Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Leonardo Royal Hotel Venice Mestre

Opslaan
Delen
Via Ca' Marcello 6, 30172, Mestre Italiƫ
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$Ā 151
Expedia.com
US$Ā 151
Vio.com
US$Ā 135
Hotels.comUS$Ā 151
TravelocityUS$Ā 151
PricelineUS$Ā 159
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (208)
Kamer en suite (99)
Dineren (34)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 22 van de 74 hotels in Mestre
Locatie
Hygiƫne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Minibar
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Gesproken talen
Italiaans
189beoordelingen7vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 121
  • 40
  • 6
  • 9
  • 13
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bvv01 heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
Alkmaar, Nederland78 bijdragen26 nuttige stemmen
Vreselijk 4 sterren hotel: - harde matrassen - ontbijt was slecht ( oud brood, overkookte koude harde eieren , jus Do’range waterig en de koffie was niet te zuipen. Het advies vanuit het hotel was om bij het McCafe even verderop te ontbijten. - kamers werden niet schoon gemaakt - handdoeken en wc papier moesten we zelf halen - 1 gratis fles water voor 3 dagen - 2 kamers waarvan er maar een badjassen en slippers had - de coca cola was op zaterdag op - service bij aankomst/klachten en vertrek ronduit onprofessioneel en totaal niet vriendelijk - meerdere toeristen ervaarde problemen - Honden zijn hier in het hotel meer dan toegestaan šŸ¤” Nooit meer!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Niet boeken en lekker in Venetiƫ een hotel pakken.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Leonardo Boutique Rome Termini Italy, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Gereageerd op 16 aug. 2021
Dear Bvv01, thank you for sharing your review. We are sorry the Hotel didn't satisfy completely your expectations, but, thanks to comments like yours, we can understand what we may improve. We would like to ensure you that we work very hard for our guests. All feedback is taken constructively and used in order to ensure the same mistake does not happen twice. We hope you'll decide to join us again to experience our improved services. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mark I heeft een beoordeling geschreven mei 2023
1 bijdrage
5 dit hotel was erg aardig personeel is erg behulpzaam eten was geweldige locatie is geweldig om Venetiƫ via treinstation te krijgen goed gedaan voor netheid kamers worden elke dag schoongemaakt hotel was plek minder geweldige locatie voor voedselwinkels en bars ook personeel boekte vervoer van en naar luchthavens
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Alex N heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Londen, Verenigd Koninkrijk52 bijdragen23 nuttige stemmen
Om de verjaardag van mijn vrouw te vieren hebben we een verblijf in dit hotel geboekt Laat staan een drukke, luidruchtige receptie, laat staan de grootte van de kamer voor de betaalde prijs (men kan de kastdeur niet openen en de ander voorbij laten gaan), laat staan een overvolle ontbijtzaal (waar tafels elkaar bijna raken), laat staan netheid (er lagen snoepjes onder het bed, zelfs in het bed, tussen de twee matrassen, ik ben er vrij zeker van dat ze er nog in kamer 921 zijn), laat staan een verstopte wastafel in het toilet (we hebben erover geklaagd – zonder dat er iets aan gedaan werd genomen, omdat je je tanden niet kunt poetsen zonder je zorgen te maken dat de wastafel overstroomt), laat staan dat het toilet niet afsluitbaar is, dat zou allemaal onopgemerkt kunnen blijven, maar… Op de verjaardag van mijn vrouw, die we kwamen vieren, ging om 6.40 uur 's morgens het brandalarm af. Dat zou niet het probleem zijn, want brandalarmen redden levens, maar wat helemaal niet fijn is: - Ik stond op dat moment onder de douche en hoorde niets. Als ik alleen was, bijv. G. , als mijn vrouw me niet kwam waarschuwen, in het geval van een echte brand, zou ik daar vast kunnen zitten, zelfs zonder dat ik merk dat er iets aan de hand is. - Mijn vrouw was geschokt en verbaasd, ze wist helemaal niet wat er aan de hand was en waarom al dat lawaai opkwam. Ze heeft nog nooit eerder een brandalarm meegemaakt en niemand heeft ons uitgelegd wat we moeten doen als het brandalarm afgaat. Korte uitleg bij aankomst of papiertje met de procedure zou standaard moeten zijn, zou je denken. - Het geluid van het brandalarm was een uur lang aan de gang, van 06.40 uur tot 07.40 uur, omdat er niemand was opgeleid om ermee om te gaan, wat volkomen onaanvaardbaar is. Zo'n hotel, met meer dan 200 kamers, zou altijd getraind personeel ter plaatse moeten hebben om zo'n enorme afleiding te voorkomen, in plaats van te wachten tot er ergens een technicus vandaan komt. - Op geen enkel moment kwam het hotelpersoneel naar ons toe, of naar een andere gast die ik heb gezien (en er zijn ouders met kleine kinderen geweest, oudere mensen...), om uit te leggen wat er aan de hand is, om gerust te stellen of om hulp te bieden. Niemand verontschuldigde zich achteraf voor de verschrikkelijke afhandeling van de situatie. - Mijn vrouw heeft een hartaandoening en slikt medicijnen tegen hoge bloeddruk, dus het was niet prettig voor haar om onder zoveel stress te staan zonder enige informatie. We hebben een officiĆ«le klacht ingediend bij het hotel, zonder enige reactie. We zijn allemaal verschillend, dus als u een drukke receptie wilt, mensen die bijna op uw schoot zitten tijdens het ontbijt, om te veel te betalen voor uw verblijf. . . dit hotel is absoluut uw beste keuze. Als u op zoek bent naar een romantische vakantie, een gezinsvriendelijke plek om u welkom te voelen. . . kies deze plek zeker niet!…
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Be aware!
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
816graemek heeft een beoordeling geschreven mei 2023
dumfries6 bijdragen2 nuttige stemmen
Uitstekend hotel voor wie VenetiĆ« bezoekt en niet in het centrum van VenetiĆ« wil verblijven. Hotel echt schoon, al het personeel waarmee we in contact kwamen was vriendelijk. Onze kamer was groot genoeg en op de 9e verdieping met uitzicht op Mestre, en was erg rustig 's nachts. Pluspunten voor dit hotel zijn de directe verbindingen vanaf de luchthaven Marco Polo, evenals de bus- en treinverbindingen naar VenetiĆ«, slechts negen minuten met de trein. Aan de keerzijde heeft Mestre zelf een grondige opknapbeurt nodig met zeer beperkte bars en restaurants in de omgeving. We hebben zelfs centrale Mestre geprobeerd voor restaurants, maar wederom beperkte keuze. Als gevolg hiervan aten we meer dan eens in dezelfde pizza-pastaplaats aan de overkant van de weg, gebeld door hotel (de Michele). Deze eetgelegenheid was ook uitstekend. Nogmaals, als u dit hotel heeft geboekt, zult u aangenaam verrast zijn, nogmaals bedankt aan het personeel voor een zeer aangenaam verblijf.…
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
SS28 heeft een beoordeling geschreven apr. 2023
Middlesex, London37 bijdragen15 nuttige stemmen
Geweldig hotel tegen zeer redelijke prijzen. Kamergrootte gemiddeld, maar badkamer / douche was redelijk groot (wat we nodig hebben voor mijn grote man en je komt nooit in ItaliĆ«). Voordelen: - 15 minuten met de bus vanaf de luchthaven Marco Polo € 9 euro per enkele reis (taxi € 35) - Schone kamer, ruime badkamer/douche - standaard toiletartikelen plus badjassen/slippers haardroger - locatie direct naast station Venezia Mestre, 10 minuten rechtstreeks naar station Venizia Santa Lucia (€ 3 retour), of rechtstreekse treinen naar Verona - geweldig Italiaans (de Michelle) op 3 minuten van het hotel - enorme interspa 3/4 minuten lopen van het hotel - standaard ontbijtbuffet (broodjes/ontbijtgranen/ei enz.) Nadelen: - Mestre als gebied is niet het beste, dat wil zeggen niet bijzonder leuk om rond te lopen / wandelen / winkelen, dus het hotel moet alleen als uitvalsbasis worden gebruikt - gemiddelde kamergrootte (dwz voldoende ruimte om gewoon rond bed te lopen) Beveel ten zeerste aan als uitvalsbasis bij het verkennen van VenetiĆ«!…
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Room high up (we had 10th floor and no noise at all)
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$Ā 143 - US$Ā 202 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliƫVenetoProvincie VenetiƫCity of VeniceMestre
AANTAL KAMERS
244
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LEONARDO ROYAL HOTEL VENICE MESTRE (Mestre, Italiƫ) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Attracties in de buurt zijn Stazione Di Venezia Mestre (0,4 mijl), Al Vapore (0,3 mijl) en Cinema Dante d'Essai (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Da Michele Pizza e Ristò, Brothers Fast Food & Namaste Indian Restaurant en PASTA & PIZZA e Non Solo.
Zijn er sportvoorzieningen bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Leonardo Royal Hotel Venice Mestre vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Leonardo Royal Hotel Venice Mestre verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Leonardo Royal Hotel Venice Mestre?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Leonardo Royal Hotel Venice Mestre zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.