Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Movenpick Hotel The Hague

avatar-imageavatar-image
Reiziger (113)
Kamer en suite (52)
Dineren (26)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Onmiddellijke aanbieding voor hotels!20% korting op kamertarief
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 19 van de 75 hotels in Den Haag
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Wandelen
Kinderstoelen beschikbaar
Taxiservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeergarage
Wifi
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Eetgelegenheid buiten
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Zonneterras
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Waterkoker
Films on demand
Radio
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Charmant
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 3
Hotellinks
Speciale prijs:20% korting op kamertarief
142beoordelingen3vragen en antwoorden7kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 105
  • 18
  • 9
  • 9
  • 1
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
wil t heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Haaksbergen, Nederland23 bijdragen8 nuttige stemmen
Locatie is top. Kamer en badkamer prima. Minder prettig was , dat je meestal door buitenlandse medewerkers in het Engels wordt aangesproken. Verder wilden we met vrienden s' avonds in de bar, die tot 23.00 uur open zou zijn, nog wat drinken , maar bleek de bar al ruim voor 23.00 uur gesloten te zijn. Er was geen leidinggevende aanwezig en ook de andere ochtend bij het uitchecken geen leidinggevende te bekennen. De receptionist heeft de klacht weliswaar genoteerd, maar hierop geen enkele reactie ontvangen. Alle andere goede ervaringen wordt hiermee teniet gedaan.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Dimitri Kalaitzis, General Manager bij Movenpick Hotel The Hague
Gereageerd op 21 nov 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us this review. I am really sorry for the experience and how my team handled the situation. I will discuss this with my team. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
E1069OVjank heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Den Haag, The Netherlands23 bijdragen3 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Goede kamer met fantastisch uitzicht over Den Haag. Goed bed en badkamer. In Restaurant gedineerd, goed eten en ruime keus. Het was genieten. Daarbij heeft het hotel eigen parkeerplaatsen; dus auto lekker dichtbij. En: centrum Den Haag is om de hoek.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Hoeksuite is groot en heeft een mooi uitzicht
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Dimitri Kalaitzis, General Manager bij Movenpick Hotel The Hague
Gereageerd op 9 mei 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave us this amazing review. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Wanderer65295408781 heeft een beoordeling geschreven aug 2023
Geel, België1 bijdrage
Mooi hotel, moet gezegd zijn. Goed ontbijt. Er is een maar... 2 nachten geboekt en bij late aankomst voor het ingaan van de 2de nacht zagen we dat de kamer niet werd schoongemaakt. (er hing geen bord van "niet storen" aan onze deur). Zeer vervelend dat we enkel natte handdoeken hadden, mede door het feit dat we handdoeken moesten gebruiken om de badkamer "watervrij" te houden tijdens het douchen. Ook niet normaal. Kamer was ook tussen 2 liften. Oordopjes waren nodig. Bij het uitchecken kreeg ik een sorry en mochten we na aandringen 2 uurs langer parkeren. Een milde geste. We hebben genoeg betaald voor ons verblijf, dan mag het naar mijn bescheiden mening toch in orde zijn! Jammer dat ze niet meer moeite deden.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Dimitri Kalaitzis, General Manager bij Movenpick Hotel The Hague
Gereageerd op 6 sep 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us this review. I am really sorry for the experiences and the services provided by my team. I will discuss this internally. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Katja V heeft een beoordeling geschreven aug 2023
10 bijdragen1 nuttige stem
Pluspunten: -ligging centraal -nette kamers -goed ontbijt -medewerkster Pilvi die als enige medewerkster klantvriendelijk en professioneel optrad toen we meerdere problemen uitspraken bij vertrek. Minpunten: Bij aankomst was het even lastig direct de ingang naar de parkeergarage van het hotel te vinden gezien het bord een wat onduidelijke beschrijving bevat betreft de richting/pijl. Er ontstonden wat kleine probleempjes tijdens ons verblijf bij het diner (halfpension geboekt). De eerste avond ontvingen wij de menukaart waar we uit meerdere voor- hoofd- en nagerechten konden kiezen. Mijn moeder bestelde tevens een glas wijn. Toen we voor de drankjes moesten tekenen bleek de hele fles ipv een glas in rekening te zijn gebracht. Dit zou achteraf gecorrigeerd worden. De volgende avond kregen we bij het diner plots te horen dat we echter maar 1 optie hadden als voorgerecht en nagerecht en enkel mochten kiezen uit de hoofdgerechten. We hoorden anderen gasten in de zaal dit ook benoemen. De medewerker gaf ons, gezien het probleem, toen toch de keus om ‘vrij te kiezen’ van de kaart, maar gaf aan dat dit normaliter dus niet het geval is. Weet dus dat als je halfpension boekt, dat je enkel vrije keus hebt betreft het hoofdgerecht, maar dat de chef bepaalt wat het voor- en nagerecht wordt. Slecht dat dit niet bij boeken bekend gemaakt wordt en dat dit tevens duidelijk op de menukaart vermeld wordt. Tip: maakt een apart menu voor gasten die halfpension boeken en informeer al je personeel voordat dit telkens problemen oplevert! Ook die avond liep de drankbestelling niet goed. Een glas bier wat mijn moeder bestelde bij het hoofdgerecht werd niet uitgeserveerd (vergeten door de medewerker), maar uiteindelijk wel op de rekening gezet. Dit werd, nadat ik het aangaf, wel van de rekening afgehaald. Toen we op de kamer kwamen bleek dat er tijdens ons diner een voucher onder de deur was geschoven ivm het niet laten schoonmaken van de kamer. Op de voucher stond dat deze ingeleverd moest worden tijdens het verblijf bij het restaurant. Ik liep terug naar het restaurant om de bon te laten aanpassen en dus de voucher in te zetten. Dezelfde medewerker uit het restaurant gaf aan dat ik de bon bij uitchecken de volgende ochtend mocht gebruiken. Op de voucher staat echter dat dit niet kan, enkel bij het restaurant tijdens diner. De medewerker bleef echter benoemen dat ik de volgende ochtend de voucher bij het vereffenen van de drankrekening kon inzetten, dus ik vertrouwde daarop. De volgende ochtend zijn we na het ontbijt even de stad ingewandeld en wilden we om 11:45 uur uitchecken (12:00 uur is uiterlijke tijd om uit te checken). Echter hadden ze onze kaart van de kamer al geblokkeerd bleek toen we 3 trappen omhoog gelopen waren. Dus terug naar beneden om de kaart te laten deblokkeren. Volgens de medewerker was het gebruikelijk kamers al voor 12:00 uur te deblokkeren… (heel vreemd als de gast nog niet heeft uitgecheckt, voor de uitchecktijd dit te doen?!). Opnieuw naar boven om onze spullen van de kamer af te halen, maar nog bleek de kaart geblokkeerd. Toen we een schoonmaakster van de 2e verdieping wilden vragen of ze ons te hulp kon schieten kregen we een boos gezicht met mopperig antwoord dat we maar naar de receptie moesten gaan. Dus weer terug naar beneden, waar ik een nieuwe kaart kreeg. Bovengekomen wederom een geblokkeerde kamer en kon dus voor de 3e keer naar beneden waar ondertussen een enorme rij stond van mensen die wilden in/uitchecken. De medewerker achter de balie was nergens te bekennen. Na 5 / 10 minuten wachten en nog geen medewerker kreeg ik bericht van mijn moeder dat de schoonmaker van de 4e verdieping de kamer geopend had voor ons dus dat we de spullen konden pakken. Zo gezegd zo gedaan en weer terug naar de receptie in de hoop dat daar de medewerker eindelijk was teruggekeerd. Dit was gelukkig het geval, wil het niet dat ik toen tegen het probleem aanliep dat hij de voucher niet kon inzetten bij het afrekenen van de drankrekening. Ik deed het hele verhaal van de vorige avond en daarbij sprak ik uit dat al dit soort ‘kleine’ problemen samen tot 1 groot probleem aan het ontstaan was en dat dit een heel nare smaak gaf aan ons verblijf bij MÖvenpick hotel Den Haag. Hij ging de manager zoeken, die hij na 5 minuten nog niet gevonden had en toen maar ging bellen. Ondertussen ontstond er weer een lange rij achter ons van mensen die aan het wachten waren. Je voelt je als gast dan ook beschaamd, want zij weten niet dat het door toedoen van het hotel langer duurt voordat ze aan de beurt zijn. Toen de medewerker zijn manager gesproken had kregen we echter opnieuw te horen dat deze geen toestemming gaf voor het inzetten van de bon, want duidelijk beschreven dat deze alleen in het restaurant gebruikt mocht worden. Uiteindelijk kwam per toeval medewerkster Pilvi van het ontbijt bij ons peilen wat er aan de hand was. Zij verontschuldigde zich meerdere malen voor de problemen en de wijze waarop er geen gepaste oplossing geboden werd. Gezien de manager, na vernemen van de problemen, niet kwam en een oplossing aanbood, heeft zij een manier gezocht om de voucher alsnog te verrekenen. Wat ons betreft mag Mövenpick blij zijn met een medewerkster als haar, want enkel zij heeft gezorgd dat er ons nog enigszins gezien en gehoord voelden als gasten. Aan professionaliteit binnen dit hotel kan er nog heel wat verbeteren om de standaard die Mövenpick wil neerzetten ook daadwerkelijk te behalen. Met name wanneer het aankomt op oplossingsgericht en klantvriendelijk optreden bij problemen die niet door toedoen van de gasten worden veroorzaakt. Tot slot: ik lees bij andere negatieve reviews dat de manager van het hotel graag had gewild dat gasten dit kenbaar hadden gemaakt in het hotel en dat hij dan naar een gepaste oplossing had gezocht. Zie in onze ervaring dat dit dus netjes gedaan is tijdens ons verblijf, maar dat de manager niet verscheen aan de receptie toen onze problemen werden geuit. Ik ben niet de persoon die achteraf klaagt, terwijl ik het persoonlijk had kunnen bespreken tijdens het verblijf. Vandaar dan ook genoodzaakt om, spijtig genoeg, een negatieve review te moeten plaatsen.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Aangepast menu halfpension, €5,- voucher bij niet schoonmaken kamer enkel in restaurant...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Dimitri Kalaitzis, General Manager bij Movenpick Hotel The Hague
Gereageerd op 6 sep 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us this review. I am really sorry for everything that went wrong. We tried to get in touch but unfortunately no response. Still we hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Frank W heeft een beoordeling geschreven aug 2023
Antwerpen, België85 bijdragen62 nuttige stemmen
Mooi en verzorgd hotel, ook uitstekend gelegen. Dat heeft wel zijn prijs, die hoger ligt dan je op basis van de kamer zou verwachten. En ook hier heerst net als elders in grote Nederlandse hotels, de Engelse ziekte. Aan de receptie kent men geen woord Nederlands, en doet men ook geen enkele moeite om het te spreken
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Dimitri Kalaitzis, General Manager bij Movenpick Hotel The Hague
Gereageerd op 7 aug 2023
Dear Frank, Thank you for staying with us and thank you very much for taking the time to leave us this review. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Den Haag uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 105 - € 144 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandZuid-HollandDen HaagVoorhout
AANTAL KAMERS
72
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

MOVENPICK HOTEL THE HAGUE (Den Haag, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Movenpick Hotel The Hague
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Movenpick Hotel The Hague?
Attracties in de buurt zijn Panorama Mesdag (0,4 mijl), Escher in Het Paleis (0,4 mijl) en Binnenhof & Ridderzaal (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Movenpick Hotel The Hague?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Movenpick Hotel The Hague?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Movenpick Hotel The Hague?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Movenpick Hotel The Hague?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald privéparkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Movenpick Hotel The Hague?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant Elea, Restaurant 6&24 en BlueBlood.
Zijn er sportvoorzieningen bij Movenpick Hotel The Hague?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Movenpick Hotel The Hague in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Den Haag.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Movenpick Hotel The Hague?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Movenpick Hotel The Hague zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Movenpick Hotel The Hague?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, grieks, arabisch en nederlands.