Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Estrada Monumental 275, Funchal, Madeira 9000-250 Portugal
Hotel e-mailen
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!10% korting op kamertarief
Booking.com
US$ 294
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01-04-23
Priceline
US$ 277
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01-04-23
Pestana
US$ 240
Aanbieding bekijken
Geen aanbetaling vereist
travelup.comUS$ 266
eDreamsUS$ 294
Agoda.comUS$ 263
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1436)
Kamer en suite (279)
Video's (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 41 van de 100 hotels in Funchal
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke resort all-inclusive in Funchal hoeft niet lang te duren. Welkom bij Pestana Royal All Inclusive, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Voor bezoekers aan Funchal, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Pestana Royal All Inclusive ligt op een steenworp afstand van Holy Trinity Church (3,4 km) en Avenida do Mar (3,5 km).

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en je kunt bij Pestana Royal All Inclusive eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Probeer in Funchal lokale favorieten, zoals krab, bij Ristorante Villa Cipriani, Design Centre Nini Andrade Silva Restaurant of Doca do Cavacas.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar Praia Formosa Beach Madeira (0,2 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het resort all-inclusive.

Pestana Royal All Inclusive heet je graag welkom in Funchal!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Boten
Minigolf
Tennisbaan
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Vissen
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Hoofdmassage
Massage
Solarium
Opslag van bagage
Conciërge
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Sofa
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Haardroger
Telefoon
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1
Hotellinks
Speciale prijs:10% korting op kamertarief
2143beoordelingen258vragen en antwoorden3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.072
  • 598
  • 272
  • 137
  • 64
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
583mandy heeft een beoordeling geschreven sep. 2022
3 bijdragen1 nuttige stem
Het hotel is mooi, personeel vriendelijk en goede service. De kamers zijn zeer verouderd en hebben een upgrade nodig. Het eten was vaak niet lekker, wij hebben meerdere avonden buiten het hotel gegeten ondanks wij ALL-INN hadden. Daarnaast is mijn vriend ziek geworden van het eten, een heftige voedselvergiftiging. Helaas was hij niet de enige van het hotel. Al met al was het ok, maar zeker geen 5 sterren waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Dit hotel is niet je geld waard.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 23 sep. 2022
Geachte heer/mevrouw 583mandy, Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren. Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Royal. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Katleen Celis heeft een beoordeling geschreven aug. 2022
1 bijdrage1 nuttige stem
Het hotel is wel mooi, maar zeer verouderd. Overal in de gangen en de kamers ligt er nog vast tapijt, niet proper te houden en geeft een muffe geur in de lange gangen. We hadden op zich een mooie ruime kamer, maar het tapijt kwam niet fris over. De badkamer was ruim, met een douche in het bad. Afscherming was een glazen scherm op de badwand. Het eerste douchegebruik zorgde al voor een ondergelopen badkamer ! Dit hebben we ook gemeld aan de receptie, maar het werd genoteerd zonder er gevolg aan te geven. Goede airco op de kamer, maar zeer hard bed. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een kinderbad. Je moest er geen handdoeken leggen, wat zeer aangenaam was ! Boven een zwembad voor gezinnen met kinderen, beneden een adults only. Hier heb ik me dood geërgerd. Families met kinderen zetten zich ook aan het 'adults only' bad. We hebben het gemeld aan de receptie, maar ook deze klacht belandde gewoon in de vuilbak. Dan maar de redder aangesproken, maar het excuus is dat er geen plaats meer boven is en dat de kinderen toch moeten kunnen spelen. Bij deze uitleg werd ik helemaal kwaad. Boven waren er nog bedden genoeg vrij. Ik heb hem ook verteld dat ze dan de plaatjes 'adults only' maar beter konden weghalen, want ze zijn nutteloos. Gevraagd werd om de zwembadhanddoeken in het bad op de kamer achter te laten als je ze wilde wisselen. Het onderhoudspersoneel zou er propere voor in de plaats leggen. Tot 2 keer toe waren de handdoeken weg, maar lagen er geen verse, Ook raar dat je de handdoeken 's avonds niet kan wisselen. Eer ze kwamen poetsen was het soms 15u, hoe doe je dat dan ? Het restaurant was gewoon goed. Alleen het ontbijt was echt lekker en heel uitgebreid. Lekkere broodjes en gebakjes. De eerste dagen waren ze de confituur vergeten op het buffet te leggen. Middag en avondeten is echt grootkeuken. Overgaar en gewoontjes ! Een speciale zeevruchtenschotel stond gigantisch te pruttelen op het buffet. Alle zeevruchten taai en de mosselen krokant ! Echt triest voor deze mooie producten. De zitplaatsen in het restaurant is refter stijl ! Je zit in rijtjes bijna in elkaars bord en achter je zit soms een andere rij zodat je stoel amper achteruit kan. Op het buitenterras van het restaurant staan een 8- tal tafels voor 2-3 personen. Heerlijk om daar te zitten maar telkens een gelukje als er plaats was. Waarom zetten ze het buitenterras beneden niet open voor de restaurantgasten die niet opzien tegen de trap ? Ook is het niet duidelijk waar er mag gerookt worden en waar niet. Wij zagen alleen maar op 1 plaats van het domein een plaatje van rokers zone.Maar overal waren mensen aan het roken. Reglementen worden dus niet gehandhaafd en klagen is vergeefse moeite.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022
Kamers
Locatie
Service
Kamertip: Zeezicht nemen is wel een must. Vraag een kamer op 1ste,2de 3de verdiep, zeer rustig
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 25 aug. 2022
Geachte heer/mevrouw Katske67, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij Pestana Royal. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Hiermee kunnen we onze manier van werken verbeteren. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat we niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak dat hierdoor eventueel is ontstaan. We hebben uw opmerkingen met onze teams gedeeld, zodat er verbeteringen kunnen worden aangebracht. We willen u bedanken voor uw verblijf bij Pestana Royal. Wij hopen dat u hierdoor geen blijvende negatieve indruk van ons hotel hebt. Wij zouden het tijdens uw volgende verblijf graag beter doen. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
rude heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
West-Vlaanderen, België1 bijdrage1 nuttige stem
dag allen , de reis naar dit hotel via Tui met een waardering van 5 sterren en 10/10 is de grootste oplichting die ik al heb meegemaakt ! Je geloofd uw ogen nog uw oren niet totaal waardeloos hotel met varkens eten . Men durft Bij TUI nog dergelijke chore geven die totaal belachelijk is, men noemt"dit met zout in uw ogen gooien " wij waren daar voor 14 dagen een ramp na 7 dagen wordt je ziek van het recyclage eten , niet vers , vettig en waardeloos nog slechter dan waar ook . Koud buffet om mee te lachten alle dage blik chit met wat mayonaise erop , kaas buffet3 sneetjes rommel uit den Aldi enz..... EN DAT VOOR BIJNA 5.000 € .... Men heeft mij in alle richtingen geprobeerd te kalmeren met een andere kamer met een fles wijn met een kaas schotel .. hmm maar ja het kwaad is geschiet , met een zeer vervelend gevoel kom ik terug naar huis en vooral dat TUI dit durft verkopen doet veel vragen reizen ik voel mij opgelicht zoals zoveel mensen daar die ziek worden van dit verhaal en schande . Ik hoop dat mijn bericht wordt gelezen en dat er daar geen kat meer naar toe reist en dat TUI wordt afgestraft voor haar gemanipuleerde publiciteit die veel schade berokkend bij alle mensen die daar waren .. MIJN WAARDERING = 4/10 en 3 sterren
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: nooit gaan
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 22 jul. 2022
Geachte heer/mevrouw vuiton00, Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren. Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Royal. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Flying Dutchman Reviews heeft een beoordeling geschreven sep. 2018
Hoogezand, Nederland1046 bijdragen124 nuttige stemmen
+1
Pestana Royal Spa Junior Suite met schitterend uitzicht. Tv in woongedeelte en slaapgedeelte. Eigen keuken. Ruime badkamer. Ietwat harde bedden. Op de slaapkamer is een gratis kluisje met electronisch cijferslot. Zeer vriendelijke bediening bij receptie en goede, complete uitleg door kofferhulp. Algemene restaurant is een krappe voldoende. Dit is nog steeds gebaseerd op de oude ‘All Inclusive’-formule...veel voor weinig. Variatie is echter beperkt en de ruimte in het restaurant en rond het buffet krap (Alexander Beach hotel op Kreta snapt dit beter bijvoorbeeld). Hotel biedt wel 3 a la carte restaurants, maar toen we die wilde boeken (op dag van onze aankomst), zaten die al voor de eerste 3 dagen vol.... Het Aziatische restaurant is trouwens de beste van de deze 3 keuzerestaurants (maar helaas ook de kleinste). Staff; let wel op de temperatuur van de sushi.... Zwembaden zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt. Het hoofdzwembad heeft een heuse poolbar met onderwaterkrukken. Er zijn ruim voldoende bedjes met dekjes en parasols aanwezig. Vlakbij de poolbar staan ook diverse tafeltjes met prima stoeltjes en parasols om even in de schaduw te kunnen lunchen. Cocktails zijn ook inbegrepen (all inclusive) maar dan wel met de huismerken. Een Hendricks Gin kost bijvoorbeeld 12,40 € (!) extra... Waterflessen mag je gratis ophalen bij de barretjes of de restaurants. Het hotel heeft tal van voorzieningen zoals een eigen Shuttle en uitstekende, gratis (bravo!) wi-fi door het hele hotel. Spa-behandelingen dient vooraf geboekt te worden en zijn ok, maar niet echt bijzonder. Elke dag schone handdoeken (inclusief badlakens) en desgewenst ook schoon beddengoed. Al met al een net hotel. Voor het avondeten adviseren wij om de vakantie iets extra’s te geven en uit te wijken naar de fantastische restaurantjes in Funchal. Met behulp van een Tripadvisor-kortingsbon kan je daar vaak veel beter en persoonlijker dineren. Beoordeling naar 4 sterren naar boven afgerond door de zeer goede wifi en de prima lunchgerechten bij de poolbar.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van FORoyal, Diretor-Geral bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 7 sep. 2018
Dear Guest, We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance Best regards, Maria da Paz Garcia Unit Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marc P heeft een beoordeling geschreven sep. 2017
Kruibeke, België37 bijdragen44 nuttige stemmen
Dit 5* hotel is deze sterren niet waard. Het eten is van weinige kwaliteit en zeer Engels getint. Bonen, bonen en stew. Het koude buffet bevat alle ALLE dagen dezelfde groenten. Met overschot gemaakt van de pasta van de dag ervoor. Toen we de 1e avond gingen eten waren er zelfs geen warme groenten aanwezig. En de puree was lauw. Toen zijn we met de manager gaan praten. De dagen nadien kregen we afwisseling van spruiten of wortelen. Geen smaak gebracht aan de gerechten. Ook was er niet aan de vegetariërs gedacht. Zeer weinig keus voor 5* hotel. Nu kan je zeggen " muggenzifters", maar zelf als kok verwacht ik toch iets anders. Je kan ook kiezen uit 3 themarestaurants. Italiaans, Aziatisch en keuken van Madeira. Toen we reserveerden op de 1e dag al konden we niet meer gaan eten in het Aziatisch restaurant. VOLGEBOEKT!!! De manager had moeite gedaan om ons op de lijst te zetten, maar dat was niet naar de zin van een serveuse. Ze liet ons links liggen, de tafels naast ons kregen sushi. Toen we er naar vroegen zei ze nee ???? We vroegen haar de manager te roepen, en toen gooide haar collega een bordje met sushi op tafel. De rest vd avond heeft ze ons niet meer bediend. Als je dit meld, krijg je "sorry" Er is nog veel werk aan de winkel ivm de bediening van de gasten. De borden worden met bestek gewoon op elkaar gestapeld. Dit heb ik nog nooit in een 5* hotel meegemaakt De mensen aan de receptie daarentegen zijn zeer bekwaam. Ze helpen waar ze kunnen. Proberen problemen op te lossen. Dank daarvoor De properheid van de kamers was ook niet om over naar huis te schrijven. Tijdens ons verblijf van 10 dagen heb ik gezien dat ze maar 1x lavabo gepoetst hebben. Aan de zwembad zijn er veel te weinig ligbedden. Maar de mensen van de poolbar die verdienen toch een pluim. Ze brengen ambiance Spijtig allemaal. We hadden toch iets anders verwacht van 5*!!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van FORoyal, Diretor-Geral bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 29 sep. 2017
Beste gast, We bedanken u voor het delen van uw mening op de Tripadvisor Site en we zouden dit antwoord willen beginnen met het zeggen dat we echt jammer zijn dat u bij deze gelegenheid een minder dan uitzonderlijk verblijf in ons hotel had ervaren en wij willen u ervan verzekeren dat de tekortkomingen die u tijdens uw verblijf hebt geconfronteerd, zijn helemaal niet reflecterend op het serviceniveau van ons hotel. Wij zijn zeer trots op het niveau van service en aandacht voor detail die we kunnen bieden aan onze gasten. Als we niet aan hun verwachtingen voldoen, hebben we onze primaire pogingen geslaagd om ervoor te zorgen dat onze gasten de door ons verwachte service ontvangen. Het is zeker nooit onze bedoeling onze gasten te teleurstellen of iets minder dan de beste service en faciliteiten te leveren, en we zullen uw feedback gebruiken als hulpmiddel om ervoor te zorgen dat deze zaken worden aangepakt. Nogmaals, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te plaatsen. Constructieve feedback is cruciaal voor ons in ons constante bod om te verbeteren. Wij verontschuldigen ons namens het team voor het ongemak dat we hebben veroorzaakt. We hopen dat we de kans krijgen om u opnieuw te dienen. Met onze vriendelijke groeten, Maria da Paz Garcia Unit Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 178 - US$ 255 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
PortugalMadeira IslandsMadeiraFunchal
AANTAL KAMERS
324
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PESTANA ROYAL ALL INCLUSIVE (Funchal, Portugal) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Pestana Royal All Inclusive
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Pestana Royal All Inclusive?
Attracties in de buurt zijn Praia Formosa Beach Madeira (0,2 mijl), Bacchus Bar (0,3 mijl) en Anjo da Praca da Assicom (0,08 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Pestana Royal All Inclusive?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en ontbijt.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Pestana Royal All Inclusive?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Pestana Royal All Inclusive?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Espettus, The Beer Garden en Terroir Portugal.
Zijn er sportvoorzieningen bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Pestana Royal All Inclusive een luchthavenshuttle?
Ja, Pestana Royal All Inclusive heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Pestana Royal All Inclusive vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Pestana Royal All Inclusive verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Pestana Royal All Inclusive zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Pestana Royal All Inclusive?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en portugees.