Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Dus als achtergrond verbleven we hier in de zomer van 2019. We vonden het zo leuk dat we de dag nadat we terugkwamen voor het volgende jaar, dat wil zeggen 2020, opnieuw hebben geboekt, maar deze keer voor 2 weken. Ook volledig betaald op het moment van boeking. Helaas trof covid begin 2020, dus dat jaar en 2021 konden we ook niet bezoeken, maar hadden een voucher die ons voor 2 jaar dekte, dus 2022 was het jaar dat we opnieuw konden bezoeken. Dus qua locatie is dit appartement erg goed. Het ligt in een rustige smalle straat op 5 minuten van het centrum van La Vie, het Ritz, vlakbij de oude stad. We waren in het appartement met 2 slaapkamers met het terras en balkon. Het duplex appartement was zeer goed volledig gemoderniseerd net voor onze reis in 2019, grote ruimte binnen en buiten, moderne keuken met hoogwaardige apparatuur en goed gespecificeerde badkamers (2 x en suites en 1 half bad beneden. Dus waarom de score van 3 (ik heb gedebatteerd om het een 2 te geven) Het appartement heeft een goede diepe reiniging nodig. De meubels zien er vies, armoedig of beschadigd uit. Veel vlekken en krassen op de muren, maar ook wat leek op spetters van wijn en eten. De schuiframen naar de voorramen van de slaapkamer en de badkamer, aan de ene kant waren beide kanten geknapt, dus zouden niet open blijven tenzij je er iets onder zette, de andere, 1 kant was geknapt, dus ik voelde me onveilig om mijn armen eronder te leggen om open voor de luiken (wie wil er een gebroken arm. . . . ) Dus beide kamers hebben 2 weken lang geen daglicht gehad. De Franse deuren naar de achterste slaapkamer en de woonkamer, één kant zou niet opengaan omdat ze waren opgezwollen en nooit aangepast. Het buitenmeubilair. . . . . De bankstel op het terras valt eigenlijk uit elkaar. Er zijn grote gaten op de armen en ruggen, en de kussens moeten ofwel heel diep worden schoongemaakt of ook worden vervangen. De paraplu is kapot en is vastgebonden zodat hij niet kan worden verwijderd. Op het balkon op de bovenverdieping is een van de ligbedden aan één kant doorgescheurd waardoor het gebruik moeilijk of onveilig is. Terwijl we 3 jaar geleden tijd in het appartement doorbrachten, waren we er deze keer heel blij mee weg. Bovendien was ik, ondanks verschillende communicatie met de manager van het bedrijf gedurende meerdere weken tot de aankomstdatum, verrast om een bericht op de incheckdag te krijgen, letterlijk een uur voordat we naar de luchthaven zouden vertrekken. In het bericht stond dat ik bij aankomst 60 euro contant aan hem moest betalen, dit is een schoonmaakbelasting. Ik heb er naar gevraagd, maar had geen tijd om het in te nemen of te bekijken. Dus ik betaalde hem het geld bij aankomst. Toen we thuiskwamen, heb ik wat op de Companys-website gecontroleerd. . . geen melding gemaakt van schoonmaakbelasting, het enige dat zegt is dat schoonmaak is inbegrepen. Als je er meer dan een week bent, krijg je schoon en fris beddengoed, we hadden alleen beddengoed en handdoeken, zo kort veranderd in de basisschoonmaakregels. Ik nam contact op met het toeristenbureau van Madeira en ze gaven me details om een klacht in te dienen bij het handelsbestuur van Madeira. Dus waar kwam mijn 60 euro aan ''schoonmaakbelasting'' terecht. . . . wie weet! ! ! !…
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Kamertip:Look somewhere else
Bekijk meer kamertips
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Voor Corona geboekt en vanwege de corona door de eigenaar Mister Vieira van Cayres Suites Surdo zelf geannuleerd. Nog steeds geen geld terug van Cayres Suites Surdo te Funchal, Madeira of Expedia ondanks toezeggingen. Mister Vieira van Cayres Suites Surdo laat niet meer van zich horen bij klachten. Ondanks dat het een mooi appartement lijkt te zijn op de foto's valt de service en bereikbaarheid zwaar tegen. Ons advies boek ergens anders want Cayres Suites Surdo is helaas een onbetrouwbare partij. Via Expedia hebben wij ook geprobeerd het op te lossen maar ook die laten het ook af weten.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Daniel P heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Ik moest mijn vooruitbetaalde reis annuleren vanwege de covid-situatie. Het hotel gaf me een voucher en zei dat ze me zouden terugbetalen, maar dat deden ze nooit. Ze bleven maar zeggen dat ze dat zouden doen, maar uiteindelijk stopten ze gewoon met antwoorden. Pas op voor deze hele groep.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rigtig dejlig, stor lejlighed. Fin beliggenhed, tæt på lystbådehavnen og meget centralt i Funchal. Man kan gå til meste herfra. Servicen er desværre ikke prangende. Vi havde booket en lejlighed med 2 soveværelser til 2 personer, men der var kun redt op på det ene værelse. Da vi bad om sengetøj til det andet soveværelse, fik vi at vide, at så skulle vi betale for 4 personer. Selv om vi kun var 2. Vi lejede lejligheden i 10 dage. Der var ingen rengøring i perioden. Sengetøj og håndklæder blev ikke skiftet. Der er problemer med TV-boksen. Den går regelmæssigt i UDU og så skal dern resettes. Da vi ikke kunne få TV'et til at fungere gik der flere dage før vi fik denne vejledning. Der er en del støj i dagtimerne da håndværkere borer og hamrer i naboejendommene der er under istandsættelse.…
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Tal med udlejer om støjen i dagtimerne, så du ikke bliver overrasket.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Cayres Suites Surdo?
Attracties in de buurt zijn 3d Fun Art Museum (0,00 mijl), Igreja do Colegio Sao Joao Evangelista (0,2 mijl) en Universo de Memórias João Carlos Abreu (0,3 mijl).