Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Captain's Club Hotel

Hotelwebsite bezoeken
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Spa
Stomerij
Vergaderkamers
Zakencentrum met internettoegang
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Niet-roken hotel
Verwarmd zwembad
Binnenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op jachthaven
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hotelpakketten
Locatie
Volledige weergave
85Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 85 van 100
79restaurantsbinnen 0,5 km
27attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (893)
Beoordelingen filteren
469 resultaten
Waardering van reizigers
324
103
25
13
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
324
103
25
13
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 469 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Wanneer u aankomt bij de ingang van het parkeerterrein de eerste indrukken van het hotel is zeer indrukwekkend. De receptie en de bar zijn erg leuk en hebben de tand des tijds doorstaan sinds ons laatste bezoek een goede vijf jaar geleden. Het personeel waar...gastvrij en zeer vriendelijk. We verbleven in een tweepersoonskamer op de eerste verdieping. De kamer was prima. Zeer schoon en goed verzorgd. De ingang lobby naar de kamer is erg groot en men vraagt zich af waarom een klein bankstel ligt niet hier. Het kan zeker geschikt voor 1. Het bed is vrij laag en de matras is redelijk stevig. Het beddengoed en kussens waren prima, maar nergens in de buurt uitgebreid. Ik zou beter verwachten van een vier-sterren hotel. Het uitzicht vanuit de kamer met uitzicht op de rivier is heerlijk. Ontbijt is wat je zou verwachten van een vier-sterren hotel. Een kleine klacht opmerkelijk. We boekten onze kamer via een externe firma en onze prijs inclusief halfpension. Voor ons verblijf, we een e-mail ontvangen van het hotel vraagt ons hoe laat we zouden graag om te dineren in het restaurant op vrijdag en zaterdag. We bevestigd en ze reageerde met 20 : 30 en 21 : 00 respectievelijk. Half uur later dan ons verzoek, maar geen probleem. Toen we aankwamen voor ons diner op de zaterdag, in plaats van verwees ons naar het restaurant, ze begeleidde ons naar een tafel gelegd in de bar lounge. Dit was inclusief de bar menu in plaats van het menu van het restaurant. Geen melding werd gemaakt van deze in de e-mail uitwisseling. Dit was niet acceptabel en ik gevraagd om naar de manager. Hij heeft besproken snel en professioneel en binnen 10 minuten waren we zitten in het restaurant. Echter, dit moreel verkeerd was. Ze waren duidelijk druk in het restaurant, maar dat is niet ons probleem. Ze moeten ruimte laten om tegemoet Halfpension diners en niet te proberen en fob ons af in een luidruchtige bar ten gunste van restaurant bookers. Slechte toon, vandaar afgeprijsd op service.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TimothyLloyd, Hotel Director bij Captain's Club HotelGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 30 juli 2017

Wij komen regelmatig naar dit gebied om vrienden te bezoeken, maar had nooit naar Captains club voor dineren dus we waren erg benieuwd naar. Het eten heeft ons niet teleurgesteld, maar helaas we zaten naast de bar en het geluid was zo slecht dat we...niet kon een gesprek. We zullen terugkomen omdat het eten was uitstekend, maar zal ervoor zorgen we zitten ver van de bar.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TimothyLloyd, Hotel director bij Captain's Club HotelGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 26 juli 2017

Geweldige locatie, locatie, personeel en eten. . . Hier verbleven voor een bruiloft van vrienden, de receptie was in het hotel. . Niets was teveel moeite voor alle medewerkers en maakte het evenement en ervaring zeer memorabel. . .Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TimothyLloyd, Hotel Director bij Captain's Club HotelGereageerd op 29 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 24 juli 2017

We waar het gebied bezoekt voor de dag en beslist om koffie en iets te eten in het hotel. Zeer vriendelijk personeel en zeer professioneel. . . goede service. Prachtige plek en dicht bij alles, alles op loopafstand.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TimothyLloyd, Hotel Director bij Captain's Club HotelGereageerd op 25 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Ik verbleef met mijn moeder voor 3 nachten en hadden een geweldige tijd. De hotelkamer was ruim en keek uit op de kade. Badkamer was geweldig, ik hou van de inloopdouche. Ontbijt was een van de beste die ik heb gehad! Zoveel keuzes van gepocheerde...eieren, we werden verwend met een ruime keuze! De spa was geweldig, hydro zwembad met jacuzzi en sauna aan het eind van een dag reizen echt geholpen heeft. Het enige verbeteringen waren een beetje meer uitleg over de faciliteiten. We waren niet zeker hoe het ontbijt werkte want er waren prijzen op het menu, maar een mooie Italiaanse ober ons geholpen. Ook het kuuroord: we waren niet zeker hoe je geregeld bezoeken en wat mee te nemen, het personeel was weer geweldig bij het helpen. Er was geen instructie voor de koffiemachine, maar gelukkig had ik eerder hebt gebruikt. Kortom, ik zou de faciliteiten 10 / 10 . Het is ook erg. Oor bij enkele leuke restaurants en winkels, dus een fantastische locatie. NB: Ik dacht ook zeer sterk van het bedienend personeel bij het ontbijt dat was beleefd en zetten met een erg verwaand en klagen dame elke dag. We waren geschokt om te zien haar veeleisende preferentiële behandeling (specifieke ontbijt instructies etc) : zij zouden staan op het terras op haar telefoon en maken het personeel brengt haar eten zodra ze klaar was, verzenden de eten terug anders. Ik denk niet dat ik zou zo geduldig. Schitterend professioneel!Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TimothyLloyd, Hotel Director bij Captain's Club HotelGereageerd op 24 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Captain's Club Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 163 - US$ 380 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
captains hotel christchurchthe captains hotel
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandChristchurch
AANTAL KAMERS
29
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding