Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

Lisbon Marriott Hotel

Prijzen weergeven
Nr. 110 van 247 hotels in Lissabon
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leadersNiveau Goud
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Kaart weergeven
Een foto toevoegen
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.085 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Begin aan je beoordeling van Lisbon Marriott Hotel
 Klik hier voor jouw waardering
21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd hotel! Vriendelijk personeel! Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Lekker zwembad voor als het warm is! Het hotel licht wel tussen een aantal drukke wegen in. Verder is de stad goed te bereiken met de taxi.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Peter W
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Thank you so much for sharing your stay experience. Looking forward to welcome you once more in future.

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig hotel voor 4 sterren Kamers gedateerd en restaurant slecht: terug naar de 80s Diner redelijk maar sfeerloos Ontbijt kende geen vleeswaren of kaas Zeker geen aanrader voor de ervaren business reiziger

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Pieter K
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, Our F&B team joins me on offering our apologies for the short come you've mentioned. Regards,

Antwerpen, België
22 oktober 2016 beoordeeld

Alles naar. Wens vriendelijke ontvangt lekker ontbijt en iets oudere kamers behalve de business rooms nadeel zwembad heeft maar zon na de middag wat een nadeel is voor rust vakantie afstand naar centrum moet met openbaar vervoer of taxi rond de 8 euro enkel per taxi met metro 2,5 euro met een kaart te koop in metro of luchthaven

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank YVAN D
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Thank you very much for your input. Best regards,

Den Haag, Nederland
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk hotel. Technisch gezien hebben ze het wel op orde, kamer etc is zoals je zou verwachten. Maar volledig sfeerloos en je moet werkelijk voor alles een taxi nemen. In de buurt van het hotel is nog geen koffietentje te vinden. Hotel zelf heeft dure horeca. Kostte bovendien meerdere e-mails om de onterechte reservering op mijn credit card op te...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Bdb234
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Thank you for your feedback and for the time taken on sharing your opinion regarding our property. Best regards,

Ghent, Belgium
17 september 2016 beoordeeld

Goed hotel in Lissabon met standaard kamers zoals je kan verwachten van Marriott. De Executive Lounge is recent vernieuwd en het ontbijt is degelijk. Het hotel ligt aan een vrij drukke weg, op enige afstand van het centrum. Een taxi naar het centrum is echter niet duur.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank phil_rewardpointers
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, We appreciate your comments regarding your recent stay with us. We do hope you have had a great...

Brugge, België
4 september 2016 beoordeeld

De service in het hotel is geweldig. We kwamen 's ochtends aan met de taxi en meteen werden we erg vriendelijk onthaald. Wij hadden een early check-in gevraagd omdat we al om 8u30 bij het hotel zouden aankomen, dit kost 35 euro extra maar dan mag je wel meteen aanschuiven bij het ontbijt dus je betaalt eigenlijk alleen het ontbijt....

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank RomyL3
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, We are very happy to know you had a good stay at our property and fully enjoyed our...

Sint-Joris-Winge, Brabant, Belgium
1 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een typische Marriott, je kan er dus veel Amerikanen treffen en de service is wel erg goed en grondig want dit is zeker een plus punt! In de zomer is het leuk vertoeven aan het zwembad, er zijn ligstoelen, grasplein, lounge seats...en een leuke zwembad bar. Het zwembad krijgt veel zon vanaf s'morgens tot s'avonds! De kamers zijn...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Peter B
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, Thank you very much for the time taken on sharing your feedback. We highly appreciate it. Best regards,

Gent, België
25 november 2015 beoordeeld

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank justienc2015
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Amsterdam, Nederland
24 september 2015 beoordeeld

De kamers zagen er leuk uit. Alleen echt jammer dat wanneer je volpension hebt geboekt en je krijgt coupons waar op staat de datum, lunch of dinner. Verder staat ook 'beverage included' Bij ons eerste lunch vragen wij aan een van de serveerster hoe het zit met de drankjes? Zij gaat vragen en kom terug, zegt'geen wijn maar wel frisdrank...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Alfred A
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, We appreciate your feedback regarding your last stay. Best regards,

Zwolle, Nederland
25 juli 2015 beoordeeld

De kamer was prima, maar wil je wifi op de kamer kost je dat bijna 7 euro per dag en je auto parkeren kost 19 euro per dag. Voor een keten zoals het Marriott tegen zulke kamerprijzen zou dat eigenlijk bij de service moeten horen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Gerda B
Susana M, Guest Relations Manager van Lisbon Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guest, Thank you for your comments. We'll share your thoughts within the organization. Regards,

1.052 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (750)
Bekeken
Badkamer (54)
Bekeken
Kamer/suite (162)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (45)
Bekeken
Dineren (41)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (106)
Bekeken
Zwembad/strand (39)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (1)
Bekeken
Overige (301)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (205)
Bekeken
Voorzieningen (31)
Bekeken
Zwembad (20)
Bekeken
Dineren (28)
Bekeken
Suite (71)
Bekeken
Het hotel (55)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (97)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (3)
Bekeken
Kamer/suite (39)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (3)
Bekeken
Zwembad/strand (10)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (22)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Overige (14)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Radisson Blu Hotel, Lisbon
nr. 120 van 247 in Lissabon
1.507 beoordelingen
Novotel Lisboa
nr. 98 van 247 in Lissabon
2.522 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Parque das Nações
Tivoli Oriente Hotel
Tivoli Oriente Hotel
nr. 103 van 247 in Lissabon
3.413 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Gratis internet
  • Bar/lounge
Eco-leadersNiveau Goud
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
Eten & drinken in het hotel
Citrus Bar & Restaurant
Citrus Bar & Restaurant
Keukens: Mediterraan, Europees, Portugees
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Koelkast in kamer
Internet
  • Betaalde wifi
  • Betaald internet
  • Gratis internet
  • Openbare wifi
Services
  • Roomservice
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Lisbon Marriott Hotel

Adres: Avenida dos Combatentes 45, Lissabon 1600-042, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Prijsklasse: € 83 - € 213 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Lisbon Marriott Hotel 4*
Aantal kamers: 577
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Travelocity, Agoda en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Lisbon Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marriott Lisbon
Lisbon Marriott
Stijl hotel:
Nr. 8 eco-hotel in Lissabon
Nr. 57 zakenhotel in Lissabon
Nr. 58 romantisch hotel in Lissabon
Nr. 58 familiehotel in Lissabon
Nr. 86 luxe hotel in Lissabon
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Lisbon Marriott Hotel en andere reizigers.
30 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Lisbon Marriott Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Buisness room upgrade mits opleg ”
 van 5 bollen YVAND473, 22 okt 2016 | Beoordeling lezen
“Kamers met uitzicht op de tuin staan bijna heel de middag in de zon.”
 van 5 bollen RomyL3, 4 sep 2016 | Beoordeling lezen
“Beter de voorkant of zijkant voor minder lawaai.”
 van 5 bollen PeterB598, 1 aug 2016 | Beoordeling lezen
“Kamers aan de achterkant van het zwembad uitzicht is rustiger”
 van 5 bollen AlfredA562, 24 sep 2015 | Beoordeling lezen
“Als je de hoger gelegen kamers boekt dan heb je aan de ene kant uitzicht op andere hotels zwembad en heuvel, de andere kant kijkt uit op het stadion van Sporting Lissabon.”
 van 5 bollen Berry_Nijmegen, 10 feb 2015 | Beoordeling lezen
5 van 5