We verbleven hier voor 10 nachten met een andere familie. De pitch maten waren fantastisch. Het zwembad was geweldig maar de glijbaan leek niet erg handig. Wiebelde veel wanneer mensen waren naar boven of naar beneden komen. De winkel op het terrein was zeer eenvoudig niet veel keuze in de speelzaal was geweldig en de kinderen veel tijd besteed en op de tafeltennistafel. De bar leek opraken van alles wat we wilden drinken zoals gin, wodka en barcardi en een paar keer in tijdnood ijs!!! Het was een tien minuten lopen naar de stad waar het strand en een paar restaurants zijn. Leuke camping maar het kan zoveel meer!
Ik ging naar S Pedro de die en verbleven in Orbitur camping park in een bungalow. Ik heb nog nooit verbleven in een bungalow dus ik denk dat het erg goed was!Het had twee slaapkamers (één met paar bed, andere met eenpersoonsbed en een stapelbed),heb je ook een divisie voor de wc, een ander voor bad en vervolgens een keuken met alle essentiële, tv, koffiezetapparaat, een kleine bank, tafel en stoelen! Ook kunt u de tabel aan de voorzijde van de bungalow en genieten van de frisse lucht!Er is parkeergelegenheid naast worden bungalow, handdoeken en bed kleding! Het park is schoon en de tuin goed behandeld!ook is er een mooi zwembad, supermarkt, koffie plaats en zijn bij S pedro de model beach te voet. Echt leuk.
Ik boekte voor een camping boogie slechts voor 3 dagen en vervolgens tot slot verbleef ik 7 meer. Deze plaats is echt heel goed, schoon en rustig. De Camping is fantastisch voor kleine kinderen besteden die de hele dag paardrijden hun fiets of in het zwembad. De boogies zijn zeer goed en het strand is erg dichtbij. De camping personeel zijn zeer bekwaam.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding