Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Premier Inn Hinckley

Opslaan
Delen
Reiziger (75)
Kamer en suite (136)
Dineren (38)
Overzicht
Coventry Road Wharf Farm, Hinckley LE10 0NQ Engeland Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Niet-roken hotel
Restaurant
Meertalig personeel
Rolstoeltoegang
3 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (644)
Beoordelingen filteren
360 resultaten
Waardering van reizigers
240
97
15
4
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
240
97
15
4
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 360 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
31 juli 2017 beoordeeld

We vroegen om een vroege check-in op de dag voordat want we woonden een bruiloft en moest veranderen. We vroegen dit de dag vóór en we zijn blij onze kamers waar klaar toen we aankwamen om 11 . 00. Bedankt aan uw team.

Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
31 juli 2017 beoordeeld

We verblijven in verschillende Premier Inns' in het Verenigd Koninkrijk gemiddeld eens per maand. Ik ook accommodatie boeken met Premier Inn wanneer moet ik stuur mijn werknemers afstand voor werk. Bij deze gelegenheid, mijn partner boekte 2 familiekamers voor 2 nachten verblijf afgelopen weekend in...Premier Inn Hinckley en we zijn helemaal teleurgesteld door de hele ervaring. De 2 kamers waren voor mijn partner, ikzelf en onze 2 jaar oude zoon in één kamer en mijn partners mama en papa in de andere. Ze waren beiden geboekt op dezelfde boeking, in dezelfde naam en betaald voor in één transactie op de pinpas. Bij aankomst in ongeveer 9 uur na een zeer lange en stressvolle 4 uur rijden we geprobeerd te boeken. Dat is wanneer het plezier gestart. De mannelijke receptionist kon alleen 1 kamer op de boeking niet 2 . We gingen vervolgens naar toon hem de bevestiging per e-mail met de bevestiging dat de boeking was voor 2 kamers. Na een paar minuten slaagde hij erin te vinden de andere kamer, informeerde ons dat het was op daar hij kon gewoon niet zien. Hij gaf ons de sleutels één was voor kamer 141 en de andere was 34 . Elke boeking in het verleden de persoon verdeling van de kamers zou de vooruitziendheid / gezond verstand toewijzen 2 kamers als niet direct naast elkaar, vrij dicht bij elkaar voor dezelfde partij. Niet zo bij deze gelegenheid, onze kamer was ongeveer 10 kamers tot in de verste uiteinde van één vleugel van het hotel en de andere was op een aparte verdieping en 6 vanaf de verste einde van dat woord. Dit betekende dat onze zoon, die graag tijd doorbrengen in zowel onze kamer en zijn nanny & grandads kamer kon niet. Je probeert uit te leggen waarom het een 2 jaar oud dat hij kan niet gaan zien nanny en heeft om ons te wachten. Hoe dan ook, dat terzijde we naar onze kamer, vrijwel het verst bij de receptie, samen met al onze bagage en de parafernalia die bij een verblijf thuis wanneer je een 2 jarige. Toen we de kamer binnenkwamen, was warm en benauwd, dus ik ging om het venster te openen. De ramen waren niet openslaande ramen; ze waren de vaste type, wat betekent dat we waren niet in staat om frisse lucht in de kamer. We boekten dit hotel over andere hotels in de omgeving zoals het vermeld dat het had airconditioning in alle kamers. We ingeschakeld de airconditioning om te proberen en cool down enigszins maar de airconditioning controller alleen toegestaan een minimumtemperatuur van 19 ingesteld worden. 19 is niet echt een airconditioning temperatuur, dat is meer de temperatuur die we onze home centrale verwarming. Onze home airconditioning unit maakt een minimumtemperatuur van 16 nuttiger. Op dit opnemen met de receptioniste, hij overging in te gaan op de back office te wijzigen voor ons. Hij kwam terug een paar minuten later opgebeld en gezegd dat om wat voor reden dan ook het systeem niet werkt, is het niet laten hem hier tegenin te voor onze kamer. Hij zei dat als we terug hij krijgt een ventilator gestuurd naar onze kamer. Ongeveer 10 minuten later de receptioniste zelf bracht een staande ventilator naar onze kamer en zei dat ik hoop dat dit helpt. Ik tegen die tijd was begin om frustraties en voelde me in de steek gelaten, vooral omdat wij waren zulke trouwe klanten van Premier Inn. Vervolgens heb ik vroeg hem of het niet mogelijk is om ons te verplaatsen naar een andere kamer die is cooler en eventueel dichter bij onze andere kamer. Hij liet me weten dat het niet mogelijk was omdat het hotel was "volgeboekt". Ik vroeg hem of ik kon spreken naar de dienstdoende manager maar was medegedeeld dat er geen duty manager, de enige persoon van dienst op dat moment zelf was, en dat er geen de duty manager tot maandagochtend, natuurlijk toen we gingen terug naar huis. Hij was de enige medewerker in dienst van 7:00 tot 07:00 toen de dag receptioniste over neemt. Ik nagelaten om de receptionist te vragen dat aangezien hij was de enige medewerker in dienst als hij was een getrainde "Fire Marshall" en werd ervaren en gekwalificeerde genoeg te maken met een brand in een hotel met 147 kamers en bij "Volledige bezetting"! We waren dus geen ander alternatief te vestigen voor de nacht dus overgeschakeld op de ventilator en zet de waterkoker aan. Goed, de ventilator die had kennelijk betere dagen gekend maakte zo'n kabaal omdat het trilt heen en weer dat we moesten stoppen en laat vastgesteld in één richting. Dit betekende dat het te vermijden waait direct op ons dat we moesten naar de muur, die uiteraard betekende dat het geen creëren een verkoelend briesje. De buitentemperatuur op beide avonden was niet in de hoge tieners de kamers waren echter nog steeds ondraaglijk. We hadden om te slapen met niets op en ondanks enige gelet zijn nappy op, onze zoon had een onrustige nacht en kreeg zo overwerkt bij één gelegenheid omdat hij was moe maar kon niet slapen, dat hij maakte zichzelf ziek. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe ondraaglijk zou zijn op avonden waar de temperatuur weer in de hoge tieners als op de weinige zomerdagen krijgt elk jaar in de UK. Nou, ik moet zeggen dat die 2 nachten waren de slechtste nachten die ik ooit heb meegemaakt in een Premier Inn en hebben geruïneerd wat was anders een fantastisch weekend weg. We hebben zo in de steek gelaten en teleurgesteld door dit laatste boeken dat we zijn allemaal van mening dat we in de toekomst zal boeken met Travelodge in plaats van Premier Inn als wij niet willen ervaring een ander verblijf zoals dat. Ik weet zeker dat zelfs Lenny Henry niet zou hebben genoten van een verblijf in Premier Inn Hinckley.Meer

Antwoord van WhitbreadHotels, Premier Inn Team bij Premier Inn HinckleyGereageerd 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

19 juli 2017 beoordeeld

We verbleven voor een nacht met 2 kinderen onder 4 . De kamer was ruim en schoon met airconditioning. Het personeel was behulpzaam, maar er was geen lift voor onze buggy. Het bijgevoegde restaurant was leuk, maar de service was niet geweldig voor de avondmaaltijd...hoewel de kinderen vonden de zachte speeltoestellenMeer

Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor één nacht verbleven . . Check-in personeel was niet overdreven vriendelijk, en guy kregen grappig over onze vroege check-in, hoewel hij was degene die geregeld. Super lange wandeling naar onze kamer, maar het was erg schoon. Let uitzoeken een krachtiger AC, als zijnde niet...in staat om een raam te openen, het was benauwd. Hoe de schoonmakers werken langs die gangen te is mij een raadsel, het was zo vochtig. Maar over het algemeen een geweldige kamerMeer

10 juli 2017 beoordeeld

Hoewel gelegen in een semi landelijke locatie, de kamers waren super en de geluidsisolatie top tarief. Het hotel personeel en gekookt ontbijt service was het meest prijzenswaardig. Uitstekende faciliteiten, waaronder een waterkoker, haardroger en comfortabele bedden. Al met al, inderdaad erg goed.

Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Restaurant
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Aan het strand
Bar/lounge
Spa
Inclusief ontbijt
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
71
Prijsklasse
US$ 45 - US$ 117 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Leicestershire > Hinckley
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
71
Prijsklasse
US$ 45 - US$ 117 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Leicestershire > Hinckley
Foto's
Reiziger (75)
Kamer en suite (136)
Dineren (38)
Locatie
Volledige weergave
Contact
Coventry Road Wharf Farm, Hinckley LE10 0NQ Engeland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Internationale Luchthaven Birmingham25 km
Luchthaven Nottingham East Midlands33 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Premier Inn Hinckley.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding