Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Elias Beach Hotel

{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Pervyj kanal (Channel One Russia)
Zwembad
Restaurant
Roomservice
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Rolstoeltoegang
Inclusief ontbijt
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Stomerij
Vergaderkamers
Tennisveld
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op haven
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
52Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 52 van 100
15restaurantsbinnen 0,5 km
1attractiebinnen 0,5 km
Contact
125 Ancient Amathus Avenue PO Box 53029, Parekklisia Community, Limassol 3300 Cyprus
Routebeschrijving
Luchthaven Larnaca47 km
Luchthaven Ercan58 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (1.872)
Beoordelingen filteren
972 resultaten
Waardering van reizigers
646
231
76
12
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
646
231
76
12
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 972 beoordelingen
Beoordeeld op 21 oktober 2012

Elias is comfortabel, gastvrij met uitstekende keuken. Gelegen aan de befaamde wandelboulevard, waar je meer dan 10 kilometer langs de zee kunt wandelen. Ook voor kleine kinderen een eldorado. Ben en Miep Rijgersberg

Datum van verblijf: oktober 2012
Bedank Rijgersberg
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Retourbezoek en hotel net zo goed als vorig jaar. Ik gaf het maar 4 sterren en dat kan een beetje oneerlijk zijn omdat het de kamer was waar ik niet gelukkig mee was maar dat kan de schuld zijn van Jet 2 en niet van...Elias Beach. Ik heb dit jaar een upgrade gegeven van de superior kamer van vorig jaar met uitzicht op zee naar een junior suite. Er was helemaal geen zichtbaar verschil in de kamer en mijn 11-jarige dochter moest nog steeds op een sofa slapen, ondanks het betalen van een flinke upgrade. Het personeel is nog verbazingwekkender dan vorig jaar. Geen wachttijd voor een drankje en een hapje dat later werd geserveerd was een smakelijke bonus. Mijn zoon is pescatarian en dacht dat hij misschien een beperkt menu heeft maar dat was zeker niet het geval. Er waren veel keuzes voortdurend aangevuld door de chef-koks. Het animatieteam was fantastisch. Speciale dank aan Angel voor het zo goed zorgen voor Niamh. Ze is een beetje daartussen op 11-jarige leeftijd, maar Angel hield haar en de jongeren perfect vermaakt. 'S Nachts liet ze Niamh bij haar zitten en zag ze hoe ze het computersysteem voor de AllStars werkte, waardoor ze blij was. Geen probleem met ligbedden. Er was een groot huwelijksfeest daar toen we aankwamen en ze waren zo vriendelijk, sprekende tot alle andere gasten rondom hen. Ja heel veel bruiloften toen wij er waren, maar absoluut geen invloed op ons hadden. Badmeesters zijn een bonus. Ze zullen eventuele problemen of problemen die u heeft onmiddellijk oplossen. Service bij bar aan het zwembad is geweldig en broodjes en salades zijn geweldig. Hoewel dit ons tweede bezoek was, wisten we niet dat het hoofdrestaurant de hele dag snacks serveerde. Dat ontdekten we pas op onze laatste dag. Ze zijn fantastisch - de spaghetti bolognese en kipnuggets zijn de beste. Ik wou dat we dit eerder hadden geweten omdat het zou besparen op roomservice. Eigenlijk was de roomservice ook fantastisch. Snel en eten heet. Het was in een warme trolley geserveerd en was duidelijk vers gekookt. Zou dit hotel sterk aanbevelen voor een familievakantie en we hopen terug te kerenMeer

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Mijn man en ik zijn teruggekeerd van dit zeer arme 4 * hotel waarvan ik het niet zou waarderen als een 4 * we hebben te veel 3 en 4 * hotels geweest en deze komt niet in de buurt. we gaan aan boord sinds...2001 dus naar een aantal mooie hotels geweest, maar dit is de ergste die je jezelf een plezier doet, blijf hier niet. bij aankomst kregen we te horen dat onze kamer was opgewaardeerd. id graag de normale standaard kamer zien als dit een opgewaardeerde kamer was. beperkt uitzicht op zee met uitzicht op een stoffig parkeerterrein dat in ontwikkeling is in appartementen. het was schoon, maar handdoeken waren erg ruw, zoals jezelf drogen met schuurpapier. en vloer en balkon waren nog nooit van de vorige mensen gedweild, we konden zand voelen onder onze voeten. Het was de hele 7 dagen zo. de mini-bar in de kamer, als je het een mini-bar noemt, is het alleen gevuld bij aankomst van watercokes en sprite. maar daarna zijn enige water dagelijks. dus eigenlijk is het gewoon een koelkast. dus raak niet te opgewonden. Er was een naburige hond die zou blaffen van 3 - 5 uur. Ik weet dat dit niet de schuld van het hotel is, maar erg vervelend. iemand anders vermeldt dit in zijn recensie. Het eten was niet warm alleen warm niet veel keuze ze doen Cypriotisch Italiaans en Indiaas eten dit is ok als je van pittig eten houdt, maar sommigen van ons onze maag kunnen dit voedsel en geen alternatief nemen tenzij je salade of kipnuggets en frieten wilt. de kinderkeuze is zeer beperkt kipnuggets en frietjes is dit prima als je dit soort eten erg slecht voor een 4 * hotel. Er zijn voldoende ligbedden. U hoeft niet vroeg op te staan ​​om er een te bemachtigen. Er zijn ook gratis ligbedden op het strand. maar het strand links van het paradijsblauwe restaurant is schoon en wordt heel dag schoongemaakt en de vuilnisbakken worden geleegd, maar het strand rechts is klein maar niet schoongehouden door het personeel van het hotel. Lege flessen achtergelaten in de bakken van de dag ervoor en niet geleegd door de hotel personeel. ze verzorgen huwelijken die we heel veel zagen, maar persoonlijk zou ik hier niet erg slecht willen trouwen 4 *. naar betere hotels geweest. Het all-stars entertainmentteam was erg goed en de shows die ze opvoeren zijn geweldig, ze werken echt hard. De jet 2 rep Yiannis is erg onbeleefd en arrogant hij was net zo veel gebruik als een chocoladetheepot. we kregen meer informatie van een lokale op het strand die meer behulpzaam was. je kunt de bus nummer 30 buiten het hotel nemen naar de jachthaven / oude haven die één euro is. 50 per persoon in elke richting, maar na 21.00 uur verandert het in twee euro. 50 per persoon per enkele reis. Limassol zelf is erg rustig, er zijn niet veel winkeltjes zijn erg gespreid één winkel dan 15, 000 stappen later vind je er weer een meer in de oude haven ga rechtdoor door het midden van restaurants ga voorbij kasteel over rotonde met boom in midden ga rechtdoor over en ga door de kleine straatjes veel winkels daar doorheen. veel cadeauwinkels in dat gebied. als je veel wilt winkelen, dan is Limassol niet de plaats. de jet 2 rep was zo slecht op onze terugkeer naar huis na onze lunch de portier en taxichauffeur was op zoek naar ons want er was een taxi geboekt voor ons die we niets over jet 2 rep wisten niet denken om ons te laten weten dat is vrij slecht. ook gewoon om je te laten weten waar geen resort check-in in dit hotel is niet zoals vermeld in hun brochure toen we ondervraagd Yiannis was zo onbeleefd tegen ons over resort check-in. we hadden een kamer op de 3e verdieping maar het tapijt is erg vies en ouderwetse vlekken op het tapijt die nooit werden schoongemaakt. Het hotel is erg moe op zoek naar een totale opknapbeurt nodig  we zouden niet terugkeren naar Limassol of Elias beach hotel slechtste vakantie ooit.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit was mijn eerste bezoek aan Cyprus en over het algemeen stelde het hotel niet teleur. Bij aankomst gaf geweldig personeel van de receptie u alle informatie die u nodig had voor uw verblijf. De kamers waren brandschoon, hoewel ik denk dat ze echt kunnen...doen met modernisering, maar ze waren erg schoon en netjes en er was gratis slippers, shampoo, douchegel, verse handdoeken, alles wat je zou verwachten, ze hebben ook voorraad uw koelkast met mineraalwater , ook als eenmalige voorraad zetten ze er een fles cola en sprite in, maar als je het eenmaal hebt gedronken, vullen ze het niet aan, alleen het water. U hebt geen reisadapters nodig, de stekkers in de kamer zijn Britse stekkers, dus geen adapters nodig! Eten was leuk, waarschijnlijk vond ik een beetje meer afwisseling, er was een paar keer dat ik een beetje worstelde om iets te vinden dat ik lekker vond, en ik ben ook geen moeilijke eter, maar enkelen in ons feest zeiden hetzelfde (daar was 30 van ons op de vakantie als het een bruiloft was) maar het eten dat ik aten was heerlijk, geen klachten over de kwaliteit van eten, alleen de variëteit. Zwembad was leuk, veel ligstoelen, en ook een handdoekservice, alles wat je doet is neem je zwembadkaart en verwissel het voor een handdoek. Het animatieteam Deze kerels zijn onwerkelijk, het zijn de hardst werkende professionele mensen die ik ooit heb gezien, geleid door hun manager Tash, deze jongens werken zo hard, ze zijn hun gewicht in goud waard in dit hotel, ze bieden dagelijkse activiteiten en een kinderclub en dan Ga door met het bieden van een avond kinderclub en cabaret voor het hele gezin, hun kwaliteit van de prestaties is ongeëvenaard, vocaal uitstekend en uiteraard werken ze zo hard om elke avond kwaliteitsvoorstellingen voor iedereen te maken, ze hebben wel een aantal gastartiesten ook, ik hoop dat het management van het hotel gaat zitten met Tash en haar team, dat is, Aiden, Angel, Megan en Emily en feliciteert hen en geeft hen het krediet dat ze verdienen en een enorme beloning. Sommige van deze artiesten zullen gaan werken in mainstream entertainment, ze hebben zeker het talent. Het doel van het bezoek was dat mijn zus ging trouwen en het was geweldig, een geweldige ceremonie op de pier en een fantastische nacht gehad door iedereen! Al met al een geweldig bezoek, zeker een bezoek waard hier.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Ben onlangs teruggekeerd van een verblijf van tien nachten in dit hotel in september 2018. Mijn vrouw en ik besloten om dit Kanika-hotel te proberen toen we niet in Kanika's Alexander The Great Beach Hotel in Paphos konden komen voor dezelfde periode (een hotel waar...we eerder in 16 of 17 keer hebben verbleven). We hadden een standaard tweepersoonskamer geboekt met uitzicht op zee, maar het uitzicht dat we kregen was uitkijkend over de parkeerplaats aan de zijkant van het hotel, een onverharde weg en andere eigendommen voordat de zee te zien was. Niet de meest aangename die ik te zeggen heb. Dus andere potentiële klanten oppassen, kamernummers van * 07 tot * 10 hebben waarschijnlijk hetzelfde uitzicht op de parkeerplaats. Ik heb hierover niet geklaagd bij het management of de vertegenwoordigers van de tour, omdat je inderdaad de zee kon zien en juridisch gezien is dat alles wat nodig is! Er is een ander vervelende element aan de kamers aan dit einde van het hotel; er is een hond in een nabijgelegen pand die veel blaft tussen 3 - 5 a. m. , wat ons regelmatig wakker maakte. Dat is buiten de controle van het hotel dat ik weet, maar het is leuk om thuis te zijn en een ongestoorde nachtrust te hebben! De kamer zelf was over het algemeen vrij schoon, maar in wanhopige behoefte aan complete opknapbeurt. De verlichting in de badkamer was erg slecht en de afzuigkap in het plafond (als dat inderdaad was wat het was) werkte niet. De architraaf rond de deur van de badkamer was onlangs vervangen, maar iemand had er een complete hash van gemaakt. Vijf stukjes architraaf waren gebruikt in plaats van drie, ze stonden niet in de rij en waren niet geverfd - ik had zelf een veel betere baan kunnen doen. De badkamerspiegel was ook in een kleine hoek gemonteerd en was niet waterpas. De thermostaat voor de luchtbehandeling in de kamer leek geen effect te hebben en een van de schuifdeuren van de kast bleef steken en moeilijk te openen. De gordijnen / gordijnen die de deur naar het balkon bedekten waren moeilijk volledig te sluiten, daarom scheen de zon vroeg in de ochtend door de opening (maar toen was ik al wakker vanwege de vervelende hond)! Het huishoudelijk personeel deed het redelijk goed van het schoonmaken van de kamer, maar, zoals andere recensenten al hebben gezegd, doen ze vaker wel dan niet de deur naar het balkon open als ze klaar zijn met schoonmaken. De muren en gangen naar de kamers laten ook hun leeftijd zien met tal van tekenen van afbladderende verf en brokken gips die ontbreken. Het buffetmaaltijden geserveerd op maaltijden tijden in Flavors restaurant is vrij gemiddeld hoewel er veel keuze vooral bij het ontbijt en avond diner is. Inderdaad, ze doen hun best om gevarieerd eten te bieden dat 's avonds geserveerd wordt door verschillende thema-avonden - Cypriotische nacht, Indiaas, Italiaans, vleesbuffet, enz. - maar met uitzondering van de Cypriotische nacht vond ik het eten behoorlijk saai en een vergelijkbare smaak en niet altijd warm genoeg. Het Pan-Aziatische restaurant dat je tijdens je verblijf gratis eenmaal kunt boeken, is veel beter en een must om te bezoeken, wat mij betreft was het eten hier erg goed. Miste de kans om een ​​nacht te boeken in de Blue Paradise Beach Cyprus Tavern omdat het vaak gesloten / niet beschikbaar was omdat het werd gebruikt voor bruiloften (zes tijdens ons verblijf als ik het me goed herinner). De gemiste kans in dat restaurant is deels ook onze schuld, we hadden de beschikbaarheid vaker moeten controleren. Het zou echter leuk zijn als het management prominent zou worden weergegeven wanneer het restaurant inderdaad gesloten was voor een besloten functie. Aangezien dit een all-inclusive hotel is, zijn de meeste alcoholische dranken gratis bij het diner, maar voor wijn was er slechts één witte, één roos en één rode wijn om uit te kiezen. Bij verschillende gelegenheden vroeg ik of er was een andere keuze van witte wijnen met diner en zou blij zijn geweest om extra te betalen voor een betere wijn, maar gewoon "Nee" werd verteld. Ik kreeg nooit een wijnkaart aangeboden, zelfs niet in het Pan-Aziatische restaurant, maar toen ik vroeg om een ​​wijnkaart in dat restaurant werd het uiteindelijk geleverd! Ik moet ook vermelden dat mijn vrouw gehandicapt is en ik help haar met enkele aspecten van haar persoonlijke hygiëne en verzorging. Naast haar handicap en andere medische aandoeningen, had ze op de derde dag van ons verblijf een ongeluk in het hotel en raakte ze gewond aan haar schouder, wat een reis naar het plaatselijke ziekenhuis vereiste. Ze brak geen botten maar moest haar arm in een kraag en manchetband houden voor de rest van onze vakantie. Bedankt aan het personeel bij de receptie die op dit moment erg behulpzaam waren. Onze extra speciale dank gaat uit naar twee senior obers / Maitre allebei genoemd Costos (één bij het ontbijt, de andere bij het avondeten) die erg behulpzaam waren tijdens de maaltijd. Nu het enige waar ik erg boos van werd. Onze vlucht naar huis duurde tot laat in de avond, dus vroeg op de vakantie vroeg ik om een ​​late check-out en werd ik geadviseerd om het verzoek aan te vragen de dag voordat we zouden vertrekken. Dit deed ik naar behoren en kreeg het advies dat er een vergoeding is voor late check-outs van € 10 per uur. Ik had daar geen probleem mee en vroeg of ik de kamer kon houden tot 4 p. m. Mijn verzoek werd geweigerd vanwege beschikbaarheid omdat ze de kamer nodig hadden. Ik was nogal teleurgesteld, maar begreep waarom. Dus vroeg ik of ze een hoffelijkheidskamer hadden die mijn vrouw en ik 30 minuten konden gebruiken om ons in staat te stellen te douchen en te veranderen voordat we weggingen. Nee, ze hadden geen hoffelijkheidskamer maar we konden de douches in de spa gebruiken om te douchen en te veranderen. Ervan uitgaande dat de douches in de Spa gescheiden waren (man / vrouw), wees ik erop dat vanwege de handicap van mijn vrouw en bovendien het ongeluk dat ze in het hotel had geleden, ik haar moet helpen met zwemmen enz. Ik kreeg te horen dat als ik het probleem uitleg aan het dienstdoende personeel in de Spa, als de vrouwelijke douches leeg waren, ik toestemming zou krijgen om mijn vrouw te helpen en het personeel ervoor zou zorgen dat niemand anders binnen zou komen. Ik voelde me niet echt op mijn gemak met deze situatie, maar ging bevestigen dat dit goed zou zijn met het personeel van de spa. De dienstdoende man in de spa heeft inderdaad bevestigd dat het goed zou komen. Echter, de volgende dag toen we naar de spa gingen, was er een vrouwelijk personeelslid aan het werk die me onder geen enkele omstandigheid de vrouwelijke douches zou toestaan. In plaats daarvan wees ze ons op nog een douche-uitbarsting van de mannelijke / vrouwelijke buien die we konden gebruiken. Deze douche was minder dan de helft van de grootte van de anderen met een kleine kleedruimte, waardoor het voor mij buitengewoon moeilijk was om mijn vrouw te helpen. Eenmaal gedoucht en veranderd ging ik naar de receptie om te klagen over deze behandeling en de informatie die ik had gekregen. Ik heb ook gezegd dat sommige dingen onder bepaalde omstandigheden beter kunnen worden uitgevoerd in de privacy van een kamer. Zoals ik in het begin al zei, kozen we voor dit hotel omdat we achteraf niet in een ander Kanika-hotel konden komen, misschien was het beter geweest om thuis te blijven. Dit hotel voldoet niet aan de normen die we van Kanika mogen verwachten. We zullen niet teruggaan naar dit hotel.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Stel een vraag
Christine L
24 maart 2016|
Antwoorden
Antwoord van EliasBeachHotel | Bedrijfsvertegenwoordiger |
Dear Christine L, Warm Greetings from Elias Beach Hotel! Thank you for your recent enquiry on Trip Advisor and interest in our hotel facilities and services. Please allow me to introduce myself to you. My name is ... Meer
0
stemmen
Google-vertaling
Kamertips
"Junior suite met zeezicht geeft optimale ruimte en rust"
Rijgersberg
21 okt. 2012
Beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
US$ 84 - US$ 269 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
elias beach hotel countryelias beach hotel cypruselias beach hotel limassolelias beach limassol
LOCATIE
CyprusDistrict LimasolLimassol
AANTAL KAMERS
174
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding