Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Maaltekouter 3, Gent 9051 België
Hotel e-mailen
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$ 93
Aanbieding bekijken
FindHotel
US$ 88
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 109
TravelocityUS$ 109
Lol.travelUS$ 113
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (152)
Kamer en suite (38)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Bijgewerkt op 14-04-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Bijgewerkt op 14-04-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 22 van de 47 hotels in Gent
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Suburban Ghent hotel beside Flanders Expo exhibition centre, with a restaurant and free WiFi

A 50-minute drive from Brussels Airport and Ostend-Bruges International Airport, Holiday Inn® Gent - Expo hotel is just off the E40 motorway and offers parking for a daily fee. It's a seven minute walk to Sint-Denijs-Westrem Flanders Expo tram stop which has direct connections to Ghent city centre, 20 minutes away.

Host up to 200 guests in the 11 fully equipped meeting rooms. Extensive catering options are available and there's free WiFi throughout the hotel. For trade fairs, it's a two-minute walk to the Flanders Expo exhibition centre. Among other businesses, the hotel is close to IKEA and Deloitte.

In the city centre, explore the medieval Gravensteen castle, or relax in the cafés and bars lining the charming Graslei quay, beside the River Leie. Among many central museums are SMAK for contemporary art and the Museum of Fine Art for Flemish masters.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Flatscreen-tv
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Eco
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
765beoordelingen10vragen en antwoorden15kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 136
  • 329
  • 218
  • 57
  • 25
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
andreschouben heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Mechelen, België72 bijdragen29 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Ter gelegenheid van een bezoek aan de Floraliën in Gent hadden wij 2 nachten geboekt in dit hotel. Wij hadden dit hotel al eens bezocht tijdens de corona periode maar dan waren de omstandigheden helemaal anders. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een mooie grote kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Niettegenstaande er verschillende busladingen logeerden en ontbeten in dit hotel moest je niet echt aanschuiven. In het restaurant kan je lekker eten en was er voldoende keuze en niet te duur. Ook van het bar gedeelte hebben we genoten. Een pluspunt van dit hotel is dat je direct naast Flanders Expo ligt en op 200 meter van de tramhalte die je naar het centrum van de stad brengt. Tickets hiervoor kan je kopen in het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Het hotel ligt in de LOOP waarin ook de Ikea ligt. Je moet de wegwijzers goed in het oog houden...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Propriétaire bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 26 mei 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze fijne feedback en perfecte score. Wat fijn te lezen dat u in de wolken was over het verblijf in ons hotel. Ons team dankt u voor uw lovende woorden over de kwaliteit van het ontbijt en over het comfort van uw kamer. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
snoopygent1803 heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Calais, Frankrijk304 bijdragen128 nuttige stemmen
Aankomst in het hotel, U krijgt een upgrade in een kamer met een ruim « kingsize bed » als fidele klant. OK dank U Is de bar open straks ? ja hoor. Eenmaal op de kamer stellen we redelijk smalle donsdekkens vast op het opgemaakteKINGSIZE bed(2). Ik ga naar de receptie ,en vraag of ze zich niet gemist hebben met de dekbedekking. Een ongeinteresseerde dame zei nogal hautain « neen,hoezo ». We willen iets drinken in de bar na een lange reis« neen die is gesloten,te weinig volk,je kan iets drinken in het restaurant…..in feite gaat die nooit meer open (personneelsbesparing)….Het eten ,varkenswangetjes en cesar salade. Varkenswangetjes in gloeiend heet bord, volledig harde droge/uitgedroogde korst op het vlees en koud en papachtig van binnen…. Worden vervangen door een andere bord met ongeveer zelfde aspekten ..hoe zou dat komen?Cesar salade in warm bord (ontdooien van de kipfilet in het bord) en een zakje groene salde en zakje geraspte wortelen en sausje…….(de slechte schotels hebben ze mij niet aangerekend) geen kok meer maar studentjes in koksplunje ...personneelsbesparing... Op de redelijk doorleefde kamer met veel muggen wordt slapen iets moeilijker. Het dekbad is te klein…..in feite bij nader onderzoek is het een dubbelgeplooid 2 persoons dekbed in de hoes van een baby/kinder bedje. Die kingsize bedden zijn neergepoot in normale kamers zodanig dat er een beperkte vrije ruimte is met het meubilair en je dus s’nachts met uw benen stoot tegen tafeltje die te dicht tegen het bed staan. Alsook de nachtlampjes maken een vervelend zoemend geluid (transfo ?) Het is een nacht met gevechten tegen het dekbedje en de muggen…slaap zacht ?? Ik meld s’ochtends het probleem « ja er zijn problemen met de levering van beddegoed voor de kingsize bedden,maar dit of uw opmerking hebben we nog nooit gehoord maar we doen het nodige, geloof me de klant is belangrijk ». Beter tegen ons zeggen dan op tripadvisor….je weet wel…Het ontbijt is redelijk pover voor de standards van Holiday Inn en in vergelijking met « pré-covid tijden ». Besparingen je weet wel... Door toeval moesten we s’middags terug naar het hotel gaan en zag ik onze « incheck-man » van de vorige dag terug en deed terug mijn verhaal/ervaring….ongeloof en dit is niet mogelijk……dit was hem nog nooit overkomen of zelf gemeld oh neen….. Ik vroeg hem om de kamer te inspecteren met mijn echtgenote…… En inderdaad ons verhaal was waar…Ach Neen ongelooflij maar mijn echtgenote kon uitmaken na een gesprek tussen de « in check-man » en de « housekeeping »(de arme dame we hebben medelijden met haar) dat dit gebeurd op bevel van « Thomas » ,uw weet wel de begripvolle man die de tripadvisor commentaren beantwoord (the general manager).en een vrouwennaam . Conclussie : dus ondanks mijn melding in de ochtend was er NIKS gebeurd om dezelfde « fout » te herhalen. Dus in feite was dit geen fout maar een bewuste handleswijze.. Door gebrek aan gepaste materialen moeten de dames van de houskeeping zo werken in kamers met kingsize bedden en 10 euro meer als + confort aanrekenen (zonder UPGRADE laat me lachen). Ach de klanten…wat zijn de klanten ?? Het hotel is uitgeleefd en heeft dringend een GRONDIGE opknapbeurt nodig. Was de covid période geen geschikt moment ??(Vorige keer viel onze divan-lit uit elkaar op een executive room…..) De kamers geven een zeer onfrisse indruk. Het hotel doet me denken aan de oostblok hotels in de jaren 90, die ooit zeer mooi waren, maar nu bemand door uitgelust « support »personnel die rondsjoffeld op pantofels met 2 papiertjes in de hand om de stervensbegeleiding voor te bereiden. Goede nieuws,deze ervaring zal ons in staat stellen om de volgende keer het Vandervalk hotel te proberen bij ons verblijf in Gent.. daaag
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Owner bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 18 mei 2022
Beste gast, Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het erg jammer dat jullie niet tevreden waren over jullie verblijf in ons hotel en willen jullie graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat jullie hebben ervaren. Klantvriendelijkheid is voor ons prioriteit dus we gaan dit voorval bespreken met onze medewerkers. We willen onze gasten uiteraard steeds een goede nachtrust kunnen bieden en het spijt ons dat we hier voor jullie niet in geslaagd zijn. We noteren jullie opmerkingen in verband met het bed, alsook wat jullie schrijven over het eten in het restaurant, en bekijken hoe we deze zaken kunnen verbeteren om jullie in de toekomst een betere ervaring aan te bieden. Jullie feedback is voor ons erg waardevol, want daarmee kunnen we ons hotel steeds blijven verbeteren. We hopen dat jullie ons toch nog een kans kunnen geven om het in de toekomst beter te doen en jullie de service en kwaliteit te bieden die onze gasten van ons gewoon zijn. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Maike heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
1 bijdrage1 nuttige stem
Duur betaalde parking zonder slagboom en vol scheuren en plassen in het wegdek. Roestplekken in bad. Zeer slecht wifi. En overal gewoon vuil! De kruimels van de 1e dag lagen de 2e dag nog op de vloer van het ontbijtzaaltje. 1 werkend stopcontact en nauwelijks licht op de kamer. Raam kon 5 cm open en de hor ervoor was duidelijk nog nooit gepoetst. Het rooster van de airco was vuil en het ding maakte veel herrie. Kleine kussens en geen zeepjes of een flesje water ofzo op de kamer. Het ontbijt was karig en niet vers! Weinig keus. En het ergste komt nog...het avond eten! Rotte tomaat in het voorgerecht van natte te koude, niet verse carpaccio. En een niet verse niet gekruide biefstuk als hoofdgerecht. Heel ziek van geweest! Als je de klacht dan neer legt bij de receptie krijg je een onvriendelijke medewerker (waar ik 15 min op heb moeten wachten bij het uit checken) die dan zegt dit nog nooit gehoord te hebben. Voor de locatie gekozen voor dit hotel..maar het is te schandelijke slecht. €180 euro voor 2 nachten...schaamtelijk wat je ervoor krijgt. Zou niet moeten mogen zoiets!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Propriétaire bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 11 jul. 2021
Beste Maike, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor uw review. Ten eerste willen we u graag onze welgemeende excuses aanbieden aangezien uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is uiteraard niet onze standaard. Het klopt inderdaad dat wij deze feedback nog niet eerder gehoord hebben van andere gasten, maar dat betekent niet dat we uw feedback niet waarderen. De ramen van de kamers aan de buitenkant van het hotel kunnen inderdaad maar deels open om de veiligheid van onze gasten te garanderen. Het ontbijt wordt dagelijks vers opgediend en bestaat uit verschillende producten, waaronder brood, beleg, fruit, yoghurt en eieren. Ook bieden we koffie, thee, jus d'orange en andere dranken aan. Onze excuses indien u verdere tekortkomingen ondervonden heeft tijdens uw verblijf. We hebben uw opmerkingen genoteerd en zullen deze met ons team bespreken. We hopen u in de toekomst toch nogmaals te mogen verwelkomen voor een aangenamere ervaring. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dieter heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
1 bijdrage
Wegens dubbel geboekt te hebben en onmogelijk om 1 boeking te annuleren ben ik benieuwd hoe de verdere service is? Het zal dus dubbel zo duur worden de overnachting, laat ons hopen ook dubbel zo goed!!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 5 mrt. 2020
Beste gast, bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak met de dubbele boeking. Mogen wij u vragen rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat wij u verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PhilippePynckels heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Deinze, België360 bijdragen47 nuttige stemmen
+1
Wij zijn daar met vrienden gaan ontbijten super ontbijt niks ontbreekt, eieren, tomaten, roereieren, gekookte eieren, versgebakken pannenkoeken, fruit, fruit salade, fruitsappen, verschillende soorten brood, koffie koeken, enz...
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 26 feb. 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Dat lezen we graag! Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 82 - US$ 132 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn gent expo hotel ghent, holiday inn ghent, ghent holiday inn
LOCATIE
BelgiëVlaanderenOost-VlaanderenGent
AANTAL KAMERS
169
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Attracties in de buurt zijn Lockdown (5,3 mijl), ANT Escape Rooms (5,6 mijl) en Puzzle Escape Rooms Ghent (4,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kin Khao - Thai Eatery, Royal India Restaurant en Roots.
Zijn er sportvoorzieningen bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.