Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Leonardo Royal Hotel Venice Mestre

Reiziger (263)
Kamer en suite (103)
Dineren (36)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 22 van de 74 hotels in Mestre
4,4 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,3 van 5 bollen
Service
4,2 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Romantisch
Charmant
Gesproken talen
Italiaans
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Wekservice/wekker
Minibar
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites

Locatie

Via Ca' Marcello 6, 30172, Mestre Italië
Naam/adres in plaatselijke taal
225beoordelingen8vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 135
  • 54
  • 11
  • 9
  • 16
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bvv01 heeft een beoordeling geschreven aug 2021
Alkmaar, Nederland
1,0 van 5 bollen
Vreselijk 4 sterren hotel:
- harde matrassen
- ontbijt was slecht ( oud brood, overkookte koude harde eieren , jus Do’range waterig en de koffie was niet te zuipen. Het advies vanuit het hotel was om bij het McCafe even verderop te ontbijten.
- kamers werden niet schoon gemaakt
- handdoeken en wc papier moesten we zelf halen
- 1 gratis fles water voor 3 dagen
- 2 kamers waarvan er maar een badjassen en slippers had
- de coca cola was op zaterdag op
- service bij aankomst/klachten en vertrek ronduit onprofessioneel en totaal niet vriendelijk
- meerdere toeristen ervaarde problemen
- Honden zijn hier in het hotel meer dan toegestaan 🤔

Nooit meer!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Niet boeken en lekker in Venetië een hotel pakken.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Leonardo Boutique Rome Termini Italy, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Gereageerd op 16 aug 2021
Dear Bvv01, thank you for sharing your review. We are sorry the Hotel didn't satisfy completely your expectations, but, thanks to comments like yours, we can understand what we may improve. We would like to ensure you that we work very hard for our guests. All feedback is taken constructively and used in order to ensure the same mistake does not happen twice. We hope you'll decide to join us again to experience our improved services. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ke F heeft een beoordeling geschreven mei 2024
5,0 van 5 bollen
Dit hotel ligt op 5 minuten lopen van de trein die u naar Venetië brengt. Het gebied is ook op loopafstand om eten en winkels te vinden. Het hotel is schoon en prachtig ontworpen. De kamers zijn ook schoon en modern ingericht. Mijn verblijf was comfortabel en handig. Ik zou hier weer verblijven om dicht bij de trein te zijn en voor een schone, comfortabele landkamer met voldoende ruimte voor twee gasten om comfortabel te bewegen.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: november 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
OnAir57549857720 heeft een beoordeling geschreven mei 2024
1,0 van 5 bollen
We bereikten Mestre vanavond en kwamen naar Leonardo Royal Hotel Venice omdat we een voorafgaande boeking hadden. Ik kwam te weten dat ons kind van 7 vanwege een technische of menselijke fout niet bij de boeking was inbegrepen. Ze zeiden dat we een andere kamer moesten kopen als we wilden blijven. We smeekten hen om er rekening mee te houden, aangezien deze misstap een technische fout of misschien een menselijke fout is. We hebben gezegd dat we het in de toegewezen kamer kunnen redden en zijn bereid het verschil of de extra kosten voor het kind te betalen. We hebben ook gevraagd of als dat niet mogelijk is, ons dan een niveau moet worden opgewaardeerd. De uiterst onbeschofte ploegendienstmanager, een vrouw wiens naam ik vergat te noteren, weigerde echter onze bescheiden verzoeken in overweging te nemen. De boekingswebsite vroeg haar ook om ons in de geboekte kamer te laten blijven of om ons geld terug te geven, maar ze gaf geen krimp. En haar houding zorgde er niet voor dat we ons beter voelden. Ze bleef maar zeggen dat je een comfortkamer had geboekt, de wet zegt dat er slechts twee mensen in die kamer kunnen verblijven, een superior of deluxe kamer is niet beschikbaar waar 3 personen kunnen verblijven. Na veel smeken en tegengehouden te zijn, hebben we besloten dat mijn man in een hostel zal verblijven, terwijl mijn kind en ik hier in dit hotel zullen verblijven. Toen we naar de toegewezen kamer gingen i. e. 626, we ontdekten dat er al enkele andere gasten verbleven. Vervolgens stuurden ze ons naar kamer 629 waar we ontdekten dat de schoonmaak van de badkamer niet was gedaan. . Er lag een handdoek op de wastafel. Toen ging ik opnieuw naar beneden om te klagen en werd naar de 9e verdieping gestuurd. We ontdekten dat de slaapkamers in alle drie de gevallen de superior kamer waren en niet de comfortkamer. Het betekent dat de receptioniste en ploegmanager tegen ons logen over het boeken van een comfortkamer. De kamer had een bed dat groot genoeg was voor ons drieën. Ik heb ook hun website gecontroleerd, waar de comfortkamer een klein queensize bed met één kussen heeft. De superior kamer had een kingsize bed. Gezien het feit dat we helemaal vanuit India zijn gereisd, ook met een klein kind dat toen honger had en we allemaal erg moe waren, had het hotel aan ons verzoek kunnen en moeten voldoen. Fouten maken is menselijk, ze kunnen ons natuurlijk extra kosten in rekening brengen. De ploegmanager zei eerst dat we niet kunnen terugbetalen omdat je via een partnerwebsite hebt geboekt. Wanneer partner website executive i. e. @agoda probeerde ons ook te helpen en vroeg hen om ons te huisvesten of anders het boekingsbedrag terug te betalen, ze weigerde opnieuw ronduit. Ik heb de hele wereld over gereisd, maar ben nog nooit zo onbeschoft, rigide en onzinnig personeel tegengekomen. Meestal heeft het soort hotels waar we in verblijven personeel dat er alles aan doet om ons bezoek aangenaam te maken, terwijl het personeel hier totaal compromisloos was, ondanks het feit dat we met een klein kind in het buitenland zijn. Het enige wat ze wilden was dat we een andere kamer zouden kopen voor een veel hogere prijs dan wat we via de website van Agoda betaalden. Na deze ervaring verblijft mijn man vanavond in een hostel terwijl het kind en ik hier in het Leonardo Royal Hotel zijn. Zeer teleurgesteld en ontmoedigd. Ah. . kers op de taart is het geluid van treinen die de hele nacht voorbij rijden! ! Zal ook op elk mogelijk platform recensies schrijven over dit zogenaamde 4-sterrenhotel. Een leuke familievakantie is dus verpest
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
20_times_ATW heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Fremont, Californië
5,0 van 5 bollen
Dicht bij het station van Mestre, dus indien gewenst gemakkelijk naar Venetië te komen. Het is ook 25 minuten lopen naar Fincantieri (vertrouw op de aanwijzingen van Google maps, want er zijn trappen die niet voor de hand liggend zijn.)

Er is ook een grote Spar-supermarkt op 7 minuten lopen met alles wat u nodig heeft.

Kamers zijn schoon, maar met vast tapijt. Mijn kamer keek uit op de spoorlijn, waar treinen 20 uur per dag ratelden. Maar het bed was comfortabel en ik heb goed geslapen.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dvdnati heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Kendal, Verenigd Koninkrijk
5,0 van 5 bollen
Net terug van Leonardo Hotel in Mestre Venetië. Kamer was erg leuk met grote douche en groot, comfortabel bed. Helaas rinkelde onze kamertelefoon de eerste nacht en werden we 's nachts een paar keer wakker. We hebben ons gemeld bij de receptie en iemand vroeg om een wake-up call en ze hebben de verkeerde kamer opgezet. Maar geen verontschuldiging of zoiets! Dat was teleurstellend! Maar de rest van het verblijf was echt goed.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
NJ_P99 heeft een vraag gesteld aug 2023
Londen, Verenigd Koninkrijk78 bijdragen14 nuttige stemmen
What’s the best way to get from the airport to the hotel cost wise please?
Antwoord van Luv Toto
Strumica, Republic of Macedonia287 bijdragen58 nuttige stemmen
Bus is cheapest. We arrive at Treviso, not Marco polo and we pay 10 e. per person to Mestre. Than we use taxi, but cost from Mestre to Venice was 2.5 euro by bus i think.
Elo P heeft een vraag gesteld jan 2023
4 bijdragen
Bonsoir, ou peut on garer notre voiture ? Merci
Suceava, Roemenië52 bijdragen27 nuttige stemmen
Hi there! Leonardo hotel it is situated on the mainland, so you need to take a train, bus, taxi to Venice. Once you will arrive at Venice you can take a water taxi to San Marco.
Jessica D heeft een vraag gesteld feb 2020
Cincinnati, Ohio84 bijdragen33 nuttige stemmen
How safe is the neighborhood?
Antwoord van NathD
Cambridge, Verenigd Koninkrijk17 bijdragen18 nuttige stemmen
Seemed safe to me, I walked too and from the spar and felt comfortable
Ashleigh C heeft een vraag gesteld feb 2020
24 bijdragen7 nuttige stemmen
Does the hotel provide portable cots for infants?
Bvv01 heeft een tip geschreven (aug 2021)
Alkmaar, Nederland121 bijdragen30 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Niet boeken en lekker in Venetië een hotel pakken."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Mestre uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 111 - € 176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëVenetoProvincie VenetiëCity of VeniceMestre
AANTAL KAMERS
244
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LEONARDO ROYAL HOTEL VENICE MESTRE (Mestre, Italië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Attracties in de buurt zijn Stazione Di Venezia Mestre (0,3 mijl), Al Vapore (0,3 mijl) en Cinema Dante d'Essai (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ristorante Pizzeria Da Michele, Brothers Fast Food & Namaste Indian Restaurant en Hostaria Vite Rossa.
Zijn er sportvoorzieningen bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Leonardo Royal Hotel Venice Mestre vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Leonardo Royal Hotel Venice Mestre verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Leonardo Royal Hotel Venice Mestre zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Alle Mestre hotelsHoteldeals voor MestreLastminutehotels in MestreHotels in de buurt van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's