Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Hermitage

Nr. 1 van 10 hotels in Monte Carlo
Certificaat van uitmuntendheid
Square Beaumarchais, Monte Carlo 98000, Monaco
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
Hotel Hermitage
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

920 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 702
  • 153
  • 35
  • 18
  • 12
Bekijk beoordelingen van
98
383
24
219
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Servisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Poperinge, België
Niveau bijdrager
104 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 68 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 9 september 2015

Wat een grandeur Zeer vriendelijke en behulpzame receptionisten trouwens zoals alle personeelsleden Mooie kamer met balcon in zelfde stijl van hotel met zich op Middellandse Zee Kamer had alle comfort - zeer ruime badkamer met apart toilet Uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan op dakterras Hotel beschikt over bistro en gastronomisch restaurant met verzorgde en vooral lekkere gerechten

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Geert I
keerbergen
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 13 augustus 2015

ik heb gereserveert voor het hotel en wilde ook per e mail het restaurant reserveren tot twee maal toe heb ik dit gedaan nu drie weken geleden nog steeds geen reactie op gekregen is het zo dat men klanten behandeld en dit voor een laeding hotel of the world

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank lea v
Meise, België
Niveau bijdrager
25 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 10 juni 2015

Zijn hier terechtgekomen omdat hotel de paris gesloten is voor vernieuwing. Wij betaalden de volledige som van de kamer op voorhand, betere prijs. Bij aankomst vroeg men ons eerst om onze creditcard te blokkeren voor het geval wij iets zouden verteren in het hotel. Dit hebben wij geweigerd, omdat wij met zulke praktijken zeer slechte ervaringen hebben, dus er moest een geldsom gedeponeerd worden (300 euro) Dat hebben we geweigerd, en ging men akkoord met 100 euro. Welkom in het hotel Hermitage. Onze chambre exclusive was niet al te groot en de badkamer was veel te klein, enkel een ligbad geen douche. Met de airco ging het ook al niet goed, deze was afgesteld op 22,5 graden,hetgeen voor ons veel te warm is. Er was geen mogelijkheid om de temperatuur te laten dalen, dus de technieker is gekomen en hij vertelde ons dat de temperatuur geregeld wordt buiten het hotel, daar dan gevraagd om deze aan te passen en na 2 dagen werd het eindelijk 20 graden. Maar dan zat ons verblijf erop. Wij zullen hier nooit meer terugkeren.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Chrisadr
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
109 beoordelingen
44 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 3 mei 2014

Op 1 punt na is dit een absoluut geweldig hotel. Let op bij inchecken welke kamer je krijgt, er zitten een paar ertussen die zijn niet OK. Verder is het heerlijk, goede service, schoon, fijn eten, goed ontbijt buffet maar ook al la carte. Terras met uitzicht over de Porte Hercule en Vieille Monaco. De sport en fitness is uitgebreid en ook daar een prachtig uitzicht. Vanuit het hotel kan je makkelijk de rest van Monaco bereiken, te voet of taxi.

  • Verbleef Juni 2013, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Leppa1
Tongeren, Limburg, Belgium
Niveau bijdrager
73 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 20 maart 2014

Een superontvangst, vriendelijk,klassevol,... Een persoonlijke begeleiding naar de kamer, en we kregen een upgrade! Fantastische kamer in mooie pasteltinten (rustgevend) met een schitterend zicht op zee. Luxueuze badkamer, met Bulgari produkten. Heel gezellige bar, prijzen schappelijk voor Monaco. Ean aanbeveler!

  • Verbleef Maart 2014, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Johanna1603
Niveau bijdrager
46 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 5 januari 2014

Dit hotel is zeker het beste qua service,kwaliteit en niveau dat we bezocht hebben tot nu toe. Prachtige en ruime suites, ontbijt onder de koepel ontworpen door Eifel. Zeer ruime keuze wat buffet betreft en uitermate verse producten. De service van elk personeelslid is onberispelijk.

  • Verbleef Mei 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Geoffrey V
Hoofddorp, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 mei 2013

Alles wat je je maar kan bedenken is aanwezig in dit hotel. Topklasse wat service betreft, hoewel Fransen niet altijd even vriendelijk zijn is er in dit hotel niks van te merken. Je word letterlijk op je wenken bedient en ondanks drukte nergens lang op hoeven wachten. Altijd super vriendelijk personeel en niks is teveel gevraagd. De kamer kwam niks te kort en met het adembenemende uitzicht gewoon perfect! Als je wat te besteden hebt is dit een absolute aanrader.

  • Verbleef Mei 2013, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Laila M
Leimuiden, Zuid-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
12 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 30 november 2012 via mobiele applicatie

Dit prachtige belle epoque hotel is iets bijzonders. Een doolhof van wijde en majestueuze gangen en trappen, als in een kasteel if museum. Kamers zijn uitstekend, bed, badkamer, inrichting, prima. Veel aandacht voor persoonlijke verzorging. Uitzicht over de haven is spectaculair!. Ontbijt was uitstekend, en met 6 man bediening om je heen voel je je vorstelijk. Nadelen zijn er ook: de prijzen, 31 euri voor een hamburgertje en 12 voor een wijntje. Maar tja, monaco.. Al met al een hele leuke ervaring. Meer 

Nuttig?
Bedank Michiel S
Madrid, Spanje
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 juni 2012

In een hotel als de Hermitage mag je het een en ander verwachten. Ondanks dat het een prachtig hotel is, ging ik toch niet helemaal tevreden weg. Ik zal niet zeuren over de prijs van drankjes etc, je weet dat het aan de prijs is. Maar wat ik nite begrijp is dat wanneer ik met een klant op een zij terras ga zitten, ze me geen wijntje willen serveren. daarvoor moet ik naar de bar. Ook mijn verzoek om het op room service te boeken kon niet worden ingewiliigd. In de bar moet ik vervolgens zeker 10 minuren wachten tot dat er iemand kwam. Ook de lekkage in de badkamer en het feit dat ze geen strijkijzer en plank hadden droegen niet bij tot tevredenheid. Op de vraag waarom en strijkijzer was kreeg ik als antwoord "because of security reason" Dus 2 x € 10 op de rekening voor het strijken van overhemden. De gym was heel erg druk, maar het uitzicht over de have maakt veel goed.

  • Verbleef Mei 2012, bezocht voor zaken
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank BinsSingapore

747 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (654)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (54)
Bekeken
Badkamer (17)
Bekeken
Kamer/suite (114)
Bekeken
Hotel & terrein (170)
Bekeken
Dineren (77)
Bekeken
Zwembad/strand (7)
Bekeken
Overige (215)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (93)
Bekeken
Kamer/suite (42)
Bekeken
Hotel & terrein (24)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Zwembad/strand (4)
Bekeken
Overige (21)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Monte Carlo in overweging
op 1.5 km afstand
Monte-Carlo Bay Hotel & Resort
op 0.1 km afstand
Hotel de Paris
Hotel de Paris
nr. 3 van 10 in Monte Carlo
4.5 van 5 sterren 653 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Hotel Metropole Monte-Carlo
Hotel Metropole Monte-Carlo
nr. 2 van 10 in Monte Carlo
4.5 van 5 sterren 562 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.3 km afstand
Le Meridien Beach Plaza
Le Meridien Beach Plaza
nr. 9 van 10 in Monte Carlo
4.0 van 5 sterren 1.201 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Port Palace Hotel
Port Palace Hotel
nr. 5 van 10 in Monte Carlo
4.5 van 5 sterren 520 beoordelingen
op 0.4 km afstand
Novotel Monte Carlo
Novotel Monte Carlo
nr. 7 van 10 in Monte Carlo
4.0 van 5 sterren 1.610 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf