Hotel pal bij het centrum van Mechelen. Ook gelegen aan het wandelpad langs de Dijle. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Onze dochter kreeg onmiddellijk een welkomstgeschenk. Omdat we lid werden van de accor groep, kregen ook wij een welkomstdrankje. De kamer was ook piekfijn in orde. Toilet en badkamer apart. In de badkamer was een douche en bad aanwezig. Ook thee- en koffiefaciliteiten op de kamer. 'S avonds ook blijven eten in het restaurant van het hotel. Kleine kaart, maar voor ieder wat wils. Zeer fijn dat er ook een speelhoek aanwezig is voor onze dochter! Het eten was in orde! Bij het hotel is geen parking, maar er is een ondergrondse parking van de stad zelf. Is soms wat prijzig, maar wel ideaal gelegen, vlak bij het hotel.
Mooi hotel,midden in het centrum.Vriendelijk en heel behulpzaam personeel.Verzorgde kamer,met bad en douche.Zowel ontbijt als avondmaal in het restaurant waren zeer lekker,dit hotel is zeker een aanrader š
Blijft een fantastische ervaring, midden centrum,fijne kamer met ligbad en een raam dat open mag en kan. Ontbijt super uitgebreid ,vers fruit , verschillende broodsoorten niks op aan te merken dus. Personeel zeer bekwaam ren vriendelijk Terugkomen ā¦. ZƩƩr zeker.
Goed: - De ligging, centraal in de stad nabij de Vismarkt, van het hotel is top. - Het huishoudpersoneel is vriendelijk. Ze vroegen spontaan als we handdoeken genoeg hebben. - Het ontbijt is standaard Novotel. - De kamers zijn gerieflijk en proper. Werkpunt: - De communicatie van het hotel is ontgoochelend. Zo krijgen wij enkele dagen voor onze overnachting het bericht onze gegevens van de betaalkaart via mail door te geven. Zo niet, kunnen ze onze overnachting niet garanderen. Droog, sec. Ondanks het feit dat deze gegevens aan onze account zijn gekoppeld. - Zonder daar enigszins over te communiceren wordt 2 x toeristenbelasting afgehouden. - Bij aankomst is de baliemedewerkster allesbehalve vriendelijk. We zijn zichtbaar met 4, en ze benadrukt dat we slechts 2 welkomstdrankjes krijgen. "Neen, enkel 2". Dit in tegenstelling met andere hotels binnen de keten. - Op onze 3e verdieping is de airco zeer luid hoorbaar waardoor slapen niet ideaal is. Bij telefoneren naar de receptie om een oplossing te zoeken krijgen we "niets aan te doen, dat is in elke kamer zo" als antwoord. Conclusie: dit is de laatste maal dat we in dit hotel verblijven.ā¦
- 15 minuten wachten bij inchecken werd 1 uur. Ze moest de kassa afsluiten gaf ze aan. Tussendoor gaan vragen hoelang het duurde, 2 minuten werden er 15.. - kleine, hele zachte bedden - airco werkte niet, erg warm in de kamer.. - ramen kunnen alleen volledig open en niet op kiepstand, oppassen met kinderen! - locatie was wel top! Hopelijk doen ze iets aan de service en aan de airco.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding