Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotel Mainport Rotterdam
77 Leuvehaven, 3011 EA Rotterdam Nederland
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 160 per nacht, 22/3 - 23/3
€ 264
per nacht
€ 194
per nacht
€ 123
per nacht
mrt
apr
22 mrt
Vandaag
24 mrt
26 mrt
28 mrt
30 mrt
1 apr
3 apr
5 apr
7 apr
9 apr
11 apr
13 apr
15 apr
17 apr
19 apr
21 apr
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
Nr. 17 van de 64 hotels in Rotterdam
Locatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Het meest luxe en moderne hotel van Rotterdam is niet zomaar een hotel. Het is een lifestyle. Het 5-sterren Mainport is uniek gelegen aan de oevers van de Maas, met adembenemend uitzicht over het water en de skyline van Rotterdam. Mainport inspireert met een atmosfeer van wereldformaat en exceptioneel design. Stap in een wereld die aanmoedigt eigen verhalen en ontdekkingen te beleven. Iedere kamer en suite brengt een nieuwe ervaring en is voorzien van een sauna en/of whirlpool. De invloeden vanuit de hele wereld maakt Mainport een ware smeltkroes van continenten en culturen. Mainport is de ultieme uitvalsbasis voor eenieder die de havenstad wenst te ontdekken en tegelijkertijd van enorme luxe wil kunnen genieten. Werkelijk alle highlights zijn binnen handbereik. Bovendien is er niets zo heerlijk als een dag afsluiten met een bezoek aan Spa Heaven.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Butlerservice
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Vipkamervoorzieningen
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
STIJL HOTEL
Luxe
Uitzicht op jachthaven
Gesproken talen
Engels, Nederlands
Hotellinks
Locatie
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
47.8 km•
Alle vluchten bekijken
Rotterdam Airport
5.6 km•
Alle vluchten bekijken
Leuvehaven
1 min.
Huurauto's
128 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 1.461
- 576
- 163
- 84
- 84
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Slechte service. Geen handdoeken op de kamer en verzorging om je te wassen. Stoffig..op de kamer.
Kortom barpersoneel.. onvriendelijk deed geen moeite om na een concert nootjes of kaas etc aan te bieden. Ook al wou je ervoor betalen! Maar keken je naar buiten en zeiden dit is de laatste ronde.
Geen snacks aanwezig..
Dit hotel is echt geen 5 sterren waard!!
Kortom barpersoneel.. onvriendelijk deed geen moeite om na een concert nootjes of kaas etc aan te bieden. Ook al wou je ervoor betalen! Maar keken je naar buiten en zeiden dit is de laatste ronde.
Geen snacks aanwezig..
Dit hotel is echt geen 5 sterren waard!!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2025Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel DM, Owner bij Hotel Mainport Rotterdam
Gereageerd 1 week geleden
Beste Xxx, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw ervaringen in ons hotel. Ik ben zeer teleurgesteld te zien dat uw verblijf niet zo comfortabel was als u had gehoopt en dat ons housekeepingteam verschillende items was vergeten aan te vullen. Ik zal dit zeker met hen bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wat betreft de bar: wij zijn gebonden aan de officiële openingstijden en mogen hier helaas geen uitzondering op maken. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Ik hoop dat u heeft genoten van het concert dat u heeft bezocht. Aarzel niet contact met mij op te nemen wanneer u uw bezoek verder wilt bespreken. Met vriendelijke groet, Melle van Uden, Algemeen Directeur Tel: +31 10 217 5757
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Favoriet van het hotel
Een zeer leuk hotel met super service!
Leuke kamers en zeer proper en netjes.
Resto is een aanrader! De moeite om langs te gaan! Zowel ontbijt als lunch als diner! Lekker!
Ook de bediening is vriendelijke en mooi georganiseerd !
Een aanrader!
Leuke kamers en zeer proper en netjes.
Resto is een aanrader! De moeite om langs te gaan! Zowel ontbijt als lunch als diner! Lekker!
Ook de bediening is vriendelijke en mooi georganiseerd !
Een aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Het is een mooi hotel, de bediening is prima. Het is schoon, grote kamers. Helaas is dit hotel net als de meeste hotels in Nederland niet ingericht op mensen met een intolerantie. Als 5 sterren hotel dien je ook voor deze mensen genoeg aanwezig te hebben! Een geiten yoghurt of soya kwark zou niet raar moeten zijn maar normaal!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2025Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel DM, Owner bij Hotel Mainport Rotterdam
Gereageerd op 24 jan 2025
Beste Monique, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een recensie te schrijven over uw ervaringen in Mainport Hotel Rotterdam. Ik ben blij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u genoten heeft van uw grote schone kamer en de service die ons vriendelijke team verleende waardeerde. Wat vervelend dat er op het ontbijtbuffet geen rekening gehouden werd met voedsel intoleranties. Ik zal dit zeker met onze keukenbrigade bespreken, zodat hier snel verandering in komt. Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden en ik hoop u weer te kunnen begroeten wanneer uw plannen u naar Rotterdam brengen. Vergeet niet ons te contacteren wanneer u uw volgende kamer wilt reserveren, zodat wij u kunnen assisteren met eventuele wensen die u heeft. Met vriendelijke groet. Melle van Uden, Algemeen Directeur Tel: +31 10 217 5757 Email: infomainport@mainporthotel-rotterdam.com W: hilton.com/en/hotels/rtmccqq-mainport-hotel-rotterdam-a-hilton-affiliate-hotel/ **Neem alstublieft contact met ons op voor onze exclusieve tarieven en aanbiedingen die alleen gelden voor gasten die rechtstreeks bij ons boeken. Wij helpen u graag met eventuele speciale kamerwensen die u heeft.**
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Ik kwam hier voor de vrienden van amstel live. Helemaal prima, maar uiteindelijk werkt de roomservice maar tot 22:00, wat echt een aanfluiting is voor een 5-sterrenhotel in Rotterdam..
Ik ben zelf woonachtig in Rotterdam, maar was zelfs genoodzaakt om de nachtwinkel op te zoeken.
Tijden de aanloop van Amstel Live was het barpersoneel nogal verdeeld..
Laat ik het zo zeggen met mijn horeca-ervaring: de ene had ik per direct en on-the-job ontslagen.. zijn prioriteit was een schoon uitdruipmatje neer plaatsen en meer van die categorie dan hospitality..
Ook had de beste getinte man geen enkel overzicht van wie eerder aankwam en wilde bestellen, zelfs na het bestellen werden de orders van de ‘buren’ eerder geleverd en kreeg ik een Engelstalige collega die vroeg wat ik had besteld..
Alle tip naar de Engelstalige collega, niets naar de getinte Nederlandstaligen collega, wat mij betreft.. hij vond schoonmaken belangrijker dan orders opnemen..
Een schande voor een 5*-hotel.. ook voor arrangementen.. ik was er nu in vrije tijd, maar als ik in het vervolg opdrachtgever zou zijn, wist ik wel te vertellen hoe het niet moet na deze avond.
En daarbij: bijna 400 euro betalen voor een na het en dat het barpersoneel je dan 01:54 weigert te bedienen, want de tijd is voorbij..
Even serieus.. de kamer is karig, maar voor de stad Rotterdam net onderhouden en de vijfde ster waard..
Het personeel in het hotel daarentegen: als ik een min 5 kom geven, zou ik het doen.
Het personeel heeft zelf niet door met welke maatstaf ze werken, blijkbaar..
De één snapt de 5*-uitstraling en service, de ánder totaal niet en verdient ‘gewoon’ z’n zakcentje..
Leuk voor een buurtsuper, maar niet voor een hotel waar ik meer dan 200 euro per nacht voor betaal!
Een aanfluiting!
Het personeel verziekt de beleving..
En daarbij: ik reserveer een kamer voor twee personen en krijg maar één karige kaart voor de kamer. Als m’n partner verder wil slapen als ik ontbijt, dan is dat zonder stroom en airco.
Wellicht is dat de simpele afhandeling van mensen die meer dan 500 euro hebben betaald voor Vrienden van Amstel Live. Het ‘simpele volk’..
Maar ik vind het ronduit schandalig hoe er tegen me werd gesproken, hoe de bediening is, hoe m’n kamer is en hoe de service is.
Als reguliere klant heb ik dit niet meegemaakt, maar als bezoekt van AmstelLive, wordt je overduidelijk minder serieus genomen.
Ik ben zelf woonachtig in Rotterdam, maar was zelfs genoodzaakt om de nachtwinkel op te zoeken.
Tijden de aanloop van Amstel Live was het barpersoneel nogal verdeeld..
Laat ik het zo zeggen met mijn horeca-ervaring: de ene had ik per direct en on-the-job ontslagen.. zijn prioriteit was een schoon uitdruipmatje neer plaatsen en meer van die categorie dan hospitality..
Ook had de beste getinte man geen enkel overzicht van wie eerder aankwam en wilde bestellen, zelfs na het bestellen werden de orders van de ‘buren’ eerder geleverd en kreeg ik een Engelstalige collega die vroeg wat ik had besteld..
Alle tip naar de Engelstalige collega, niets naar de getinte Nederlandstaligen collega, wat mij betreft.. hij vond schoonmaken belangrijker dan orders opnemen..
Een schande voor een 5*-hotel.. ook voor arrangementen.. ik was er nu in vrije tijd, maar als ik in het vervolg opdrachtgever zou zijn, wist ik wel te vertellen hoe het niet moet na deze avond.
En daarbij: bijna 400 euro betalen voor een na het en dat het barpersoneel je dan 01:54 weigert te bedienen, want de tijd is voorbij..
Even serieus.. de kamer is karig, maar voor de stad Rotterdam net onderhouden en de vijfde ster waard..
Het personeel in het hotel daarentegen: als ik een min 5 kom geven, zou ik het doen.
Het personeel heeft zelf niet door met welke maatstaf ze werken, blijkbaar..
De één snapt de 5*-uitstraling en service, de ánder totaal niet en verdient ‘gewoon’ z’n zakcentje..
Leuk voor een buurtsuper, maar niet voor een hotel waar ik meer dan 200 euro per nacht voor betaal!
Een aanfluiting!
Het personeel verziekt de beleving..
En daarbij: ik reserveer een kamer voor twee personen en krijg maar één karige kaart voor de kamer. Als m’n partner verder wil slapen als ik ontbijt, dan is dat zonder stroom en airco.
Wellicht is dat de simpele afhandeling van mensen die meer dan 500 euro hebben betaald voor Vrienden van Amstel Live. Het ‘simpele volk’..
Maar ik vind het ronduit schandalig hoe er tegen me werd gesproken, hoe de bediening is, hoe m’n kamer is en hoe de service is.
Als reguliere klant heb ik dit niet meegemaakt, maar als bezoekt van AmstelLive, wordt je overduidelijk minder serieus genomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2025Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Niet doen!
Het lijkt een luxe hotel, maar dat is het niet.
Luxe valt en staat bij hospitality...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel DM, Owner bij Hotel Mainport Rotterdam
Gereageerd op 20 jan 2025
Beste Compass55457967664, Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan ons hotel. Ik ben zeer teleurgesteld te zien dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de service niet zo professioneel was als u had verwacht in een 5 sterrenhotel. Het is zeker niet het geval dat u minder serieus wordt genomen omdat u een arrangement bij ons heeft geboekt. Wij hechten veel waarde aan het comfort van onze gasten en het spijt ons dat uw verblijf niet zo aangenaam was als u had gehoopt. Ik waardeer het dat u de tijd heeft ondernomen deze gedetailleerde recensie te schrijven en ik zal al uw punten met de desbetreffende teams doornemen, zodat er acties kunnen worden ondernomen waar nodig. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden en aarzel niet contact met me op te nemen wanneer u uw feedback verder wilt bespreken. Ik hoop u in de toekomst nogmaals te begroeten om u alle verbeteringen te laten zien en ik vertrouw erop dat u een geweldige avond heeft gehad bij de Vrienden van Amstel Live. Met vriendelijke groet. Melle van Uden, Algemeen Directeur Tel: +31 10 217 5757
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tijdens ons verblijf in Mainport Hotel in Rotterdam waren we teleurgesteld over meerdere punten. Het aangevraagde babybed was niet aanwezig bij aankomst, de wifi werkte niet, en we vonden haren in het bad. De sauna had een gat en werd niet warm. Daarnaast werkte de liftkaart niet, waardoor we meerdere keren heen en weer moesten lopen. Deze problemen zorgden voor veel stress en maakten ons te laat voor een belangrijke afspraak. Helaas geen goede ervaring.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2025Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel DM, Owner bij Hotel Mainport Rotterdam
Gereageerd op 22 jan 2025
Beste Linda, Laat ik beginnen met u te bedanken dat u ons hotel gekozen heeft tijdens uw bezoek aan Rotterdam. Het spijt me dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u tegen verschillende problemen aanliep. Ik begrijp dat het zeer teleurstellend was dat de wifi niet werkte, dat de kamer niet zo schoon was als verwacht en dat de sauna niet goed warm werd. Ik hoop dat u de kans heeft gehad dit aan een van onze medewerkers door te geven, zodat we konden proberen om dit voor u op te lossen. Ik zal dit zeker tijdens onze volgende managementvergadering bespreken, zodat hier snel verbetering in komt. Kan het zijn dat de sleutel in de buurt van een mobiele telefoon bewaard werd? Dit kan er soms tot leiden dat het niet meer werkt. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden en ik hoop u nogmaals te mogen begroeten en u een ervaring te bieden die u verdient. Aarzel niet contact met me op te nemen wanneer u uw verblijd verder wilt bespreken. Met vriendelijke groet. Melle van Uden, Algemeen Directeur Tel: +31 10 217 5757
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Miranda Rodriguez Lopez-Slotboom heeft een vraag gesteld mei 2021
Geervliet, Nederland35 bijdragen6 nuttige stemmenIn verband met COVID mag je eten en drinken op je kamer?
Zo ja zijn er glazen aanwezig? Wijn en champagneglazen?
Hi Miranda,
Bedankt voor uw bericht, leuk dat u interesse heeft om bij ons te komen verblijven.
Op de kamers mag gedineerd worden en ook drankjes mogen mee naar de kamers genomen worden. Champagne- of andere glazen worden niet standaard op de kamers neergezet. Bij maaltijden en drankjes die door het hotel zijn bereid, worden de benodigde glazen meegegeven.
Met vriendelijke groet,
Vivian
ik google het net en de minimum leeftijd is 18!
…
"Niet doen! Het lijkt een luxe hotel, maar dat is het niet. Luxe valt en staat bij hospitality en dat is ver te zoeken in dit hotel.."Volledige beoordeling lezen
…
PRIJSKLASSE
€ 122 - € 174 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandZuid-HollandRotterdamStadsdriehoek
AANTAL KAMERS
215
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingHOTEL MAINPORT ROTTERDAM (Rotterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Hotel Mainport Rotterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Mainport Rotterdam?
Attracties in de buurt zijn Witte de Withstraat (0,4 mijl), De Verwoeste Stad (0,5 mijl) en Maritiem Museum (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Mainport Rotterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Mainport Rotterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Mainport Rotterdam?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Mainport Rotterdam?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Mainport Rotterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Atithi Indian Restaurant Rotterdam, Gastrobar Hartig en RotterTram.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Mainport Rotterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Hotel Mainport Rotterdam in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Rotterdam.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Mainport Rotterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Mainport Rotterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Mainport Rotterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Is dat nog niet genoeg?