East Beach Hotel



Over
East Beach Hotel is ideaal voor een bezoek aan Eastbourne. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een charmante omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt bagageopslag, buitenmeubelen en een dakterras aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook ontbijt.
East Beach Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Eastbourne zoals Christ Church (0,3 km) en Emma Mason Gallery (1,1 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Op zoek naar een visrestaurant? Misschien zijn Dolphin Fish and Chips Restaurant, Rostick of The Channel Restaurant & Wine Bar in de buurt van East Beach Hotel iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Eastbourne Pier (0,6 km), Nigel Greaves Gallery (1,0 km) en Redoubt Fortress & The Pavilion (0,7 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van East Beach Hotel.
Geniet van je verblijf bij East Beach Hotel en veel plezier in Eastbourne!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 318
- 219
- 100
- 43
- 51
- Filteren
- Nederlands



We gingen meteen terug naar de receptie, gealarmeerd dat we hier niet over werden geïnformeerd bij het inchecken of bij het boeken van de kamer. We wachtten 20 minuten tot de receptionist terug zou gaan om iemand te bellen, geen excuses aangeboden. . . uiteindelijk verteld, onze hond zou vrij kunnen blijven, we zouden prosecco kunnen hebben, of we zouden restitutie kunnen krijgen en ergens anders heen gaan. . . . beetje moeilijk in stromende regen om 16.00 uur om alternatieve accommodatie te vinden. Dus we hebben tot 4 gewacht. 45 toen de arbeiders klaar waren en er werd beloofd dat er in de ochtend geen werk zou worden verricht.
De volgende dag, niet heel erg draagend, met een cuppa, genietend van uitzicht op zee, komen om 10 tot 8 uur weer drie werklui aan, op het balkon, minder dan 3 voet van waar ik zat. Ongelooflijk!
Terug naar huis, contact opgenomen met hotel en gevraagd om gedeeltelijke terugbetaling. . . . e-mail 3 keer verzonden voordat bijna een week later een antwoord werd ontvangen. . . (ze zeiden dat ze niet de computer waren geweest)
Dit is echt onprofessioneel gedrag, om onze volledige betaling aan te nemen voor een kamer die had moeten worden geblokkeerd, vinden we gewoon hebzucht.
Een fles vreselijke goedkope prosecco was slechts een belediging. We waren zo overstuur en ons verblijf verpestte, we vertrokken net zo snel als we konden nxt morgen. . . (receptie nooit bemand, om deze kwestie te bespreken). Schaam je, Eastbeach hotel.

En dit is echter alleen mijn persoonlijke mening, ze laten zich in de steek bij de avondmaaltijden en daarom doen ze het zo slecht.
Op onze eerste avond bestelden we geroosterd varkensvlees, toen het aankwam was het of leek het voorverpakt sandwichvarkensvlees dat opnieuw was verwarmd. Op dag twee bestelde ik vis die eruitzag als kook in de zakvis van onbepaalde soorten, mijn vrouw bestelde gammon die opnieuw een voorgesneden supermarkt sandwich variëteit leek te zijn. Dag drie was niet beter toen we allebei rosbief bestelden, opnieuw voorgesneden en opnieuw verwarmd. De groenten leken mogelijk op het terrein te zijn gekookt.
Het is triest om te denken dat wat een eersteklas hotel zou kunnen zijn, zich op deze manier in de steek laat, terwijl het zo gemakkelijk en niet duurder is om in goede gewrichten te komen en verse vis een fatsoenlijke chef-kok en kok op het terrein in dienst heeft.
Ontbijten waren prima, behalve de gepocheerde eieren die duidelijk voorgekookt waren, in de koelkast werden bewaard en opnieuw werden verwarmd, op zichzelf geen probleem, op voorwaarde dat ze door en niet koud in het centrum waren verwarmd die van ons waren. . . . Raas over.
Kon geen fout vinden van het personeel die fantastisch waren, als in aantal ontbreekt. Hotel fris en schoon in alle ruimtes en een echt leuke sfeer, zou ik er weer verblijven? helaas niet, maar alleen vanwege het eten.




Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding