Ik ben hier langs geweest bij een vriendin die in het hotel verbleef. Wij kwamen in het restaurant gedeelte om iets te drinken. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een dame genaamd Nienke . Ze kwam nogal verward en ongeduldig over en vroeg of wij hadden gereserveerd. Wij gaven aan dat wij niet hadden gereserveerd en dat wij enkel een bakje wilden doen. Hierop kregen wij als antwoord; het is te vol binnen, voor een drankje hebben wij geen ruimte. Dit vonden wij nogal vreemd en vroegen toen ; ook niet voor 2? Omdat dit onwerkelijk over kwam. Nienke gaf als antwoord NEE tot we ineens een vriendelijke stem op achtergrond hoorden van de manager (wat achteraf bleek) waarop hij antwoordde met er is nog ruimte aan de hoge tafel. Bijdeze wil ik dan ook onze complimenten geveb aan Lars(de manager) die meteen al als voorbeed aangaf hoe het wel zou moeten. Klant is koning en klanten raak je zo kwijt als je met een houding als die van Nienke zou moeten handelen. Achteraf kwam nog een dame aan tafel genaamd Mandy, zij was zelf ook erg vriendelijk en stelde ons nog gerust nadat wij in eerste instantie het gevoel hadden alsof wij niet welkom waren. Kortom; goed voorbeeld van de manager en de vriendelijke serveerster . Als feedback willen wij meegeven dat Nienke wellicht iets zou moeten doen aan haar houding en manier van omgang met klanten. Voor de rest hebben wij niks toe te voegen!…
Locatie 10, personeel 10, ontbijt 10, kamer op zich 10 helaas echter niet brandschoon, asbak op het balkon was vol, vloer niet erg schoon, maar echt erg is het gebruik van gewone lakens op de bedden ba 3 maal omdraaien lig je op de kreukels. Het laken schuift alle kanten uit ba een hele rustige vrij partij lag het laken op de grond, gebruik hoeslakens. Geef de schoonmakers iets meer tijd dan kunnen ze de kamer beter schoonmaken. De gebruikte mokken waren niet vervangen in de badkamer was het doosje tissue weg en geen nieuwe geplaatst. Toch komen wij graag terug en hopen dan hoeslakens op bed te hebben.
Bij aankomst prima geholpen door de receptie. We kregen een gratis welkomstdrankje in de gezellige mooi ingerichte brasserie. De kamer was netjes, het bad was naar mijn idee niet heel goed schoongemaakt maar het was wel een heel fijn bad. De matrassen waren heel zacht. Pasje van de kamer werkte 1x niet maar we zijn goed geholpen. Ontbijt was erg lekker, voor ieder dieettype is er genoeg te vinden.
Het hotel ziet er op het eerste gezicht prima uit. De doucheruimte zou gebaat zijn bij een renovatie; het bad is klein als je wat groter bent, de doucheruimte en de ingang hiervan is krap en het is erg donker. Wij hadden een voetenbadje doordat het putje niet snel genoeg doorliep. Ook het toilet loopt niet fijn door waardoor meerdere spoelingen nodig zijn, zonde! Wij hebben tevens moeten constateren dat we waarschijnlijk flink te grazen zijn genomen door bedwantsen. Vooral mijn partner zat onder de beten en bulten waar hij ruim anderhalve week later nog steeds last van heeft. Volgens het management zijn er geen sporen hiervan gevonden maar het feit dat wij voordat we hier logeerden nergens last van hadden spreekt dit tegen. Wij maken vaker gebruik van deze best prijzige hotelketen maar hebben helaas moeten constateren dat de prijs/kwaliteitverhouding terugloopt waardoor we minder genegen zijn om deze bezoeken te continueren.…
Kamer was ok, driepersoonskamer. Jammer dat in de badkamer het ventilatie rooster wel erg smerig was. Balkon was fijn op de 2e verdieping. Ontbijt vonden wij karig vergeleken met andere van der valk hotels. Medewerkers erg jong, niet echt beleefd en wat snauwerig om even een warm eitje te bakken. De mogelijkheid is er in het buffet waar iemand een ei of omelet kan bakken maar het gaat niet van harte. Er liep wel genoeg personeel rond dus dat was het probleem niet. Wij misten ook een bar. Je kunt beter het gezellige Leiden in, dan heb je een leukere avond dan in het hotel.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding