Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

Floris Karos Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Floris Karos Hotel
Floris Karos Hotel
Panorama’s (10)
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel_streamline","template":"ibex_photo_carousel_streamline__widget","dust":{},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel_streamline","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

1.045 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Heiloo
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Wij kregen een update naar een prachtige ruime kamer vanwege de gezondheid van mijn vrouw. Dat was top. Het hotel is in orde, niet heel modern, maar wel gezellig ingericht. Ontbijt is goed in orde. De dienstverlening van het personeel is voortreffelijk. Het hotel ligt iets buiten het centrum, maar in 8 minuten ben...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank JoopHeiloo
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste JoopHeiloo, In naam van het ganse Floris Karos team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden. Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten. Hartelijke groeten, Guest Relations

Overpelt
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is bank for your Buck. Een wat gedateerde badkamer maar een fantastisch ontbijt voor een zeer redelijke prijs. Wel een binnenzwembad en diverse gezellige zithoekjes. Aparte speelhoek voor de kinderen.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Erik v
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste Erik v, In naam van het ganse Floris Karos team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden. Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten. Hartelijke groeten, Guest Relations

1 november 2016 beoordeeld

Een prima hotel met vriendelijk personeel. Bij inchecken krijg je een plattegrond met tips waar je het beste kunt eten/drinken. Het is druk bij het ontbijt maar het is wel goed, er is voldoende keus. Het is op 10 min. Op loopafstand naar het centrum en vlakbij een grote parkeergarage, kosten €8,70 per 24 uur.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Shirley J
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste Shirley J, Allereerst willen we u hartelijk danken tijd vrij te maken om uw verblijf bij ons te beoordelen. Het is doet ons een groot plezier dat ons team heeft bijgedragen tot een aangenaam verblijf. We kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

Amsterdam, The Netherlands
27 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel was opzich goed, maar we hadden beter verwacht van de foto's. Het is een beetje ouderwets, kregen een kleine kamer en hadden geen parkeerplaats, waardoor we in een garage moesten staan in de buurt. Ontbijt wel goed.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank rdh418
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste rdh418, Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van al onze gasten zijn van vitaal belang en we willen altijd aan de verwachtingen van de gasten voldoen en deze overtreffen. Door uw opmerkingen hebben we de nodige maatregelen getroffen om dergelijke kwesties te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 overnachting geboekt met mijn man. bij aankomst kregen we een heel goede ontvangst aan de balie. Kregen verschillende tips over waar te gaan eten,wat te bezoeken,.... De kamers:mix tussen heel ouderwets(badkamer,bedmeubel) en heel modern(parket,kast,....). Goed bed,hebben goed geslapen. Bij aankomst op de kamer viel ons meteen op dat er een chloor geur hing in de kamer. Vermoedelijk omdat onze...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Stefanie v
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste mevrouw Stefanie V, Allereerst wil ik u oprecht bedanken voor de moeite die u genomen hebt uw ervaring met ons te delen. We appreciëren ten zeerste uw opmerkingen, zodat we iedereen de beste service kunnen aanbieden. Ons hotel is inderdaad iets verouderd, maar we zijn er volop mee bezig alle kamers 1 voor 1 volledig te vernieuwen. Dit kost...

Eindhoven, Nederland
25 augustus 2016 beoordeeld

Prima 3 sterren hotel, ligt op 10 minuten lopen van de Grote Markt, en op 2 minuten lopen van 't Zand, waar u een breed scala aan restaurants en bars kunt vinden. Floris Hotel beschikt over een binnenzwembad, een fitnessruimte en gratis WiFi in het hele hotel. Onder 'Zand kan je parkeren in een hele grote parkeergarage.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Shaky4ever
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste Shaky4ever, In naam van het ganse Floris Karos team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden. Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten. Hartelijke groeten, Guest Relations

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige jaar in dit hotel geboekt. Bij aankomst zeer vriendelijke ontvangen. kregen een upgrade van de kamer wij natuurlijk zeer blij maar toen we op de kamer aankwamen ging ons blij gezicht naar een droevig gezicht. Wat we allemaal zagen vonden wij niet meer normaal. Schimmel in de badkamer heel veel stof op de ventilator. Wij terug naar de balie...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank kevin_tips
Sint-Niklaas, België
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier met mijn vriend een nachtje komen logeren, we vonden dit een goed hotel. Zeer ruime kamers, badkamer was in orde. Het zwembad was proper en er waren kleedhokjes aanwezig, zeer handig! Fitness zag er ook verzorgd uit, vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed, maar je had niet superveel keuze. Dit hotel is ook zeer kindvriendelijk, met een enorme...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Imke B
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste Imke B, In naam van het ganse Floris Karos team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden. Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten. Hartelijke groeten, Guest Relations

Driebergen, Nederland
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig hotel dat op 10 minuten afstand van het centrale plein De Markt ligt, dichtbij grote parkeergarage op 2 minuten afstand. Nette entree en leuke lounge banken en zitruimte voor gratis wifi gebruik. Als je met zijn 3-en boekt, vraag dan naar een 3e extra bed in plaats van een opklapbedje. Ontbijt is ok, maar niet veel bijzonders. Zwembad en...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Michel10000
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordeling

Beste meneer/mevrouw Michel, Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken om ons over uw ongelukkige ervaring te vertellen. We appreciëren altijd de opmerkingen van onze klanten, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. We zullen het probleem van uw bezorgdheid bekijken en deze met uiterste prioriteit behandelen. Indien het gebeurd dat we een klant ontgoochelen, zullen we...

Rijmenam, België
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes hotel. Propere kamer en badkamer. Wel geen airco aanwezig en het was er redelijk warm. Raam open zetten was ook niet direct een optie vanwege de aanwezige muggen. Ontbijt was goed en er personeel zeer vriendelijk. Locatie is perfect en er is een grote ondergrondse parking op 3 minuten wandelafstand 9 euro voor een dag parkeren. ( tzand )...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Rijmenammer

916 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (376)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (19)
Bekeken
Dineren (21)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (60)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (16)
Bekeken
Kamer/suite (94)
Bekeken
Badkamer (44)
Bekeken
Zwembad/strand (13)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (3)
Bekeken
Overige (106)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (457)
Bekeken
Voorzieningen (37)
Bekeken
Executive-kamer (52)
Bekeken
Gezinskamer (67)
Bekeken
Binnenzwembad (38)
Bekeken
Dineren (52)
Bekeken
Royal Suite (78)
Bekeken
Superior-tweepersoonskamer (52)
Bekeken
Het hotel (81)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (83)
Bekeken
Zwembad/strand (4)
Bekeken
Kamer/suite (27)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (22)
Bekeken
Dineren (14)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (8)
Bekeken
Overige (8)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
op 1.1 km afstand
Jacobs Hotel
Jacobs Hotel
nr. 69 van 98 in Brugge
450 beoordelingen
op 3.9 km afstand
Leonardo Hotel Brugge
Leonardo Hotel Brugge
nr. 71 van 98 in Brugge
551 beoordelingen
op 1.1 km afstand
Ibis Brugge Centrum
Ibis Brugge Centrum
nr. 47 van 98 in Brugge
2.098 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.0 km afstand
Novotel Brugge Centrum
op 0.5 km afstand
NH Brugge
NH Brugge
nr. 38 van 98 in Brugge
2.059 beoordelingen
op 0.7 km afstand
Martin's Brugge
Martin's Brugge
nr. 40 van 98 in Brugge
2.678 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Over de gelegenheid
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
  • Niet-roken hotel
  • Rolstoeltoegang
Activiteiten
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
  • Suites
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Gratis ontbijt
  • Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
  • Meertalig personeel

Aanvullende informatie over Floris Karos Hotel

Adres: Hoefijzerlaan 37, Brugge 8000, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Prijsklasse: € 55 - € 125 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Floris Karos Hotel 3*
Aantal kamers: 64
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Travelocity, Expedia, Orbitz en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Floris Karos Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Floris Karos
Floris Karos Bruges
Karos Hotel
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Floris Karos Hotel en andere reizigers.
17 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Floris Karos Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“kamer 236 kroonluchter bij badkamer verplaatsen naar andere plek en badoverloop repareren.”
 van 5 bollen 918marcelv, 3 mrt 2016 | Beoordeling lezen
“in de zomer geen kamer aan de straat nemen indien mogelijk,bloedheet!Geen airco! Ook veel straatlawaai want het is langs autoweg.”
 van 5 bollen elfje1967, 9 aug 2015 | Beoordeling lezen
“Er zijn 2 gebouwen, een oud en een nieuw. Oud is inderdaad vrij oud, nieuw kan beter zijn, maar dat is niet bevestigd.”
 van 5 bollen KenneyVDB, 4 feb 2015 | Beoordeling lezen
“hoe verder van de receptie weg, des te slechter je wifi. aan de achterzijde zijn de kamers rustiger.”
 van 5 bollen 318saskiad, 3 jun 2014 | Beoordeling lezen
“Blijf er weg en zo niet vraag een kamer aan de achterzijde van het pand”
 van 5 bollen PatriciaV472, 17 sep 2013 | Beoordeling lezen
5 van 5
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf