Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

B&B Azur Beauty & Wellness

Vlaanderenstraat 7, Gent 9000, België
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Managementfoto's
B&B Azur Beauty & Wellness
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

30 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 0
  • 4
  • 4
  • 2
  • 20
Bekijk beoordelingen van
3
14
1
3
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    2,5 van 5 sterren
  • Kamers
    2 van 5 sterren
  • Service
    1,5 van 5 sterren
  • Waarde
    2 van 5 sterren
  • Hygiëne
    2,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

We kwamen er aan om een leuk weekendje weg te gaan. De kamers zijn armoedig en het beddengoed is vies. Het ziet eruit als een kraakpand en er is achterstallig onderhoud. Ik had gelukkig een verkeerde datum geboekt dus ik kon de boeking annuleren, maar restitutie van het betaalde geld kan ik vergeten.

Nuttig?
Bedank Humphreymonica
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
114 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 20 mei 2015

Mooi gelegen, goedkoop en ook in potentie mooie kamers, maar slecht onderhouden, geen aanwezig personeel, kapotte televisie, koffie en thee maar geen waterkoker, slechte waterafvoer. WiFi van de buren, dus boven geen bereik. Nog meer nodig?

  • Verbleef Maart 2015, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank RobvanBogget

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Gent

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 1 mei 2015

Wat een verschrikkelijke ervaring was dit (en is het nog steeds). We kwamen om 20uur aan en stonden voor een dichte deur, niet beseffende dat er tot 18.30u ingecheckt kon worden. Op de deur hing een briefje; inchecken 16-20u, als er niemand aanwezig is bel dan het onderstaande nummer. Allereerst werd dit nummer niet beantwoord.. Uiteindelijk werd er toch wel opgenomen. Mevrouw vertelde dat onze betaalkaart niet werkte én we te laat waren, dus dat er geen boeking op onze naam stond. Raar want er hoeft geen aanbetaling gedaan te worden? Vervolgens was het verhaal dat er misschien iemand anders onze kamer had geboekt, maar dat moest ze even nakijken. Ze belde zo wel even terug. Mevrouw belt terug en vertelt dat we wel kunnen blijven slapen, maar de kamer is nog niet schoon gemaakt. Of we misschien zelf de lakens konden verwisselen, tegen een korting weliswaar. Daar zijn we maar mee akkoord gegaan want we hadden geen andere plek om te slapen. Mevrouw zei dat haar moeder de sleutel wel kwam brengen, want zelf zat ze in Nederland. Ze zou nog bellen om te zeggen hoe laat haar moeder bij het hotel zou zijn. We zijn maar de stad in gegaan (met onze tassen..) om wat te gaan eten. Niets meer gehoord van mevrouw.. Wij waren dus gedwongen om een andere plek te vinden voor de nacht! En dan denk je dat het niet erger kan, bij thuiskomst komen we erachter dat er wél €65 van onze rekening is geschreven!! Het aangegeven email adres op de website doet het niet, telefoons blijven onbeantwoord.. Mevrouw heeft toch nog één keer terug gebeld en zou gaan uitzoeken hoe het zat. Maar uiteraard hebben we daarna niets meer van haar gehoord. Deze B&B hoort op een zwarte lijst.

  • Verbleef April 2015, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
7 Bedank Karen V
Kortrijk, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 22 april 2015

Bij onze aankomst aan de B&B ontdekten we dat er niemand aanwezig was. Aan de deur werd er een telefoonnummer vermeldt waarop je kon bellen bij afwezigheid van de eigenares. Zoals gevraagd heb ik enkele keren gebeld op dat nummer, telkens zonder resultaat. Na een tijdje belde de eigenares mij zelf terug op. Op een arrogante toon deelde ze mij mee dat de sleutel in een brievenbus lag in een andere straat en dat ze zelf aanwezig zou zijn een kwartier later. Dus was het haar opzet dat we onszelf de toegang zouden verschaffen tot haar pand. Na een hele resem aan deuren proberen te openen hadden we dan uiteindelijk onze kamer gevonden. Deze kamer was helemaal NIET wat er beloofd wordt op de site van booking.com, kortom zou ik het zelfs oplichterij noemen. Voor alle duidelijkheid verwachten wij zeker geen luxe. We zouden 79 EUR per nacht betalen. Maar voor deze prijs verwacht ik toch wel enkele basisvoorzieningen en zeker wat basishygiëne. Dit was jammerlijk zeker niet het geval. Om te beginnen vinden wij het enorm storend dat het beddengoed niet proper was. Bruine vlekken zaten helemaal over de kussenslopen en lakens. Daarbij leek het erop dat die lakens al beslapen werden. De algemene hygiëne van de kamer was erbarmelijk. Naast het bed vonden we een groot doek, helemaal onder de bruine vlekken. De wastafel was duidelijk niet proper gemaakt. Er was ook geen spiegel voorzien, nochtans staat dit wel zo vermeldt op de website en op foto. De gordijnen waren al evenmin in een goede toestand. Het was onmogelijk om die hoger of lager te doen aangezien deze bevestigd waren met duct tape. Die gordijnen waren ook zeker 30 cm te kort om het volledige raam te bedekken. Voor het kleine Tv'tje dat op de kamer staat waren er 2 afstandsbedieningen voorzien, allebei zonder batterijen weliswaar. Naar het tv-kastje lag de elektriciteitsaansluitingen en kabelaansluitingen gewoon op de grond. Normaal zouden die in de muur moeten zitten. Ook zaten de stopcontacten allemaal los in de muur. Heel gevaarlijk lijkt me. Daarnaast beloofd de eigenares op de website van booking.com een kamer met een toilet, minibar, eetgedeelte en luxe beddengoed. Niets van dit is waar. Het toilet bevond zich een etage hoger. Ook dit was in een aftandse staat. Het toilet was voorzien in de meterkamer, waar de meters van water of iets dergelijks hangen. De grootte van deze ruimte maakte het onmogelijk om normaal naar het toilet te kunnen gaan. Ook het ontbreken van licht in die ruimte maakt het er niet gemakkelijker op. Ook was er totaal geen toiletpapier voorzien. Na een hele tijd wachten, dus niet het beloofde kwartier, kwam de eigenares eindelijk toe. Vriendelijk hebben we haar verzocht om samen eens de kamer te bekijken. Nadat we haar enkele van bovenstaande punten hebben getoond, werd er ons heel arrogant gezegd dat ze daar geen zin in had en dat we maar het pand moesten verlaten. Gastvrijheid ten top! Kortom vinden wij dit echt bedrog.

  • Verbleef April 2015, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
8 Bedank EmpireofJ
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 26 mei 2014

Vorig weekend heb ik samen met mijn vriendin deze B&B bezocht. We waren wat vroeg (rond 13.00 uur stapte we binnen). De eerste woorden die tegen ons werden gesproken waren dat de kamer nog niet klaar was. Onze koffers konden we onbewaakt, midden in zaak achterlaten. Niet naar de kamer want deze moest nog ‘schoon’ gemaakt worden. De kamer: oei oei wat een droefenis! - Bloedvlekken in de gordijnen - Stopcontacten bungelen los uit de muur - Vieze vlekken in het bed - Gaten in de lakens - Ranzig kleed voor het bed - Geen WIFI En zo kan ik nog wel even doorgaan. Toen we ‘s avonds terugkwamen lag de spiegel boven de wastafel op de grond. Deze was met tape aan de muur bevestigd en was losgelaten. De eigenaresse vond het nodig om zonder enige vorm van overleg, direct een bedrag van € 35,- van mijn creditcard af te schrijven hiervoor. Op mailtjes e.d. wordt niet gereageerd. Gouden tip aan de eigenaresse: besteed mijn € 35,- wijs en gebruik het voor een cursus hospitality. Deze is hard nodig!

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
5 Bedank bob b
Gent, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 3 maart 2014

Nog nooit zo een klantonvriendelijkheid gezien, gewoon onbeleefd! Winstbejag is bij hen duidelijk veel belangrijker dan service naar klanten toe. Ontevredenheid naar hen toe uiten is onmogelijk want ze reageren niet op telefoon of mail. Ik boek nooit meer bij dit "hotel" en zou het iedereen afraden. Er zijn veel leukere adresjes in Gent.

  • Verbleef Februari 2014, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
10 Bedank nathalie v
Schoten, Antwerpen, Belgium
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 11 september 2012

Deze zaak zou zich geen B&B mogen noemen. De naam en zeker de kost van € 90,-/nacht absoluut niet waard. PUUR BEDROG! Ons verblijf van 17/8/12: De gastvrouw diende haar aandacht te verdelen tussen haar baby, een cliënte van haar schoonheidssalon, en onszelf. Onze kamer diende nog gepoetst te worden bij aankomst om 15u! Of we binnen uurtje konden terugkomen? Geen tijd om even voor te gaan naar onze kamer en een woordje uitleg te geven. Of we de kamer zelf konden vinden, het was de allerhoogste. Of we dan even eerst konden betalen? Sleutels van kamer en buitendeur niet beschikbaar. Of we binnen 2 uurtjes konden terugkomen? Maar neen, wij hadden een concert te beleven, geen tijd en zo snel mogelijk de stad in. Uiteindelijk werden sleutels gevonden. Cliënte en baby intussen ongeduldig. Wij besluiten wijselijk geen ontbijt te nemen, dit zou nooit goedkomen. Grootste ontgoocheling echter, toen we 's nachts terugkeerden en constateerden dat er noch zeep, noch handoeken ter beschikking waren. Dat werd dus afdrogen met enkele kledingstukken. Tja, hiervoor boek je geen B&B!? Daags nadien, geen aanspreekpunt te bespeuren. We gooien de sleutel maar op een plekje dat ons meest aangewezen lijkt en trekken de deur toe. Verschillende pogingen (via telefoon, gsm, mail) tot contact, om ons ongenoegen te uiten en een tegemoetkoming te eisen, waren tevergeefs. Het is blijkbaar niet mogelijk rechtstreeks contact te hebben met de uitbaters. En deze zijn zeker niet bekommerd om de teveredenheid van hun klanten. kortom: NIET DOEN!

  • Verbleef Augustus 2012, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
5 Bedank Ilse D

8 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (8)
Bekeken
Overige (8)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gent bekeken
op 0.5 km afstand
NH Gent Belfort
NH Gent Belfort
nr. 8 van 39 in Gent
4.0 van 5 sterren 1.526 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal
op 0.8 km afstand
Marriott Ghent Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.1 km afstand
Sandton Grand Hotel Reylof
op 2.0 km afstand
Hotel Carlton
Hotel Carlton
nr. 1 van 39 in Gent
4.5 van 5 sterren 396 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Hotel Harmony
Hotel Harmony
nr. 3 van 39 in Gent
4.5 van 5 sterren 717 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf