Chique, schoon, modern, centraal... Beter dan dit wordt het niet. Fantastisch behulpzame staff. De prijzen zijn heel erg redelijk voor wat je krijgt: een perfect verblijf op een centrale locatie met een ongelofelijk uitzicht. De Large Appartement is niet te groot voor een koppel maar de Corner Studio (waar we vorige keer in verbleven) is ook al perfect voor twee personen. We komen zeker terug!
Een heerlijk weekend in Rotterdam gehad, een fijn appartement midden in het centrum met een geweldig uitzicht. Communicatie vooraf was goed en er werd snel gereageerd. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.
Samen met een collega in de studio verbleve omdat we een congres hadden in de Doelen. Heel fijn de ochtend van aankomst al de auto kunnen parkeren. De studio was heel erg fijn dat je gewoon op een bank in de avond kon zitten i.p.v. op een bed. Mooie lichte kamer. Het enige nadeel was dat het warm was en geen airco had en het raam openzetten eigenlijk geen optie was vanwege de stadsgeluiden.
Parking was enorm moeilijk te vinden, veel stress voor we toekwamen omdat het gewoon niet vonden. Toen we er waren was het een enorm kleine ingang voor een wagen. Het appartement zelf op de 15de verdieping was van afwerking niet top. Veel elementen waren verouderd zoals badkamer en kamers en ook paar elementen in de living.. Het uitzicht was wel prachtig en onvergetelijk. Als we de prijs per overnachting (2 nachten verbleven) bekijken vinden we het te duur. Dan bij het vertrekken was het schandalig de lift. terug veel te klein om in te rijden en de deur van de lift sloot na aantal seconden waardoor je eigenlijk zeer snel moest inrijden! De lift was bij buiten rijden met 2 deuren, eerste deur van lift ging open maar tweede niet, partner moest dus uitstappen om 2de deur open te doen en ik moest continue op deur openen klikken omdat ze na paar seconden toeging. Leuk zo een autolift maar deze was echt een drama!!! Ernaast zit je natuurlijk in het centrum van Rotterdam, alle winkels dichtbij en dat was natuurlijk wel leuk om als wandelend te bezichtigen/bezoeken... De volgende keer dus zal het Rotterdam zijn en in ander appartement of hotel....…
wij hebben ons verblijf met een week verplaatst. Hiervoor zijn wij in contact gekomen met iemand van de receptie, zij heeft ons verteld dat we niks hoefden bij te betalen en alles prima was. Eenmaal aangekomen bleek er dat wij een verschil van €40 moesten betalen, maar toch erkent wordt dat fout bij hen ligt. Heel veel gedoe om geweest en een hele nare behandeling gekregen van als ik het goed hoorde “Murat”. Hij kwam erg agressief over en praatte op een hele denigrerende toon. En zij ook lachend; ‘het is maar €40’. Hierdoor hebben wij niet kunnen genieten van ons verblijf, terwijl die wel top was.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding