Smartflats Design - Meir
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Smartflats Design - Meir

Reiziger (38)
The first bedroom (second bedroom was just as large, plus a living area)
Kamer en suite (55)
Mensen die hun sigaret hebben uitgedrukt op stoelen?
Dineren (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

2,5
Nr. 21 van 25 accommodaties met beperkte dienstverlening in Antwerpen
3,7 van 5 bollen
Locatie
2,5 van 5 bollen
Hygiëne
1,3 van 5 bollen
Service
2,4 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Rookvrij hotel
Voorzieningen van de kamer
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers

Locatie

Lange Klarenstraat 31, Antwerpen 2000 België
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Deurne Airport
Nationale Luchthaven Zaventem
station Antwerpen-Centraal
17 min.
35beoordelingen1vraag en antwoord3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 8
  • 3
  • 5
  • 3
  • 16
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Kimmy d heeft een beoordeling geschreven feb 2024
Almere, Nederland
4,0 van 5 bollen
Locatie is echt top. Bedden waar al opgemaakt en er lagen handdoeken. Alleen niet voor 4 personen, maar voor 2 personen. En het was niet heel schoon. Maar prijs/kwaliteit/ locatie is daar voor een nachtje prima door heen te kijken. Niet alles was perfect, maar nogmaals gezien de prijs zeker geen probleem. Meerendeel van de tijd waren we in de stad in plaats van in de flat.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Er was een Senseo en water koker. Er lagen 2 pads en 2 theezakjes. Maar als je meer wilt neem dan...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Matthijs heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
1,0 van 5 bollen
Bij aankomst bleek CV defect, monteur zou dag erna contact opnemen maar nooit meer iets van gehoord.
Bij terugkomst uit stad bleek toegans deur op slot te zitten en kon niet meer worden geopend met de deur code. Na veel bellen met de service desk kwam het advies op maar op eigen gelegenheid een ander hotel te zoeken want ze hadden lokaal niemand beschikbaar op de deur te komen openen.
Kortom, appartement ligt mooi alleen service (geen warm water en verwarming in de winter) en het risico om buiten te worden gesloten is de boeking niet waard
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2022
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ranty Reks heeft een beoordeling geschreven feb 2022
2,0 van 5 bollen
De locatie is prachtig, laat ik dat voorop stellen. Je zit in hartje Antwerpen en dat is zeer nice. Echter blijft daar al het positieve ook wel bij. Het appartement ziet er verder bij binnenkomst op zich prima uit. Je handdoeken en het dekbedden goed voor de slaapbank liggen klaar. Als je echter de kastjes doorgaat, dan zie je dat je ook maar het minimum van het minimum kan vinden. Net (niet) genoeg keuken waar om normaal te kunnen koken en te kunnen eten.

Verder zal degene op de slaapbank een slaapkamer mee moeten nemen aangezien er geen fatsoenlijke gordijnen in de woonkamer zijn. Maar genoeg lichtinval van de winkels in de straat!

Verder is het vreemd dat je om in het appartement te komen (wij verbleven in 401) zo'n lange gang en zoveel trappen op moest zonder enige vorm van trappenlift of lift. Dit is dus niet aan te raden als je met iemand verblijft die minder ter been is.

Als laatste is de service van Smartflats ronduit slecht. Ze zijn niet te bereiken en reageren pretty much bijna nooit terug en als ze dat doen, dan is het veel veel later. Je krijgt dan ook een of andere Fransman of vrouw die bijna geen Engels kent of onverstaanbaar Engels spreekt. En op elke request is het antwoord nee. Nu snap ik dat niet alles kan, maar klantvriendelijkheid is niet een begrip dat je bij Smartflats moet zoeken. Niet voor herhaling vatbaar. Dat het een bedrijf zo aan basic klantvriendelijkheid en klantgerichtheid kan ontbreken en een locatie aan wat (in mijn optiek) essentiële basisvoorziening vind ik best wel kwalijk voor het bedrag wat je er voor betaalt.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MrBurnings heeft een beoordeling geschreven jan 2022
+1
1,0 van 5 bollen
Smerige sofa!! Te vies om op te slapen. Matras had al 10 jaar geleden bij de stort moeten worden gebracht. Slechte hygiëne algemeen. Vlekken op lakens en handdoeken. Bedrijf is onbereikbaar voor klanten en zelf Booking.com. Niet boeken!!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Kies een ander bedrijf
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuala heeft een beoordeling geschreven dec 2021
1,0 van 5 bollen
Wat we dachten dat een mooi appartement was bleek een nachtmerrie.
Het werkt zo, twee dagen van tevoren zouden we een code ontvangen waarmee je de voordeur kunt openen, plus een code voor de deur van het appartement zelf. Helaas hadden wij (drie jonge vrouwen) nog steeds niks ontvangen op de dag van aankomst. Toen besloten we maar te bellen aangezien we al richting Antwerpen gingen, maar tot onze verbazing werden we gelijk in de wacht gezet. Dit was al erg apart. Geen keuze menu? geen medewerkers? en niet eens een automatisch bericht. Na 45 min in de wacht besloten we op te hangen en het later nog eens te proberen, misschien waren ze druk. Even later kwamen we aan op het station. Helaas nog geen code, dus we gaven het bellen nog een kans. En daar was het weer, dat zelfde deuntje van de wacht... uiteindelijk hebben we ongeveer 6 keer gebeld met elke keer minstens 20 minuten in de wacht. Erg vervelend als je graag je verblijf in wilt. Inmiddels waren we aangekomen bij het appartementen complex en stonden we voor een dichte deur. In hoop dat er misschien iemand anders geboekt had begonnen we aan te bellen bij verschillende bellen die bij het complex hoorden. Nogmaals... geen gehoor. We hebben toen met boeking gebeld, waar we deze plek hadden gevonden en zij hadden ook geprobeerd contact op te nemen met de gastheer. Ondanks dat bij hen precies hetzelfde resultaat. Na een uur aanbellen, bonken en roepen hoorden we een andere vakantie ganger door de intercom vragen wat we aan de deur deden. En aan hem hebben we toen het hele verhaal uitgelegd. Deze attente man deed toen de deur beneden voor ons open. Inmiddels was het al zes uur.

Na dit vervelende incident waren we blij om binnen te zijn, maar konden we dus nog niet ons plekje in. Met bijna lege telefoons probeerden we op alle mogelijke manieren contact te zoeken, WhatsApp (wat al moeilijk te vinden was) was onbereikbaar en hetzelfde gold voor mail en telefoon. Toen we de laatste keer belden nam er na 10 minuten iemand op. Een franse man die duidelijk niks om de situatie gaf. Hij. beweerde toen dat hij ons zogenaamd had teruggebeld en dat wij maar stom waren dat we niet opnamen. Wat volstrekt niet waar is aangezien we geen gemiste belletjes hadden en boeking ook geen contact met ze kon krijgen. Daarna legde we de situatie uit en vroegen we om de code van het appartement. De man zei toen "I need to check something" zonder uitleg wat en zette ons opeens weer in de wacht. Dit gebeurde drie keer. Daarna begon hij in het frans tegen ons te praten met een erg vervelende toon. Het opvallende hieraan was dat hij geen enkele sympathie toonde over de situatie en de code ook niet wou geven. Maar dit was pas het begin. De man vroeg ons of we gingen "feesten" en dat hij dat van ons verwachtte, dit vonden wij een erg ongepaste vraag aangezien de hele situatie. Toen wij verontwaardigd nee zeiden werden we weer in de wacht gezet en toen gebeurde iets heel geks.
Nadat hij ongevraagd had geprobeerd 300,200 en 150 euro af te schrijven van een van onze creditcards werd het echt bonje. De man zei dat we opeens een deposit moesten doen en dat we toen de code zouden krijgen. Na dit geregeld te hebben grinnikte hij en kregen we de code binnen. We hebben hem gesmeekt om aan de lijn te blijven want we voelden ons niet begrepen en onveilig. Na alles dachten we dat hij ons weer in de wacht zou zetten, gelukkig kregen we toen eindelijk de code en gingen we naar binnen...
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2021
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Axelle V heeft een vraag gesteld mrt 2015
Kortrijk, België1 bijdrage5 nuttige stemmen
Beste, zijn er handdoeken en lakens aanwezig in de smart flats
Kimmy d heeft een tip geschreven (feb 2024)
Almere, Nederland11 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Er was een Senseo en water koker. Er lagen 2 pads en 2 theezakjes. Maar als je meer wilt neem dan mee. Er lagen ook 3 vaatwasblokjes."
Volledige beoordeling lezen
MrBurnings heeft een tip geschreven (jan 2022)
15 bijdragen2 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Kies een ander bedrijf"
Volledige beoordeling lezen
Henriette S heeft een tip geschreven (dec 2021)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"niet boeken"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Antwerpen uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 85 - € 151 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenAntwerpenAntwerpen
AANTAL KAMERS
3
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

SMARTFLATS DESIGN - MEIR (Antwerpen, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Alle Antwerpen hotelsHoteldeals voor AntwerpenLastminutehotels in AntwerpenHotels in de buurt van Smartflats Design - Meir
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's