Samen met m'n vriend een nachtje hotel en wellness. Hotel zit in een soort verzamelgebouw. Inchecken op verdieping 12, onze kamer op tien. Inchecken was wat rommelig. Druk en geen duidelijke rijen, was blijkbaar ook voor entree wellness. Aardig personeel. Hotelkamer was wel oké, ruim genoeg. Badkamer/wc situatie beetje vreemd, de schuifdeur wordt gedeeld dus of de wc of de douche kon dicht, niet beide. Geen dealbreaker maar beetje weird. Schimmel in douchekabine en de wasbak was vies. Welness an sich was prima. Handdoeken en badjas kunnen huren, prima sauna's en grappig om zo hoog te zitten (12e verdieping). Stoomcabine was niet echt schoon. Diner was een hele ervaring, lang moeten wachten om te kunnen bestellen ondanks ruim voldoende personeel. Voorgerecht kwam redelijk snel maar op hoofdgerecht 1,5 uur moeten wachten. Ze waren ons vergeten, best knap want er waren maar vijf tafels bezet. Vervolgens ook een haar in 't eten. Eten was ok, niet bijzonder. Niet dramatisch maar wel jammer allemaal. Personeel was aardig tho en we hadden gelukkig een goede bui. Afrekenen ging gekukkig wel vlot. Al met al een matige ervaring. Erg leuk gehad maar dat lag aan het goede gezelschap en niet aan kwaliteit hotel oid. Raad het niet aan. …
Betaald parkeren in de parkeergarage. 30 euro per dag. Zoeken waar het hotel is. Niet duidelijk aangegeven bij het gebouw. Zeer onvriendelijk en hooghartig ontvangst. Er was iets fout gegaan bij de boeking. Moesten we maar zelf oplossen. Gelukkig goed geholpen door het hoofdkantoor. Vervolgens kregen we een andere kamer dan we geboekt hadden met schimmel, vieze wasbak, lekkende douche, scheuren in de muur van de badkamer en een afgebladderde wastafel. Geen uitzicht op de duinen of stad. Het uitzicht was namelijk het ziekenhuis. Vriendelijke medewerkers bij de ontbijtzaal. Genoeg keuze. Helaas was de pistolet heel hard en de roerei koud. Bij het uitchecken wederom zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Pluspunten: heerlijk bed, stortdouche en vriendelijke dame van het hoofdkantoor. Veel geld voor weinig kwaliteit, zeker geen vier sterren waard.…
Waardeloos lift/trap systeem. We verbleven op de 11e verdieping, moesten voor incheck/restaurant/ wellness naar 12e Maar om daar te komen eerst naar 10e verdieping, door gang lopen naar andere kant en daar weer naar 12e. Ontbijt hetzelfde verhaal maar dan naar de 5e. Niet echt gastvrij en ook niet op die manier uitgelegd. Alleen gezegd dat we via de 10e moesten en ontbijt op 5e was. Maar voor ontbijt dus wel juiste lift/ trap pakken anders sta je bij een kantoorruimte. Trappenhuizen ook erg stoffig, minstens van 3 weken stofpluimen en viezigheid!! Uitchecken sloeg helemaal nergens op. Alleen kaartje inleveren, alles was betaald, maar toch enorme rij en weinig ruimte. Slecht systeem en toen we er wat van zeiden (als serieuze verbetering) werd er ook nog een beetje boos op gereageerd. Ik zou 2 balies voor wellness gebruiken en een balie checkout. Nu werd er alleen gezegd, sorry dit is ons systeem, zo werken wij niet. Terwijl er wel minimaal 30 man stond te wachten, en 80% was checkout en dus gefrustreerd. Zeker gemiste kans en daardoor slechte eind indruk van hotel. Mischien tijdens deze spits van check-in wellness en check-out hotel anders extra personeel/balie inzetten? Of iemand van restaurant bijspringen? Want kamer was op zich wel ok. Alleen onze wasbak liep niet door, ook gemeld. Verder ontbijt veel op en net te laat met aanvullen. Zelf om borden en glazen gevraagd, maar iets later was het weer op. Is niet nodig, zelfs niet in de spits. Er liep namelijk ook genoeg personeel rond om dit te voorkomen. Hopelijk wordt er serieus iets mee gedaan, want ik zie wel kansen. Locatie is top tov centrum/OV/ parkeergarage Oja en pijltjes richting fitness liepen ook dood.. geen fitness gevonden volgens de bordjes.…
Bed is echt prima, maar dan kijk je verder: gordijn hangt (deels) op de grond, plafondtegel ligt los - en het is super gehorig, want je hoort iedereen, die door de gang loopt? Bij restaurant goed eten, maar niet hetgeen omschreven staat op menukaart - tonijnsteak met venkel is een goede tonijnsteak maar zonder venkel (voorgerecht), en salade pulled zalm met crème fraiche en dille is zalmsalade zonder cremefraiche en dille;dameblanche is ook niet overeenkomstig kaart etc etc
Bij aankomst al een tijdje staan wachten ondanks dat er 3 van de 4 kassa’s bemand waren maar schijnbaar was datgene waarmee Ze druk waren belangrijker dan de gasten. Kortaf geholpen, op het onvriendelijke af. We waren nieuw en hadden geen clue waar we heen moesten. Uiteindelijk zelf om een plattegrond gevraagd. Beneden aangekomen zagen we dat er nog opgietingen en floatingen waren maar ook daar waren we niet op gewezen. Kluisjes waren netjes maar erg weinig bankjes. Het was vrij druk en in de gang bij de douche was het dringen geblazen. Na een rondje sauna’s naar het restaurant voor een hapje en drankje. Spa besteld zonder kaart want die was even niet beschikbaar. Kregen twee glazen flesjes, moesten zelf om glazen vragen, vond meneer maar raar ? Nachos voldeden maar had wel wat meer kaas op gemogen. Alleen maar Engels sprekend personeel. Nog een paar sauna’s gedaan waar bij in sommige echt hard gepraat werd. Naar zwembad ( pas op de drempel) waar het water aan de koude kant was. Hottub groot maar erg luidruchtig. Voor diner naar het restaurant. Duurde lang voor we werden geholpen. Ook weer half gare menu’s want hier misten de hoofdgerechten op. Kwamen er wel achter dat als je een fles Spa bestelde je bijna net zoveel betaalde als een glas. Dat vond ik erg zonde, waren we niet op gewezen toen we eerder onze drankjes bestelden zonder kaart. Eten was redelijk. Frietjes knapperig en vers, vlees voldoende en goed gebakken maar de slierterige natte groente waren onder de maat. Na het eten nog even geluierd in de rustruimte. Daar waren we de enige en vonden we eindelijk een beetje rust. Uitchecken ging wederom erg traag. De enige pluspunten waren de twee hete sauna’s. Je merkte aan de sfeer dat het echt een hotel wellness is. Gelukkig was mijn vriendin een fijn gezelschap en hebben we er samen iets van gemaakt.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding