Mooi hotel, ligt op de perfecte locatie in Den Haag. Kamers zijn super mooi en netjes en van alle gemakken voorzien. Wat voor mij een negatieve ervaring was is dat onze kamer pas om 17:00! beschikbaar was, terwijl de incheck tijd om 15:00 is.. en je aardig wat betaald voor de kamer. Wij hebben ons een aantal keer moeten melden, ik vond de receptie niet vriendelijk. Ik ben zwanger en wou graag naar de kamer om mij om te kleden in wat luchtiger kleding omdat het toch aardig warm was die dag.. dit heeft ons verblijf minder aangenaam gemaakt, ivm het gefrustreerd gevoel wat we hadden.
Goede kamer met fantastisch uitzicht over Den Haag. Goed bed en badkamer. In Restaurant gedineerd, goed eten en ruime keus. Het was genieten. Daarbij heeft het hotel eigen parkeerplaatsen; dus auto lekker dichtbij. En: centrum Den Haag is om de hoek.
Dit was onze tweede verblijf. Waar de eerste keer in een woord perfect was viel het nu tegen. Ten eerste was de kamer nog niet beschikbaar. Ze hebben een rare regel dat je belast wordt op je creditcard ook al alles al vooraf betaald is. Dame bij receptie echt niet klantvriendelijk . Gevraagde kamer niet gekregen. Wij hadden iets te vieren maar daar werd helemaal geen aandacht aan besteed, jammer dat doen ibis en novotel bv wel. Receptie regelmatig onbemensd. Personeel in bediening wel heel vriendelijk. Twee keer moeten bellen en een keer moeten mailen om creditcard reservering terug te krijgen terwijl we verder niets uitgegeven hadden. Dat kan echt niet. Reden voor mij om hier niet meer terug te keren.
Fijne sfeer in hotel met geur in de lobby. Kamers zijn compleet met allerlei zaken als badjassen, scheerkit, tandenborstel, oogmasker. Bed lag heerlijk. Op de kamer geen bureautje, wel hoog tafeltje bij de bank. Voor een zaken hotel zou ik wel een bureautje verwachten. Op de enelaatste dag werd een briefje onder de deur geschoven dat tussen 11 en 18 uur geen water was (zie foto). Maar er werd geen alternatief geboden voor wc en drinkwater. Jammer was ook dat de schoonmaak de laatste dag rond 9.30 de kamer in kwam om te zeggen dat ik moest uitchecken voor 12 uur. Ik heb 3 gebieden waarop ik verbetermogelijkheden zie: 1. Sommige zaken waren kapot zoals ontbreken van klepje afstandsbediening, leeslampje bij het bed dat het niet deed. Dit ziet de schoonmaak ook en in een 4 sterrenhotel verwacht je dat dat gemaakt s/wordt. Het bankje had vlekken. Dat zag ik ook in andere reviews. Dit lijkt mij schoon te maken. 2. Het ontbijt is prima. Niet groot of heel veel keus in een categorie maar iha goed. De laatste dag waren voor 9 uur de croissants en de broodjes op. Heg was vrij rustig, je gaf voorafgaand aan wanneer je kwam ontbijten. Vreemd dat eea al op was. Ook navraag leverde dat antwoord op: het is op. 3. Ik had geboekt via een cadeaubon van weekendjeweg. Daar is het onvriendelijke beleid om alleen voor 2pp de overnachting aan te bieden. Ik heb het hotel dat gemeld dat ik city tax bijv voor 1 pp wil betalen. Bij de receptie was zowel bij in- als uitchecken onduidelijkheid over of de kamerprijs was voldaan. En is mij ook voor 2pp city tax in rekening gebracht. …
Genoten van dit luxe hotel voorzien van alle gemakken!!! Kamer is fantastisch en wat een geweldige badkamer, je zou er nooit meer uit willen. Voor ons is dit het beste hotel van Den Haag!! En als je er toch bent gelijk reserveren in het restaurant..
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding