Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Weena 686, 3012 CN Rotterdam Nederland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Hotels.com
Booking.com
Orbitz.com
eDreams
travelup.com
Prestigia.com
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (690)
Kamer en suite (271)
Video's (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos inchecken
Meer lezen
Bijgewerkt op 06-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Rotterdam Marriott Hotel
Bijgewerkt op 06-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 3 van de 61 hotels in Rotterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Eco-leaders Niveau Zilver
De centrale ligging maakt het Rotterdam Marriott Hotel het ideale startpunt om de bruisende stad te ontdekken. Alle 228 ruime hotelkamers beschikken over voorzieningen zoals een 42-inch flatscreen-tv met een speciaal TED-kanaal met inspirerende TED Talks. Daarnaast beschikken de kamers over gratis Wifi, USB en HDMI aansluitingen, airconditioning en koffie- & theefaciliteiten. Voor alle toegewijde sporters is er een ruime fitnessruimte welke 24 uur per dag toegankelijk is. Pillars Bar & Kitchen is een sociale bar, speciaal voor u ontworpen. Van een koffiebar in de ochtend tot een levendige wijnbar in de avond. Midden in het hart van Rotterdam vindt u restaurant The Millèn van chef-kok en eigenaar Wim Severein. The Millèn is gevestigd op de eerste verdieping van het Hotel. In het bruisende stadshart van Rotterdam biedt onze M Club Lounge een oase van ontspanning en luxe. De M Club Lounge biedt exclusief toegang aan alle gasten die verblijven in een Executive Kamer of Suite.
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Parkeergarage
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
1950beoordelingen15vragen en antwoorden85kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.164
  • 566
  • 151
  • 49
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Eline heeft een beoordeling geschreven 24 jul.
Heiloo, Nederland5 bijdragen1 nuttige stem
Nog nooit zo vreselijk onprofessioneel te woord gestaan zoals bij dit hotel. Receptionistes bij check-in zijn jong, onervaren, hebben geen idee hoe je klanten te woord staat in een hotel. Kamers zijn daarnaast oud, versleten, klein en gehorig. We hadden in de ochtend, na de eerste nacht, een klacht over het bed en kregen daarvoor een upgrade aangeboden. We gingen de hele dag de stad in en bij terugkomst zouden onze koffers (die we al helemaal uitgepakt hadden en nu dus weer moesten inpakken) in de nieuwe kamer zijn gezet. So far so good. Toen we echter ‘s avonds terugkwamen in het hotel stonden onze koffers nog steeds op onze oude kamer en wisten de receptionistes van de avond dienst nergens wat van. Met veel pijn en moeite kregen we een andere kamer, alleen bleek dit exact zo’n zelfde kamer te zijn, niks upgrade dus. Vervolgens kregen we een arrogant praatje van de duty manager dat ze niks voor ons kon doen. Toen we vervolgens aangaven dat we dan een ander soort compensatie verwachtten, probeerde ze ons af te schepen met korting van €6 (!) euro. Toen we aangaven dat dit voor ons niet echt een compensatie was, schoot ze ook nog uit haar slof tegen ons en zei ze op kattige, sissende toon dat ‘haar grens bereikt was’. We hebben toen vervolgens besloten om onze vakantie in Rotterdam af te breken en zijn vertrokken uit het hotel. Nooit, maar dan ook nooit meer zetten wij nog een stap over de drempel bij een Marriot hotel. Wat een afgang voor Marriot Rotterdam, dit hotel verdient absoluut geen 5 sterren.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Rotterdam Marriott Hotel, Marketing bij Rotterdam Marriott Hotel
Gereageerd 2 dagen geleden
Beste Elinemelchers, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring aangaande uw recente verblijf in het Rotterdam Marriott Hotel. Helaas is uw verblijf niet naar wens verlopen, dit vind ik erg vervelend om te vernemen. Naar aanleiding van uw feedback over de eerste kamer waarin u verbleef hebben wij u verschillende kamer types laten zien. Waaronder ook de deluxe kamer en de executive kamer. Spijtig genoeg voldeden deze kamer opties niet aan uw wensen. Wij hebben geprobeerd u tegemoet te komen in het gratis annuleren van de resterende boeking. Spijtig genoeg heeft dit niet gezorgd voor de voldoening die u zoekt. Wij streven er naar ieder verblijf memorabel te maken en ik betreur het ten zeerste dat dit niet gelukt is tijdens uw verblijf. Met vriendelijke groet, Cynthia Bosma Front Office Manager
Meer lezen
tiety heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
Almere, Nederland1 bijdrage
Mooi hotel maar er zijn een paar punten die voor verbetering vatbaar zijn: De matrassen zijn aan de harde kant. Het ontbijt is beneden de maat. Door Corona krijg je een zakje brood op je tafel met half geroosterde sneetjes brood. Lauwe koffie en een keuzebriefje met 3 verschillende mogelijkheden. Als je wat anders wil kan dat wel maar dan moet je er om vragen en dat vinden wij erg jammer.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Malou den Heeten, Guest Services / Front Office bij Rotterdam Marriott Hotel
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Inspire43244006126, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback aangaande uw recentelijke verblijf bij ons. Wat vervelend om te horen dat u helaas niet lekker heeft geslapen op onze matrassen. Daarbij begrijp ik dat ook het ontbijt niet was zoals verwacht. Helaas mogen wij op dit moment in verband met maatregelen vanuit de overheid nog geen buffet aanbieden, maar ik kan begrijpen dat u een andere verwachting had van ons ontbijt. Ik ben blij u te mogen meedelen dat wij snel het buffet weer mogen aanbieden in onze ontbijtzaal en hopen hiermee de service weer te bieden die u van ons gewend bent. Wellicht zien wij u nog eens terug in Rotterdam. Met vriendelijke groet, Malou den Heeten Guest Relations Coordinator
Meer lezen
Ilona G heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
Bleiswijk, Nederland183 bijdragen8 nuttige stemmen
Een nachtje verbleven in de maand juni. Kamer op een van de bovenste verdiepingen met super uitzicht! Deluxe kamer was ruim en schoon. TV verbinding was echter zeer onstabiel. Ik kon niet direct verschil zien met een 3 sterren hotel. De wanden in de badkamer waren niet schoongemaakt voor ons bezoek, geen zakjes in de prullenbakken. Kamerdeuren slaan nogal hard. Vooraf wordt er borg ingehouden, heb ik ook niet eerder gehad bij andere hotels. Voor ontbijt raad ik iedereen het naastgelegen The Gallery Kitchen aan!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Malou den Heeten, Guest Services / Front Office bij Rotterdam Marriott Hotel
Gereageerd 4 weken geleden
Beste ilonag451, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wat fijn om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest en dat u heeft genoten van het uitzicht over het mooie Rotterdam. Daarentegen begrijp ik dat er enkele punten waren waardoor uw verblijf niet excellent was. Mijn oprechte excuses voor het feit dat u enkele minpunten heeft kunnen opmerken tijdens uw verblijf. Daarbij vind ik het vervelend te lezen dat de communicatie over ons borgbeleid niet geheel duidelijk is geweest. The Gallery Kitchen is inderdaad een goede tip in Rotterdam! Wist u ook dat wij nu de ontbijtzaal weer geopend mag zijn een heerlijk ontbijtbuffet serveren met zicht op Centraal Station? Ik zal al uw feedback delen met ons team zodat wij onze services kunnen verbeteren. Wellicht tot ziens in Rotterdam. Met vriendelijke groet, Malou den Heeten Guest Relations Coordinator
Meer lezen
Ilona B heeft een beoordeling geschreven mei 2021
6 bijdragen
+1
Wie op zoek is naar écht goede service is hier op het juiste adres. Ik heb vrij veel (noodzakelijke) dieetwensen, maar dit was geen enkel probleem. Ik heb fantastisch gegeten! Nu de restaurants nog gesloten zijn, krijg je het diner natuurlijk op je kamer. En dat is een unieke ervaring met uitzicht op Centraal Station. En ontbijten op je kamer, in bed zelfs als je wil, is ook iets om niet snel te vergeten! Daarnaast is de locatie is ideaal, of je nu met de auto of de trein bent. Op enkele minuten lopen ben je in het shopping-walhalla en bij andere toeristische trekpleisters. De kamer zelf oogde erg ruimtelijk door de hoge plafonds en de ramen. De kamer was ook perfect schoon. Kortom, voor een citytrip naar Rotterdam is het Marriott dé locatie om te overnachten!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Cynthia Bosma, Guest Services / Front Office bij Rotterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 16 mei 2021
Beste 633ilonab, Hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme aangaande uw verblijf in het Rotterdam Marriott Hotel. Het doet mij veel plezier te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dat de kamer aan uw wensen voldeed. Hopelijk mogen wij u binnenkort weer bij ons verwelkomen voor een dagje shoppen! Met vriendelijke groet, Cynthia Bosma Front Office Manager
Meer lezen
Geert heeft een beoordeling geschreven mei 2021
1 bijdrage
Een super net en schoon hotel! Mooie ruime kamers, en perfect uitzicht over het mooie CS station😏 Door Corona moesten we eten op de kamer, maar dat was ook echt perfect geregeld!! Per gang werd het netjes gebracht. En 's ochtends ook een uitgebreid ontbijt. Hotel ligt lekker centraal in de stad. Is echt een aanrader!!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Cynthia Bosma, Guest Services / Front Office bij Rotterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 16 mei 2021
Beste 50geerts, Dank voor het delen van uw ervaring aangaande uw recente verblijf in het Rotterdam Marriott Hotel. Wat fijn dat u ondanks corona erg heeft kunnen genieten van uw diner als ook van het prachtige uitzicht op het Centraal Station. Wist u dat het Cenraal Station het grootste station zonnepanelen dak van Europa heeft? Wij kijken er naar uit u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Cynthia Bosma Front Office Manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 144 - US$ 240 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
westin rotterdam, rotterdam westin
VOORHEEN BEKEND ALS
The Manhattan Hotel Rotterdam
LOCATIE
NederlandZuid-HollandRotterdamCool
AANTAL KAMERS
228
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Rotterdam Marriott Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Rotterdam Marriott Hotel?
Attracties in de buurt zijn Rotterdam Centraal Station (0,3 mijl), Miniworld Rotterdam (0,4 mijl) en Escape010 (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Rotterdam Marriott Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Rotterdam Marriott Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Rotterdam Marriott Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Rotterdam Marriott Hotel?
Ja, parkeergarage is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Rotterdam Marriott Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn SUGO Pizza - Aert van Nesstraat, Restaurant Joelia by Mario Ridder en The Millèn Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Rotterdam Marriott Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Rotterdam Marriott Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Rotterdam.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Rotterdam Marriott Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Rotterdam Marriott Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Rotterdam Marriott Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.