Grand Hotel Berti



Over
Grand Hotel Berti is een fantastische keuze voor reizigers in Silvi Marina. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Grand Hotel Berti is een gezinsvriendelijk hotel met een minibar, airconditioning en een bureau in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Silvi Marina gaan.
Bezoekers die tijdens hun verblijf naar Parrocchia S. Maria Assunta (2,0 km) willen gaan, zullen zien dat Silvi Marina, Grand Hotel Berti op een steenworp afstand ligt.
Als je in Silvi Marina bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Grand Hotel Berti gaan, waaronder Ristorante Motel Boston (0,6 km), L'isola felice (0,2 km) en Ristorante La Braceria (0,7 km).
Zorg dat je tijdens je bezoek naar Lungomare (0,9 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het hotel.
Veel plezier in Silvi Marina!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 258
- 119
- 65
- 42
- 32
- Filteren
- Nederlands



Als "buitenlander" voelden we ons thuis, dankzij een professionele en zeer vriendelijke zaak. Het eten en de service was perfect. Onze ober Sandro hielp op alle mogelijke manieren en voldeed aan al onze verwachtingen.
Het was hittebrekend om te vertrekken en thuis te komen, daarom zijn we van plan om volgend jaar terug te gaan.



Kamers zeer comfortabel de mijne was niet zo groot maar ik had de Adriatische Zee voor me als ik uit het raam keek , prachtig uitzicht! ! !
Wat wil je nog meer? Zeer schone kamers en badkamers, personeel meestal al waren zeer attent.
Eten? Ik heb er niet gegeten kan zeggen maar Silvi is geladen met prima restaurants overal, zeevruchten, pizza, je moet proberen hun actueel " Arrosticini " schapen vlees op een kebob gekookt op open houtskool vuur! Lekker, mooie glazen van hun actuele rode wijn " Montepulciano " . U net buiten lopen van het hotel , alles is op loopafstand, geweldig als je kinderen hebt. Dan ga je voor de heerlijke " gelato " ijs!
Je bent direct aan het strand , de stad van Silvi Marina is zeer klein, veel auto's overal. Dus, ik zou je aanraden park en vergeet het gewoon rond te lopen en geniet!
Prijs zou ik koopje voor goedkoper.
Ciao

Het hotel is erg oud en in volle glorie dagen kan het zijn overwogen 5 sterren 20 plus jaren geleden met een ander management en service beleid maar dat is duidelijk niet langer het geval is en vraagt hogere prijzen voor dit unmerited taxistandplaats ligt oneerlijk. Mochten 5 sterren moet belangrijke renovaties ondergaan en update zelf een goede kijk op de rest van de concurrentie in het 5 sterren klasse vandaag wereldwijd.
Hotel kamers hebben misschien twee stopcontacten en niet goed gelegen dus succes als u behoefte hebt aan een aantal voor het opladen apparaten. Het was duidelijk gebouwd is lang vóór de komst van mobiele telefoons. Het hotel ligt op slechts verouderd. Alle meubilair is oud en versleten. De matras in een kingsize bed met scheefgezakte dips aan beide zijden met een bult in het minder gebruikt midden. Het was alsof ze voegden een laagje IKEA space foam over versleten matrassen. Beddengoed en handdoeken zijn van lage kwaliteit en lage denier. Geen haken in de badkamer voor het ophangen van handdoeken.
Er waren geen gratis slippers of shampoo of body cream of een van de basics zelfs een 3 sterren hotel zou bieden... Slechts enkele goedkope douche gel, naaisetje en twee zielige kleine bars van zeep. En wat met de funky utilitair plafonds en fluorescerende bar verlichting?
Noch de telefoon in badkamer en wanneer ik moest bellen met de receptie was er geen aanwijzing of instructie over hoe de receptie te bellen om recover my gemiste oproep. Normaal gesproken is er wat hoffelijker map met complete hotelinformatie vlakbij de telefoon. Niet zo hier.
Huis schoonmaak service is ok, maar wanneer ze niet al komen en laat geen toiletpapier wanneer u duidelijk dat het behoorlijk slecht.
Airconditioning ingesteld op Antarctische bevriezen. Ongeacht hoe we resetten, elke keer onze sleutel werd genomen uit het terug naar een automatische instelling, dus in de hete maand juli we moesten vragen om meer dekens en sliepen onder 3 bed dekbedden. Niet te vergeten dat telefoon opladen wanneer out was niet mogelijk.
De liften zijn zo oud ze eigenlijk kapot met één van onze gasten zitten in.
De maitre was een klassieke snob totdat de derde dag hij ten slotte brak een oprechte glimlach, maar we vonden het niet leuk zijn behandeling van het personeel. Obers waren allemaal erg vriendelijk en deden hun best om ons tegemoet maar het moet gezegd dat de tijden van het restaurant zijn absurd en niet tegemoet te komen aan de cliënten reisbehoeften. Ze strikt aan beperkte uren voor alle drie maaltijden. In een 3-sterren waard's waardering ontbijt wordt geserveerd ten minste tot 10 of 10:30 maar hier is het over korte starten licht en vroeg om 7:30 en eindigt om 9:30 am. Als u zich bij een vakantieplaats, waarom zou je je behandeld wilt worden in een zakelijke bijeenkomst? En in godsnaam, kon de horeca in toeristische bestemmingen in Italië let wakker worden met het feit dat de rest van de wereld eet geen lunch alleen vanaf 1:30 tot 2:30 uur!? Als u een hotel touting een internationale klantenkring dan moet je tegemoet komen aan dat cliënteel. Periode.
In een 3 sterren hotel in een hete zomer bestemming, moet u ontvangt een gratis water in uw kamer en niet nikkel-en-bedot op voor het in het restaurant. Het is gewoon slecht bedrijf worden zo gierig in de details.
De WiFi is onvolledig. De lobby van het hotel toiletten beneden zijn beschamend.
Twee dingen over dit hotel zijn enigszins in haar voordeel- de locatie aan het strand met twee grote zwembaden met waad ruimtes voor kinderen en tennisbanen hoewel ik niet naar beneden om te zien in welke toestand zij zich bevinden. Eén van de zwembaden was bedekt met economie cement tegels met gras en onkruid uit het barsten, gazon gebieden waren vol crabgrass dat was stekelige naar de voeten en niet gemaaid. Een van onze vrienden met een kleine peuter vonden zelfs een nagel in het gras. Dus, zelfs met de zwembaden die waren leuk genoeg ze zijn niet beschreven in de onderhoudswerkzaamheden die oorzaken één om vragen te stellen over de kwaliteit van het water van het zwembad zelf en waarom er zoveel chloor dat zelfs één lap met uw ogen open laat zij branden.
Het tweede ding is het eten. Het eten is goed voor een 3 sterren, ik zou niet zeggen dat het 5-sterren niveau. We zijn zo dicht bij het epicentrum van bepaalde Italiaanse specialiteiten zoals verse mozzarella toch de bocconcini waren niet beter dan de winkel. Opnieuw hier zijn ze afraffelen. Restaurant servetten zijn zo oud als het meubilair, evenzo en uitgerafeld, zelfs niet goed ingedrukt. Plafond in eetgedeelte ziet eruit als een onafgewerkt vloer in een wolkenkrabber met elektrische draden naar de lampen al in zicht.
Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar niet opgeleid volgens 5 sterren klantenservice. Slechts een handvol zou maken dat cijfer met een passende opleiding. Nogmaals, ok als het een 3 sterren maar niet meer. Het personeel maakte meer lawaai met borden en bestek schuifelen in de eetkamer en keuken gebieden dan de gasten die zaten.
Dit hotel is niet de moeite waard. Tal van andere boutique hotels hier te kiezen.


Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding