Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

VidaMar Resort Hotel Algarve

Reiziger (1091)
Kamer en suite (289)
Zwembad en strand (224)

Over

Nr. 38 van de 153 hotels in Albufeira
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Avondentertainment
Oppas
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Bubbelbad
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Zakelijk

Locatie

Volledige weergave
64Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 64 van 100
832restaurantsbinnen 10 km
161attractiesbinnen 10 km
1.392beoordelingen
266vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 682
  • 438
  • 165
  • 59
  • 50
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Prima ***** hotel, vriendelijke service. Wij hadden half pension geboekt, het ontbijt + diner is erg uitgebreid, voor ieder wat wils met iedere dag een ander thema. De bedjes aan het zwembad zijn voorzien van kussens en bij gebruik hiervan kan je een schoon badlaken afhalen met een pasje (krijg je bij het inchecken).
Meer lezen
Groot resort met huizen en appartementen en een groot hotel. Was even zoeken naar de ingang. 5 sterren, ziet er luxe uit. Grote kamers, netjes en verzorgd. Wij boekten met ontbijt en diner. Helaas in minder drukke maanden alleen buffet. Aanbod groot, gezelligheid minder. Grote ruimte, beetje vol gepropt met tafeltjes, attente bediening. Spa en zwembad in de kelder. Golfbaan om de hoek, veel wind en water. Maar genoeg golfbanen in de Algarve om uit te kiezen.
Meer lezen
Antwoord van CardosoJ, Gestor de Relações Públicas bij VidaMar Resort Hotel Algarve
Gereageerd op 7 mrt. 2019
Dear arijanned, We appreciate your comments regarding your recent stay at Vidamar Resorts Algarve. It is always a pleasure to receive positive feedback and we are thrilled you enjoyed your golfing trip to the Algarve. Looking forward to welcome you back, soon. Sunny regards, The Management
Meer lezen
Dat was nog eens een week vakantie. Een goed bed ruime kamer, goede ventilatie en verwarming. Lekkere stortdoyche in ruime badkamer. In december is het buitenbad koud. Ik vond het heerlijk maar daar moet je wel het type voor zijn. Het binnenbad is een prima alternatief. Bij laag water kan er prima worden hardgelopen. Zowel naar het westen als oosten. Golf surfen kan op 600 meter afstand. Verder is het gewoon een prima locatie om bij te komen in een zonnige groene oase
Meer lezen
Antwoord van CardosoJ, Gestor de Relações Públicas bij VidaMar Resort Hotel Algarve
Gereageerd op 3 jan. 2019
Dear Mr. Goudseronnie, Thank you very much for staying with us and for your kind review. We are thrilled to learn that you enjoyed everything that our idyllic location has to offer! Looking forward to welcoming you back to our Resort. Sunny regards, The Management
Meer lezen
Prima hotel bij binnen komst zeer vriendelijk geholpen start tijden voor golf heeft het hotel prima geregeld kamer met uitzicht op de golfbaan kamer dik in orde badkamer keurig en schoon mini bar was wel leeg maar oké ontbijt prima vol keuzen avond eten maar een keer gedaan ben geen voorstander van hotel eten bleek ook wel was niets bijzonder Italiaan in het hotel met gierende banden weg smaak loos spaghetti leek wel soep personeel in het rest zijn leerlingen doen ter best maar hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn geld ook voor de japaner maar verder de sauna en Spa en het zwembad dik voldoende komen hier zeker terug maar niet voor het avond eten
Meer lezen
Antwoord van CardosoJ, Diretor-Geral bij VidaMar Resort Hotel Algarve
Gereageerd op 9 nov. 2018
Dear Mr. Erik v, Thank you very much for your preference and for taking the time to write this review. We regret to learn that you were not satisfied with certain aspects of the staff service at the Mamma Mia Restaurant, we have shared your feedback with the respective head of department to prevent any service flaws from happening in the future. Thank you once again for staying with us and providing us with your valuable feedback. We aim to improve and we look forward to serving you better in the future. Warm regards, The Management
Meer lezen
Afgelopen maand zijn wij twee weken naar dit hotel geweest. Wij hebben over het algemeen best naar onze zin gehad en er zijn best wel wat kritische punten waar het management wat aandacht aan kan geven. Zo heeft iedereen het over het zo vriendelijk en hulp vaardig personeel, en kan aan mij liggen maar ik ben van mening dat het wel wat beter kan. Uitzonderingen niet mee rekenen want er zaten een aantal personeelsleden tussen die gewoon hun uiterste best voor je deden. Maar bijvoorbeeld aan de receptie waar men redelijk vaak met overtallig personeel stonden en dan niets stonden te doen kon nog geen goedendag van vanaf, als wij het zelf niet als eerste zeiden werd er niets gezegd. De kamer kan ik weinig over zeggen, die was gewoon goed. Het bed was bijna perfect, voor mij dan. Mag iets langer zijn maar oké. Badkamer perfect. Er werd alleen af en toe war vergeten net te leggen, dan weer koffie, dan weer melk, dan weer wc papier, moest weer voor bellen en werd het netjes gebracht maar het zijn van die kleine puntjes die op een gegeven moment gaan irriteren. Waarom niet in één keer goed. Wij hadden de garden view en keken over de golfbaan aan de voorzijde van het hotel. Ik vond dat ideaal stukje rustiger dan zwembad view. Zwembad, prachtig mooi en groot. Was nog wel fris maar dat was niet erg. Het enige probleem is dat er gasten zijn die ‘s morgens hun handdoek al neer leggen, soms wel 6 voor het hele gezin. Het gebeurde zelfs een aantal keer, als je is morgens war later kwam of begin van de middag, dat er geen plaats was aan het zwembad terwijl er veel bedjes niet bezet waren dan alleen met een handdoek. Nu heeft het management daar wat op bedacht in onze tweede week! In de lift op het elektronische informatiebron een melding hierover te maken, als er na een uur nog steeds alleen een handdoek ligt wordt deze verwijderd door het personeel, top! Maar wat denk je, er zijn heel veel mensen die geen lift nemen, vooral de mensen op de begane grond, en het management doet niet wat ze zeggen. Dus nog steeds handdoeken die meer dan een uur op de bedjes lagen of ‘s morgens voor men ging ontbijten de handdoek op het bedje neer legde. Dat was jammer. Restaurants, het ontbijt was perfect. Heel veel keus, diverse eitjes die voor je klaar gemaakt werden en op diverse manieren. Ik moet zeggen, compliment. Het avondbuffet was ook wel goed maar de variatie was er niet zoveel. De eerste week ging het goed maar de tweede week hadden we drie avonden broodje knakworst, dat was wat minder. Het was in het buffet restaurant, althans zo begreep ik het, dining around the world. Dus elke avond stond er een land centraal, nou dat kan best lekker en afwisselend zijn. Italiaanse-, Mexicaanse-, Duitse- en Portugeseavond. Dus de tweede week hadden we van de 7 avonden 3 avonden Duitseavond. Wordt je niet vrolijk van. De andere restaurants hebben we niet allemaal geprobeerd, alleen maar het Italiaans restaurant wat apart zit. Hier voor krijg je een tegoedbon van €15 per persoon en de rest moet je zelf betalen. Dat was een tegenvaller waar van ik zeg niet doen. Het eten in mama Mia was gewoon smaakloos, weinig en veel te duur. Normaal zou je denken als je een hoofdgerecht besteld dat je wat groente of een beetje pasta er bij krijgt, niet dus. Alleen een stukje vlees, die dan wel op smaak was, op 2 slablaadjes en that’s it. De lasanga was niet te eten, daar zat helemaal geen smaak aan. Zodoende besloten om niet naar het Japanse restaurant te gaan. Het derde restaurant was praktisch elke avond bezet door bruiloftsgasten. Dus alles bij elkaar is het een prima hotel, in een prachtige omgeving, met een prachtig strand op loop afstand ( 2 minuten) over een perfect aangelegd pad een heel mooi zwembad en een fantastisch ontbijt en een redelijk buffetrestaurant. Waar het management met kleine verbeter puntjes het wel een vijf sterren kan maken. De aandacht moet er op blijven en ik had het idee dat die er (nog) niet was. Als laatste een klein dingetje, als je op vakantie bent en het is prachtig mooi weer, waar wil je dan zitten ontbijten? Binnen in een zeer rumoerige zaal of buiten onder de parasol? Nou wij buiten. Denk je dat daar alles voor geregeld was? Nee dus.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 135 - US$ 435 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
PortugalAlgarveFaro DistrictAlbufeira
AANTAL KAMERS
250
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding