Super ligging. Eigen garage weliswaar duur. Heel vriendelijke ontvangst en uitchecking. Basic ontbijt maar correct. De kamer is typisch holiday inn express en heel correct. Paar werkpuntjes. Extra personeel in ontbijtruimte want ze kunnen het niet aan. Dringend vloeren kuisen want plakken en liften up te date brengen
Bij binnenkomst werd er ons verteld dat er alleen gepind of met credit card kon betaald worden. Daarnaast had ik per email een fles wijn gereserveerd en er werd mij verteld dat ze daar niet aandeden. Terwijl ik wel van te voren het per mail bevestigd had gekregen. De bedden waar veel te kort voor iemand van mijn lengte. We kwamen binnen in een veel te warme kamer. Er kon nergens een raam open en daarom moest het met een airco gedaan worden. De lift kon alleen maar bediend worden met je kamerpasje. En als er meerdere mensen in gingen dan ging de lift maar naar 1 etage en daarna moest de volgende het knopje indrukken. Het personeel vond ik persoonlijk heel onvriendelijk, niet klantgericht maar gericht op zo veel mogelijk proberen te verkopen en geen persoonlijke aandacht. Keken je ook niet aan als je met hun in gesprek was.…
Het hotel biedt kamers met Queensize bedden aan (60 inch of 152cm), maar hebben enkel 2-persoonsbedden van 140cm (bevestigd door receptie). Waarom wordt hier niet eerlijk over gecommuniceerd? Als alternatief werd ons een kamer met 2 afzonderlijke bedden aangeboden, maar dit hadden we niet geboekt. Voorts lekte onze wastafel, was onze telefoon defect en was er geen warmwaterkoker om thee te maken. Dit werd tijdens de eerste dag van ons 3-nachtenverblijf aan Customer Service doorgegeven, zonder respons. Voor Corona verbleef ik bijna wekelijks in een IHG hotel, en dit gebrek aan service ben ik nog niet tegengekomen
Ter gelegenheid van een uitzonderlijke familie-happening een nachtje doorgebracht in het Inntel hotel aan de oever van der Maas. Speciaal voor deze gelegenheid had het Front Office Team niet alleen een upgrade van de kamer geregeld maar ook gezorgd voor een feestelijke tractatie op de kamer. Onverwacht en zeer attent!!! De kamer was voldoende ruim met uitstekende bedden en badkamer; een uniek prachtig uitzicht over de Maas en daarbij niet te missen ERASMUSBRUG, een van de Eyecatchers van de stad Rotterdam.
Bij aankomst hebben wij 20 minuten moeten wachten door de drukte bij het inchecken. Een dikke pluim voor het meisje aan de receptie die er helemaal alleen voor stond (om 17u), heel erg vriendelijk. Tapijt in de kamer vind ik persoonlijk vreselijk. Het ontbijt was voor mij te basic, geen eieren, spek, vers geperst fruitsap. De parking konden we ook maar gebruiken tot onze uitchecktijd. Bij het ontbijt had ik op zondag 2 keuzetijden, om 7u of om 8u, niet echt iets waarvoor ik stond te springen. Om 8u aanwezig bij het ontbijt, een hele rij om aan te schuiven.. Ik zou dit hotel nooit boeken aan normale prijs, nu had ik een bon. Ik had er meer van verwacht. Het enige positieve vond ik dan de ligging van het hotel, makkelijk bereikbaar en zo in het centrum.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding