Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Saint Nicolas

Rue Marche Aux Poulets, 32, Brussel 1000, België
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Professionele foto's
Hotel Saint Nicolas
Hotel Saint Nicolas
Panorama’s (3)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

636 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 88
  • 237
  • 178
  • 76
  • 57
Bekijk beoordelingen van
106
200
56
84
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Saint Nicolas
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 30 augustus 2013

De kamer maar vooral de badkamer stonk schimmelig en we konden niet naar buiten kijken. Desalniettemin was het personeel vriendelijk en het hotel is centraal gelegen. Wij hadden een kortingsbon incl. ontbijt maar het ontbijt is niet bijzonder en ik zou er niet extra voor willen betalen.

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank irivtl
Tilburg
Niveau bijdrager
64 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 1 juli 2013

We hadden 2 kamers. De drie-persoonskamer was helaas wat slechter, de twee-persoons was gerenoveerd. Wifi had uitstekend bereik. Heel goed in het centrum gelegen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, uitsluitend een enkele overnachting. De lift is heel traag maar wel altijd meteen beschikbaar. Bagagekamer was wel afgesloten maar iedereen kon zo de sleutel krijgen en er werd niets gecontroleerd. Zachte matrassen. Televisie kijken ging niet maar het was toch zo'n klein toestel dat kijken niet aanlokkelijk was. Dit was geen ramp maar is wel nuttig om te weten.

  • Verbleef Juni 2013, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank pfo290
Lommel, België
Niveau bijdrager
46 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 31 maart 2013

Wij logeerden hier 1 nacht. Je moet goed kijken zodat je er niet voorbij wandelt (kleine, onopvallende ingang). We werden vriendelijk ontvangen aan de receptie en onze kamer was al ter beschikking hoewel het nog geen 13 uur was (inchecken normaal vanaf 14 uur). Onze kamer was echt heel erg klein met een "twijfelaar" als tweepersoonsbed, maar proper. De badkamer was ook proper en er was een goede douche. Geen last gehad van lawaai (lagen aan achterkant). Het ontbijt was zeker in orde (sneedjes brood, basis beleg, potjes confituur en choco, boterkoeken, croissants, cornflakes, potjes yoghurt, hardgekookte eitjes, warme worstjes, bonen in tomatensaus, roerei,...) en de koffie was lekker (machine voor individuele kopjes met keuzemogelijkheden). Er is een ruimte voorzien om je bagage te laten staan (met aparte sleutel te verkrijgen aan receptie). De ligging is alleszins ideaal om Brussel te voet te verkennen! (Centraal Station, Grote Markt, Beurs,...) Meer 

Nuttig?
1 Bedank Kaatje V
Geel, België
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 januari 2012

Goed budget hotel, met geweldige ligging, vlakbij de anspachlaan en beurs. serieus minpunt aan dit hotel zijn de wel zeer slechte matrassen : rugpijn met gevolg. Kamer zijn klein maar proper, mini t.v.tjes zijn wel niet meer echt van deze tijd. Vriendelijk onhaal en snelle , bij in de prijs inbegrepen WIFI! Denk dat er met zulke ligging niet veel beter te vinden is voor deze prijs.

  • Verbleef Januari 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Bart D
Maastricht, Limburg, Netherlands
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 29 oktober 2011

De ontvangst door de receptioniste was zeer slecht; zij werd gestoord in haar middagpauze. De beveiliging van goederen en kamers was niet aanwezig. Iedereen, die te vroeg wilde inchecken, kreeg de sleutel van de bagageruimte die je zelf mocht gaan zoeken. Er werd niet op toegezien of de sleutel weer werd ingeleverd of dat (niet je eigen) bagage uit de bagageruimte werd meegenomen. Iedereen kon zonder vragen het hotel binnenkomen en naar de gastenkamers doorlopen. Iedereen die het nummer van een een kamer noemde kon de sleutel van de gevraagde kamer krijgen. De receptie werd gedurende ons verblijf van 3 overnachtingen door zeer veel verschillende personen bemand, die daardoor de gasten zeker niet van gezicht zouden herkennen. De kamer op de 1e verdieping - aan de achterzijde van het hotel - ontbeerde iedere vorm van comfort: de kamer rook naar het riool vermengd met azijnlucht, de afvoer van de douche was verstopt; de wastafel moest zeker goed nagekeken worden; het schilderwerk was al jaren toe aan een beurt want de verf bladderde van de deuren en de ramen af. Het bed was goed maar de lakens en het dekbed waren slecht verzorgd. De ramen en de gordijnen waren al lang niet meer onderhanden genomen. De lift was de enige manier om op een andere verdieping te komen maar het duurde enorm lang voordat de lift er was en als je op de gewenste verdieping aankwam duurde het erg lang voordat de deur van de lift opging. Je zult maar last hebben van claustrofobie. Het ontbijt bestond weliswaar uit een buffet maar het buffet was zonder zorg en zonder fantasie samengesteld; vragen aan het ontbijtpersoneel werden met een lange wachttijd en zichtbaar met tegenzin uitgevoerd; de koffie mocht je zelf uit de automaat tappen evenals water of fruitsap. Tijdens het uitchecken werd er zelfs geen woord gewisseld. Aan de hand van het nummer van de kamersleutel werd de nota met het vooraf overeengekomen bedrag afgedrukt en met de creditcard betaald; de receptioniste had het te druk met de telefoon. Alleen het (enige) kamermeisje was vriendelijk en wenste ons een "au revoir" toe; zal zeker niet gebeuren! Alles bij elkaar adviseren wij niemand dit hotel in de drie sterren klasse te reserveren.

  • Verbleef Oktober 2011, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank PietB_11

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Brussel

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
London
Niveau bijdrager
46 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 april 2010
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

De goede punten: Zeer schone en ruime kamer. Behulpzame conciërge. Uitstekend ontbijt. Uitstekende locatie, alle belangrijke bezienswaardigheden op loopafstand. De slechte punten: Veel lawaai van de straat buiten. Nam oordopjes mee en had ze beslist nodig.

  • Verbleef Oktober 2011, bezocht alleen
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Tab_London

325 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (237)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (32)
Bekeken
Badkamer (35)
Bekeken
Kamer/suite (90)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (15)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Overige (60)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (88)
Bekeken
Restaurants en bars (2)
Bekeken
Eenpersoonskamer (13)
Bekeken
Standard, tweepersoons (16)
Bekeken
Het hotel (42)
Bekeken
Driepersoonskamer (15)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brussel bekeken
op 0.2 km afstand
Floris Arlequin Grand'Place
op 0.1 km afstand
Adagio Brussels Centre Monnaie
op 0.4 km afstand
Ibis Brussels off Grand Place
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.2 km afstand
Hotel Orts
Hotel Orts
nr. 93 van 197 in Brussel
4.0 van 5 sterren 206 beoordelingen
op 1.9 km afstand
Pantone Hotel
Pantone Hotel
nr. 10 van 21 in Saint-Gilles
4.0 van 5 sterren 794 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Ibis Brussels Centre Sainte Catherine
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf