Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reiziger (326)
Kamer en suite (56)
Dineren (48)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Ski-in/ski-out
Bar/lounge
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Gezinskamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Charmant
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (895)
Beoordelingen filteren
92 resultaten
Waardering van reizigers
69
16
5
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
69
16
5
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 92 beoordelingen
Beoordeeld op 13 september 2015

De kamers in het hotel zijn prima, het eten acceptabel, de wijn te duur, maar het verblijf in hotel Spinale werd overschaduwd door de € 60 die ik voor een klein wasje moest betalen. Ik dacht dat dit bij de normale service inbegrepen was. Toen...Meer

Bedank Evisa2424
Beoordeeld op 6 augustus 2015

Hotel rustig gelegen en toch nabij het centrum. Zeer mooie, ruime kamers met alle comfort.De kamers aan de voorzijde hebben zicht op het park. Prima ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel en correct personeel zowel aan de balie als in de ontbijtzaal.

Bedank Bloemmen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten en het was geweldig. De kamer was erg groot en comfortabel. Heel proper. Het restaurant is erg goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We zullen heel blij zijn om terug te komen voor een langer verblijf.

Beoordeeld op 19 juli 2018

Goed hotel in de stad Cente, r stoppen met spa en goed restaurant. Spa is een beetje klein, maar niet veel personen in de sauna. . . dus geen probleem. Veel balkons en mooi uitzicht op het meer of de bergen. Ik vind het heel...erg leuk!Meer

Antwoord van Bernardi Carla ... I, Responsabile relazioni con la clientela bij Spinale HotelGereageerd 20 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 augustus 2017

Ik verbleef onlangs in dit hotel voor een week met mijn moeder en zus. We hadden een driepersoonskamer op basis van halfpension. De pluspunten van dit hotel is dat het een ideale locatie in de stad, met uitzicht op het meer en het park. De...kamers zijn mooi ingericht en het personeel is ook erg vriendelijk, behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was ook fris en er was een goede keuze. De minpunten vonden we waren in verband met een diner in het restaurant en de grootte van de kamer. Werden we geïnformeerd zouden krijgen een driepersoonskamer en het was reeds meerdere malen bij een boeking die we zouden krijgen drie aparte bedden. Bij aankomst was er een groot tweepersoonsbed in de kamer en een opgemaakt veldbed in een kamer die was erg klein voor drie volwassenen. We hebben de receptie geïnformeerd dat er waren slechts twee bedden en ze adviseerde het zou worden verholpen de volgende dag en het tweepersoonsbed zou worden opgesplitst in twee bedden. We hebben boeken via een touroperator dus misschien de verwarring leggen met hen. Die avond hadden we een slechte nachtrust want het was erg warm in de kamer zonder airconditioning en de kamer was 50 m van een nachtclub die speelden luide muziek tot 4 uur dus helaas erg luidruchtig was toen we probeerden om de ramen open laten. Op discussie met management de volgende dag verteld dat de discotheek alleen geopend op zaterdag dus het zou niet luidruchtig op andere nachten. Ze adviseerden ook konden ze ons te verplaatsen naar een andere kamer, die was niet groter maar een andere vorm die kunnen vergemakkelijken drie bedden beter. Maar het zou nog steeds twee eenpersoonsbedden en een camper bed en een kamer van dezelfde grootte. We besloten te blijven in onze kamer omdat we hadden uitgepakt enz. en bakboord de kamer was te klein voor drie personen. Dus wees gewaarschuwd als je boekt een driepersoonskamer, het is een kamer ontworpen voor twee personen met een campingbedje ingesteld als een derde bed. Het belangrijkste probleem was echter met het diner. We aten in het restaurant 4 van de 6 nachten als we hadden betaald halfpension. Terwijl sommige gerechten zijn leuk, er is niet veel variatie en ze kunnen gebruik maken van dezelfde saus voor twee verschillende cursussen. Ze doen ook niet wat ze hebben geplaatst op het menu. Op een avond ik bestelde rosbief maar wat ze serveerden was varkensvlees. Ik bracht dit onder de aandacht van de ober die bevestigd moet worden beef als dit wat was op het menu in het Engels en in het Italiaans dus ging hij naar de keuken om te controleren en hij bevestigde dat ze serveerden varkensvlees. Het was jammer dat ik had gegeten sommige in dit keer omdat ik niet eten varkensvlees voor vele redenen. De ober verontschuldigde zich, maar we kregen geen enkele verklaring en waren gewoon een alteratief visschotel met verder niets gezegd of gedaan. Ik vond het een echte keuken verwisselt, maar later in de week was ik aangenaam verrast dat er Zonnevis op het menu die ik bestelde maar helaas toen het mij werd geserveerd wist ik dat het schelvis en onder geen beding was de vis zonnevis. Ik weet niet of dit het beleid van het restaurant te valselijk plek misleidend items op het menu om het aantrekkelijker en vervolgens serveren een goedkopere optie maar ik denk dat dit gebeurt twee keer in één week was meer dan zomaar een toeval. Verdere problemen naar het restaurant zijn de gaar en koude groenten ze serveren bij het buffet die niet bijgevuld en hun dessert selectie die is zeer slecht. Ze weigeren ook om u te dienen leidingwater in het restaurant ondanks dat ze zeggen bij de receptie het is volkomen veilig om te drinken. Elke fles kost 4 euro dus ik zou dat goed verzadigd vóór indiensttreding restaurant. Een nacht we hebben geen water en werden gevraagd 5 keer door het personeel als we wilden 'still of koolzuurhoudend water'. Kortom ik denk dat dit een prachtig hotel maar er zijn verborgen agenda's zoals waar dure flesjes water alleen, montage drie mensen in een kamer ontworpen voor twee en misleidende mensen met het eten dat ze serveren in het restaurant, dat was erg teleurstellend omdat het zou zijn geweest een geweldige hotel anders. Ik zou terugkeren, maar niet naar het restaurant.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Spinale Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 156 - US$ 1.160 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëTrentino-Alto AdigeProvince of TrentoPinzoloMadonna Di Campiglio
AANTAL KAMERS
61
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding