Ibis Den Haag City Centre is ideaal voor een bezoek aan Den Haag. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een rustige omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Tijdens hun verblijf bij Ibis Den Haag City Centre Hotel kunnen gasten ProDemos (0,4 km) en Hofvijver (0,5 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Den Haag.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Ibis Den Haag City Centre biedt 24 uursreceptie, bagageopslag en wisselkantoor aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een lounge.
Op zoek naar een Italiaans restaurant? Misschien zijn Giuliano's, Pastanini of Ristorante Tanta Roba in de buurt van Ibis Den Haag City Centre iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Mauritshuis (Het Koninklijk Kabinet van Schilderijen) (0,7 km), Escher in het paleis (0,9 km) en Vredespaleis (1,2 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Ibis Den Haag City Centre.
Bij Ibis Den Haag City Centre staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Den Haag!
Was voor ons de eerste keer dat we samen weg waren. Weinig geslapen maar het bed was prima ! Kamer was lekker koel bij aankomst. Badkamer wat klein als je samen wil douchen maar verder wel prima. We zaten aan de tuinkant op de 7e etage en hadden daar een mooi uitzicht over de stad en de tuin. Ontbijt was ook prima en over het personeel ook niets te klagen. Een aanrader dus en de bedoeling is hier zeker nog eens terug te komen. Ibis bedankt, ibis bedankt, ibis, ibis, ibis bedankt !
Prima locatie nabij de grote markt. Prijs kwaliteit was van de zotte. De kamer was 180+ euro zonder extra’s en een standaard kamer. Kamer is +-100 waard in mijn ogen. Kleine douche toilet combinatie. Bed en kussens lagen prima. Service kort en krachtig. Online inchecken raad ik af kost 20 eu extra en heeft geen meerwaarde.
Hotel ligt aan de centrum ring tegen het uitgaansgebied aan. ik had een kamer aan de voorzijde en heb bar weinig geslapen van wegen het lawaai van de straat aan de voorzijde en dan was de tram nog buiten dienst!! Hotel zelf de kamers zijn er basic maar daar staat ibis ook om bekent. Ontbijt was keurig verzorgt en meer als voldoende. Medewerkers waren vriendelijk
Hotel ligt natuurlijk op een prima lokatie in Den Haag. Inchecken ging soepel, hoewel het personeel het liefst zo weinig mogelijk informatie geeft en je verwijst naar een QR code op je kamer die je dan moet scannen voor meer info. Kamer was bij aankomst heel erg warm. Heb het raam open gezet en in de avond toen ik naar bed ging weer dicht. Het werd op de kamer na korte tijd weer bloedheet; zou me niet verbazen als het 25/26 graden was. Niet te harden. De airco op de kamer stond ingesteld op verwarmen, niet op koelen, dus die was niet bruikbaar. Ik heb de meest vreselijke nacht ooit gehad in een hotel (en ik heb al veel hotels gezien). De douche is prima, hoewel de afzuiging slecht werkt en het daardoor snel ook waanzinnig heet wordt. Ik probeerde in de ochtend de receptie te bereiken via whatsapp om te vragen of ze paracetamol hadden. Reageerden niet. Daarna zelf gebeld, maar ze konden me niet helpen. Ik moest dan maar naar het kruidvat. Vreemd dat een hotel niet in staat is om gasten te voorzien van een simpele pijnstiller. Ontbijt heb ik moeten skippen. Ik was te beroerd van de slechte nacht om daar aan te schuiven. Ik kom hier nooit meer terug, of in welk ander Ibis hotel dan ook. De kamer kostte 200 euro voor 1 nacht. Dat is in dit geval ongeveer 150 euro teveel.…
Goed gelegen en leuk, vrolijk, hip ingericht hotel waar het goed toeven leek. Ontvangst prima en kamer fijn. Echter bij een drankje 's avonds aan de bar een zeer onprettige ervaring met het barpersoneel. Na de eerste 2 normaal gevulde glazen wijn een nieuw glas besteld dat echter een derde minder wijn bevatte. Toen we de barvrouw daarop attendeerden gaven zij en de floormanager de vorige barvrouw de schuld. Die had ons te volle glazen gegeven. Hij was ongeïnteresseerd, onvriendelijk, had het over de bolling, blijkbaar de onderkant, van het glas als maatstreep en wendde zich schouderophalend af. Dit alles gaf een heel vervelend, ongastvrij gevoel. Gelukkig was de volgende ochtend het personeel bij het ontbijt het compleet tegenovergestelde. Dit compenseerde een en ander tenminste.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding