Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

Van der Valk Hotel Drongen

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
Van der Valk Hotel Drongen
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

84 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Begin aan je beoordeling van Van der Valk Hotel Drongen
 Klik hier voor jouw waardering
Maastricht, Nederland
2 dagen geleden beoordeeld NIEUW

afdekken vlees en kaas bij ontbijt. zorgen dat ijskast aanblijft bij het verwijderen van de kaart uit de houder. hebben de kaart tijdens ons verblijf in de houder laten zitten i.v.m. medicijnen. t.v. laten nakijken

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank 920harriek
Zele
6 dagen geleden beoordeeld NIEUW

Het hotel heeft een goede locatie en aangename service, maar wij voelden toch een kwaliteitsverlies in vergelijking met onze vroegere verblijven. Er hing een onaangename geur in de kamer en de gangen. Gezien het prijskaartje liet de netheid van de kamer en badkamer toch wel wat te wensen over.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank erikv895
Eerbeek
6 dagen geleden beoordeeld NIEUW

Bij aankomst moet je naar de 1e etage om in te checken, terwijl er wel een aparte receptie op de begane vloer is. Het eten was heerlijk, maar de prijzen waren behoorlijk aan de prijzige kant. De kamers zijn netjes. Wel heerst er bij droog weer een rioollucht die van buiten het hotel komt (zeer jammer). Qua schilderwerk buiten is...

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank leonv153
Nijmegen
1 week geleden beoordeeld

Het hele hotel, maar vooral de gang+kamer stonken ontzettend naar schimmel. Zo erg dat ik er misselijk van werd en hoofdpijn van kreeg. Slecht bed, voelde de springveren in het matras. Claustrofobisch en donkere, vieze badkamer. Hele avond buiten geweest om de kamer te ontlopen, terwijl ik na een lange rit juist uitzag naar een rustig avondje op mijn kamer...

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank 731loulou
2 februari 2017 beoordeeld

Checkin is in het restaurant. kamer 16: gang er naar toe leek op kelder/berging. Kamer zelf is ruim, mooi en goed uitgerust. Afwerking was niet echt top. Heel lekker gegeten in het restaurant! Personeel ook erg behulpzaam.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Nele A
Hasselt, België
2 februari 2017 beoordeeld

matig om niet te zeggen slecht! de prijs zeker aanpassen, het kan niet dat hier 135,00 euro voor een nacht gevraagd word! als ik in een ander hotel in Gent ga dan betaal ik meestal 95,00 voor kamer met ontbijt. dringende renovatie voor de kamer de bar is ok en de bediening ook het ontbijt kan beter en zeker voor...

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank sandrapH7273XH
Katwijk
31 januari 2017 beoordeeld

Alleen het ontbijt was prima , de rest was minder dan van der Valk in Nazareth. Misschien een tip voor beide hotels : neem een chefkok aan . De locatie gent is voor mij prima daarom deze hotelketen gekozen maar zal voortaan ergens anders gaan eten .

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank 820dirkh
Utrecht, Nederland
6 januari 2017 beoordeeld

Een van der Valk onwaardige vestiging. Receptie bij ingang was gesloten en moest in het restaurant inchecken. Vieze rooklucht in de gang, vlekken op spreien en meubels en een rioollucht in de gang. Het restaurant was okay .

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank wn2017
Amsterdam, Nederland
26 december 2016 beoordeeld

De incheck balie bevindt zich op de eerste verdieping in het restaurant, dus je moet eerst met al je spullen naar boven, dan wachten tot er een kelner tijd heeft om het even tussendoor erbij te doen.....dan weer naar beneden om je kamer te zoeken.......in dan in een kamer terecht komen waar het heel onaangenaam muf ruikt,,,,,bah!!!!!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank jacquelined969
De Haan, België
2 oktober 2016 beoordeeld

Zaterdagavond 01.10 hebben we de maandmenu besteld. 36 euro per persoon. 2 hapjes bij apero. Voorgerechtje op basis van mosselen. Hoofdgerecht Zeewolf. De vis, in spekreepje gewikkeld, was maar half gaar. Nadat we de man die serveerde de vis toonden was hij dadelijk akkoord dat er een probleem was. Hij nam onze borden weg en bracht een 20-tal minuutjes later...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank mm052016

27 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (19)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (2)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Badkamer (4)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (5)
Bekeken
Overige (7)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (8)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (3)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (1)
Bekeken
Dineren (1)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gent bekeken
op 8.0 km afstand
Campanile Gent / Gand
op 6.7 km afstand
Ibis Gent Centrum Opera
op 6.6 km afstand
Hotel Orion
Hotel Orion
nr. 6 van 37 in Gent
283 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.6 km afstand
Holiday Inn Gent Expo
op 6.4 km afstand
Astoria Hotel Gent
Astoria Hotel Gent
nr. 9 van 37 in Gent
209 beoordelingen
op 7.1 km afstand
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Roomservice
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Activiteiten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Koelkast in kamer
Internet
  • Gratis internet
  • Openbare wifi
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Gratis parkeren
  • Roomservice
  • Wasservice

Aanvullende informatie over Van der Valk Hotel Drongen

Adres: Baarleveldestraat 2 | Drongen, Gent 9031, België
Locatie: België > Vlaanderen > Oost-Vlaanderen > Gent
Prijsklasse: € 75 - € 125 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Van der Valk Hotel Drongen 3*
Aantal kamers: 17
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Van der Valk Hotel Drongen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Van der Valk Hotel Drongen en andere reizigers.
1 vraag
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Van der Valk Hotel Drongen
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“het beste een kamer aan de achterzijde nemen, deze is stiller.”
 van 5 bollen joostv141, 8 nov 2015 | Beoordeling lezen
“weet niet zeker”
 van 5 bollen vanlerbeirghem, 17 jul 2015 | Beoordeling lezen
2 van 2