Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen

Opslaan
Delen
Gevers Deynootplein 30, 2586 CK, Den Haag Nederland
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
travelup.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1242)
Kamer en suite (211)
Dineren (48)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 61 van de 72 hotels in Den Haag
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen is ideaal voor een bezoek aan Den Haag. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en koelkast, en maak gebruik van gratis wifi bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen.

Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen een verwarmd zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.

Tijdens hun verblijf bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen kunnen gasten Panorama Mesdag (3,5 km) en Vredespaleis (3,6 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Den Haag.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Den Haag die oesters serveren, zoals Simonis aan de Haven, Milu en Oker in de buurt van Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire monumenten, zoals Monument Plein 1813, De Plaats and Johan de Witt statue en Indisch Monument, te bezoeken.

Geniet van je verblijf bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen en veel plezier in Den Haag!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Verwarmd zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Massage
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Nederlands, Engels
1.894beoordelingen10vragen en antwoorden100kamertips
Waardering van reizigers
  • 487
  • 511
  • 360
  • 275
  • 261
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Wereldreiziger heeft een beoordeling geschreven 3 jul.
Amsterdam, Nederland675 bijdragen1 nuttige stem
Prachtig en imposant gebouw. Aan het scheveningse strand gelegen. Er kan heerlijk ontbeten worden. Leuke en diverse activiteiten in de buurt. Mooi uitzicht van de kamers. Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Ger S heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
1 bijdrage
2 nachtjes in het Kurhaus ter ere van onze trouwdag. Een kamer met uitzicht over zee. Heerlijk het luisteren naar de wind en de golven. Helaas was dit nauwelijks hoorbaar door de harde muziek die vanaf half 11 begon te galmen. Daarnaast wilde we gebruik maken van het zwembad maar dit was vol geboekt. 3 dagen lang. De receptioniste deed niet de moeite om na te vragen of er op andere momenten van de dag een moment was om te zwemmen. Door de corona maatregelen is er minder plaats en daar hebben we begrip voor. Echter zouden we het fijn hebben gevonden als we het idee kregen dat er moeite gedaan zou worden voor je. Voor een 5 sterren hotel viel het ons tegen hoe we ontvangen zijn. Erg jammer voor zo'n hotel op een prachtige locatie!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Ruth heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
Dessel, België3 bijdragen
vorig jaar hebben wij dit hotel leren kennen via luxury hotels en boekten wij een paar keer voor 1 nacht. Het was fantastisch! Daardoor boekten wij ook dit jaar weer voor de eerste keer een kamer op 21/5. Deze keer was echt niet te vergelijken met vorig jaar! Het crazy piano's arrangement was volzet waardoor wij een kamer incl ontbijt en diner hadden geboekt. Bij aankomst stond er al een lange rij te wachten om in te checken wat wij de vorige keren nog niet hadden meegemaakt. Om half 8 hadden wij gereserveerd voor het diner. Wij plaatsten ons op het terras, na een aantal keer iemand van de serveerders geroepen te hebben konden we eindelijk drank bestellen, ondertussen bekeken we het menu. Na een half uur kregen we dan eindelijk onze drank en bestelden we eten. ik kreeg als eerste mijn menu, mijn vriend een kwartier later en zelfs niet hetgeen we besteld hadden. Voor ons hoefde het niet meer dus zijn we vertrokken om een wandeling te gaan doen. hoewel mijn indruk was dat het niet ZO druk was op het terras, wist het personeel precies niet waar eerst te zijn. Het grotendeel van het personeel praatte ook geen nederlands wat soms natuurlijk wel vervelend is. De volgende ochtend vol goede moed naar beneden voor het ontbijt... wederom een wachtrij om U tegen te zeggen. We hoorden van andere verblijvers, die terugkwamen uit de rij, dat ze al drie kwartier stonden aan te schuiven. Hier hadden wij echt geen zin in en zijn naar een plaatselijke bakker geweest en hebben zelf ontbijt gemaakt op onze kamer, wat velen van de verblijvers ook hebben gedaan. Daarna uitchecken... wederom een wachtrij van een half uur of meer. Voor ons was het echt geen ontspannen tweedaagse 🙁 Wat voor ons vorig jaar een dikke 10 was, was voor ons nu een spijtige dikke 0. Wij komen elke zomer enkele keren naar Scheveningen, maar wij gaan spijtig genoeg volgende keer toch voor een ander hotel kiezen, wat wijzelf heel spijtig vinden. Hopelijk appreciëren jullie onze commentaar en kunnen jullie in de toekomst iets doen aan de slechte service want ik ben er zeker van dat hierdoor vele anderen ook niet meer zullen kiezen voor jullie hotel. Ruth en Rudy
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Johnny en Anita heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
7 bijdragen1 nuttige stem
We lazen het al in eerdere recensies maar het is helaas waar... Zo jammer! Wij werden vlot geholpen bij de receptie door vriendelijk personeel. Kamer bleek verkeerd te zijn, wij weer terug en toen kregen we de juiste. Niks mis mee, kan gebeuren. 3 gangen menu viel wat tegen. Niet veel keus🤣 maar... We zijn geschrokken van het horeca personeel! Meisje stond boven op mijn lip op nog geen 50cm! Erg aardig hoor, maar duidelijk geen ervaring en niet corona proof... Ontbijt mocht in restaurant gelukkig. Het was lang wachten op je koffie/thee. Er was 1 meisje die de hele zaal moest inschenken. Ze deed haar best maar leek er alleen voor te staan. Wat wij niet begrijpen is als je als eigenaar alle recensies leest, ga je hard werken aan je verbeterpunten?! Wat wij om ons heen hoorden was dat goed personeel geen vast contract krijgt, dus weer vertrekt. Tja dan blijf je op dit niveau en bijbehorende recensies hangen... Echt zonde!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2020Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Duco S heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
Amersfoort, Nederland27 bijdragen3 nuttige stemmen
Een afrader. Verwachting lagen hoog maar het verblijf werd een teleurstelling. Nadat we om 15.00 uur in de (anderhalf uur durende) rij waren aangesloten kwamen we rond 16.30 uur aan bij de receptie om te horen dat onze kamer nog niet klaar was. Wel was het mogelijk om alvast een hapje te eten in het restaurant, wij namen de vangst van de dag en de steak maar tegen de tijd dat deze onze tafel bereikte konden we het weer terugsturen omdat het eten al koud was. De klachten over het lange wachten voor het inchecken werden er slecht afgehandeld. Er werd niet geluisterd en we kregen alleen te horen dat ze er niks mee kunnen doen en als je je verhaal kwijt wil je maar moet mailen. Het vervelendste was uiteindelijk dat onze kamer pas om 19.30 uur klaar was. De kamer zelf zag er netjes uit. Alle services en randvoorwaarden lieten te wensen over.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2020Reistype: Reisde met een partner
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 119 - US$ 227 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
steigenberger kurhaus the hague, hotel steigenberger kurhaus
VOORHEEN BEKEND ALS
Steigenberger Kurhaus Hotel
LOCATIE
NederlandZuid-HollandDen Haag
AANTAL KAMERS
265
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Attracties in de buurt zijn Scheveningen Beach (0,2 mijl), AFAS Circustheater Den Haag (0,3 mijl) en Skyview De Pier (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Brasserie the Beachroom, Steam Scheveningen en Santos.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, verwarmd zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.