Ik en mijn vriend verbleven hier voor 4 dagen en 3 nachten. De gastheer was erg aardig en behulpzaam, alles was schoon en netjes en het bed sliep erg goed. De keuken was ook leuk, voor het maken van thee of koken en er was een grote koelkast. Beveel deze aan!
Dit hostel is erg klein, er zijn slechts 7 (?) Kamers. Het is vrij, naast metrostation Alamada (3 minuten lopen) geplaatst, naast een supermarkt en het had alles wat je nodig hebt! Je krijgt een handdoek, shampoo, slippers en de eigenaar is erg aardig en beleefd. Dit hostel zeker aanbevelen aan iedereen! Het enige: we boekten 2 aparte bedden en kregen een groot bed, maar het was oke.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding