Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Magische stedentrips
Expedia.com
US$ 135
Volledig restitueerbaar voor vr 8 dec.
Word beloond met One Key
Booking.com
US$ 135
Volledig restitueerbaar voor do 7 dec.
Geen aanbetaling vereist
ZenHotels.com
US$ 132
Hotels.comUS$ 135
NH Hotels
travelup.comUS$ 140
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (933)
360
Panorama’s (13)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 30 van de 216 hotels in Gent
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Zilver
Er is een verborgen schat weggestopt in het hart van Gent. In deze charmante middeleeuwse stad, staande in de schaduw van het stadhuis, wacht NH Gent Belfort je op om de rijkdom te ontdekken die het heeft te bieden.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Parkeergarage
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:ONTVANG EXTRA VOORDELEN!
3082beoordelingen26vragen en antwoorden79kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.278
  • 1.276
  • 341
  • 124
  • 63
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
MdK2323 heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Gent, België1 bijdrage
Nachtje Gent gedaan. De locatie van het hotel is perfect. Centraal gelegen in het centrum, daarbij is het parkeren onder Het hotel ook perfect (25 euro per 24 uur) De bedden zijn erg hard helaas. En onze kamer lag aan de straatkant wat erg gehorig was. Het ontbijt is prima. Prijs kwaliteit is het niet helemaal. Hadden er zelf iets meer van verwacht. De prijs is waarschijnlijk hoog doordat het in het centrum ligt. Raad ik hem aan? Voor een nachtje ja. Voor meerdere dagen zou ik toch voor een ander hotel gaan.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bart Rottiers, General Manager bij NH Gent Belfort
Gereageerd 2 weken geleden
Geachte gast Bedankt voor uw tijd te nemen om een review te schrijven van uw verblijf hier bij ons in centrum Gent. Inderdaad, naast onze perfecte locatie is tevens ook onze verwarmde parking onder het hotel met ruime plaatsen en oplaadmogelijkheden een aanrader. Jammer te lezen dat er enige ongemakken waren inzake slaapcomfort. Binnen zeer korte termijn voorzien wij grondige renovatiewerken en talrijke andere verbeteringen om voor iedere gast en aangelanden een verfriste en betere service te voorzien. U mag zeker eens terugkeren met eventueel vrienden en familie voor een fijne tijd in Gent waarbij wij hopen uw vorige zorgen weg te werken. Met vriendelijke groeten Front office team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marlies R heeft een beoordeling geschreven nov 2023
10 bijdragen
Veel schimmel in de badkamer, wc kan niet doorspoelen (ook op de kamer van andere vrienden), personeel receptie erg onvriendelijk. De bar was top! Erg leuk personeel en gezellige sfeer. Locatie was erg fijn, midden in het centrum.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bart Rottiers, General Manager bij NH Gent Belfort
Gereageerd 2 weken geleden
Beste Mevrouw Marlies, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in NH Gent Belfort Hotel. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen op TripAdvisor. Uw beoordeling heeft uiteraard onze volledige aandacht. Het vertelt ons dat uw verblijf niet was wat u had verwacht of gehoopt. Dat betreuren wij. Ik had na het uitchecken al van mijn collega aan de receptie gehoord dat de kamer niet was wat u ervan verwacht had. Het is jammer dat u dit pas na uw verblijf heeft gemeld en niet aan het begin. We hadden u kunnen helpen door u een andere kamer toe te wijzen, onze excuses, Er werkt een team in het hotel dat elke dag zijn best doet om het onze gasten naar de zin te maken. Met vriendelijke groeten
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
lonnekevanbockel heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Den Bosch, Nederland6 bijdragen2 nuttige stemmen
Mooi hotel op een top locatie met ruime kamers en goede service. Wij komen hier graag weer eens. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: oktober 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bart Rottiers, General Manager bij NH Gent Belfort
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Mevrouw Lonneke, Hartelijk dank voor uw tijd en opmerkingen over uw verblijf in NH Gent Belfort Hotel. Wij waarderen uw beoordeling, al uw feedback zal worden gedeeld met onze medewerkers. Het hotel is gelegen in het hart van de stad, zoals u zegt, alles is op loopafstand. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten Laura - Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marielle F heeft een beoordeling geschreven okt 2023
4 bijdragen
Vriendelijk en behulpzaam onthaal. Kamer was wel verouderd. Ook tapijt was niet zo netjes meer. Er waren enkel veluxen waardoor we niet naar buiten konden kijken en dit gaf toch een opgesloten gevoel. Badkamer was goed uitgerust met bad en douche alsook voldoende zeep en shampoo. Ontbijt was verzorgd
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: oktober 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bart Rottiers, General Manager bij NH Gent Belfort
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Marielle, Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort en uiteraard onze oprechte excuses voor de zaken die zijn misgelopen. Uw klachten werden ondertussen besproken met het management team en verdere maatregelen zullen worden genomen want klanttevredenheid blijft onze grootste drijfveer en motivatie. Geloof me dat we als NH Hotels Group heel hard werken om van dit NH Gent Belfort hotel één van de beste versies van het merk te maken. Wij hopen dat u in de toekomst weer beter zal worden. Wij excuseren ons dat de kamer niet zo helemaal was als u verwacht had. Met vriendelijke groeten Laura - Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Biondi-and-co heeft een beoordeling geschreven okt 2023
10 bijdragen11 nuttige stemmen
Wij waren terugkerende gasten bij NH, zowel bij andere NH Hotels, als dat wij al meermaals bij NH Belfort Gent hebben overnacht. Na het volle pond te hebben betaald voor een overnachting (via de website van NH) bleek pas bij inchecken dat NH haar gasten doodleuk een uur eerder uit het hotel wegstuurde wegens geplande werkzaamheden. Van enige compensatie was geen sprake. We mochten blij zijn dat NH 'ons in veiligheid bracht' door iedereen te verplichten eerder te vertrekken wegens hun geplande werkzaamheden aan de electriciteit. Klachten worden gewoon weg-genegeerd. De huidige handelwijze van NH draait niet om gastvrijheid maar om winstbejag. Dit heeft gezorgd voor een flinke deuk in het vertrouwen dat wij hadden in NH. Wat een relaxt dagje Gent moest zijn eindigde in een overhaast vertrek. Voorheen stond een overnachting bij NH voor ons garant voor een goede nachtrust en een ontspannen verblijf. Maar NH Belfort heeft laten zien dat dit vertrouwen niet terecht was. Wie zegt mij dat als ik weer bij NH boek, ik niet opnieuw met een dergelijke, vervelende verrassing wordt geconfronteerd? Daarnaast begint NH Gent Belfort behoorlijk sleets te worden. De vitrage viel bijvoorbeeld van ellende uit elkaar: er zaten meerdere grote scheuren in. Lampen waren niet aangesloten en dat ging ook niet meer omdat de stekkers dermate verbogen waren dat ze niet meer in het stopcontact pasten. Er is een koffiezetapparaat aanwezig, maar deze mag je zelf uit de kast tillen en verplaatsen naar een plek waar er een stopcontact is, zodat je het apparaat ook daadwerkelijk kan gebruiken. De TV is niet aangesloten. En ook het blackout gordijn zou beter werken, wanneer het de gehele breedte van het raam zou bedekken. Van de vriendelijkheid of het meedenken door het baliepersoneel moet je het hier helaas ook niet hebben. Wat een deceptie.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: oktober 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bart Rottiers, General Manager bij NH Gent Belfort
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte Gast Biondi - and - co; Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren toen u onze gast was. Jammer genoeg moesten we één dag per jaar de elektriciteitscentrale vervangen, uiteraard om zo weinig mogelijk mensen te storen. Dit is om veiligheidsredenen voor zowel de gasten als de werknemers, dus hebben we op voorhand al onze gasten informatie aangeboden met de informatie om uit te checken om 11 uur in het geval van een andere grote storing in het pand. Het spijt ons zeer voor het ongemak op de dag van uw bezoek aan Gent. Over de kamer; de beste optie was inderdaad om de receptie te waarschuwen zodat iemand naar de kamer kon komen om het probleem te verhelpen of een andere kamer kon aanbieden. Uiteraard had een gelijkwaardige of liever een betere kamer toegewezen moeten worden, een gemiste kans. Geloof me dat we als NH Hotels Group heel hard werken om van dit NH Gent Belfort hotel één van de beste versies van het merk te maken. We hopen dat u ons een tweede kans kan geven en uw vertrouwen in ons kan herstellen. In dat geval verzoeken wij u rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat wij u een voorkeurstarief kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, Laura- Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 124 - US$ 183 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
nh hotels ghent, nh gent belfort ghent
LOCATIE
BelgiëVlaanderenOost-VlaanderenGent
AANTAL KAMERS
174
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

NH GENT BELFORT (Gent, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over NH Gent Belfort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Gent Belfort?
Attracties in de buurt zijn Graslei en Korenlei (0,3 mijl), Trollekelder (0,2 mijl) en St. Michael's Bridge (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Gent Belfort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Gent Belfort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Gent Belfort?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Gent Belfort?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald privéparkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Gent Belfort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kin Khao - Thai Eatery, Roots en 't Klaverblad.
Zijn er sportvoorzieningen bij NH Gent Belfort?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt NH Gent Belfort in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,2 mijl vanaf het centrum van Gent.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Gent Belfort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in NH Gent Belfort?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt NH Gent Belfort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.