Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Styles Brussels Louise

Reiziger (167)
Kamer en suite (50)
Dineren (30)

Over

Nr. 112 van de 200 hotels in Brussel
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Eco-partner
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rookvrij hotel
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Modern

Locatie

Volledige weergave
95Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 95 van 100
155restaurantsbinnen 0,5 km
27attractiesbinnen 0,5 km
505beoordelingen
12vragen en antwoorden
4kamertips
Waardering van reizigers
  • 96
  • 215
  • 121
  • 46
  • 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
zeer gunstig en centraal gelegen. Grote kamer en ruime badkamer. Zeer goed bed. Mag wel eens een opfrissing krijgen. Zeer functioneel! Goed ontbijt. Kom zeker nog terug als ik in de omgeving moet zijn. Ideale oplossing om na een lekker etentje in Brussel te blijven ipv nog te rijden!
Meer lezen
Antwoord van Limbourg S, Guest Relations Manager bij Ibis Styles Brussels Louise
Gereageerd op 19 feb. 2019
Dear MarcG Thank you so much for your kind review. We have increased our ongoing maintenance and technical adjustments in order to upgrade the quality and comfort of your stay so hopefully you'll see that by yourself when you visit us next time ! Regards Sophie
Meer lezen
Kamer p de 8e verdieping, aan de achterzijde, lekker rustig. Mooi uitzicht over de stad. Goede bedden, voldoende ruimte in de kamer. Badkamer ook ruim. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken - beetje gedateerd. Ontbijt redelijk, niet overdadig of uitgebreid, maar prima. Goede centrale ligging.
Meer lezen
Antwoord van Limbourg S, Front Office Manager bij Ibis Styles Brussels Louise
Gereageerd op 11 jun. 2018
Dear Frieda S We are glad to read your appreciation of our hotel and we wish to thank you for letting us know. We hope you'll give us the chance to serve you again in the future! Regards Sophie
Meer lezen
Twee nachten in dit hotel verbleven. Natuurlijk kent dit hotel maar 3 sterren, maar dat is geen excuus voor de aangetroffen situatie. De 2 sterren zijn nog te danken aan het vriendelijke personeel, maar kennelijk wordt dit personeel niet in staat gesteld dit hotel behoorlijk te runnen. De kamer was voorzien van een nauwelijks werkende airco. Het was 30 graden Celsius op de kamer. Nadat dit was aangegeven kwam er direct een vriendelijke techneut langs die de airco weer enigszins aan het werk kreeg. Uiteindelijk de kamer kunnen "afkoelen" tot 25 graden celsius. Nog steeds warm. De hygiëne van de badkamer was ondermaats. Onder de toiletpot nog enige haren aangetroffen die niet van ons waren. De douchebak was voorzien van een zwarte gloed van jarenlang onvoldoende schoonmaken. Ook diverse gele vlekken op de tegels. De douchedeur klemde behoorlijk en moest met kracht worden dicht gedrukt. Geen fijn idee bij een glazen deur. Waarom is dit nooit opgemerkt tijdens het schoonmaken en daarna gerepareerd? Wellicht heeft de schoonmaker te weinig tijd om goed te kunnen schoonmaken en om dit soort zaken door te kunnen geven. Het geeft te denken over de rest van de kamer die we maar niet verder gecontroleerd hebben op hygiëne. Het bed oogde in elk geval schoon. We hopen maar dat dit zo was. Het hotel beschikt over 10 verdiepingen, welke tot de 9e met een lift te bereiken is. Het hotel beschikt over 2 zeer trage en oude liften, waarvan er 1 de gehele tijd defect was. Het heeft mij gemiddeld 10 minuten gekost om de 9e verdieping of de lobby te bereiken. Het uitchecken verliep traag. Er was slechts 1 medewerker beschikbaar, welke zichtbaar gestresst raakte van de werkdruk. Mensen die de kamer reeds betaald hadden mochten tussendoor snel uitchecken, maar hen werd wel naar het kamernummer gevraagd en er werd gecontroleerd of de rekening inderdaad voldaan was. Een achterhaalde methode. Immers, als je het inchecken van gasten goed regelt, dan zou het uitchecken zonder contact met een receptionist kunnen. Zo werkt dat in ieder modern hotel. Al met al heeft het uitchecken 15 minuten gekost. Het hotel beschikt over een zeer beperkte parkeergarage. Bedenk alvast alternatieven voor aankomst. De kans is groot dat je geen parkeerplaats kan krijgen. Al met al dus teleurstellend. Werkprocessen zijn niet goed geregeld in dit hotel, waardoor er defecten zijn in het hotel en wachttijden voor simpele handelingen oplopen tot 15 minuten en de hygiëne te wensen over laat. Voor ons niet voor herhaling vatbaar en de keuze zal niet snel op een ander IBIS hotel vallen. Binnen dit segment zijn er betere opties.
Meer lezen
Antwoord van Limbourg S, Front Office Manager bij Ibis Styles Brussels Louise
Gereageerd op 27 apr. 2018
Dear SvenNL Thank you for taking the time to tell us about your experience at our jhotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Regards Sophie Limbourg
Meer lezen
Vlotte boeking, parking voor de deur (openbaar). Online check-in en check-out verliep vlot. Nette kamer aan achterzijde, geen straatlawaai. Goede bedden. Het ontbijt mocht voor sommigen misschien iets uitgebreider zijn, maar voor ons prima. Goed voor een kort verblijf in de hoofdstad.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Antwoord van Limbourg S, Front Office Manager bij Ibis Styles Brussels Louise
Gereageerd op 22 feb. 2018
Dear Tom V We want to thank you for your pleasant feedback, we are happy you enjoyed your stay and hope to see you again someday soon. Regards Sophie
Meer lezen
Ik verbleef hier verschillende keren de laatste maanden, steeds tot mijn tevredenheid. Sedert een paar weken echter zijn de kamers niet meer echt warm te krijgen, met een beetje geluk 21°C – wat in ieder geval niet zo warm is als de rest van het hotel en voor mij in deze koude dagen onaangenaam. Dat men net in de wintermaanden beslist heeft om de radiatoren niet meer te gebruiken maar alleen de airco (die het klaarblijkelijk niet trekt), was geen goede beslissing. Ook echt warm water (voor een bad) is soms een probleem. Beloftes dat het in orde ging komen, een volgende keer, werden niet ingelost. Jammer. Ik zal, vrees ik, op zoek moeten naar een ander vast hotel.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Antwoord van Limbourg S, Responsable réception bij Ibis Styles Brussels Louise
Gereageerd op 31 jan. 2018
Dear 751Manuv We are truly sorry for the heating problems you encountered during your stay. We indeed had a boiler problem that turned out to be complicated to solve and it took a few days. We're working right now on a permanent solution so this problem doesn't occur anymore. We hope these information will convince you to give us another chance ! Regards Sophie Limbourg
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 79 - US$ 170 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëBrussel
AANTAL KAMERS
61
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding