Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

Brussels Marriott Hotel Grand Place

Prijzen weergeven
Nr. 31 van 199 hotels in Brussel
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leadersNiveau Zilver
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
Brussels Marriott Hotel Grand Place
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.013 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Brussels Marriott Hotel Grand Place
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Gefilterd op: Nederlands
16 mei 2016 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel moesten we door een metaaldetector en werd de bagage grondig handmatig gecontroleerd. Een neveneffect van de recente bomaanslagen in Brussel maar eveneens een geruststelling dat het een veilig verblijfsoord is. Inderdaad, het baliepersoneel spreekt geen woord Nederlands maar staan je te woord in het Engels of Frans. Niet direct een probleem. Ik kreeg een kamer...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank ludod882
Den Haag, Nederland
4 mei 2016 beoordeeld
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Hoewel we twijfels hadden over een bezoek aan Brussel zo snel na het drama (1 April), waren die vanaf het moment van binnenkomst in het Marriott verdampt. Er waren wat verscherpte veiligheidsmaatregelen, maar het personeel stelde ons meteen op het gemak. Van receptie tot beveiliging tot keukenpersoneel: iedereen voorzag ons van een voorbeeldige service en een glimlach gedurende ons verblijf....

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank JohannesFD
20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we met 3 personen een weekend naar Brussel wilden. Telefonisch een kamer geboekt en uitdrukkelijk vermeld dat ik 1 ruime junior suit wilde voor 3 personen. Bij aankomst kregen we van de aardige dame een heel kleine 2 persoonskamer met een sofa. Als deze sofa uitgeschoven zou worden kon je niet meer lopen. Na overleg een ruime junior suit...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Heleneanna
delphine k, Front Office Manager van Brussels Marriott Hotel Grand Place, reageerde op deze beoordeling

Beste Mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw reactie naar aanleiding van uw recente verblijf. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en geeft ons de mogelijkheid waar nodig onze service en kwaliteit te optimaliseren. Het is dan ook goed om te lezen dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers heeft weten te waarderen. Daarnaast vinden wij het spijtig te vernemen...

Evergem, België
27 mei 2015 beoordeeld

De ligging is perfect, je ligt heel centraal in Brussel. Het personeel spreekt wel geen Nederlands of Frans, ze spreken enkel Engels maar dit vind ik zo geen probleem! Het personeel is trouwens super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg uitgebreid en wordt voortdurend aangevuld. Echt een top hotel, ik kom zeker terug!

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank bjornde
Oostende, België
27 maart 2015 beoordeeld

We waren al verschillende keren te gast in dit hotel. Telkens weer werden we verrast door de fijne bediening en het vakkundig en vriendelijk personeel! Nette kamers met een keurige afwerking. Het uitgebreid ontbijtbuffet kon ons steeds weer verleiden om nog eens wat te halen en verder te eten! Ook de bar is uiterst degelijk voorzien! Een aanrader voor wie...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank PIETERMAN
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen, Belgium
17 december 2014 beoordeeld

Klassehotel met heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Verzorgde koffiecorners met lekkere hapjes bij gebruik van een meetingroom. Wandelafstand tot toeristische trekpleisters. Enkel de McDonalds op de benedenverdieping is en beetje vreemd.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Hilde D
Oostende
6 december 2014 beoordeeld

Zoals altijd maakt de onberispelijke service deel uit van de "Marriott" ervaring. De vriendelijke service van zowel balie , bar en restaurantpersoneel zijn uitmuntend. Door de centrale ligging kun je werkelijk alles te voet bezoeken. Misschien iets duurder, maar de prijs meer dan waard. De kamers zijn prachtig en luxueus ingericht, maar dat mag je zowieszo verwachten van Marriott.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ulysse D
20 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Was daar omdat ik een vriendin moest ophalen. Prachtig groot hotel met uitermate vriendelijk personeel. De kamer voldoet aan door mij gestelde eisen.. Een goed bed badkamer tv en een zithoekje. Het restaurant was gewoon GOED. .Kortom een mooi en goed hotel zijn prijs waardig.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ottoline R
Bredene, België
11 november 2014 beoordeeld

Hotel is gewoon super ,locatie ,ontvangst is meer dan 10/10 . Centraal gelegen en super mooie kamers . Aan te raden zowel bij privé als zakelijke gelegenheden . Geen twijfel om terug te gaan ,met de feestdagen is het een super aanrader want het hotel is meer dan in de sfeer voor de eindejaarsfeesten

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Johnny V
Brugge, België
21 september 2014 beoordeeld

Het blijft raar dat na zoveel taalontvoogding, het niet mogelijk is , in goed hotel, in mijn eigen taal , Nederlands en in mijn hoofdstad, mij te helpen. Frans, Spaans, Engels allemaal geen probleem; Zoals het hoort in een goed internationaal hotel. Nederlands echter daar hadden ze nog niet van gehoord......

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Olivier D
PanosZer, Front Desk Manager van Brussels Marriott Hotel Grand Place, reageerde op deze beoordeling

Geachte Heer, Hartelijk dank voor uw verblijf in het Marriott Hotel Brussel en voor uw mening via Tripadvisor. Wij waarderen ten zeerste uw mening en zullen de gegevens verwerken om onze service te handhaven en te verbeteren. De meerderheid van ons personeel spreekt vloeiend frans, engels en nederlands om onze internationale klanten te woord te staan. Helaas was dit niet...

869 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (646)
Bekeken
Kamer/suite (199)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (131)
Bekeken
Dineren (44)
Bekeken
Badkamer (55)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (21)
Bekeken
Overige (196)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (138)
Bekeken
Voorzieningen (40)
Bekeken
Deluxe-kamer (40)
Bekeken
Dineren (20)
Bekeken
Het hotel (38)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (85)
Bekeken
Kamer/suite (28)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (28)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (4)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Overige (17)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brussel bekeken
op 0.6 km afstand
Hilton Brussels Grand Place
op 0.4 km afstand
The Dominican
The Dominican
nr. 14 van 199 in Brussel
2.082 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Hotel Amigo
Hotel Amigo
nr. 3 van 199 in Brussel
2.209 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.4 km afstand
Hotel des Galeries
Hotel des Galeries
nr. 6 van 199 in Brussel
295 beoordelingen
op 0.5 km afstand
NH Collection Brussels Centre
op 0.5 km afstand
Radisson Blu Royal Hotel, Brussels
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Roomservice
  • Bar/lounge
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Eco-leadersNiveau Zilver
Activiteiten
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Betaalde wifi
  • Betaald internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Roomservice
  • Vergaderkamers
  • Stomerij
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten

Aanvullende informatie over Brussels Marriott Hotel Grand Place

Adres: Rue Auguste Orts 3-7 / Grand Place, Brussel 1000, België (Voorheen Brussels Marriott Hotel)
Locatie: België > Brussel
Prijsklasse: € 118 - € 264 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Brussels Marriott Hotel Grand Place 4*
Aantal kamers: 221
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Marriott, Agoda en Travelocity, dus je kunt je reserveringen bij Brussels Marriott Hotel Grand Place met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marriott Brussels
Brussels Marriott
Stijl hotel:
Nr. 14 eco-hotel in Brussel
Nr. 16 zakenhotel in Brussel
Nr. 18 romantisch hotel in Brussel
Nr. 19 familiehotel in Brussel
Nr. 24 luxe hotel in Brussel
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Brussels Marriott Hotel Grand Place en andere reizigers.
32 vragen
Stel een vraag
Brugge, België
meer dan een jaar geleden

Alle vragen weergeven (32)

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Brussels Marriott Hotel Grand Place
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Ik heb geen enkele tip om een moie kamer te kiezen in dit hotel. .. helaas....”
 van 5 bollen veerle68, 23 nov 2016 | Beoordeling lezen
“Rustige kamer bevinden zich aan de achterzijde van het gebouw.”
 van 5 bollen Lud0D, 16 mei 2016 | Beoordeling lezen
“makkelijk voor rolstoelgebruikers”
 van 5 bollen PIETERMAN, 27 mrt 2015 | Beoordeling lezen
“Hoekkamers zijn ruimer”
 van 5 bollen UlysseD_13, 5 dec 2014 | Beoordeling lezen
“Vraag een kamer aan de binnenzijde”
 van 5 bollen DeGenieters, 15 jul 2013 | Beoordeling lezen
5 van 5