Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

First Hotel Millennium

Tollbugaten 25, Oslo 0157, Noorwegen
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Professionele foto's
First Hotel Millennium
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

553 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 84
  • 228
  • 160
  • 53
  • 28
Bekijk beoordelingen van
98
160
53
130
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Fins
  • Eerst Frans
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Slowaaks
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leiden, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 18 augustus 2015

Een 8+ De lobby is wat klein smal, voor de rest een heel goed hotel qua prijs kwaliteit verhouding. Alleen Oslo is klein dus je hoeft niet zo lang hier te blijven. Ontbijt was goed en in het weekend zijn er wat extra.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Nuttig?
Bedank andrel298
Johan A, General Manager van First Hotel Millennium, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear andrel238, Thank you for the review! We look forward to welcoming you back. Regards Johan Appelgren General Manager Meer 

Krimpen aan den IJssel, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 15 april 2014

13-4 met 25 gasten geweest. inchecken Duurde wat langer dan gewenst. De 4 persoons kamers zijn niet echt geschikt voor 4 volwassenen ... Fantastisch ontbijt wat ook een halfuur eerder geserveerd kon worden.

  • Verbleef April 2014, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Cornelis B
Johan A, General Manager van First Hotel Millennium, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Cornelis B, Thank you for taking the time to review your stay. It is nice to see that you... Meer 

Gent, België
2 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 24 december 2013

Bij aanvang had je het gevoel vraag me zo weinig mogelijk heb er geen zin in. Folders voor het bezichtigen van bezienswaardigheden waren niet aanwezig. Zoals ik nu las in de beoordelingen, effectief het ziet het er op foto VEEL beter uit dan in werkelijkheid. Het carpet bij de receptie vol vlekken, de lift zit ook vol vuile vlekken, van alle deuren is de verf er af gesleten en niet onderhouden, een likje verf is het einde van de wereld niet. In de junior suite waar wij ons bevinden zit de slaapzetel bezaaid met grote vlekken !!! Deze trent zet zich verder in de ontbijtruimte heb van stoel moeten ruilen zo vies zag die er uit ook allemaal bezaaid met vlekken en zo waren er verschillende. Wat het ontbijt betreft er is een ruim aanbod maar verwacht geen gerookte zalm of zo bij het ontbijt. De kamer, bij aanvang was de vuilbak niet leeg,dus nog troep van de vorige. In de badkamer was de doos zakdoeken leeg en was er ook nog een poetshanddoek aanwezig, ik veronderstel dat we de rest maar zelf moesten poetsen. De vorige bezetters hebben veronderstel ik met hun kinderen hier gehuisvest en kregen wij allemaal vuile vette vlekken als erfenis op de ruit achter en deze werden dus ook niet schoon gemaakt. Zo zal dat wel blijven gezien het na 2 dagen nog niet schoon gemaakt werd. Bij aanvang was het tapijt in de gangen niet gestofzuigd en zag er echt vuil uit. De 2de dag hadden we geen handdoeken meer voor 3 personen. Zouden wij hier nog terugkomen zeker niet, waarschijnlijk kreeg dit hotel ooit 4 sterren maar die laatste ster(ren) is(zijn) er ondertussen wel van afgevallen. Het is hier vergane glorie. Geef mij maar een ander 4 sterren hotel. Zij kunnen niet eens tippen aan een Van Der Valk die zijn 10 keer beter. Een gouden raad neem maar een ander 4 sterren hotel.

  • Verbleef December 2013, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Fabienne U

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Oslo

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Amsterdam
Niveau bijdrager
50 beoordelingen
23 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 december 2013

Qua ligging perfect voor zowel zakelijk als toeristisch bezoek. Vlakbij het Centraal Station, de Burcht, de winkelstraten, OV-knooppunten en de Metro. Een likje verf zou niet misstaan, het is tegen rafelig aan. De kamers op de bovenverdieping hebben allen een terras met soms perfect uitzicht. Het ontbijt is simpel maar doeltreffend: veel vis, net geen 'echt' continentaal ontbijt. De meeste Scandinavische hotels zijn toch wat Spartaans, en deze ook: geen poespas op de kamers. De badkamer deugt maar dan ook net. Het tweepersoons bed op de 811 (bovenste verdieping) is eigenlijk een twijfelaar - maar dan twee eenpersoonstwijfelaars! Wel prima service: oplader van de laptop vergeten; deze werd daags erna meteen per post teruggezonden (niet kostenloos).

  • Verbleef December 2013, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank RickKempen
Den Bosch, Noord-Brabant, Netherlands
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 5 september 2012

Onlangs een mooie rondreis gemaakt door Noorwegen dit hotel vooraf geboekt en gereserveerd met reisorganisatie. Ter plaatse konden we niet inchecken en werden een uur lang aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk bleek het hotel overboekt en werden we voorgelogen. Men liet gasten voor een grote bruiloft voorgaan. Alternatief was een 3 sterren hotel. Nadat we dit niet accepteerden kregen we een 5 sterren hotel. Ofwel alleen als je vasthoudend bent en assertief komt er een oplossing na een schandalige behandeling. Eens maar nooit meer....

  • Verbleef Augustus 2012, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Nicole H
Eijsden, Nederland
Niveau bijdrager
24 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 10 maart 2012

Hotel op loopafstand van Oslo Centraal Station (circa 800 meter). Hoffelijke ontvangst, ambiance enigzins gedateerd. Nette kamer, niet al te groot. Nadeel aan voorzijde enige geluidhinder van tram. Ontbijt is voldoende.

  • Verbleef Maart 2012, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank lupohelp
Bergen, Noorwegen
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 september 2010
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Verbleef hier met mijn vrouw, en ik ben heel blij met onze keuze. De locatie is geweldig, midden in het centrum. De kamer was leuk met een balkon, en het ontbijtbuffet was zeer goed. Het beste van alles was het personeel. Ze waren uiterst behulpzaam en maakten ons verblijf perfect. Dus, voor het personeel: bedankt!

  • Verbleef Maart 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank mrerik

92 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (81)
Bekeken
Badkamer (17)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Kamer/suite (24)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (4)
Bekeken
Hotel & terrein (7)
Bekeken
Overige (28)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (11)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oslo bekeken
Sentrum
First Hotel Grims Grenka
Sentrum
Hotel Christiania Teater
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Sentrum
HTL Karl Johan
HTL Karl Johan
nr. 53 van 87 in Oslo
4.0 van 5 sterren 58 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf