Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mistral Mare Hotel

Opslaan
Delen
Istron Kalo Chorio 1, Agios Nikolaos, Kreta 72100 Griekenland
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Booking.com
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (408)
Kamer en suite (89)
Zwembad en strand (55)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 48 van de 98 hotels in Agios Nikolaos
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Agios Nikolaos is Mistral Mare Hotel een uitstekende plek om te ontspannen.

Kamers bij Mistral Mare Hotel bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Mistral Mare Hotel ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Mistral Mare Hotel is gratis parkeren beschikbaar.

Mistral Mare Hotel ligt dichtbij Moni Faneromeni (3,0 km) en is een geweldige accommodatie voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Agios Nikolaos willen bezoeken.

Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Gournia, een populaire oude ruïne in Agios Nikolaos in de buurt van het hotel.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Mistral Mare Hotel zorgt ervoor dat je Agios Nikolaos niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Biljarten
Vervoer van/naar luchthaven
Betaalde wifi
Dakzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Tafeltennis
Autohuur
Fax/kopieerapparaat
Massage
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Dakterras
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op haven
Uitzicht op berg
Gesproken talen
Engels, Russisch, Grieks
165beoordelingen17vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien 100 punten
Waardering van reizigers
  • 54
  • 33
  • 21
  • 21
  • 36
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Istvan heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
1 bijdrage1 nuttige stem
We vlogen op 21 juli in juli naar Heraklion voor een zevendaagse vakantie en vertrokken na twee dagen vanwege de problemen die we hadden te ernstig voor ons om door onze vakantie te lijden. Zodra we bij het hotel aankwamen was er dit vreselijke lawaai waarvan we niet eens wisten wat het zou kunnen zijn. Toen we de receptie vroegen wat het was, zei de receptioniste dat het een insect was en het is als dit non-stop en haar antwoord na onze klacht was: “Wat kunnen we doen? ” Het geluid is als een zeer luid autoalarm dat 24/7 afgaat ... en ze waren overal! We konden ze horen in onze kamer, in het restaurant van het hotel, ze waren op het strand, eigenlijk overal waar bomen staan. We hebben dit insect gegoogled en het zegt dat het geluid zo hard kan zijn dat het eigenlijk gehoorschade kan veroorzaken! Google zegt dat het het luidste insect ter wereld is en het wordt cicaden genoemd. Dit was een van onze belangrijkste problemen omdat we wilden ontspannen tijdens onze vakantie ... Het tweede grote probleem is het strand. Het is geweldig dat het slechts 300 meter van het hotel ligt, maar er wordt nergens vermeld dat het geen horizontale 300 meter is, het is een verticale 300 meter ... We hebben het wel geteld, er zijn 181 treden naar het strand en na jou naar beneden ging, moet je op een gegeven moment weer naar boven komen ... We zijn best fit, maar het was niet gemakkelijk om twee keer per dag te doen toen we teruggingen voor de lunch naar het hotel. Het is alsof je naar de zevende verdieping klimt. Het hotel heeft twee zwembaden, maar zoals op een van de bijgevoegde foto's te zien is, kunnen ze na 7 niet meer worden gebruikt. 30 uur ondanks dat er toch geen badmeester aanwezig is. Het hotel ligt in het midden van nergens. Er zijn geen winkels of iets in de buurt ... We hoopten nogal op opties voor activiteiten, maar de receptie had misschien drie flyers, één was hun eigen mini-spa, die in feite een dubbele hot tub is voor € 40 voor twee personen. De tweede was de autohuur en de derde iets nutteloos. We gingen naar beneden om de sportschool te bekijken en deze was gesloten. Het eten was het derde grote probleem. We keken uit naar eten en drinken inclusief. Er is een maaltijdschema dat uw opties voor eten beperkt. We zijn op een all-inclusive vakantie geweest vóór en tussen de maaltijden die je restjes van de maaltijd ervoor kon eten en dat was de hele dag! Toen we aankwamen, was het 4. 45 pm en gezien het feit dat we naar een all - inclusive hotel gingen, wilden we geen geld uitgeven aan de vlucht voor eten omdat we toch in het hotel gingen eten ... we hadden behoorlijk honger. Lunch is afgelopen 2. 30 uur en de man in de zwembadbar zei dat de snack 4 uur was afgelopen. Hij bood ons bier, koekjes of ijs aan. Nadat we bij de receptie hadden geklaagd, konden we elk een toast met ham en kaas krijgen. Het eten was erg basic. We denken dat het veel zegt wanneer op een Grieks eiland de Griekse salade slecht is ... De twee dagen dat we in het hotel zijn geweest, hadden we twee ontbijten, twee lunches en twee diners, geen van die maaltijden had vers gesneden groenten, de tomaten en komkommer altijd zag er erg moe uit. Voor lunch en diner was er vijf soorten salade, dezelfde hoeveelheid bijgerechten en twee verschillende soorten vleesschotel die niet erg smakelijk uitzag. . . Ook veel van de gerechten zagen en smaakte bevroren voedsel. We hebben niet gekozen wat we wilden eten, we moesten eten wat er het meest eetbaar uitzag, wat ons hongerig maakte op onze vakantie. Als je jezelf tijdens de lunch moet vullen met watermeloen, zegt dat veel. Er waren geen alternatieven voor suiker ... Geen dieetdranken ... We willen niet eens nadenken over de extra calorieën die we in die twee dagen hebben geconsumeerd, alleen omdat we geen kraanwater wilden drinken en voor de volle cola gingen omdat er geen dieetoptie was ... en zelfs dat was niet beschikbaar om onszelf te helpen. We moesten het restaurant uitlopen naar de bar om een drankje te vragen of bij te vullen ... en er was een persoon daarbinnen, dus we moesten in de rij staan. We drinken meestal geen alcohol, maar zouden het niet erg vinden om een of twee cocktails te nemen. Ook geen cocktails. Toen we aankwamen, ratelde de receptionist de welkomstspeech met alle informatie in één minuut die we de volgende minuut vergaten en er is geen informatie in de kamer, dus moesten we naar de receptie vragen en kregen we te horen dat we ernaar moesten zoeken in de informatieboek bij de receptie vrij grof. We werden gevraagd om toeristenbelasting te betalen, 3 per dag per kamer, die we 7 dagen bij aankomst volledig betaalden en geen ontvangstbewijs kregen. Hier wordt nergens over gesproken. Op dinsdag toen we de receptie vertelden dat we vertrekken, probeerden we de toeristenbelasting voor de resterende dagen te vragen om terug te betalen, zeiden ze dat er geen dergelijke optie is en legden niet echt uit waarom ... Dat is echt vreemd want toen we betaalden voor de zeven dagen in totaal voelde het alsof het onze keuze was om de hele week vooraf te betalen. Naar onze mening zou wifi gratis moeten zijn, maar zelfs als er een toeslag is, zou het geen gekke hoeveelheid geld moeten zijn. Foto bijgevoegd, omdat het profiel van het hotel op internet wel Wi-Fi-toeslag vermeldt, maar op slimme wijze niet aangeeft hoeveel. We dachten echt dat ze het gewoon melken, veel te duur € 35 voor een week. In de kamer stonden twee kopjes, een lepel en een waterkoker. Geen thee, geen koffie, geen suiker ... We hadden het moeilijk om de functie van de kopjes en heet water zonder iets te begrijpen, aangezien er niets in de buurt was om in te slaan; op een all-inclusive vakantie! In de badkamer was de douche behoorlijk vervallen, de douchekop hing gewoon aan de kraan en het lekte ook, tegels ontbraken in de douchecabine, het pedaal van de pedaalemmer was kapot, de wc-bril was veel te klein voor het toilet, bijna een paar keer van vallen. We weten niet wat in dit hotel vier sterren betekent? Elke basis in Groot-Brittannië waar we eerder verbleven was van betere kwaliteit en ze waren geen viersterren. Het matras had een grappig beetje eraan bevestigd (we konden niet achterhalen waarom) en het is veel te hard en je kunt alle veren erin voelen ... We werden wakker in stukken met enorme rugpijn. Aan het einde vertrokken we nog eens 200 voor het veranderen van onze vlucht terug naar Londen, omdat we nog geen dag meer wilden blijven. We wilden op maandag vertrekken, maar dan zou het veranderen van de vliegtickets ons 400 hebben gekost ... We zijn zeven jaar niet op vakantie geweest, hebben hiervoor een behoorlijk bedrag betaald en we zijn erg teleurgesteld. We denken dat we gemakkelijk kunnen zeggen dat het een nachtmerrie "vakantie" was. Maakt ons afvragen, elk van de positieve beoordelingen van dit hotel is echt. Ik betwijfel het! Als je een geweldige vakantie wilt hebben, blijf dan weg van dit hotel en mogelijk van Kreta!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: None of the rooms, loud noise is everywhere!
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Montel heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
1 bijdrage1 nuttige stem
Blijf weg van dit zogenaamde 4 * hotel, als het iets is, is het amper een 2 *. Bij onze aankomst om 11 uur 's nachts waren we koude maaltijden geplateerd als we hadden gemist op de all-inclusive. Het all-inclusive gemist? Ik heb nooit geweten dat er een tijdslimiet was. All-inclusive duurde van 11: 00-11: 00 uur en je kon alleen genieten van de lokale drankjes, alles wat drinkbaar e. g Malibu, jack daniels of disaronno of iets van het kaliber waarvoor u zou moeten betalen. Daarom konden we niet genieten van een lekker drankje of zelfs een lekkere maaltijd omdat het buffeteten dat werd geserveerd voor ontbijt, lunch en diner koud was en leek alsof het in de koelkast werd bewaard. Het geld dat we hadden bespaard om op excursie te gaan, moest worden besteed aan diners weg van het hotel omdat het eten zo arm was. Gelukkig zijn er een paar restaurants in de buurt van het hotel die fantastisch eten geserveerd, en een fantastisch strand die geweldig eten ook geserveerd. Verder voel ik me opgelicht en beroofd van mijn zuurverdiende geld door in dit hotel te verblijven omdat we betaalden voor een 4 * hotel all inclusive maar nooit een 4 * service gekregen! ! ! Het hotel was vervallen en onze kamer ontbrak de essentie. De kluis in de kamer had geen slot, er was geen thee of koffie voor ons gedurende de hele week dat we er waren, schone handdoeken werden slechts eenmaal voor ons verstrekt, en er was geen gordijn op het raam in onze kamer die elke ochtend om 05.00 uur het licht in laten! Ik heb al deze kwesties aangepakt, maar de belangrijkste was het gordijn waarvan het management zich niet leek te storen en zei dat het gesorteerd zou worden. Toen moest ik de kwestie opnieuw behandelen omdat er niets was verholpen, het management "opgelost" dit probleem door een wit / doorzichtig muskietennet op te zetten dat dit probleem duidelijk niet oploste. Vanwege onze late vlucht om 9 uur 's nachts, was het hotel management zo enthousiast om onze all-inclusive polsbandjes af te snijden zodra we onze kamer om twaalf uur' s middags hadden uitgecheckt. We kregen dan een tegoedbon voor de lunch en een drankje elk totdat we om 6 uur werden opgehaald. Ik weet niet zeker of dit hotel begrijpt hoe ze hun betalende klanten moeten behandelen, maar dat is zeker niet de manier om dat te doen. We moesten het hoofd bieden aan al deze problemen en voelden dat we niet de service hadden gekregen die we hadden moeten ontvangen als betalende klanten die op vakantie kwamen. We kunnen niet zeggen dat we dit hotel nooit meer zullen bezoeken en we adviseren iedereen die Heraklion wil bezoeken om feedback te lezen. Als we deze halve ster kunnen beoordelen, zou ik dat doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Sheila D heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Hereford, England, United Kingdom42 bijdragen56 nuttige stemmen
Mijn man en ik zijn net terug van dit hotel. Bij aankomst vroegen we om hulp met bagage, nogal een manier om onze kamer in de zogenaamde 'Golden Wing', plus tal van stappen en mijn echtgenoot heeft gezondheidsproblemen. Harris de manager noemde de enige ober van het restaurant naar helpen met onze bagage, geen Bell Boys of hulp rond de receptie. Onze kamer was heel basic, en suite erg moe en moest worden opgeknapt. Levering van thee / koffie in boekentassen maar eenmaal gebruikt, alleen koffie, niet bijgevuld de hele week. We namen onze eigen theezakjes, moesten suiker uit een 'Pyrex-kom' halen restaurant, aangezien suiker ook niet wordt aangevuld. Het eten is absoluut walgelijk, koud, oneetbaar en we hebben niet gegeten in het restaurant de hele week lunchtijd of -avond. De bar bij het zwembad geserveerd onverteerbaar eten wanneer geopend. Dit sloot 12. 45 p. m. - 2. 30 p. m. zodat het personeelslid kan werken in de restaurant, wat mij ertoe brengt te wijzen op hoe onderbemand deze plek is in alle gebieden. Het was niet een volledige all-inclusive. Bar bij het zwembad niet open tot 11 a. m. Hoofdbalk gesloten 2. 30 p. m tot 's avonds. We genieten allebei van een G & T. . . . . . . . . . helemaal geen tonic in het hotel! ! ! ! ! ! ! ! Het hotel was over - gerund met arrogante, onbeleefde en luide Russen (management niet hierover oordelen). Uiteraard werden deze verzorgd door het niveau van voedsel, als dat zo is wat het moest zijn. We hebben ontbeten, meestal geroosterd als brood beschikbaar was. We waren tijdens het eten van toast aan het opruimpersoneel klaring van het afval eten op een trolley, dit was walgelijk en niet acceptabel. Dit hotel ligt in een prachtige omgeving, uitzicht om voor te sterven rond de baai en kan geweldig zijn met goed management en personeel. Op dit moment vind ik het moeilijk om het te beoordelen 1 *. Gezien de voedselsituatie moesten we uit eten het dorp elke avond, extra kosten met zich meebrengt € 300 voor deze vakantie, maar we hadden geen keus. Dank aan de geweldige Staff at 'Taverna Kavos' voor onze geestelijke gezondheid behouden en zoveel heerlijk eten serveren. Wij zijn wereldreizigers en konden het gewoon niet geloven dat we het hadden gevonden onszelf op zo'n verachtelijke plaats. Ik zou duidelijk in alle eerlijkheid zeggen dat 'Stay Away' het niet maakt fout we deden. . . . . . . . nooit meer terug te keren.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Don’t Bother.
Bekijk meer kamertips
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
John Smith heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Beccles, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen3 nuttige stemmen
Locatie: Wanneer u de rij-afstand van de luchthaven van Heraklion naar Mistral Mare controleert, zal het een uur duren, maar het kostte ons iets meer dan 2 uur omdat er onderweg een aantal druppels waren. Het duurde 1. 5 uur voor de terugkeer. Het hotel is vrij veel op zichzelf met taverna's en een paar winkels iets meer dan 5 minuten lopen en er zijn enkele mooie kleine zandstranden in de buurt die geweldig zijn vooral voor jonge gezinnen maar verwacht geen ligbedden of parasols. Mistral Mare: De Griekse standaard is een beetje wisselvallig met hun sterrenbeoordelingen, maar dit hotel is zeker niet meer dan een 3 *. Na het lezen van enkele van de andere opmerkingen denk ik dat sommige van de lage TripAdvisor-beoordelingen te wijten kunnen zijn aan verwachtingen die niet worden vervuld door wat u normaal krijgt met een 4 *, die de kijk van mensen in een negatief daglicht stelt. De kamer die u op de foto ziet voor de dubbele standaard is wat het is, maar wel met bloemen en gewaden op het bed, maar het is een kamer van behoorlijke omvang. De meubels zijn schaars maar het bed is stevig die geschikt is voor ons. We betaalden een beetje meer om het uitzicht op zee te hebben. WAT EEN UITZICHT! Het beste extra dat je zou kunnen betalen als je recht door de baai kijkt en je je alleen maar kunt afvragen hoeveel foto's er van die weergave zijn gemaakt! De badkamer was wat je verwacht van een 3 *. De kamer was elke dag schoon met het bed opgemaakt, maar niet op een geweldige standaard. Ik denk dat het probleem is dat de lokale belasting van een 4 * (3 euro per kamer per nacht) naar een 3 * (1,5 euro per kamer per kamer) ongeveer 20.000 euro per jaar zou zijn, vandaar waarom ze willen om die extra ster te behouden! Het suggereert dat, in plaats van te investeren in het hotel om het echte potentieel te bereiken en een iets hogere kamerprijs in rekening te brengen, ze blij zijn om de gemengde beoordelingen te nemen, aangezien het hotel 12 jaar geleden is gerenoveerd en het begint te laten zien zoals we zouden versieren waar we wonen regelmatiger dan dat? ! Zag enkele negatieve opmerkingen over lawaai van de weg. . sorry maar ik ben een lichte slaper en geen van ons werd gestoord door dat of de bestelwagens. Eten: het "restaurant" is echt meer een veredelde kantine met niet een geweldige selectie die we allebei hetzelfde over voelde en wordt weerspiegeld in tal van andere beoordelingen dus was een beetje wisselvallig maar wat er was, was prima gekookt. De all-inclusive drankjes zijn uw typische lokale variëteiten dus niets te geweldig. De cocktails worden duidelijk vermeld op de sites als niet in de All-Inclusive deal dus niet zeker waarom sommige beoordelingen hebben opgemerkt waarom ze in rekening worden gebracht. . . lees de CV! Entertainment en excursies: een dj bezoekt tweemaal per week met een van degenen die een beetje Grieks dansen hebben gegooid en dat was prima. Een paar kleine zwembaden met niet veel ruimte om hen heen op de top van het hotel die schoon en netjes was gehouden met een bar / overdekt zitgedeelte om een drankje en snacks te krijgen die weer beperkend zijn en niet de hele dag open zijn 11 . Van 00 tot 13. 00 en na 14. 30 voor een paar uur. Afgezien van het zwembad is er niets anders ter plaatse om kinderen te entertainen die geen invloed op ons hadden! We vonden dat het hotel erg populair is bij de Russen die voor ten minste 90% van de gasten hebben geteld, dus de excursies werken alleen echt als je Russisch spreekt, aangezien er geen voorziening is voor Engelssprekende rondleidingen. We besloten om een paar keer een bus naar Aghios Nikolaos te nemen (1. 80 euro per persoon) en het is net iets minder dan 5 mijl verderop, wat je aan de overkant van het hotel kunt zien en zeker een bezoekje waard is, vooral rond de baai en het meer met een grote selectie van eetgelegenheden en winkels en ligt op iets minder dan 15 minuten lopen van het busstation en is gemakkelijk te vinden. We zagen twee cruiseschepen aanleggen beide voor 24 uur die duidelijk zijn een mooie stad om te bezoeken toont. Personeel: we merkten enkele opmerkingen dat het personeel onbeschoft leek! We vonden allebei het personeel vriendelijk en behulpzaam en had een reasonble basiskennis van het Engels. Er waren niet al te veel personeelsleden en daarom zijn sommige delen op bepaalde tijden gesloten om in andere gebieden te dekken, maar ze werken ongelooflijk hard en maken lange dagen en dat moet worden gerespecteerd. Overzicht: Als je de sterrenbeoordeling negeert en je bent blij voor een fatsoenlijke, eenvoudige, rustige vakantie op een mooie locatie, dan is Mistral Mare absoluut prima.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Make sure you get a room with the sea views!!
Bekijk meer kamertips
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Hannah Jackson heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Bristol, Verenigd Koninkrijk7 bijdragen1 nuttige stem
+1
Locatie - geweldig, direct aan een prachtig zandstrand met gemakkelijke verbindingen naar de dichtstbijzijnde stad om te winkelen en boottochten. Rustige locatie zonder de drukte van verschillende toeristen in een grote stad of luide muziek rond het zwembad. Hoewel het vanaf de luchthaven 1 - 2 uur kan duren, omdat dit hotel waarschijnlijk de laatste druppel van de reis is, is dit de moeite waard voor de locatie. Eten - Grote verscheidenheid en leuk om de lokale gerechten te proberen. Niet op zo'n grote schaal als veel all-inclusive hotels, maar genoeg voor het schilderachtige hotel. De chef-kok was snel in het opvullen van het eten; een vriendelijke man die de gasten tijdens de maaltijden zou begroeten. Kleine kwestie van het niet toestaan van cocktails in de all-inclusive en alleen toegestaan gebruik tot de middag op uw laatste dag, die een overlast kan zijn als later reizen. Faciliteiten - Ruime kamers met adembenemend uitzicht op de zee. Dagelijks schoongemaakt en om een goede standaard te gaan. Er zijn 2 fatsoenlijk formaat zwembaden met voldoende ligbedden betekenis geen behoefte aan reservering met handdoeken als er altijd ruimte is. Kleine problemen met dingen die ontbreken in de kamer, zoals een douchegordijn, dat leidt naar een badkamer in een natte kamer. Niet veel avondamusement afgezien van Griekse dansen en een DJ twee keer per week. Maar met lokale bars waren een handvol gasten blij om te ontdekken in deze tijd. Personeel - Alle medewerkers waren zeer vriendelijk met goed Engels, hoewel Engelse gasten in dit hotel een minderheid waren. Weet niet wat werd bedoeld met eerdere opmerkingen over hun onbeschoftheid. We ondervonden nooit momenten die enige onbeschoftheid van personeel in dit hotel zou tonen. Zou zeker voor een rustige kleine vakantie aanraden - zal terugkeren.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 68 - US$ 188 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel mistral mare, mistral mare agios nikolaos
LOCATIE
GriekenlandKretaLasithi PrefectureAgios Nikolaos
AANTAL KAMERS
100
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Mistral Mare Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Mistral Mare Hotel?
Attracties in de buurt zijn Mirabello Bay (1,1 mijl), Lake Voulismeni (7,8 mijl) en Spinalonga (Kalydon) (7,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Mistral Mare Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Mistral Mare Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Mistral Mare Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Mistral Mare Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Mistral Mare Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Porto Kanaki, Portes en Archontiko.
Zijn er sportvoorzieningen bij Mistral Mare Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Mistral Mare Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Mistral Mare Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van Mistral Mare Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, russisch en grieks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Mistral Mare Hotel?
Veel reizigers bezoeken Spinalonga (Kalydon) (7,4) en Gournia (4,6 mijl).
Heeft Mistral Mare Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op haven.