterno c è un po di vita la sera? Possibili passeggiate tra negozi e locali? Grazie
Antwoord van Laura D
roma111 bijdragen55 nuttige stemmen
Salve, uscendo dall'hotel si è praticamente nel paese, quindi è comodo per fare una passeggiata anche tutte le sere. Direzionandosi verso destra si và verso un viale dove si trovano un parco giochi (con dei giochi per i bambini più piccoli e altri per i più grandi) numerosi negozi (abbigliamento, oggettistica e souvenir), gelaterie e ristoranti, la piazza del paese e delle giostre a pagamento (tipo macchinine da scontro, gommoni, ecc.........) Diciamo che se si cercano discoteche e locali da movida non è il paese giusto, è più adatto a famiglie con bambini che vogliono fare una passeggiata tranquilla prendendo un gelato e facendo giocare i bambini.
Emanuela M heeft een vraag gesteld jul 2015
Milano105 bijdragen128 nuttige stemmen
Ultime recensioni un disastro. Ma non rispondete mai?
Antwoord van fabiano b
Marcheno, Italië51 bijdragen51 nuttige stemmen
Buonasera, io mi trovo in hotel da 13 giorni, cosa posso dire, ho 2 bambini uno di 5 anni ed una di 11 anni, questultima celiaca, stiamo mangiando bene coccolati in sala come in spiaggia, struttura buona, pulita e personale disponibile a qualsiasi necessita', il menu' se non gradito puo ' essere sostituito da qualsiasi cosa si voglia. La colazione e' nella norma del 4***** in su, torte eccc,eccc. Quando vedo commenti sul perche' delle macchinette per la colazione ? Bisogna svegliarsi ! Non correre in camera a scrivere recensioni negative, SI AVVICINA REGOLARMENTE IL CAMERIERE, SI CHIEDE UN BUON CAPPUCCIONO O LATTE O QUELLO CHE SI VUOLE E SI VIENE ACCONTENTATI ! Ieri mattina ho ricevuto un cappuccino con il mio nome , sulla schiuma, per chi ha fretta di quei 2 miniti in piu' si puo' arrangiare alle macchinette... Puo' essere una comodita' per qualcuno... LE VACANZE VANNO PRESE con un animo diverso, se si guardano i minimi dettagli di tutto e' meglio rimanere a casa.... bisogna rilassarsi e socializzare e divertirsi , RIDERE FA BENE ! Se volete un Hotel 5 ***** e che vi puliscano anche la bocca dopo aver mangiato avete sbagliato posto, E' un5 ***** famigliare per famiglie he vogliono rilassarsi e divertirsi con i propri figli e famiglie... commenti sul consumo dell'acqua, si paga anche a casa o in qualsiasi pizzeria ! Si pagano le bevande con delle palline colorate ? SI E' vero ! Chi non lo desidera segna con ricevuta il n.della camera,,,,SONO CONVENIENTI LE PALLINE, SI EVITANO MALINTESI ALLA FINE DELLA VACANZA ! Ottima la posizione e le piscine ..non aggiungo altro non voglio fare l'avvocato del Berty... Rilassatevi e prendete le vacanze SULSERIO !
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Silvi Marina uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 166 - € 249 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
grand hotel silvi marina
LOCATIE
ItaliëAbruzzoProvince of TeramoSilvi Marina
AANTAL KAMERS
142
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

GRAND HOTEL BERTI (Silvi Marina, Italië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Grand Hotel Berti
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Hotel Berti?
Attracties in de buurt zijn Lido Mar Del Plata (0,6 mijl), Lido Marlin (0,9 mijl) en Gelateria Tiziano (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Hotel Berti?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Hotel Berti?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Hotel Berti?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Hotel Berti?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Crudogeno, L'Abruzze mè en Gelateria Tiziano.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Hotel Berti?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Hotel Berti?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Grand Hotel Berti?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Grand Hotel Berti zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Hotel Berti?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans en russisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van Grand Hotel Berti?
Veel reizigers bezoeken Torre del Cerrano (5,7 mijl), Masseria Cataldi (2,3 mijl) en Palazzo Sgaroni (6,2 mijl).
Alle Silvi Marina hotelsHoteldeals voor Silvi MarinaLastminutehotels in Silvi MarinaHotels in de buurt van Grand Hotel Berti
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's