Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Diamond Princess

{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Binnenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Betaalde wifi
Betaald internet
Inclusief ontbijt
Vergaderkamers
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
98Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 98 van 100
637restaurantsbinnen 0,5 km
109attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (57)
Beoordelingen filteren
20 resultaten
Waardering van reizigers
9
5
3
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
9
5
3
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 20 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Ga alsjeblieft niet op Diamond Princess op cruise naar Japan - dit schip is zo oud en verouderd Dit is mijn 11e cruise  3 cruises op Disney  4 cruise op beroemdheid  3 cruises op Royal Caribbean Hier zijn de problemen met het diamanten schip van...de prinses  1. Oud oud schip - verondersteld om te droogdok in 2019. Wacht tot nadat het is opgeknapt.  2. Slechts 2 uitgangen voor elektronische apparaten. Andere pluggen werken niet, inclusief die op de badkamer! Geen USB-uitgangen.  3. Oude technologie - tv defect, maar ze hadden wel goede films, dus ik gaf het een ster toen de tv werkte  4. Uit elkaar vallen - balkon heeft roest en ze hebben het niet onderhouden zoals ik het op andere schepen heb gezien. Cabine laden uit elkaar vallen. Ze maken het gewoon niet genoeg uit om het schip bij te houden  5. Het dagelijkse bulletin is vreselijk, zo verwarrend en niet nuttig. Op zeedagen vertellen ze niet waar ze maaltijden en soorten maaltijden en zitplaatsen serveren  6. Geen arcade  7. Kleine fitnessruimte met beperkte machines  8. Geen trimbaan  9. Slechts een basketbalveld  10. Nee, mijn tijd met dineren is gewoon ingesteld op 17: 30 uur en 19: 45 uur  11. Winkels zijn dure items of alleen goedkope items van $ 10  12. Geen authentieke Japanse ervaring  - de meeste mensen spreken geen Japans dus ga niet op deze cruise als een uitbreiding van Japan  13. Bingospellen zijn alleen papieren spellen - geen elektronische machines. Geen geschenken zoals sleutelhangers of scheepsmemorabilia - gewoon een bingoblad!  14. Heeft geen betrekking op kinderen tijdens de zomermaanden - dus niet het aanpassen van hun cruise voor de klanten - die zei dat de meeste passagiers senioren zijn  15. Koffiedrank slechts beschikbaar op één plaats - lobbybar - nergens anders!  16. Drankjes zonder pakket zijn thee, koffie en water. Ze serveren gratis sap en alleen ontbijt  17. Pop is alleen verkrijgbaar in bars en wordt verwaterd en smaak grappig - niet in staat om op eigen tijd te zijn zoals bij Royal Caribbean  18. Koop geen internet voordat je aan boord gaat - ik kocht het enige internetpakket dat ze online beschikbaar hadden en was 680 minuten voor meer dan $ 200, maar toen veranderden ze het gelukkig in een dagelijks en wekelijks pakket, maar ze vertelden het me niet! Ze gaven me het bedrag op, maar ze vertelden het me helemaal niet - ze moesten zich opstellen bij gastdiensten  19. Ik heb de koffiekaart gekocht maar ze moeten het via roomservice laten aanvragen, dus ik moest in de cabine zijn om het te krijgen - wat betekende dat je op hen moest wachten  20. Telefoon was vies met blush marks van iemand gezicht erop en de nummers vermeld voor snelle oproep omvatte NIET de receptie? ? ? Waarom niet? Maar snel bellen voor de spa! Goede punten - aardige mensen die hier werken, ze doen hun best en niet hun schuld dat het schip uit elkaar valt en alles oud is. Gratis slippers. Het bed is zeer comfortabel. De kamer is groter dan normaal voor een gewone hut. Dus ik zou wachten tot na het droogdok in januari 2019 en dan op prinsesdiamant varen zodra het is bijgewerkt naar de huidige dag - anders blijf helder! Je geld niet waard en niet echt een verlengstuk van je culturele tournee door Japan Namelijk een Noord-Amerikaanse cruise met havens op Japan en een oud schip met beperkte voorzieningenMeer

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Zoals de naam al doet vermoeden we gingen op deze cruise te zien sommige Cherry Blossom die we zagen in Hakodate waardoor de cruise zijn de moeite waard. Dit was de enige Cherry Blossom zagen we als overal elders de bloesem had afgewerkt. Nu de...Diamond Princess. Princess zijn geluk dat het personeel ze hebben op dit schip zijn uitstekend en doen hun uiterste best om de passagiers tevreden. Het schip zelf is heel moe en heeft behoefte aan een opknapbeurt. Het eten zou geklasseerd als uitstekend, maar voor het feit dat het zelden werd ontvangen boven warm, we hadden terug te sturen sommige maaltijden vanwege dit. De shows aan boord waren goed. De excursies waren duur, vooral als je spreekt Engels. We hadden een balkon hut die wij niet konden gebruiken voor vier dagen omdat tekenen zei dat werkzaamheden die worden uitgevoerd die dag.Meer

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

We reisden met vrienden van Sydney naar Japan en hadden een absoluut perfecte cruise. Het eten was goed, de cabine was comfortabel, de zee zo vlak en het entertainment eerste klasse. Hoewel de leeftijdsgroep meer senior koppels was dan gezinnen met kinderen, leek iedereen het...erover eens dat het een prachtige cruise was. De havens waren goed doordacht en we genoten overal waar we stopten. Er was genoeg te doen of tijd om te ontspannen en te lezen, dus het was wat we verwachtten dat een echt goede vakantie zou zijn. Cruisepersoneel en de kapitein waren zeer meegaand en zorgden ervoor dat elk lichaam een ​​goede tijd had. Enige nadeel was heel weinig nieuws van thuis uit maar de satelliet-tv-service had problemen. We werden echter gecompenseerd met credits voor het gebrek aan satelliet.Meer

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn bezig met een 22 nacht cruise vanuit Sydney naar Tokyo en diagnose alles om een goede standaard. We zijn in mini suite E 727 die een goede positie in de achter het schip en is een van de weinige van de mini-suites met...een volledig overdekte lanai die geeft schaduw en privacy vanaf het dek boven. Het eten aan boord is erg goed en de service en vriendelijkheid van het personeel geweldig en kan niet worden verweten. Het schip is comfortabel en goed onderhouden gedurende en het entertainment is continu tijdens de dag met tal van activiteiten voor alle leeftijden. Enige klacht is dat ze moeten update de tuinstoelen op lanai als niet erg comfortabel.Meer

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 april 2018

We reden terug naar terug 2 maart 2018 - 22 maart 2018. Pro: schoon schip, 99% van de bemanning zeer meegaand. Toegankelijke cruise-directeur. Eetkamer personeel geweldig! De meeste theatervoorstellingen waren geweldig. Leuke fitnessruimte, heiligdom en wasmat. Con: Buffet overbelast en kon een beetje betere selecties...hebben omdat het leek alsof sommige items op de hotline overbodig waren. Had een cruisemaat twee keer snarky met mij. Room steward was geweldig en meegaand tot de laatste dag en werd toen koud en afstandelijk. . . verwarde ons. We zouden dit schip opnieuw rondvaren. Ze probeerden ons echt te vermaken en behandelden ons goed. Er zijn altijd een paar mensen die begeleiding nodig hebben, maar we zagen vooral alle bemanningsleden hard werken en trots zijn op hun posities. Dit schip had veel hokjes gaten om rustige uitzichten en rustig te vinden. Ik vind het geweldig dat ze volhardend waren om ervoor te zorgen dat mensen hun handen in de gootsteen wasten. Ik zag regelmatig schoonmaakposten en liftknoppen. . . erg belangrijk met zoveel mensen tijdens griep en kou seizoen. We hebben niet veel excursies gedaan naar Australië en Nieuw-Zeeland omdat het een kleine prijs per persoon was. Sommige theatervoorstellingen hadden iets te veel insinuaties voor een gezinsuur. Globaal genomen. . . mooi schip.Meer

Datum van verblijf: maart 2018
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Diamond Princess.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
OOK BEKEND ALS
diamond princess antwerp
LOCATIE
BelgiëVlaanderenAntwerpenAntwerpen
AANTAL KAMERS
52
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding