Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Premier Inn Folkestone (Channel Tunnel) Hotel

Reiziger (40)
Kamer en suite (27)
Dineren (1)
Certificaat van uitmuntendheid
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Betaald internet
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Rustig
HOTELCATEGORIE
1.504beoordelingen
44foto's
18V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 670
  • 526
  • 197
  • 68
  • 43
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Prima onderkomen! We verbleven 2 keer in onze vakantie in the premier inn. Personeel is aardig, kamer is prima, pub ernaast heerlijk eten maar de prijs van 119 pond is wel ietswat prijzig! Een half uur wifi( nog niet eens snel) gratis is toch wel zwaar gedateerd in deze tijd
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Verspil uw geld niet hier te blijven, we wensten dat we verbleven in het goedkopere hotel aan de zee. Het restaurant was verschrikkelijk, eten duurde leeftijden en personeel nors, toen het eindelijk kwam was het vettig en verschrikkelijk. De kamer was ongelooflijk luidruchtig,
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
Antwoord van WhitbreadHotels, Guest Relations bij Premier Inn Folkestone (Channel Tunnel) Hotel
Gereageerd 4 weken geleden
Hi, Thanks for your review. I am sorry to hear you did not enjoy your experience staying with us as it was not up to the standards you were expecting. We aim to ensure every stay is perfect and so I apologise we let you down on this occasion. It is disappointing to hear of the poor experience you had in the Table Table restaurant during your stay. We pride ourselves on the quality and service our restaurants provide and so I apologise you were unhappy with the service and food you received. We hope you were able to contact the Table Table Customer Relations team directly to log your feedback. I also apologise you found it to be noisy during your stay due to noise from guests in the room above you. Our rooms are fully insulated to prevent an much noise as possible so I apologise you were disturbed on this occasion. I would like to assure you that your comments have been discussed with the team members responsible for monitoring and managing noise incidents to help minimise these types of disruption. Our Reception desk is manned 24/7 so the team are always on hand to help resolve any issues you may have during your stay to make your visit more comfortable. Once again I apologise for the disappointment caused and we hope your next stay with us is miles better! Kind regards, Rebecca
Meer lezen
We boekten een nacht voor een zeer vroege Eurotunnel-overtocht. We verbleven in het midden van november en de kamer was ondraaglijk warm. Neem contact op met de receptie om te vragen hoe u de verwarming kunt uitschakelen en kreeg te horen dat dit niet mogelijk was (kan de
Meer lezen
We verbleven hier op 8 september 2018. . Aangekomen in de kamer, raam wijd open, (geen probleem,). . . ging en at een maaltijd en ging om ongeveer 11 uur met pensioen. . . . Omdat het buiten koud werd, sloten we het raam. . . . Om ongeveer 3 uur moest ik de badkamer gebruiken en
Meer lezen
Antwoord van WhitbreadHotels, Guest Relations bij Premier Inn Folkestone (Channel Tunnel) Hotel
Gereageerd 4 weken geleden
Hi there Peter, Thank you for your feedback about your stay at Folkstone. It's very disappointing you were unable to have the best stay due to the smell that was in the room. It's very strange this odor was present as we ensure the cleanliness standards of all our rooms are met before issuing the room to the next guest. Our rooms are cleaned thoroughly prior to guests checking-in & checked by the Head Housekeeper & Duty Manager to ensure cleanliness standards are met. If this was not done on this occasion then we will make sure this has been chased up by the manager of the hotel to ensure no similar issues happen again. Once again we are very sorry for any disappointment during your stay Peter, but we do hope that on your next visit you will have a much better experience. Kind regards, Danny
Meer lezen
Gebruik deze première altijd voordat u op reis gaat naar België. Schone en ruime kamers tegen voordelige prijzen. Ideaal locatie vriendelijk personeel. Het toegevoegde ontbijt is goed om te vullen voordat je je reis voortzet
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDineren
Couldnt open door fully due to ridiculous placement of door stop!
Door stop in middle of the room.
VorigeVolgende
123456
we drove to the nearest Mcdonalds (5 mins)
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi, does this premier inn have any of the new style rooms? Many thanks
Hi, does this premier inn have any of the new style rooms? Many thanks
yes I think so. Our room was brand new
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Do you allow pets? We need to travel to France with our 2 domesticated cats in December.
What time does the restaurant stop serving dinner?
VorigeVolgende
1234
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 55 - US$ 113 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
premier inn folkestone (channel tunnel) hotel folkestonefolkestone premier inn
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandFolkestone
AANTAL KAMERS
81
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding