De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Albufeira hoeft niet lang te duren. Welkom bij Auramar Beach Resort, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij Auramar Beach Resort bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en er is gratis internet beschikbaar.
Auramar biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Albufeira nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Pau da Bandeira Viewpoint (1,4 km) en Misericordia Chapel (1,7 km) maken Auramar Beach Resort een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Albufeira.
Ga tijdens je bezoek naar een populair restaurant in Albufeira dat dumplings serveert, zoals Golden Gardenin de buurt van Auramar.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Montechoro Strip (1,8 km) en Centro Histórico de Albufeira (1,7 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.
Auramar Beach Resort biedt je het beste van Albufeira, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Samen met mijn broer 5 dagen verbleven in dit Hotel. We hadden een mooie kamer die volgens mij niet heel lang geleden is gerenoveerd. De rest van het hotel laat wel wat ouderdom zien. Het zou mooi zijn als ze het gaan vernieuwen. Het eten is okay. Niet heel bijzonder maar goed genoeg. De ligging is fantastisch. Strand nagenoeg voor de deur en mooie indrukwekkende kliffen. Over het strand loop je in 20 minuten naar het centrum van Albufeira.
Goed hotel. We gingen er met een gemengd gevoel naar toe vanwege wat negatieve reacties. De locatie is gewoon fantastisch. De kamer was ruim. Wel gedateerd maar men is bezig aan de update van het complex. Eten is prima tot zeer goed. Voor ieder wat wils en dagelijks wel iets van vis. Entertainment leuk maar niet vervelend. Complex is schoon en personeel erg vriendelijk. We hadden een WIFI vrije vakantie wat ook wel lekker was. Wi-Fi was alleen bij de receptie beschikbaar er was wel onder de maat. Is dus een verbeterpunt. Daarnaast zouden viltjes on de stoelpoten een aanrader zijn om het geluid van schuivende stoelen te dempen. Conclusie: wij kunnen, in tegenstelling tot de negatieve reacties, terugkijken op een geweldige vakantie.
Wat een leuke familie vakantie moest worden is één groot drama geworden. We zijn met zijn 17en 4 dagen in het auramar hotel geweest. Van de 17 mensen zijn er 15 mensen ziek geworden. Woensdagavond werd de eerste ziek (overgeven, koud en rillen en aan de diaree). De dag erna werd de een na de anders gigantisch ziek en lag bijna iedereen de hele dag op bed. Toen we dit aangaven bij de manager werd er gezegd dat het norovirus heerste.. (waarom wordt dit van te voren niet aangegeven?!). Wij hadden hier onze bedenkingen bij aangezien er verschillende dingen van het eten koud waren die warm hoorde te zijn. Toen een neef alles had ondergekotst werden de vieze lakens gewoon een nacht op de gang laten staan! Ook werd er totaal niet goed schoongemaakt, terwijl wij hier meerdere keren specifiek om hadden gevraagd. Als het echt het norovirus was, zou je toch verwachten dat ze in ieder geval alle kamers goed zouden schoonmaken maar ook dat was niet het geval! We kregen een fles desinfectie om het zelf schoon te maken.. Ook de hulp van het personeel liet te wensen over. Aangezien praktisch iedereen ziek was zou je enigszins hulp verwachten maar het enige wat we kregen waren bescheten antwoorden en laks gedrag. Het enige positieve aan deze vakantie was het mooie weer, alles aan hotel auramar was gigantisch slecht, NOOIT WEER!…
Wij waren met 17 man op vakantie: het was opa en oma's wens om één keer met de hele familie naar hun geliefde Portugal te gaan. Het Auramar hotel geboekt: bij aankomst konden we onze kamers niet direct in, maar gelukkig in de middag wel. Aangekomen in de hotelkamers viel het direct op dat de kamers niet goed schoongemaakt waren; vlekken op het toilet, vies douchegordijn en schimmel in de badkamer.. Vervolgens werd op de tweede dag van onze 4 daagse vakantie 4 mensen ziek; overgeven, diarree, koud & rillerig. We hebben dit direct bij de manager van het hotel gemeld en die wist ons te vertellen dat er het Norovirus heerst in de hele regio.'s avonds bij het lokale supermarktje spraken we de eigenaren van de supermarkt en bleek het Auramar hotel erom bekend stond dat mensen daar ziek werden en dat het door de eieren en de mayonaise zou komen. De dag erna viel de ene na de andere in onze groep om. Uiteindelijk zijn 15 van de 17 man (!) ziek geworden. Weer gemeld bij de manager, die beloofde ons dat het echt het Norovirus was en dat het niet was waar dat het door het eten zou komen. Daarnaast vroegen we om schone kamers. Ze beloofde ons nieuwe handdoeken, schoon beddengoed en eens een grondige schoonmaak. Uiteindelijk zijn maar 3 van de 7 kamers grondig schoongemaakt, heeft het beddengoed dat onder het kots zat één dag op de hal gelegen en werd met de dweil waarmee het kots eerst is opgeruimd, vervolgens de rest van de kamers schoongemaakt. Dit is geen schoonmaken! Dit is het virus alleen maar verder verspreiden. De manager zei dat ze volgens een protocol werkten en extra goed schoonmaakten; nou weinig van te merken! Uiteindelijk met de reisorganisatie (Primevera) gebeld en het enige wat hun ons konden aanbieden, na overleg met de manager van het hotel, waren 4 kamers voor onze laatste dag. Zodat de mensen die zich nog niet lekker voelde op bed konden liggen en nog konden douchen voordat we naar huis gingen (we hadden een avond vlucht). Maar daar tegenover stond dan wel dat we een papier moesten ondertekenen dat we geen klacht zouden indienen. Schandalig! Dat is gewoon chantage. Zowel Primevera als het Auramar hotel laten hier steken vallen. Dit zou een stukje service moeten zijn voor het feit dat 15 van de 17 mensen ziek in bed hebben gelegen.Nu hebben opa en oma veel geld betaald voor een vakantie van 4 dagen, waarvan 2 dagen wij in bed hebben doorgebracht. Waardeloos hotel, waardeloze service, vies eten en vooral vreselijke schoonmaak! Geen aanrader!!…
BVN tv aanwezig. Stopcontacten zoals in NL. Geen haardroger. €10 borg voor je deursleutel. Iedere avond en overdag animatie. Rolstoel toegang tot aan buitenzwembad maar niet naar strand. Aan de receptie redelijk afstandelijk. Jammer dat je een eettafeltje kan reserveren geeft ongenoegen aan de anderen. Parkeerterrein is altijd druk bezet. Vele senioren voor meerdere weken overwinteren. Maar voor de rest een prima prijs/kwaliteit hotel, mooie tijd gehad.
"Er zijn lowbudget maar ook hele luxe kamers."Volledige beoordeling lezen
"D-vleugel zit dicht bij restaurant en zwembad"Volledige beoordeling lezen
"kies geen kamer in blok B, zit boven de wasserij, erg veel lawaai in de nacht!1"Volledige beoordeling lezen
"Blok A is rustiger, kies de zuidkant voor het uitzicht en de zon"Volledige beoordeling lezen
"Er zijn liften, en er waren gasten die gereserveerd hadden " met zeezicht" maar kregen dat niet altijd bij aankomst."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding