Nadat ik bij de receptie aangaf dat ik vroegtijdig (dag eerder) wilde uitchecken omdat ik twijfelde aan de hygiëne in het hotel, kreeg ik als reactie: ow okay. Er werd niet eens de vraag gesteld waarom. Toen ik uit mezelf zei dat ik eerst in een kamer zat waar de badkamer stonk naar urine en de lucht na de schoonmaak nog steeds bleef hangen en ik in de 2e badkamer zilvervisjes zag rondrennen kreeg ik als reactie nog een keer okay. En vervolgens nou hopelijk de volgende keer dan beter. Ik zei daarop, nou ik kom hier niet meer, waarop ze voor de derde keer zei ow okay. Daarnaast waren er nog een aantal dingen die daar niet lekker liepen, totaal niet service gericht en de klant is zeker geen koning. Zou een verblijf in dit hotel aan niemand aanraden. Ook werd er geen enkele vorm van compensatie aangeboden!!!…
1 nacht geboekt en alles was top geregeld qua veiligheid mbt covid-19. Ontbijt buffet was super goed geregeld. Gewoon een buffet maar wel alles mono verpakt dus geen kans op besmetting zo. Leuk en attent personeel bij check in en ook bij het ontbijt. Kamer prima voor gezin met 4!
Een fantastische hotel met prima bedden met ruimte genoeg echt goed.mederwerkers van deze hotel was echt vriendelijk en hulpzaam.3 hotels bezocht in rotterdam maar sorry dit is de beste! Prima ontbijt alles echt alles was goed .
Al jaren vaste klant van dit hotel en platinum member AccorHotel. zo een slechte ervaring had ik niet verwacht. Ik had last minute geboekt en mijn kamer moest nog tijdens het geüpgraded worden naar een executieve kamer omdat de executieve kamers niet in gebruik waren. Toen ik terugkeerde naar mijn kamer, was het voor de helft gebeurd. De volgende ochtend heb ik gevraagd of mijn kamer volledig geüpgraded kon worden. Het antwoord was dat het geen recht was, maar afhankelijk van beschikbaarheid (hotel was bijna leeg): welkom teug!!!! Daarna krijg ik te horen dat ze met weinig personeel moesten en dat ze het te druk hadden. En wij, in de zorg (ik ben medisch specialist), het niet druk gehad, niet uitgeput???? Ook heb ik uitgelegd dat ik in de toekomst meer zal moeten verblijven ivm nieuwe dienst regeling: geen belangstelling, ik was een nummer, een gewone klant. Tijdens ontbijt, heb ik gemerkt dat een klant binnen liep met handschoenen, zonder zijn handen te hoeven te desinfecteren, wat ontzettend gevaarlijk is in deze tijd. Ik heb het direct vermeld, wat genegeerd werd. In 3 maanden de tijd is Novotel Brainpark fors achteruit gegaan. Als het de toekomst van het AccorHotel ledenprogramma is om de klanten zo te behandelen, vraag ik me af of het de moeite waard is om te door te gaan met alles doen om de platinum status te behouden, je bent toch een nummer, meer niet. Schandalig.…
In het weekend zeer aantrekkelijk geprijsd. Vriendelijke staf alsmede ontvangst. Parkeren in het weekend is €5,-- Kamer is ruim, prima matras, schoon, goed bureau, bank, kluisje, koelkastje ( geen minibar, maar bij de receptie is een en ander te krijgen). Kon helaas niet oordelen over ontbijt, moest erg vroeg vertrekken. Niets aan te merken? Ja, helaas moet je in het bad staan om te douchen. Oppassen met de glazen wand. Anti slip mat was niet aanwezig. Maar de douche zelf prima hoor. (Bij eventuele renovatie zou ik bad vervangen door inloop douche) Maar al met al een prima verblijf, veel waar voor je geld!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding