Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Golden Tulip Andorra Fenix Hotel

Opslaan
Delen
Reiziger (198)
Kamer en suite (193)
Dineren (67)
Overzicht
Prat Gran 3-5, Escaldes-Engordany AD700 Andorra Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Zwembad
Niet-roken kamers
Restaurant
Roomservice
4 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (568)
Beoordelingen filteren
17 resultaten
Waardering van reizigers
5
4
6
2
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
5
4
6
2
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 17 beoordelingen
27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit hotel voor 3 nachten geboekt. De lobby is ruim met verschillende zitjes en een gedeelte met een lange leestafel.Er was ook een gedeelte in de lobby waar je gratis wat water en koffie kon pakken maar vond het teleurstellend dat er geen...Meer

Bedank surilady2015
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
24 mei 2017 beoordeeld

Ik niet in dit hotel. Echter, ik zal u zeggen waarom ik nog een advies om te delen op dit terrein. In januari had ik een reservering voor twee nachten in april. Dit besluit werd genomen in een rush. We waren van plan een reis...naar Europa voor enkele weken, proberen het beste te maken van onze tijd en onze arrangementen. Mijn vriendje en ik hadden al eerder besloten dat komt terug van een lange reis in Frankrijk, het zou leuk zijn om een stop maken in Andorra te ontspannen voordat u verdergaat naar Barcelona. Met dit in het achterhoofd, we boekten dit Golden Tulip hotel Andorra. Op het moment dat het perfect gemaakt zin om ons daar te verblijven, in een goed gelegen hotel in Andorra la Vella die had ook een spa, een van de belangrijkste redenen waarom we kozen dit hotel boven anderen in het gebied. Op 18 april kwamen we in Andorra zoals gepland en ging onmiddellijk in te checken bij Golden Tulip. Terwijl in het proces van ontvangen van onze kamerkaarten, we kregen te horen van een jonge vrouw aan de receptie (ik denk dat haar naam is Victoria) dat de spa onderging sommige reparaties en dit betekende het zwembad was niet beschikbaar tijdens ons verblijf. Dit maakte ons start onze heroverwogen. We legden deze naar het meisje van de receptie en ze zei dat ze niets doen. Omdat we hadden sloeg een muur, we vroegen om te spreken met haar supervisor. Ze gingen naar haar supervisor die weigerde om ons te praten in persoon al konden we haar horen spreken in de achtergrond, haar woorden vanuit achter een muur. Het leek vrij onbeschoft en niet sympathiek. Alle ze probeerde was een kleine korting op het parkeertarief die we niet accepteren. Het is begrijpelijk: hotels in voer enkele onderhoud; wat ik verbolgen is dat ze niet de gast de mogelijkheid om te annuleren als de nieuwe regeling is niet handig. De onzichtbare supervisor maakte het meisje van de receptie vertellen dat onze vordering had geen gronden voor een annulering. Ik denk dat het niet aan hen om te beslissen. Op de top van dat, gebeurde dit alles tijdens een super laagseizoen. Ik liet een korte brief en een kopie van mijn paspoort. Ik weet niet wat er is gebeurd met mijn brief, maar ik heb een idee. Daarbij onbehagen, mijn vriend was in vreselijke pijn en had wat rest. We eindigden bij het ziekenhuis die avond, by the way. Enkele dagen geleden ontving ik een mail die lees: "Het hotel heeft meegedeeld dat u niet aankomt bij het hotel op de check - in datum van uw boeking" en ze vroegen de twee nachten. Ik heb al gepost mijn klacht op Priceline te streven naar een restitutie. Priceline niet begrijpen onze vordering en incasseerde de restitutie. Hoewel het geld zal worden terugbetaald, die avond was een beproeving voor ons en ik heb Golden Tulip dank daarvoor. Een perfecte kans gemist afhandelen van een verzoek van de klant. Ik vraag mij af of dit standaard beleid of het is vanwege wat verschrikkelijk medewerkers ze entertainen als toezichthouders.Meer

Antwoord van Jordi_Tesorero, Hotel Manager bij Golden Tulip Andorra Fenix HotelGereageerd 9 juni 2017
Google-vertaling

Meer

21 februari 2017 beoordeeld

We verbleven in dit hotel voor twee nachten terwijl u geniet van de sneeuw. Het hotel is gunstig gelegen dicht bij de hoofdstraat waar u winkels en restaurants in alle soorten. Het hotel heeft parkeergelegenheid ( 20 € per dag) maar met zeer beperkte plekjes,...dus het is raadzaam van tevoren te bellen naar het hotel en reserveer uw plek. Anders zult u moeten kijken naar een duurdere parkeerplaats die zal worden verder weg. De man in de parking was erg vriendelijk. De lobby heeft een gebied waar u kunt genieten van gratis snoep, koekjes, water, kruidenthee en koffie. Het ontbijtbuffet was zeer goed en met veel keuzemogelijkheden. Nu, de reden waarom ik ben geeft het alleen 3 sterren is de kwaliteit van de slaap. Na een dag rijden en skiën, is het essentieel om een goede nachtrust en herstellen voor de volgende dag. Het bed was erg oncomfortabel, zeker niet 4 - star hotel bed. In plaats van een tweepersoonsbed, er waren twee eenpersoonsbedden aan elkaar. . . En het ergste van alles, je niet kan uitschakelen de verwarming, dus zelfs op minimaal vermogen en temperatuur het was erg warm in de kamer, waardoor het zeer moeilijk om te slapen. Gelukkig Andorra heeft zo veel hotels, dus volgende keer kijken we naar een ander alternatief.Meer

9 januari 2017 beoordeeld

Goede dubbele kamers met minibar inbegrepen en dagelijks verschoond (bier, cola, water, Granini vruchtensappen) . Zeer goed en gevarieerd ontbijt voor slechts 10 euro per persoon. Uitstekende reiniging van alle ruimtes, zeer vriendelijk gedrag van alle medewerkers. Gratis shuttle naar het skigebied kabels, met één...dag voor de reservering. Gratis draadloos internet, maar slecht snelheid. Zeer lage prijzen in bar en restaurant. De sauna en het zwembad wat traagjes zijn 7 euro per dag en per persoon en hebben geen douche.Meer

5 januari 2017 beoordeeld

Eerst bij alle ik moet erkennen dat ik heb een erg goede aanbieding maar dit hotel bieden veel voor de gebruikelijke prijzen. Ze hebben een aantal kleine ding dat zult u blij als gratis minibar dat dagelijkse afgetankt, gebak, koffie en thee gratis in de...lobby, voor skiërs gratis pendelbus naar de skigebieden. Ze hebben een geweldig personeel in de bar en restaurant en ook in de lobby die altijd klaar om u te helpen. Geweldige locatie midden in het centrum van het commerciële gebied. Het ding/plaats die kan worden verbeterd met een nieuwe sauna , douches en ontspannen zone is de spa omdat voor 7 Eur ze bieden niet te veel. Conclusie heel erg goede keuze.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Eten & drinken in het hotel
Fenix Hotel Restaurant
19 beoordelingen
Restaurante Kronos
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Roomservice
Bar/lounge
Spa
Airconditioning
Binnenzwembad
Conciërge
Minibar
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Sauna
Stomerij
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Aan het strand
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Stijl hotel
Luxe
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Hotelcategorie
Stijl hotel
Luxe
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
120
Prijsklasse
US$ 57 - US$ 536 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Fenix Hotel Escaldes Engordany
Locatie
Andorra > Escaldes-Engordany Parish > Escaldes-Engordany
Hotelcategorie
Stijl hotel
Luxe
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
120
Prijsklasse
US$ 57 - US$ 536 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Fenix Hotel Escaldes Engordany
Locatie
Andorra > Escaldes-Engordany Parish > Escaldes-Engordany
Foto's
Reiziger (198)
Kamer en suite (193)
Dineren (67)
Zwembad en strand (10)
Voorzieningen (42)
Zakencentrum en evenementenruimtes (11)
Gezins- en speelplekken (8)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 29 hotels in de buurt
Eureka Hotel Les Escaldes
257 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Hotel & Aparthotel Cosmos
416 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Roc Blanc Hotel
810 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Hotel Tudel
215 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 153 restaurants in de buurt
L'enoteca
301 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Marquet Gourmeterie
175 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Restaurante Mussol
117 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Atlantida Restaurant
24 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 46 attracties in de buurt
Illa Carlemany Shopping Center
347 beoordelingen
op 0,45 km afstand
Sant Pere Martir Church
50 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Centro de Arte de Escaldes-Engordany
26 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Museu Carmen Thyssen Andorra
39 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Golden Tulip Andorra Fenix Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding