Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Glenmore Hotel

Opslaan
Delen
Hofstraat 25, Oostende 8400 België
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Priceline
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (33)
Dineren (3)
Kamer en suite (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 23 van de 47 hotels in Oostende
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Glenmore Hotel is door z’n unieke ligging de perfecte uitvalsbasis voor een ontspannen verblijf in alle comfort. Heerlijk genieten van zee en strand, shoppen in de meest complete winkelstad van de kust, jezelf laten verwennen met een heerlijke saunabeurt of je overgeven aan een relaxerende bamboo of hotstone massage of een zalige gezichtsverzorging. Ook de veeleisende gastronoom komt hier aan zijn trekken: produkten recht uit zee en vers van de polder. Onze seminariezalen bieden plaats voor 2 à 18 personen.
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bubbelbad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Wifi
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Solarium
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
128beoordelingen1vraag en antwoord2kamertips
Waardering van reizigers
  • 28
  • 48
  • 29
  • 14
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
inimini71 heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
7 bijdragen1 nuttige stem
Niet veel plaatsen voorzien iets voor de single reiziger maar hier heb ik het toch echt gevonden . Dit gezellige familiehotelletje zonder chichi maar met alles dat nodig is, ligt op de perfecte plaats zowel voor openbaar vervoer, shoppen als een wandelingetje op het strand . Je voelt je er altijd welkom en verzorgd . Als er een ding is dat negatief is dan is het dat ze je altijd veel te veel lekkere dingen voorschotelen bij het ontbijt ;-) dat overigens inbegrepen is in de prijs ! Chapeau en mij zien jullie daar zeker terug .
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020Reistype: Reisde alleen
Nuttig
Delen
Ellen Bollen heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
1 bijdrage3 nuttige stemmen
We hadden voor 4 dagen en 3 nachten geboekt bij hotel Glenmore. De ligging van het hotel is geweldig, het zonneterras op de 6e verdieping heeft een adembenemend uitzicht en de opties voor wellness zijn ontelbaar, helaas voor ons, stoppen daar de positieve punten ook. We hadden een kamer die uitkeek op de brandtrap, sterker nog: Onze kamer was deel van de nooduitgang (kamer 309). Langs onze kamerdeur hing een brandkastje (in de gang) met een sleutelkaart in die toegang gaf tot onze kamer, toen we daar op onze eerste dag vragen bij stelden en onze bezorgdheid bij het onthaal neerlegden werden we enorm onbeschoft behandeld (door de eigenaar) dat er toch géén enkel probleem was (terwijl we enkel vragen hadden bij de veiligheid van de sleutelkaart die ophing in een openbare gang). Half gerustgesteld dat er een alarm zou afgaan bij de receptie als iemand de sleutelkaart nam, maar verbijsterd door de manier waarop we behandeld waren, werd ons verblijf verder gezet. Op de 1e ochtend na de 1e nacht werd heel veel goedgemaakt. We kregen een apart plaatsje om te ontbijten met onze hond in de bar, en we ontdekten na het ontbijt het zonneterras op de 6e verdieping waarvan hierboven al vermeld, met een adembenemend uitzicht. We keken er naar uit eens te relaxen op een van de bedjes die gratis aangeboden werden. Maar eerst gingen we een namiddagje de stad ontdekken. En daar liep het mis. Voor we vertrokken naar de stad hadden we het bordje 'niet storen' op de deur gehangen. Iets wat we altijd in alle hotels doen waar we al gezeten hebben omdat we onze hond dan even alleen kunnen laten om te rusten. Ook in deze tijden van corona hadden we liever niet dat er iemand op de kamer kwam, zeker omdat we deze zelf op orde hielden. Maar dat was buiten het kamermeisje en de onthaalbediende gerekend. Zij besloten dat het bordje er enkel ophing omdat onze hond alleen zat of omdat we het vergeten waren, maar hoe dan ook werd de kamer gedaan. Ook al gaven we met het bordje duidelijk aan dat we niémand op de kamer wouden. Toen we terugkwamen uit de stad was de bench van onze hond verschoven (ik heb dus geen idee wat ze met haar gedaan hebben??) en dat was de druppel. Op dat moment besloten we nog één nacht te blijven en ons vertrek vervroegd te beëindigen. We gingen op dat moment dan ook melden dat we nog maar één nacht bleven en geen twee meer, en of we die laatste nacht konden annuleren. De persoon die op dat moment aan de receptie stond ging even naar achter om het te bekijken. Wijzelf waren op dat moment nog rustig, en de receptionist ook. Tot de eigenaar kwam, die op ons afkomt met de woorden 'dat we dus ontevreden waren omdat het kamermeisje haar werk had gedaan'. Daarna ging het van kwaad naar erger. Er is een discussie ontstaan, de eigenaar vond dat zij volledig in hun recht waren een kamer binnen te gaan waar een 'niet storen'-bordje ophing, zei eigenlijk dat ze dit altijd deden (iets aan je deur hangen heeft dus geen enkel nut). En na een discussie waar geen enkel vorm van spijt of excuses is getoond, hebben we ons koffers gemaakt om instant te vertrekken. We zijn op al onze reizen nog nooit zo onbeschoft behandeld en er is nog nooit zo weinig respect getoond voor onze privacy. Ons verblijf bij Glenmore was een ware nachtmerrie. Het enige dat ik kan aanraden: Ga er niet heen!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Reisde met een partner
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Kristine heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Kluisbergen-Ruien, België74 bijdragen18 nuttige stemmen
Bij het lezen van de beoordelingen over dit hotel heb ik per vergissing een duimpje gezet bij de beoordeling van 18 maart van een zekere mevrouw Myriam uit Brasschaat die veel klachten had over dit hotel. De eigenaar had op die klacht gereageerd en ik wou ZIJN reactie als nuttig beoordelen, maar ik heb dus net het tegenovergestelde gedaan. Sorry aan de eigenaars, was niet mijn bedoeling. Wij zijn er zelf al paar keer geweest en altijd tot onze grote tevredenheid.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
U8652KLmartind heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
Avelgem, België30 bijdragen6 nuttige stemmen
Het receptiepersoneel liep, in tegenstelling van het andere personeel, niet over van vriendelijkheid, waar wij nogal gevoelig aan zijn. Rustige propere kamers, in de badkamer is de douchekop echter zeer onpraktisch aangebracht. Bij het ontbijt was alles aanwezig en werd tijdig aangevuld, minpuntje, de koffie ( of thee ) wordt in een kannetje aan tafel opgediend, aangezien wij nogal fervente koffiedrinkers zijn, bij het ontbijt is een kannetje voor ons onvoldoende, extra koffie vragen vinden wij dan ook een beetje génant, met een automaat heb je dit niet( dit is echter persoonlijk )
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Jan B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2019
Niel bij As België55 bijdragen21 nuttige stemmen
Goed hotel voor een kort verblijf met een goed ontbijt een leuke bar en vriendelijk personeel . De ligging ,dicht bij het centrum en dicht bij het station is prima . De kamer was evenals de badkamer klein maar ruimgenoeg voor een weekend of voor enkele dagen .
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 95 - US$ 371 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenOostende
AANTAL KAMERS
38
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Glenmore Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Glenmore Hotel?
Attracties in de buurt zijn Plage d'Ostende (0,5 mijl), De Nieuwe Oostende Pier (0,5 mijl) en James Ensor House (James Ensorhuis) (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Glenmore Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Glenmore Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Glenmore Hotel?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Glenmore Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Expo & Kafie, Wijnbistro diVino en Bajatzu.
Zijn er sportvoorzieningen bij Glenmore Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Glenmore Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Glenmore Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Glenmore Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Glenmore Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.