Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (32)
Kamer en suite (19)
Dineren (6)
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"},"scriptFlags":null}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (132)
Beoordelingen filteren
22 resultaten
Waardering van reizigers
17
3
0
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
17
3
0
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 22 beoordelingen
Beoordeeld op 23 februari 2018

Helaas na een lange reis vanuit Nederland zeer slecht ontvangen. We waren er te vroeg en hadden zeker niet verwacht, dat onze kamer klaar was, maar het ging in de communicatie helemaal mis, waardoor we ons de rest van de vakantie zeer onprettig hebben gevoelt....Meer

Datum van verblijf: februari 2018
Bedank sintanna2018
Beoordeeld op 27 januari 2016

Goed hotel. Ruime kamers en zeer zorgzame bemanning en uitstekend eten. Alleen de snelheid waarmee ze koffie serveren bij het ontbijt valt een beetje tegen. Lekker rustig verder en lekker dichtbij de piste. Aan te bevelen voor iedereen dien van een beetje rust houdt.

Datum van verblijf: januari 2016
2  Bedank PietH300661
Beoordeeld op 9 maart 2014

We zijn al voor de zesde keer op rij naar dit hotel gegaan tijdens onze Krokusvakantie. We zijn niet voor niets trouwe gasten in dit hotel. De kamers zijn ruim en netjes ingericht. De badkamer is net vernieuwd. Ontbijt en avondeten zijn zeer verzorgd. De...Meer

Datum van verblijf: maart 2014
Bedank Piet H
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 juli 2018

Dit was ons vierde bezoek als een wandelgroep en ik vroeg om de kamer die we de vorige keer hadden, 2 jaar geleden, omdat we perfect tevreden waren. Ik was verrukt dat het een complete make-over had ondergaan. Er was een gepolijste houten vloer, twee...kleerkasten en de kamer had een schuifverdeler met een slaapbank, zodat deze als familiekamer kon worden gebruikt. Boven het bed was een foto van de bergen, genomen door Doris de hotelier, en tegenovergestelde schetsen in het zwart van de bergtoppen. De nieuwe badkamer was prachtig, met een grote douche en grote 'Jack en Jill-bekken'. Een wandpaneel had een pointillismeschildering die me deed denken aan een alpenweide, en er was een vergelijkbare stijl in de andere kamer. Deuren van dat deel opende op het balkon met een prachtig uitzicht over het dorp en de vallei. De ontbijten waren voldoende als waren de vier-gangen diners. Tijdens het Tiroolse galadiner speelde de zoon van Doris Lucas zijn accordeon, wat bijdroeg aan de atmosfeer. We konden geen water op de tafels hebben, maar het was mogelijk om een ​​glas kraanwater van de bar naar de eetkamer te nemen. Het kon niet worden aangevuld omdat de barman ook de ober was! Dit is de perfecte plek om te verblijven!Meer

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik moet zeggen in het lezen van de vorige "Niet onder de indruk" commentaar we hebben precies dezelfde reactie van de dochter. De meest onbeschofte en onaangename hotel manager die ik ooit ontmoet heb. We vroegen voor water met onze maaltijd die ze weigerde. In...plaats kregen we te horen dat we water te kopen. Wanneer gevraagd om het hotel parasols kregen we te horen voor 5 personen konden we alleen gebruik 2 , ondanks het feit dat er voldoende beschikbaar. Onze diner borden hadden eigenlijk haren op hen. De service was slecht, maar niet de ober die was misschien wel beschaamd. Het duurde 40 minuten om te serveren ijs . . . echt ! Meer dat dit was de reactie van de meningsverschillen met de manager. Op de positieve we hebben gevraagd voor twee neem outs waar het hotel deed tegemoet te komen. Het eten was gemengd voor diner en ontbijt beperkt. Maar de pre - diner salade was zeer goed. Over het geheel genomen de ervaring van zo'n mooie locatie was bevochtigd met de houding van de hotel manager. Jammer!Meer

Datum van verblijf: juli 2018
Antwoord van Doris P, Proprietario bij Hotel AstorGereageerd op 23 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Astor.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 249 - US$ 534 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëTrentino-Alto AdigeZuid-TirolVal GardenaSelva di Val Gardena.
AANTAL KAMERS
23
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding