Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Campagnola

Reiziger (19)
Kamer en suite (3)
Reiziger (19)
Kamer en suite (3)
Dineren (2)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Bar/lounge
Gratis parkeren
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Hot tub
Niet-roken hotel
Buitenzwembad
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Niet-roken kamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Trendy
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
37Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 37 van 100
13restaurantsbinnen 0,5 km
1attractiebinnen 0,5 km
Beoordelingen (58)
Beoordelingen filteren
25 resultaten
Waardering van reizigers
7
13
4
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
7
13
4
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 25 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Bij aankomst in het hotel vroeg de receptioniste om onze ID-kaarten. Ze nam ze en legde ze ergens achter het bureau. Ik vroeg de ID-kaarten terug aan het einde van de incheckprocedure, maar ze weigerde. De computer werkte niet en moest ze verwerken voor de...lokale politie. Het zou ongeveer 3 uur later klaar zijn. Toen ik erop stond dat ik de ID-kaarten niet wilde achterlaten, werkte de computer ineens (Lie 1), maar nu moest ze eerst de kaarten van andere gasten verwerken. Ze moest de kaarten absoluut in volgorde van aankomst verwerken. Ik vroeg haar waarom, ze antwoordde dat we niet moesten denken dat we, omdat we als laatste binnenkwamen, een prioriteit zouden krijgen boven andere gasten. Tegen die tijd had ze hier al een stem opgeheven en in feite schreeuwde ze in mijn gezicht dat dit normaal was in Italiaanse hotels en dat ik beter moest weten. Ik stelde voor dat ik terug zou komen op het moment dat ze onze kaarten zou willen verwerken, weigerde ze. Ze wilde niet meer met ons praten, en ze zou ons ook onze kaarten niet teruggeven. Ze is net dingen gaan doen op de computer en negeerde onze aanwezigheid aan het loket. Ik vertelde haar dat haar klantenservice verschrikkelijk was en dat ik nog nooit zo in een hotel was behandeld. Wat een vreselijke manier om je verblijf in een hotel te beginnen. Toen ik vroeg om de manager of een supervisor, vertelde ze me dat ze de manager was, ik kon niet met iemand anders praten. (Lie 2) Nadat ik onze bagage in de kamer had laten vallen, ging ik terug naar de receptie om de receptioniste te vertellen hoe ik me voelde over de manier waarop ze ons 5 minuten eerder hadden behandeld. Ze gooide onze ID-kaarten in het bureau (Lieg 3, ze had toen ID-kaarten verwerkt, het was niet verplicht voor haar om de auto's in volgorde van aankomst te verwerken), liet me in principe weten **** en praatte met de hand gebaren. Dit maakte me echt boos, nu was ik klaar om dit hotel te verlaten en ergens anders heen te gaan. Toen, een uur later kregen we een telefoontje van de hoteleigenaar, ze wilde met ons praten nadat ze had gehoord wat er gebeurde. Ze kwam samen met de receptioniste naar onze kamer. Hoewel je normaal gesproken een volwassen gesprek zou verwachten, werd ik hier als een klein kind behandeld, zelfs met haar vinger wijzend naar wat ik vermoedelijk tegen haar werknemer had gezegd. Ik vroeg haar of er camerafilm van de receptie was om mijn gelijk te bewijzen over wat er eerder was gebeurd, dat was er niet. Nadat ze klaar was met praten, wilde ze mijn kant van het verhaal niet horen, ze vertrouwde haar receptioniste en dat was dat. Ik was perplex, ik ben nog nooit zo vaak in mijn volwassen leven behandeld als klant. De eigenaar liet me niet eens de beleefdheid zien om tegen me te praten bij de receptie toen ik naar beneden ging om dingen te regelen voordat ik wegging. Ze bleef maar verschillende telefoontjes maken, staarde naar haar computerscherm, enz. Ik moest haar vragen om naar mij te kijken terwijl we aan het praten waren! Later vond ik verschillende klachten over de houding van het personeel in dit hotel. Wees gewaarschuwd door mijn verhaal, blijf NIET in hotel Campagnola, ook al is de locatie geweldig.Meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2017

6 e keer in dit hotel. Zeer schoon, goede faciliteiten uitstekend ontbijt en restaurant naast de deur. Handmatig in het restaurant is uitstekend en maakt echt je speciaal voelen. Vrienden vergezelden ons deze reis en waren erg onder de indruk en zal het opnieuw bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 januari 2017

Prachtige plek, mooi hotel, mean, onbeschoft receptie en ontbijtruimte personeel. Ergens anders verblijven. Ik voelde letterlijk alsof ik moest tenen rond het hotel en niet boos de onbeleefde dames die werkte bij de receptie. We snijden onze reis een dag kort omdat we voelden ons...zo ongemakkelijk en onwelkom. Bijvoorbeeld, toen ik vroeg waar eten te krijgen de vrouw bij de receptie was onbeleefd en onbehulpzaam - - dit is haar opdracht. Geen hulp met boeken boten. Geen strandstoelen of speciale toegang tot het strand stad ligt op 3 km afstand was ik geschreeuwd toen ik probeerde te vinden water mijn zoon misplaatst zijn geprezen knuffel en weer de vrouw bij de receptie was onbeleefd en onbehulpzaam. Hij is 8 en was huilen. Het personeel bij het ontbijt gaf de sfeer die ze konden niet wachten om daar weg te gaan. De meiden waren erg aardig. Haar jammer want het is een prachtig hotel.Meer

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 september 2015

Mooie LOCATIE IN Malcesine!!! :) We 3 nachten doorgebracht en we genoten van het verblijf en bezoek in Malcesine . Kamers zijn schoon en monddood gemaakt. We hadden uitzicht op het meer en het was gewoon adembenemend. Ontbijtbuffet is goed.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 26 juli 2015

Mooi modern hotel met buitenzwembad, fantastische locatie direct tegenover twee stranden. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn comfortabel. Het buitenbad gebied was versierde en mooi aangelegde. Het restaurant ( verbinding) naast de deur was ook heel vriendelijk, goed eten en prijzen, ook geserveerd...bereidt afhaalpizza's. Er is geen mini-bar in de kamer.De bar prijzen waren redelijk.Ontbijt was voldoende,Meer

Datum van verblijf: juli 2015
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Campagnola.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 111 - US$ 180 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëVenetoProvince of VeronaMalcesine
AANTAL KAMERS
22
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding