De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke resort all-inclusive in Funchal hoeft niet lang te duren. Welkom bij Pestana Royal All Inclusive, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Voor bezoekers aan Funchal, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Pestana Royal All Inclusive ligt op een steenworp afstand van Holy Trinity Church (3,4 km) en Avenida do Mar (3,5 km).
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en je kunt bij Pestana Royal All Inclusive eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Probeer in Funchal lokale favorieten, zoals krab, bij Ristorante Villa Cipriani, Design Centre Nini Andrade Silva Restaurant of Doca do Cavacas.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar Praia Formosa Beach Madeira (0,2 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het resort all-inclusive.
Pestana Royal All Inclusive heet je graag welkom in Funchal!
Het hotel is mooi, personeel vriendelijk en goede service. De kamers zijn zeer verouderd en hebben een upgrade nodig. Het eten was vaak niet lekker, wij hebben meerdere avonden buiten het hotel gegeten ondanks wij ALL-INN hadden. Daarnaast is mijn vriend ziek geworden van het eten, een heftige voedselvergiftiging. Helaas was hij niet de enige van het hotel. Al met al was het ok, maar zeker geen 5 sterren waard.
Het hotel is wel mooi, maar zeer verouderd. Overal in de gangen en de kamers ligt er nog vast tapijt, niet proper te houden en geeft een muffe geur in de lange gangen. We hadden op zich een mooie ruime kamer, maar het tapijt kwam niet fris over. De badkamer was ruim, met een douche in het bad. Afscherming was een glazen scherm op de badwand. Het eerste douchegebruik zorgde al voor een ondergelopen badkamer ! Dit hebben we ook gemeld aan de receptie, maar het werd genoteerd zonder er gevolg aan te geven. Goede airco op de kamer, maar zeer hard bed. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een kinderbad. Je moest er geen handdoeken leggen, wat zeer aangenaam was ! Boven een zwembad voor gezinnen met kinderen, beneden een adults only. Hier heb ik me dood geërgerd. Families met kinderen zetten zich ook aan het 'adults only' bad. We hebben het gemeld aan de receptie, maar ook deze klacht belandde gewoon in de vuilbak. Dan maar de redder aangesproken, maar het excuus is dat er geen plaats meer boven is en dat de kinderen toch moeten kunnen spelen. Bij deze uitleg werd ik helemaal kwaad. Boven waren er nog bedden genoeg vrij. Ik heb hem ook verteld dat ze dan de plaatjes 'adults only' maar beter konden weghalen, want ze zijn nutteloos. Gevraagd werd om de zwembadhanddoeken in het bad op de kamer achter te laten als je ze wilde wisselen. Het onderhoudspersoneel zou er propere voor in de plaats leggen. Tot 2 keer toe waren de handdoeken weg, maar lagen er geen verse, Ook raar dat je de handdoeken 's avonds niet kan wisselen. Eer ze kwamen poetsen was het soms 15u, hoe doe je dat dan ? Het restaurant was gewoon goed. Alleen het ontbijt was echt lekker en heel uitgebreid. Lekkere broodjes en gebakjes. De eerste dagen waren ze de confituur vergeten op het buffet te leggen. Middag en avondeten is echt grootkeuken. Overgaar en gewoontjes ! Een speciale zeevruchtenschotel stond gigantisch te pruttelen op het buffet. Alle zeevruchten taai en de mosselen krokant ! Echt triest voor deze mooie producten. De zitplaatsen in het restaurant is refter stijl ! Je zit in rijtjes bijna in elkaars bord en achter je zit soms een andere rij zodat je stoel amper achteruit kan. Op het buitenterras van het restaurant staan een 8- tal tafels voor 2-3 personen. Heerlijk om daar te zitten maar telkens een gelukje als er plaats was. Waarom zetten ze het buitenterras beneden niet open voor de restaurantgasten die niet opzien tegen de trap ? Ook is het niet duidelijk waar er mag gerookt worden en waar niet. Wij zagen alleen maar op 1 plaats van het domein een plaatje van rokers zone.Maar overal waren mensen aan het roken. Reglementen worden dus niet gehandhaafd en klagen is vergeefse moeite.…
dag allen , de reis naar dit hotel via Tui met een waardering van 5 sterren en 10/10 is de grootste oplichting die ik al heb meegemaakt ! Je geloofd uw ogen nog uw oren niet totaal waardeloos hotel met varkens eten . Men durft Bij TUI nog dergelijke chore geven die totaal belachelijk is, men noemt"dit met zout in uw ogen gooien " wij waren daar voor 14 dagen een ramp na 7 dagen wordt je ziek van het recyclage eten , niet vers , vettig en waardeloos nog slechter dan waar ook . Koud buffet om mee te lachten alle dage blik chit met wat mayonaise erop , kaas buffet3 sneetjes rommel uit den Aldi enz..... EN DAT VOOR BIJNA 5.000 € .... Men heeft mij in alle richtingen geprobeerd te kalmeren met een andere kamer met een fles wijn met een kaas schotel .. hmm maar ja het kwaad is geschiet , met een zeer vervelend gevoel kom ik terug naar huis en vooral dat TUI dit durft verkopen doet veel vragen reizen ik voel mij opgelicht zoals zoveel mensen daar die ziek worden van dit verhaal en schande . Ik hoop dat mijn bericht wordt gelezen en dat er daar geen kat meer naar toe reist en dat TUI wordt afgestraft voor haar gemanipuleerde publiciteit die veel schade berokkend bij alle mensen die daar waren .. MIJN WAARDERING = 4/10 en 3 sterren…
Pestana Royal Spa Junior Suite met schitterend uitzicht. Tv in woongedeelte en slaapgedeelte. Eigen keuken. Ruime badkamer. Ietwat harde bedden. Op de slaapkamer is een gratis kluisje met electronisch cijferslot. Zeer vriendelijke bediening bij receptie en goede, complete uitleg door kofferhulp. Algemene restaurant is een krappe voldoende. Dit is nog steeds gebaseerd op de oude ‘All Inclusive’-formule...veel voor weinig. Variatie is echter beperkt en de ruimte in het restaurant en rond het buffet krap (Alexander Beach hotel op Kreta snapt dit beter bijvoorbeeld). Hotel biedt wel 3 a la carte restaurants, maar toen we die wilde boeken (op dag van onze aankomst), zaten die al voor de eerste 3 dagen vol.... Het Aziatische restaurant is trouwens de beste van de deze 3 keuzerestaurants (maar helaas ook de kleinste). Staff; let wel op de temperatuur van de sushi.... Zwembaden zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt. Het hoofdzwembad heeft een heuse poolbar met onderwaterkrukken. Er zijn ruim voldoende bedjes met dekjes en parasols aanwezig. Vlakbij de poolbar staan ook diverse tafeltjes met prima stoeltjes en parasols om even in de schaduw te kunnen lunchen. Cocktails zijn ook inbegrepen (all inclusive) maar dan wel met de huismerken. Een Hendricks Gin kost bijvoorbeeld 12,40 € (!) extra... Waterflessen mag je gratis ophalen bij de barretjes of de restaurants. Het hotel heeft tal van voorzieningen zoals een eigen Shuttle en uitstekende, gratis (bravo!) wi-fi door het hele hotel. Spa-behandelingen dient vooraf geboekt te worden en zijn ok, maar niet echt bijzonder. Elke dag schone handdoeken (inclusief badlakens) en desgewenst ook schoon beddengoed. Al met al een net hotel. Voor het avondeten adviseren wij om de vakantie iets extra’s te geven en uit te wijken naar de fantastische restaurantjes in Funchal. Met behulp van een Tripadvisor-kortingsbon kan je daar vaak veel beter en persoonlijker dineren. Beoordeling naar 4 sterren naar boven afgerond door de zeer goede wifi en de prima lunchgerechten bij de poolbar. …
Dit 5* hotel is deze sterren niet waard. Het eten is van weinige kwaliteit en zeer Engels getint. Bonen, bonen en stew. Het koude buffet bevat alle ALLE dagen dezelfde groenten. Met overschot gemaakt van de pasta van de dag ervoor. Toen we de 1e avond gingen eten waren er zelfs geen warme groenten aanwezig. En de puree was lauw. Toen zijn we met de manager gaan praten. De dagen nadien kregen we afwisseling van spruiten of wortelen. Geen smaak gebracht aan de gerechten. Ook was er niet aan de vegetariërs gedacht. Zeer weinig keus voor 5* hotel. Nu kan je zeggen " muggenzifters", maar zelf als kok verwacht ik toch iets anders. Je kan ook kiezen uit 3 themarestaurants. Italiaans, Aziatisch en keuken van Madeira. Toen we reserveerden op de 1e dag al konden we niet meer gaan eten in het Aziatisch restaurant. VOLGEBOEKT!!! De manager had moeite gedaan om ons op de lijst te zetten, maar dat was niet naar de zin van een serveuse. Ze liet ons links liggen, de tafels naast ons kregen sushi. Toen we er naar vroegen zei ze nee ???? We vroegen haar de manager te roepen, en toen gooide haar collega een bordje met sushi op tafel. De rest vd avond heeft ze ons niet meer bediend. Als je dit meld, krijg je "sorry" Er is nog veel werk aan de winkel ivm de bediening van de gasten. De borden worden met bestek gewoon op elkaar gestapeld. Dit heb ik nog nooit in een 5* hotel meegemaakt De mensen aan de receptie daarentegen zijn zeer bekwaam. Ze helpen waar ze kunnen. Proberen problemen op te lossen. Dank daarvoor De properheid van de kamers was ook niet om over naar huis te schrijven. Tijdens ons verblijf van 10 dagen heb ik gezien dat ze maar 1x lavabo gepoetst hebben. Aan de zwembad zijn er veel te weinig ligbedden. Maar de mensen van de poolbar die verdienen toch een pluim. Ze brengen ambiance Spijtig allemaal. We hadden toch iets anders verwacht van 5*!! …
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding