Progress Hotel
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Progress Hotel

Colombo’s monkey
Reiziger (132)
Kamer en suite (68)
Dineren (9)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

3,5
Nr. 5 van de 13 hotels in Saint-Josse-ten-Noode
4,2 van 5 bollen
Locatie
4,2 van 5 bollen
Hygiëne
3,6 van 5 bollen
Service
3,5 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Progress Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Saint-Josse-ten-Noode. Het biedt veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Progress Hotel is een hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Saint-Josse-ten-Noode gaan.

Als je trek hebt, ben je bij New Saigon-Bangkok aan het juiste adres. Dit Aziatisch restaurant is populair bij lokale inwoners en toeristen.

In Saint-Josse-ten-Noode vind je ook Botanical Garden of Brussels, een populaire tuin in de buurt van Progress Hotel.

Veel plezier in Saint-Josse-ten-Noode!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
Wifi
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Shuttlebusservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Rustig
Modern
Gesproken talen
Engels, Frans

Locatie

Rue du Progres 9, Saint-Josse-ten-Noode, Brussel 1210 België
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Nationale Luchthaven Zaventem
Deurne Airport
Rogier
2 min.
275beoordelingen1vraag en antwoord1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 43
  • 130
  • 67
  • 20
  • 15
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
boltiman heeft een beoordeling geschreven mrt 2020
Roeselare, België
4,0 van 5 bollen
Ter gelegenheid van Comic Con 2020 voor dit hotel gekozen omdat het dichtbij deze locatie lag. De receptie verliep vlekkeloos en de kamer was ruim en proper. Tevens was er een mini bar service waar ik evenwel geen gebruik van gemaakt heb. Het ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd. Prijs/kwaliteit waren voor mij zeker ok
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 9 mrt 2020
Dear Boltiman, We would like to thank you for your great review and for choosing the Progress Hotel. We are pleased that you had an enjoyable stay and appreciated our rooms. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future; Best regards, Rodolph R. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
kris_quetin heeft een beoordeling geschreven dec 2018
Neerpelt, België
4,0 van 5 bollen
Zeer goed gelegen hotel, dicht bij openbaar vervoer en winkelstraat. Kamers van goede kwaliteit en groot genoeg. Alles was er aanwezig. Ontbijt was meer dan voldoende.
Vriendelijk en zeer gedienstig personeel.
Dit hotel is echt aan te raden als uitvalsbasis om Brussel te ontdekken.
Komen zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 17 dec 2018
Dear guest, We would like to kindly thank you for taking the time to post your comment on TripAdvisor We are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that you would recommend the Progress Hotel to other readers. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Lize S heeft een beoordeling geschreven nov 2018
3,0 van 5 bollen
Ik verbleef in een executive room. Volgens de website vh hotel zou er een badjas in de kamer zijn, die is er niet, maar moet je om vragen bij de receptie. Er ligt vloerbedekking met veel vlekken. De bedden zijn slecht, veel te zachte matrassen. De tv sloeg op hol en kon niet meer worden uitgezet. Ontbijt is vrij basic. Ik ga hier niet nog eens naartoe...
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 3 dec 2018
Dear Laura, Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels. You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services offered. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services. Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department. We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Natasha dalle heeft een beoordeling geschreven sep 2018
Brugge, België
3,0 van 5 bollen
De ontvangst was koel en haast onverstaanbaar. Ikzelf spreek vloeiend Engels, Frans en Nederlands maar de receptioniste kon geen van beide goed verstaanbaar overbrengen. Gelukkig verblijf ik vaak in hotels dat het geen hindernis was om naar de kamer te gaan en de lift te gebruiken met de kamersleutel.

De kamer was netjes en aantrekkelijk. Ook is er voldoende opbergruimte aanwezig en voldoende stopcontacten. Het minpunt is echter dat de lichtschakelaar van het halletje aan dient te staan om elektriciteit te hebben. De badkamer is ruim maar de douche is zeker aan vervanging en upgrading toe. Een hoekdouche van een zekere ouderdom is niet aantrekkelijk en de deuren schuiven ook niet goed meer dicht. Er zijn dan ook automatisch afzettingen in de randen onderaan. Er was geen haardroger aanwezig in de badkamer. Misschien wel ergens anders maar daar het maar voor 1 nacht was heb ik daar niet verder naar gezocht. De bedden zijn goed maar de hoofdkussens mogen ook vernieuwd worden. De kamer was zeer rustig ook al lag deze aan de hoofdweg.

Het ontbijt is heel erg basis en niet met de hoogste kwaliteit van producten. Ik nam naast roerei en spek ook ham en deze was helemaal niet lekker vers maar eerder zurig wat je kan hebben bij voorverpakte ham uit de supermarkt. Ook de yoghurt is van een goedkoop merk en op zich is daar niets mis mee maar de prijs van kamer met ontbijt is enorm hoog voor wat je er voor terugkrijgt in vergelijking met Thon Brussels of andere goede hotels in de omgeving.

Conclusie: Het is te duur voor wat je er voor krijgt. Wij betaalden 160 euro zonder city tax en dat is teveel in vergelijking met andere hotels in deze prijscategorie in Brussel.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: een kamer aan de achterkant van het hotel vragen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 20 sep 2018
Dear Natashadalle, Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels. You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services that you enjoyed. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services. Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department. We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress Hotel. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Peter P heeft een beoordeling geschreven jan 2017
Bonheiden, België
2,0 van 5 bollen
Lobby is groot en impressionant net als de ontbijtzaal. Kamers hebben nood aan renovatie. Lawaaihinder aan de straatzijde is beperkt. Yoghurt van de Aldi bij het ontbijt en witte product nespresso capsules kunnen niet voor 4 sterren.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Natasha dalle heeft een tip geschreven (sep 2018)
Brugge, België665 bijdragen138 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
"een kamer aan de achterkant van het hotel vragen"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Saint-Josse-ten-Noode uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 97 - € 134 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
progress hotel brussels
LOCATIE
BelgiëBrusselSaint-Josse-ten-Noode
AANTAL KAMERS
57
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PROGRESS HOTEL (Saint-Josse-ten-Noode, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Progress Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Progress Hotel?
Attracties in de buurt zijn Rue Neuve (0,4 mijl), Church of Notre-Dame Du Finistere (0,4 mijl) en City 2 (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Progress Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en fitnesscentrum.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Progress Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Progress Hotel?
Gasten kunnen genieten van lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Progress Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Le Pêcheur Nord, L'atelier de willy en Il Colosseo.
Zijn er sportvoorzieningen bij Progress Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Progress Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Progress Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Progress Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 1,0 mijl vanaf het centrum van Saint-Josse-ten-Noode.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Progress Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Progress Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Progress Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en frans.
Alle Saint-Josse-ten-Noode hotelsHoteldeals voor Saint-Josse-ten-NoodeLastminutehotels in Saint-Josse-ten-NoodeHotels in de buurt van Progress Hotel
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's